EVuaŠo. PRILOGA ŠT. 12 BO. LETNIK DECEMBER 1977 :/!/ SKUPNOST jjfoSŽCCr SZdt YWC>Si£.-^O^e DELEGATSKA TRIBUNA ZAPISNIKI SEJ ZBOROV SKUPŠČINE ZBOR ZDRUŽENEGA DELA ZAPISNIK p '^je zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-ki je bila 22. novembra 1977 s pričetkom ob 16,30 v sejni °fi»ni skupščine občine Ljubljana Moste-Polje, Proletarska 1. je otvoril in vodil predsednik zbora združenega dela Ljubo -BUKOVEhC. Zapisnik seje je vodil tajnik zbora združenega dela Po obravnavi predloga dnevnega reda so delegati za 37. sejo °ra združenega dela soglasno sprejeli naslednji dnevni red: •Izvolitev verifikacijske komisije in ugotovitev sklepčnosti I9^tev zaP*Sn^a-^6. seje zbora združenega dela z dne 13. 10. j^edlog za izdajo zakona o družbenoekonomskih osnovah svo- 4 oodne menjave dela • osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za 5 totonciranje ljudske obrambe v Ljubljani • Osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za 6 inanciranje ljudske obrambe v Ljubljani snutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za nadomestilo osebnega dohodka delavcem, ki v delovnem času 7 pPravljajo dolžnosti na področju ljudske obrambe fedlog odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo g 9° čine Ljubljana Moste-Polje 9' p^utek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje ' ^dlog sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti 1q ^Sradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra • ^edlog sklepa o ustanovitvi komisije za pregled samoupravnih U putov organizacij zruženega dela in imenovanja članov • edlog sklepa o razrešitvi in imenovanju predsednika ter tajni-12 pU komisije za spremljanje izvajanja zakona o združenem delu I3’ p0r°čilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh H p0r°čilo o izvajanju davčne pohtike v letu 1977 uTčil° 0 uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih IS perovske politike Vi ?rrnacUa 0 poslovanju TOZD mestni potniški promet DO l q1T0R v L polletju 1977 v primerjavi z istim obdobjem leta Ig Pr e]e8atska vprašanja prerija začetkom obravnave posameznih točk dnevnega reda so sednii,avn*ki pionirjev občine Ljubljana Moste-Polje čestitali pred-zb0ra U skupŠčine občine tov. Marjanu Moškriču in predsedniku publ j p Z(*mženega dela tov. Ljubu Zabukovcu ob prazniku re-e " 29. novembru in jima izročili šopke cvetja. KI. glasj^rifikacijsko komisijo so delegati zbora združenega dela so- izvolili : 1. Franca Žena, delegata XXV. konference delegacij, 2. Marijo Premrl, delegatko VIII. konference delegacij, 3. Janka Groma, delegata XIII. konference delegacij. Po pregledu pooblastil delegatov za 37. sejo zbora združenega dela je verifikacijska komisija ugotovila : Zbor združenega dela ima 35 delegatskih mest in na seji je navzočih 19 delegatov. Odsotnih je 16 delegatov in sicer: delegat IV. konference delegacij, delegat VI. konference delegacij, delegat X. konference delegacij, delegat XI. konference delegacij, delegat XIII. konference delegacij, delegat XVI. konference delegacij, delegat XVIII. konference delegacij, delegat XIX. konference delegacij, delegat XX. konference delegacij, delegat XXI. konference delegacij, delegat XXII. konference delegacij, delegat XXHI. konference delegacij, delegat XXIV. konference delegacij, delegat XXVII. konference delegacij in 2 delegata delegacije kmetov. Seja zbora združenega dela je sklepčna. K 2. Delegati zbora združenega dela so obravnavali zapisnik 36. seje zbora združenega dela z dne 13. oktobra 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nima pripomb na zapisnik 36. seje zbora združenega dela z dne 13. oktobra 1977 in ga v celoti potrjuje. K 3. Uvodno obrazložitev predloga za izdajo zakona o družbenoekonomskih osnovah svobodne menjave dela je podal Stane KOLAR. V razpravi so sodelovali: Pavel ČASAR, delegat delegacije obrtnikov Stane KOLAR, Zlata dr. PIRNAT, delegat XXVIII. konference delegacij Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubhana Moste-Polje nima pripomb na predlog za izdajo zakona o družbenoekonomskih osnovah svobodne menjave dela in pooblašča svoje delegate delegirane na zasedanje zbora združenega dela skupščine SR Slovenije, da glasujejo za predlog zakona v predloženem besedilu. Zbor združenega dela je 4., 5. in 6. točko dnevnega reda obravnaval skupaj. Uvodno obrazložitev osnutkov samoupravnih sporazumov o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani in osnutka samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za nadomestilo osebnega dohodka delavca, ki je v delovnem času opravljal dolžnosti na področju ljudske obrambe je podal Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Jožica ROBEK,delegatka XXVI. konference delegacij, Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, Štefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Pdlje na oba osnutka samoupravnih sporazumov o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani in na osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za nadomestilo osebnega dohodka delavca, ki v delovnem času opravljajo dolžnosti na področju ljudske obrambe nima pripomb. K 7. Uvodna obrazložitev predloga odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje ni bila podana. V razpravi je sodeloval Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema odlok o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje v predloženem besedilu. K 8. Uvodna obrazložitev odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje ni bila podana. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela nima pripomb na osnutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje. K 9. Uvodno obrazložitev predloga sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti v gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra je podal Ljubo ZABUKOVEC, predsednik zbora združenega dela. V razpravi sta sodelovala: ČASAR Pavel, delegat delegacije obrtnikov MOŠKRIČ Marjan, predsednik skupščine občine Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasno sprejelinaslednji SKLEP: V gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra se dodatno imenuje 1. Alojza BUKOVCA, predstavnika KS Štepanjsko naselje, 2. Feliksa DIMNIKA, predstavnika KS Bizovik, 3. Alojza GIRANDONA, predstavnika KS Zadobrova-Sneberje, 4. Mirim JERIHA, predstavnika KS Polje, 5. Ludvika JEVŠJAKA, predstavnika KS Hrušica-Fužine, 6. Petra ing. KLEŠNIKA, predstavnika KS Zalog, 7. Friderika UČENA, predstavnika KS Nove Jarše, 8. Cirila ŠKODA, predstavnika KS Vevče-Zgomji Kašelj 9. Antona LAVRICA, predstavnika zasebnih obrtnikov Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje ustanavlja komisijo za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela v občini. 2. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje imenuje v komisijo za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela: 1. Predsednik: RAČIČ Erika iz Ljubljane-Polje, Polje c. Vl/6 2. Tajnik: ROTH Marko, tajnik zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje 3. Člani: LIVEK Lidija iz Ljubljane-Polje, Kašeljska c. 36 4. GOLAVŠEK Alfred iz Ljubljane, Vide Janežič 5 5. GORENC Nevenka iz Ljubljane-Polja, Vevče 96 6. KAJD1Ž Andrej iz Ljubljane, UHca 29. hercegovske divizije 5 7. OSMAK Bojan iz Ljubljane, Prešernova 5 8. KARLIN Albert iz Ljubljane-Polje, Polje c. V/S 9. KOBAL Katarina iz Ljubljane, Ziherlova 1 10. KLOBOVES MARC Milka iz Ljubljane, Endliharjeva 16 11. FRANKO Velko iz Ljubljane, Hubadova 11 12. KOLAR Stane iz Ljubljane, Perčeva 20 13. ŽUGMAN Josip iz Ljubljane, Povšetova 91 Kil. Uvodna obrazložitev predloga sklepa o razrešitvi in imenovanju predsednika ter tajnika komisije za spremljanje izvajanja zakona o združenem delu ni bila podana. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje - ra zre šuje Dina KODARINA, dolžnosti predsednika in člana komisije za spremljanje izvajanja zakona o združenem delu Milana RANKOVIČA, dolžnosti tajnika iste komisije 2. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje imenuje: Jožefa LESKOŠKA, za člana in predsednika komisije za sprem-Ijanje izvajanja zakona o združenem delu Heleno GAŠPERŠIČ, za tajnika iste komisije. K 12. Uvodno obrazložitev poročila o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh je podal Franc BRICELJ, podpredsednik izvršnega sveta skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh. 2. Odbor za sanacijo spomeniškega kompleksa Urh naj izdela fr nančni načrt sanacije za leto 1978 in celotno finančno reali®)' cijo sanacije v letu 1977. Finančni načrt za leto 1978 in real*' zacijo 1977 bo zbor združenega dela obravnaval na eni prihod' njih sej. K 13. Uvodno obrazložitev poročila o izvajanju davčne politike v letu 1977 je podal Štefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji N1U SKLEP: Uvodna obrazložitev predloga sklepa o imenovanju komisije za zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela ni bila sprejema poročilo o izvajanju davčne politike v letu 1977 skupajs P°^ana- predloženimi sklepi 130. seje izvršnega sveta skupščine občine. Uvodno obrazložitev poročila o uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike je podala Karla NOVAK, Ranica izvršnega sveta skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Ljubo ZABUKOVEC, predsednik zbora združenega dela, Pavel ČASAR, delegat delegacije obrtnikov, Stefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine Po končani razpravi so delegati zbora združenega dela soglasno sPrejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje prejema poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike skupaj z naslednjimi pripombami: U Služba za kadrovske in organizacijske zadeve naj izdela analizo vzrokov, ki pogojujejo stanje na področju kadrovske politike. 2' Družbenopolitične organizacije v občini, še posebno pa sindikalna organizacija naj obravnavajo navedeno poročilo, nato pa uaj sena podlagi razprave v družbenopolitičnih organizacijah ter razprave na sejah zborov skupščine občine izdela akcijski program za uresničevanje družbenega dogovora o temeljih kadrov-ske politike v letu 1978. Primeri, ki še posebej odstopajo od družbenega dogovora, naj se še dodatno obravnavajo. K 15. Uvodna obrazložitev informacije o poslovanju TOZD mestni P°tniški promet DO VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z Btim obdobjem leta 1976 ni bila podana. Razprave ni bilo. Delegati zbora združenega dela so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje ?Prejema informacijo o poslovanju TOZD mestni potniški promet rD VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z istim obdobjem leta in pooblašča svoje delegate v zboru združenega dela skupšči-116 •'testa Ljubljana, da glasujejo za predloženo informacijo. K 16. Delegatskih vprašanj ni bilo. R besedi se je prijavil še Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupšči-ne °bčine. , Ker je bil dnevni red izčrpan in se ni nihče več prijavil za se.Sedo, je predsednik zbora združenega dela ob 19,30 zaključil el° zbora združenega dela. %JNIK PREDSEDNIK wB°RA združenega dela zbora združenega dela ^ko ROTH Ljubo ZABUKOVEC ZAPISNIK M' N6 zbora krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Ig^Polje, ki je bila dne 22. novembra 1977 s pričetkom ob p()jry uri v sejni sobi št. 74/n skupščine občine Ljubljana Moste- Sl^jo jje o tvorih in vodih predsednica zbora krajevnih skupnosti J(J^PKnik je vodila tajnica zbora krajevnih skupnosti Tatjana ** obravnavi predloga dnevnega reda so delegati za 37. sejo krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji dnevni red: Zvolitev verifikacijske komisije in ugotovitev sklepčnosti 2. Potrditev zapisnika 36. seje zbora krajevnih skupnosti z dne 13. 10. 1977 3. Predlog odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje 4. Osnutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje 5. Predlog sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti v gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra 6. Poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh 7. Poročilo o izvajanju davčne politike v letu 1977 8. Poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike 9. Informacija o poslovanju TOZD Mestni potniški promet DO VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z istim obdobjem leta 1976 10. Sklep o popravku napake v odloku o družbeni skrbi za udeležence narodnoosvobodilne vojne in drugih vojn ter njihove družinske člane 11. Delegatska vprašanja KI. V verifikacijsko komisijo so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno izvolili: 1. DIMNIK Feliksa, delegata krajevne skupnosti Bizovik 2. MIHELČIČ Eda, delegata krajevne skupnosti Dolsko 3. ŠTRAVS Janeza, delegata krajevne skupnosti Hrušica-Fužine Po pregledu pooblastil delegatov za 37. sejo zbora krajevnih skupnosti je verifikacijska komisija ugotovila: Zbor krajevnih skupnosti ima 25 delegatskih mest in na seji je navzočih 21 delegatov. Odsotni so 4 delegati in sicer: delegat krajevne skupnosti Besnica, delegat krajevne skupnosti Lipoglav, en delegat krajevne skupnosti Nove Jarše in delegat krajevne skupnosti Šmartno. Seja zbora krajevnih skupnosti je sklepčna. K 2. Delegati zbora krajevnih skupnosti so obravnavali zapisnik 36. seje zbora krajevnih skupnosti z dne 13. 10. 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje na zapisnik 36. seje zbora krajevnih skupnosti z dne 13. 10. 1977 nima pripomb in ga v celoti potrjuje. K 3. Uvodne obrazložitve predloga odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje ni bilo. Razprave ni bilo. Delegati zbora krajevnih skupnosti so soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Delegati zbora krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejemamo predlog odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje v predlaganem besedilu. K 4. Uvodne obrazložitve osnutka odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje ni bilo. V razpravi so sodelovali: Jože MALIČ, delegat krajevne skupnosti Kodeljevo, Zvone TUŠAJK, sekretar skupščine občine, Angelca BUTENKO, delegat krajevne skupnosti Moste, Slavka JERMAN, predsednik zbora krajevnih skupnosti in Marko OSREDKAR, delegat krajevne skupnosti Moste Po končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje ima na osnutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje naslednje pr ipo mbe: 1. Zbor krajevnih skupnosti v celoti sprejema predlog dopolnitev k osnutku odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje komisije za odlikovanja in žirije za priznanja OF pri predsedstvu občinske konference SZDL Ljubljana Moste-Polje. 2. Zbor krajevnih skupnosti sprejema pripombe na oaiutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje sprejete na seji družbenopolitičnega zbora skupščine občine Ljubljana Moste-Polje. 3. V 7. členu, 3. točka, 4. alinea naj se beseda »potrebnih1* nadomesti z besedo »pomembnih11. 4. V13. členu naj se črta tretji odstavek. 5. Znesek nagrade naj se vsako leto valorizira v skladu z družbenoekonomskim razvojem v SR Sloveniji. 6. Beseda »NOB11 naj se nadomesti z besedo „NOV“. KS. Uvodne obrazložitve predloga sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti v gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra ni bilo. V razpravi so sodelovali: dr. Jože KOROŠEC, delegat krajevne skupnosti Štepanjsko naselje, Jože MALIČ, delegat krajevne skupnosti Kodeljevo, ing. Gustav ERKLAVEC, delegat krajevne skupnosti Kodeljevo Po končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema dodatni sklep o imenovanju članov gradbenega odbora kulturnega doma občine Ljubljana Moste-Polje in imenuje v gradbeni odbor 1. BUKOVEC Alojza, predstavnika KS Štepanjsko naselje, 2. DIMNIK Feliksa, predstavnika KS Bizovik, 3. GIRANDON Alojza, predstavnika KS Zadobrova-Sneberje, 4. JERIHA Mirka, predstavnika KS Polje, 5. JEVŠJAK Ludvika, predstavnika KS Hrušica-Fužine, 6. K LEŠNIK ing. Petra, predstavnika KS Zalog, 7. UČEN Friderika, predstavnika KS Nove Jarše, 8. ŠKODA Cirila, predstavnika KS Vevče - Zgornji Kašelj s pripombo da je »gradbeni odbor kulturnega doma občine Ljubljana Moste-Polje11 delovni naslov. K 6. Uvodno je poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh obrazložil Franci BRICELJ, podpredsednik izvršnega sveta skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Marko OSREDKAR, delegat krajevne skupnosti Moste, Ivanka BOBNAR, delegat krajevne skupnosti Polje, Slavka JERMAN, predsednik zbora krajevnih skupnosti, Franci BRICELJ, podpredsednik izvršnega sveta skupščine občine, Franc ČERNIVEC, delegat krajevne skupnosti Vevče-Zgornji Kašelj Po končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti sprejeli naslednji SKLEP: Zbor krajevnih skupnosti občine Ljubljana Moste-Polje sprejema poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh z naslednjimi pripombami: 1. delegati zbora krajevnih skupnosti izrekamo pohvalo odboru za sanacijo za vsa njegova prizadevanja pri sanaciji spomeniškega kompleksa Urh, 2. izrekamo nezadovoljstvo do tistih, ki ne izpolnjujejo svojih zakonskih in dogovorjenih obveznosti, 3. želimo, da se ob času adaptacijskih del nadzoruje okolica, da ne bi bilo nereda okoli spomenika. Uvodno je poročilo o izvajanju davčne politike v letu 1977 obrazložil Štefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine. V razpravi so sodelovali: Marko OSREDKAR, delegat krajevne skupnosti Moste, Štefan TOPLAK, član izvršnega sveta skupščine občine, ing. Gustav ERKLAVEC, delegat krajevne skupnosti Kodeljevo, Slavka JERMAN, predsednik zbora krajevnih skupnosti, Franc ČERNIVEC, delegat krajevne skupnosti Vevče-Zgornji Kašelj, Drago ILIČ, delegat krajevne skupnosti Polje, Edo MIHELČIČ, delegat krajevne skupnosti Dolsko, dr. Jože KOROŠEC, delegat krajevne skupnosti Štepanjsko naselje Po končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli naslednje SKLEPE: 1. Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema poročilo o izvajanju davčne politike v letu 1977. 2. Zbor krajevnih skupnosti sprejema za nadaljnje izvajanje davčne politike naslednje sklepe: Iz poročila o izvajanju davčne politike v letu 1977 je razvidno, da so bili v obravnavanem obdobju doseženi določeni uspehi s katerimi pa zaradi nakazanih pomanjkljivosti: nepravočasne odmere davkov iz osebnega dohodka od samostojnega opravljanja obrtnih in drugih dejavnosti ter davkov od intelektualnih storitev, nezadostne delovne intenzivnosti in premajhne strokovne učinkovitosti nekaterih delavcev davčne uprave ni v celoti zadovoljen. Te ugotovitve in obstoječe stanje pa nakazujejo sprejem naslednjih ukrepov: Delo davčne uprave je v mesecu novembru in decembru tako programirati, da bo do konca leta 1977 dosežena 90 do 95 % izterjava davkov in drugih družbenih obveznosti. Poleg večje neposredne angažiranosti delavcev izteijavne službe je k izvedbi te naloge pritegniti tudi delavce davčne inšpekcije in odmerne službe. V delo davčne uprave je vpeljati take metode in organiziranost Tleh, ki bo zagotovila večjo delovno uspešnost in učinkovitost ter preprečevala površnost, zamujanje odmemih rokov in podobno. Omenjene naloge je konkretizirati v programu dela, skoz katerega bo možen stalen vpogled nad poslovanjem davčnih zavezancev iz obrtnih in drugih dejavnosti. To delo in nalog pa ni možno zadovoljivo opravljati le med rednim delovnim časom, kajti med njimi je mnogo takih, ki jih je primerneje izvajati izven običajnega delovnega časa. To pa zahteva takšno razporeditev delovnega časa, ki bo omogočala čimbolj dosledno izvajanje njenih nalog. Za učinkovito delovanje davčne uprave so potrebni tudi ustrezni delovni pogoji: primerna kadrovska zasedba, osebni dohodki, prostorska ureditev, ustrezna tehnična oprema itd. (za to" terc lahko trdimo, da so bili zadovoljivi). Za tehnični napredek in terensko delo davčne uprave v letu 1977 je bilo zagotovljeno zadosti finančnih sredstev, katerih pa delovna skupnost še doslej m porabila. Ker se v odmemih postopkih ugotavljajo različne oblike prikrivanja dohodka in davčnih osnov s strani davčnih zavezancev je potrebno delo notranjih davčnih služb, predvsem pa davčne inšpekcije in odmerne službe preusmeriti tudi na ostala področja kot na primer na odkrivanje novih zavezancev za davek od premoženja (davek od stavb) ter na večjo strokovno angažiranost po ugotavljanju celotnega dohodka in s tem realnejših davčnih osnov tudi pri drugih davčnih virih. Glede na to, da ugotavljamo, da stagnira število obrtnikov, jo opravljajo obrtne storitve v ljubljanskih občinah, kakor tudi v ljubljanski regiji, bo davčna uprava podvzela iniciativo za uvedbo posebnih ekonomskih olajšav pri odmeri davka in drugih družbenih olajšav za zavezance, ki opravljajo te dejavnosti. Za občane, ki so presegli določeno starostno mejo in še oprav; ljajo osebne obrtne storitve, bi kazalo ob sodelovanju z ostalimi ljubljanskimi občinami uvesti posebne izjemne olajšave. Za odmero davka od kmetijstva bo potrebno z ozirom na nov izračun katastrskega dohodka sprejeti nove davčne osnove ju stopnje, s tem v zvezi pa tudi spremeniti nekatere kriterije, ki služijo za priznavanje raznih davčnih olajšav ali oprostitev. 3. Zbor krajevnih skupnosti sprejme priporočilo delegacije krajev; ne skupnosti Štepanjsko naselje, da bi davčni upravi pomagali tudi organi krajevne samouprave in občani sami. 4. Zbor krajevnih skupnosti postavlja izvršnemu svetu skupščine mesta Ljubljana naslednje delegatsko vprašanje: „Zbor krajevnih skupnosti je v poročilu davčne službe občine Ljubljana Moste-Polje o izvajanju davčne politike v letu 1977 ugotovil nepričakovano neučinkovito poslovanje Zavoda za avtomatsko obdelavo podatkov, katerega soustanovitelj je tudi občina Ljubljana Moste-Polje. Zato zahtevamo, da izvršni svet izdela poročilo o razmerah v zavodu, o njihovi kadrovski zasedbi in o problemih, ki zavirajo pričakovano učinkovito delo in kdaj bo davčna služba prešla s celotno problematiko na avtomatsko obdelavo.** K 8. Uvodno je poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o ^meljih kadrovske politike obrazložila Karla NOVAK, član “vršnega sveta skupščine občine. V razpravi so sodelovali: J°že KOROŠEC, delegat krajevne skupnosti Štepanjsko naselje, edo MIHELČIČ, delegat krajevne skupnosti Dolsko, Karla NOVAK, član izvršnega sveta skupščine občine, Angelca BUTENKO, delegat krajevne skupnosti Moste, Navka JERMAN, predsednik zbora krajevnih skupnosti Po končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti so-Slasno sprejeli naslednji SKLEP: J- Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-Polje imenuje komisijo, ki bo pripravila na osnovi poročila, razprave, zaključkov izvršnega sveta in komisije za spremljanje družbenega dogovora pri skupščini občine stališča, priporočila in sklepe in jih posredovala delegacijam krajevnih skupnosti, zbora združenega dela in družbenopolitičnemu zboru, da bodo do njih zavzeli stališča. • V komisijo se imenujejo: »lavko VRZEL Angelca BUTENKO ^vka JERMAN. Uvodne obrazložitve informacije o poslovanju TOZD Mestni Potniški promet DO VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z hm obdobjem leta 1976 ni bilo. 7 v razpravi so sodelovali: vone TUŠAR, sekretar skupščine občine, Xngelca BUTENKO, delegat krajevne skupnosti Moste. . P° končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti so-b asno sprejeli naslednji SKLEP: p ?bor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Moste-°*Je sprejema informacijo o poslovanju TOZD Mestni potniški promet DO VIATOR vi. polletju 1977 v primerjavi z istim obdob-** leta 1976 s pripombo, 18 informacija ne bi bila način za pripravo podražitev mestnega limeta, s katero bi potem prelivali sredstva za razreševanje drugih i*°blemov. K 10. Uvodno je sklep o popravku napake v odloku o družbeni skrbi udeležence narodnoosvobodilne vojne in drugih vojn ter njihove , užinske člane obrazložila Slavka JERMAN, predsednica zbora ajevnih skupnosti. ne v razpravi je sodeloval Zvone TUŠAK, sekretar skupščine obči- gi končani razpravi so delegati zbora krajevnih skupnosti so-810 sprejeli naslednji SKLEP: p0,Zbor krajevnih skupnosti skupščine občine Ljubljana Mosteca uh Sfrcjcma sklep o popravku napake v odloku o družbeni skrbi tj‘Jeležence narodno-osvobodilne vojne in drugih vojn ter njihove hiške člane v predloženem besedilu. Kil. * elegati zbora krajevnih skupnosti niso imeli delegatskih vpra- Ker je bil dnevni red izčrpan in se nihče ni več javil k besedi, je predsednica zbora krajevnih skupnosti ob 19.40 zaključila sejo zbora krajevnih skupnosti. TAJNIK ZBORA KRAJEVNIH SKUPNOSTI PREDSEDNIK Tatjana JURCA-COLARlC ZBORA KRAJEVNIH SKUPNOSTI Slavka JERMAN DRUŽBENOPOLITIČNI ZBOR ZAPISNIK 37. seje družbenopolitičnega zbora skupščine občine Ljubljana Moste-Polje, ki je bila dne 21. novembra 1977 s pričetkom ob 12. uri v sejni sobi št. 74/11 skupščine občine Ljubljana Moste-Polje. Sejo je otvoril in vodil predsednik družbenopolitičnega zbora Slavko GERLICA. Zapisnik seje je vodil tajnik družbenopolitičnega zbora Stane BREZOVAR. Po obravnavi predloga dnevnega reda so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji dnevni red: 1. Ugotovitev sklepčnosti 2. Potrditev zapisnika 36. seje družbenopolitičnega zbora z dne 13. 10. 1977 3. Osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani 4. Osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani 5. Osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za nadomestila osebnega dohodka delavcem, ki v delovnem času opravljajo dolžnosti na področju ljudske obrambe 6. Predlog odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje 7. Osnutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje 8. Predlog sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti v gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra 9. Predlog sklepa o imenovanju komisije za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela 10. Poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh 11. Poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike 12. Informacija o poslovanju TOZD Mestni potniški promet DO VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z istim obdobjem leta 1976 13. Delegatska vprašanja KI Komisija za mandatno-imunitetna vprašanja družbenopolitičnega zbora je pregledala navzočnost delegatov na seji po prezenčni listi in ugotovila: Od 25 delegatov družbenopolitičnega zbora je navzočih 13 delegatov. Opravičeno odsotni so: Darinka DEMŠAR-PARKELJ, Robi DELORENZO, Slavka KASTELIC, Miran PLANINC, Ivanka RAHNE in Dušan ROZMAN. Neopravičeno odsotni so: Matija JEŽEK, Stane MELJO, Ljuba NOVAK, Jože PETEK, Barbka STRAŠEK in Alojz TRTNIK Družbenopolitični zbor je sklepčen. K2 Delegati družbenopolitičnega zbora so obravnavali predlog zapisnika 36. seje družbenopolitičnega zbora z dne 13. oktobra 1977 in soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nima pripomb na zapisnik 36. seje družbenopolitičnega zbora z dne 13. oktobra 1977 in ga v celoti potrjuje. Delegati družbenopolitičnega zbora so se dogovorili, da bodo 3., 4. in 5. točko dnevnega reda obravnavali skupaj. Nato je Maijan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, uvodno obrazložil osnutka samoupravnih sporazumov o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani in osnutek samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za nadomestila osebnega dohodka delavcem, ki v delovnem času opravljajo dolžnosti na področju ljudske obrambe. V razpravi so sodelovali: Leopold KOS, Maijan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, Vilko SLUGA, ml., Stanislav BABNIK in Slavico GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje ima na osnutka samoupravnih sporazumov o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani naslednji pripombi: a) naslov samoupravnega sporazuma naj se glasi: ,,Samoupravni sporazum o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe, varnosti in družbene samozaščite v Ljubljani" b) predlagatelj naj za javno razpravo v bazi izdela boljšo obrazložitev samoupravnih sporazumov. 2. Delegati družbenopolitičnega zbora skupščine občine Ljubljana Moste-Polje se strinjajo z novo formulacijo 12. in 15. člena dopolnjenega osnutka samoupravnega sporazuma o združevanju sredstev za financiranje ljudske obrambe v Ljubljani, ki ga sklenejo temeljne in druge organizacije združenega dela. K 6 Uvodne obrazložitve predloga odloka o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje ni bilo. V razpravi je sodeloval Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje sprejema odlok o ustanovitvi štaba za teritorialno obrambo občine Ljubljana Moste-Polje v predloženem besedilu. K7 Uvodne obrazložitve osnutka odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje ni bilo. V razpravi so sodelovali: Leopold KOS, Slavko GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora, Maijan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, Stanislav BABNIK, Franc MANDELJC, Stane BREZOVAR, tajnik družbenopolitičnega zbora in Vilko SLUGA, ml. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje ima na osnutek odloka o priznanjih občine Ljubljana Moste-Polje naslednje pripombe: 1. v 2. in 4. členu naj se naziv „skulptuma plaketa" zamenja z bolj ustreznim; 2. opisi posameznih priznanj občine naj se izboljšajo oziroma boj opredelijo; 3. v 7. členu pri področju gospodarstva naj se jasneje opredeli dosežke na področju inovatorske dejavnosti; 4. v istem členu pri področju družbenih dejavnosti naj se področje socialnega varstva razširi na vsa tista področja, ki sodijo v področje dejavnosti samoupravne interesne skupnosti socialnega varstva (področje otroškega varstva, zaposlovanja, socialnega skrbstva, stanovanjska in invalidsko-pokojninska dejavnost); 5. v 12. členu naj se datum občinskega praznika izpiše; 6. trajanje mandata žirije za priznanja občine naj se uskladi z mandatom mestne in republiške žirije. K 8 Uvodne obrazložitve predloga sklepa o imenovanju predstavnikov krajevnih skupnosti v gradbeni odbor za izgradnjo občinskega kulturnega centra ni bilo. V razpravi je sodelovala Nika MODIC. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP: 1. Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje dodatno imenuje v gradbeni odbor za izgradnjo kulturnega centra občine Ljubljana Moste-Polje naslednje člane: Alojz BUKOVEC — predstavnik KS Štepanjsko naselje Feliks DIMNIK — predstavnik KS Bizovik Alojz GIRANDON — predstavnik KS Zadobrova—Snebene Mirko JERIHA — predstavnik KS Polje Ludvik JEVŠJAK - predstavnik KS Hrušica—Fužine Peter ing. KLEŠNIK - predstavnik KS Zalog Friderik LIČEN — predstavnik Nove Jarše Ciril ŠKODA — predstavnik KS Vevče — Zgornji Kašelj 2. V sklepu naj se naziv ..Kulturni center v Mostah" popravi v »Kulturni center občine Ljubljana Moste-Polje" in naj ta naziv velja v bodoče kot uradni naziv centra. K 9 Uvodne obrazložitve predloga sklepa o imenovanju komisije za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela ni bilo. V razpravi sta sodelovala: Slavko GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora in Stanislav BABNIK. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP. 1. Za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela v občini, skupščina občine Ljubljana Moste-Polje ustanavlja po* sebno komisijo. 2. V komisijo za pregled samoupravnih aktov organizacij združenega dela pri skupščini občine se imenujejo: 1. Predsednik: Erika RAČIČ, ljubljana-Polje, Polje c. VI/6 2. Tajnik: Marko ROTH, tajnik zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Moste-Polje 3. Člani: Lidija LIVEK, Ljubljana-Polje, Kašeljska c. 36 Alfred GOLAVŠEK, Ljubljana, Vide Janežič 5 Nevenka GORENC, Ljubljana-Polje, Vevče 96 Andrej KAJDIZ, Ljubljana, Ulica 29. hercegovske divizije 5 Bojan OSMAK, Ljubljana, Prešernova 5 Albert KARLIN, Ljubljana-Polje, Polje c. V/5 Katarina KOBAL, Ljubljana, Zibertova 1 Milka KLOBOVEC MARC, Ljubljana, Endliharjeva 16 Velko FRANKO, Ljubljana, Hubadova 11 Stane KOLAR, Ljubljana, Perčeva 20 Josip ŽUGMAN, Ljubljana, Povšetova 91. 3. Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje je mnenja, da naj se v bodoče v sklepih o ustanovitvi podobnih delovnih teles oziroma komisij dopolni ime in priimek predla* ga ni h kandidatov z navedbo njihovega poklica in delovnega mesta. K 10 Uvodne obrazložitve poročila o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh ni bilo. V razpravi so sodelovali: Stanislav BABNIK, Jože KAVČIČ, predsednik izvršnega sveta skupščine občine, Franci BRICELJ, podpredsednik izvršnega sveta skupščine občine in Slavko GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora $°' glasno sprejeli naslednji Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje gejema poročilo o poteku sanacije spomeniškega kompleksa Urh v predloženem besedilu. Kil Uvodno je poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o te-nie'jih kadrovske politike obrazložila Karla NOVAK, član izvršnega sveta skupščine občine. v razpravi so sodelovali: Leopold KOS ;?že KAVČIČ, predsednik izvršnega sveta skupščine občine, Kfrla NOVAK, Javko GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora, Marjan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, Stanislav CERAR, LeUks ZAKRAJŠEK, Vilko Sl UGA, ml. in Lranc MANDELJC. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora soglasno sprejeli naslednji SKLEP: Družbenopolitični zbor skupščine občme Ljubljana Moste-Polje sprejema poročilo o uveljavljanju družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike in predlaga, da služba za kadrovske in organizacijske zadeve skupščine občine izdela na osnovi po-ročih analizo vzrokov za tako stanje. • Družbenopolitične organizacije občine, še posebno Zveza sindikatov, naj obravnavajo poročilo, nato pa naj se na podlagi raz-Prave v družbenopolitičnih organizacijah ter razprave na sejah zborov skupščine občine izdela akcijski program za uresničevanje družbenega dogovora o temeljih kadrovske politike v letu Ekstremni primeri odstopanja od družbenega dogovora naj se P°sebej obravnavajo. K 12 Uvodne obrazložitve informacije o poslovanju TOZD Mestni r, mški promet DO VIATOR v 1. polletju 1977 v primerjavi z ylm Obdobjem leta 1976 ni bilo. u ra?Pravi so sodelovali: ,laijan MOŠKRIČ, predsednik skupščine občine, if°Pold KOS, ^atevž GANTAR, ! CERAR, p avk° GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora in Franu MANDELJC , 0 končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora so-*** sprejeli naslednji SKLEP: ^^'Dbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje Pojema informacijo o poslovanju TOZD Mestni potniški promet DO VIATOR v I. polletju 1977 v primerjavi z istim obdobjem leta 1976 v predloženem besedilu skupaj s priporočili: 1. DO VIATOR TOZD Mesni potniški promet naj poskrbi, da se bo izboljšal odnos voznikov do potnikov, 2. nove proge mestnega potniškega prometa naj se načrtujejo tudi tako, da ne bodo šle vse skozi center Ljubljane (obvozne proge) z namenom, da bi se izognili prometni gneči. Nato je predsednik družbenopolitičnega zbora pozval delegate, če želi kdo razpravljati še o gradivu, ki je na dnevnem redu 37. seje zbora združenega dela in 37. seje zbora krajevnih skupnosti skupščine občine in ni na dnevnem redu 37. seje družbenopolitičnega zbora. V razpravi so sodelovali: Leopold KOS, Stane BREZOVAR, tajnik družbenopolitičnega zbora in Slavko GERLICA, predsednik družbenopolitičnega zbora. Po končani razpravi so delegati družbenopolitičnega zbora sprejeli SKLEP: Družbenopolitični zbor skupščine občine Ljubljana Moste-Polje nima stališč oziroma pripomb na gradivo za 37. sejo zbora združenega dela in 37. sejo zbora krajevnih skupnosti skupščine občine. K 13 Delegati družbenopolitičnega zbora so obravnavali in soglasno sprejeli tudi POPRAVEK odloka o družbeni skrbi za udeležence narodnoosvobodilne vojne in drugih vojn ter njihove družinske člane (Uradni list SRS, št. 19/77: — v besedilu 10. člena je nastala napaka v tem, da je v 5. vrsti namesto besede »presegajo11 vpisana beseda »dosegajo.11 Besedilo 10. člena odloka se v celoti pravilno glasi: »Stalna priznavalnina se lahko podeli tudi aktivnim borcem — partizanom, ki so vstopili v NOV, pred 9. 9.1943 oziroma 13.10.1943 in bili aktivni neprekinjeno do 15.5.1945, ne glede na skupni dohodek družine, če ne presegajo polne varstvene borčevske pokojnine, do višine vsakokratnega mejnega zneska najnižjih pokojninskih prejemkov v pokojninskem zavarovanju delavcev v SR Sloveniji.11 Kei je bil dnevni red izčrpan in se nihče več ni javil k besedi, je po čestitki delegatom ob 29. novembru - dnevu republike, predsednik družbenopolitičnega zbora ob 15,10 sejo zaključil. TAJNIK DRUŽBENOPOLITIČNEGA ZBORA Stane BREZOVAR PREDSEDNIK DRUŽBENOPOLITIČNEGA ZBORA Slavko GERLICA BELEŽKE: r OSNUTEK ------ SREDNJEROČNI PLAN UREJANJA STAVBNIH ZEMLJIŠČ ZA OBMOČJE OBČINE LJUBLJANA MOSTE-POLJE 1976-1980 (izvleček) ______________________________________________/ SPLOŠNO „SOSESKA“ - podjetje za urejanje stavbnih zemljišč Bežigrad-Moste, je kot pooblaščena organizacija s strani skupščine občine pripravila osnutek srednjeročnega plana urejanja stavbnih zemljišč za območje občine Ljubljana Moste-Polje 1978—1980. Podlaga in izhodišča za naloge na področju urejanja stavbnih zemljišč v obdobju 1978—1980 so smernice, družbeni in samoupravni plani občine in mesta, samoupravni interesni skupnosti (zlasti stanovanjske), krajevne skupnosti in OZD, ki se nanašajo na stanovanjsko-komunalno graditev, poslovno in industrijsko gradnjo ter gradnjo spremljajočih objektov na območju občine. Poglavitna naloga na področju urejanja stavbnih zemljišč vtem srednjeročnem obdobju je pripraviti dovolj komunalno urejenih zemljišč za organizirano in usmerjeno stanovanjsko graditev, predvsem na velikih kompleksih, ob upoštevanju in zaščiti bivalnega okolja ter z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi zagotoviti opremljanji' sosesk z objekti družbenega standarda. Večji poudarek je dan pridobivanju novih zazidalnih površin, katere je opremiti s komunalno opremo in jih nameniti za izgradnjo industrije in servisnih dejavnosti. V srednjeročnem obdobju je dan večji poudarek razvoju energetike, prometne in komunalne infrastrukture, zlasti virom in primarnemu omrežju, ki daje osnovo, da zgrajeni objekti dobijo svojo funkcijo. V družbenem planu razvoja Ljubljane je predvidena za srednjeročno obdobje izgradnja 20.795 stanovanj, do čim v planih samoupravnih stanovanjskih skupnosti pa gradnja 17.488 stanovanj. Za občino Ljubljana Moste-Polje je predvidena po odloku gradnja 3.581 družbenih stanovanj, individualna gradnja 132 stanovanj in izven odloka še gradnja 2.200 stanovanj v soseski MS 4, 5 -Fužine. V srednjeročnem obdobju je potrebno širiti organizacijo in dozidavo posameznih perifernih naselij, zlasti z organizirano individualno stanovanjsko gradnjo in razvijati malo gospodarstvo. V ta namen je potrebno na podlagi načel solidarnosti združevati sredstva za izgradnjo komunalne opremljenosti v deficitarnih soseskah. Glavne soseske, ki so namenjene stanovanjski graditvi, so: MS-3/2, MS-112/1, Štepanjsko naselje, MS-6 — Slape, MS-11 — Zalog, MS-12/1,2 — Nove Jarše in MS-8/3 — Zgornji Kašelj. Že v tem obdobju se predvideva tudi gradnja v soseskah MS-4, 5, 8/3 in MS-103/2. Prostorske možnosti za koncentracijo industrijske, transportne in servisne dejavnosti so dane na relaciji Ljubljana-Zalog-Dolsko. Izkoriščanje teh površin glede na različne prostorske možnosti je opredeljeno na štiri skupine: a) Gradnjo, razširitev, adaptacijo industrijskih, skladiščnih in spremljajočih objektov na rezerviranih površinah v območju obstoječih lokacij. b) Gradnjo industrijskih, skladiščnih in spremljajočih objektov na območju novoodprtih zazidalnih otokov. c) Odpiranje novih zazidalnih otokov za gradnjo industrijskih spremljajočih objektov. d) Gradnjo industrijskih in spremljajočih objektov v še prostih površinah. Plan urejanja stavbnih zemljišč obsega obdobje 1978—1980, dočim seje program v prvi dveh letih srednjeročnega obdobja realiziral na podlagi letnih programov urejanja, ki jih je za vsako leto posebej predlagala „SOSESKA“ kot pooblaščena organizacija za urejanje stavbnih zemljišč. Te programe je skupščina občine oziroma njeni pristojni organi vsako leto posebej obravnavala in sprejemala in jih po potrebi tudi rebalansirala. Dohodki in izdatki urejanja stavbnih zemljišč, ki se nanašajo na stanovanjsko, poslovno, industrijsko gradnjo in ostalo, so za navedeni dve leti: 1976 Plan 1977 v 000 din Skupaj Dohodki: invest. sofin. invest. sof. 113.299 3.664 121.241 - 238.204 v 000 din 1976 Plan 1977 Izdatki: Priprava Oprema Priprava Oprema Skupaj 22.445 67.933 32.132 91.076 213.726 V občini Ljubljana Moste-Polje se odkup in oddaja zemlji^ izvaja preko posebnega sklada. Dohodki in stroški sklada v navedenih dveh letih so naslednji: v 000 din Odkup zemljišč 1976 plan 1977 Skupaj 16.899 22.559 39.458 v 000 din Oddaja zemljišč 1976 plan 1977 Skupaj + krediti za odkup zemljišč 16.780 9.512 9.547 14.427 26.327 23.939 OPIS PROGRAMIRANIH NALOG (glavne naloge) V planu urejanja stavbnih zemljišč opredeljujemo: A) Stanovanjsko izgradnjo B) Poslovno izgradnjo C) Industrijsko-servisna izgradnja D) Ostalo A) STANOVANJSKA IZGRADNJA se sestoji iz: a) Usmerjene gradnje, ki zajema soseske MS-3/2, MS-112/1, MS-6’ MS-12/2 Nove Jarše in MS-11 Zalog — Za sosesko MS-3/2 in MS-112/1 bo priprava in pridobit^ zemljišča v srednjeročnem obdobju zaključena. Glede na djn miko izgradnje soseske se bodo gradile komunalne nap*3 vključno s spremljajočimi objekti. — V soseski MS-6 je predvidena dokumentacija za izgradnjo trg v*ne in pridobitev 4.000 m2 zemljišča. Dokončala se bo zunanja ureditev ob objektih blokov, uredila dovozna cesta in na za-padni strani parkirišča. ~ MS-12/1 inMS-12/2: v MS-12/1 se zaključuje tako priprava in pridobitev zemljišča, skladno z dinamiko izgradnje se bodo gradile tudi komunalne naprave. V MS-12/2 bo, izdelana dokumentacija za center soseske, pridobljena bodo potrebna zemljišča in zgrajene bodo komunalne naprave z začasno kotlarno skladno z dinamiko izgradnje. " v soseski MS-11 Zalog je zaključena blokovna usmerjena gradnja. **) Medlog za usmerjeno stanovanjsko gradnjo zajema soseske MS-4, 5, MS-7/1, 8/1 in 9 Polje: V MS-4, 5 se bo glede na dinamiko izgradnje pripravila potrebna dokumentacija za urejanje zemljišča, pridobila potrebna zemljica, odstranili se bodo objekti, naprave in nasadi, ki ovirajo gradnjo. Komunalna oprema se bo izvajala po fazah gradnje. ' MS-7/1, 8/1 in 9 Polje: Za to sosesko planiramo potrebno dokumentacijo. Izgradnja soseske je planirana za naslednje srednjeročno obdobje, kot usmerjena. c) Blokovna neusmerjena stanovanjska gradnja je planirana v soseski MS-3/1 Selo. Tuje predvidena inventarizacija zazidalnega načrta, pridobitev zemljišča. Prav tako se bo opremljala s komunalnimi napravami. ^ Individualna stanovanjska gradnja: Za MS-1 Zalog se bo izdelala inventarizacija zazidalnega načrta m preko regulacijskega načrta ter spremembe GUP-a se bodo Pridobile nove površine sporazumno s KS. Zgradile se bodo 2) vrstne hiše. MS-103/2 Sneberje se bo organizirala izgradnja vrstnih hiš s komunalno opremo. S pridobitvijo zemljišča se bo pravočasno 3 omogočila gradnja VVZ. jr MS-106 Sp. Kašelj bo izdelan zazidalni načrt, pridobila se “°uo potrebna zemljišča, ki se bodo komunalno opremila. V tej 0Seski je predvidena organizirana individualna stanovanjska 4)Knja- nedeli neorganizirane individualne stanovanjske gradnje zajedajo toseske: MS-8/3, MS-103, MS-6, MS-10, MS-104/1,2 in Za ta območja, ki so komunalno deficitarna se bo izdelal Pregled že zbranega prispevka po posameznih investitorjih in tistih, ki niso še ničesar prispevali k stroškom urejanja zemljišč. Izdelal se bo izračun obračunskih območij in višina Prispevka na posamezne investitorje. Na podlagi teh podatkov bomo določili faznost sanacije območja in pripravili pogodbe. Tako pripravljeno dokumentacijo bomo posredovali v obravnavo in končno potrditev KS, stanovanjski in komunalni skupnosti in pristojnim organom skupščine občine. Sanacijo bo potrebno izvajati tudi z bančnimi sredstvi. 'Glede __ na dodatek sredstev bo potekala gradnja komunalnih naprav. " Ulede fia zgoraj navedene soseske je specifična soseska MS-103/4 Zg. Zadobrova. Tu so skoraj zgrajene vse komunalne naprave, vendar pogodbe z investitorji še niso sklenjene. Vsled tega je potreben dogovor z občani, KS in Komunalno skupnostjo o pokritju nastalih stroškov. B) Klovna gradnja te>nbm°čju občine je glede na ostalo gradnjo le majhen odsto-v nov 0vne 8raclnje. Vsled tega bo dan večji poudarek tej gradnji em regulacijskem načrtu. Šin*>l| Sedaj veljavni dokumentaciji bo možno graditi poslovne povr-trX X soseski MS-1 center Most. Pripravljena bo dokumentacija sk0 SfniCo> Mercator, družbeni objekt in poslovni objekt za občin-nijj 0Lavb°- V ta namen bomo pridobili potrebna zemljišča, odstra-nje 0LJekte, ki so predvideni za rušenje. Glede na dinamiko izgrad-u^it^tov se bodo dograjevale komunalne naprave in zunanja *Nl)USTRIJSKO SERVISNA IZGRADNJA Do&Jelala se bodo območja MP-2/8, MP-3, MM-4, MP-4, IR kacijg^’^moznica >n posamezne dopolnitve na že obstoječih lo- — V MP-2/8 bo pripravljena dokumentacija za realizacijo in pridobljena zemljišča za predele že znanih investitorjev (Emona, LB, Javna skladišča). — V MP-3 je potrebno uskladiti program kontejnerskega terminala (ZG — Javna skladišča). Izvedli bomo natečaj za še proste površine, namenjene za industrijo (kare 8). Pridobili bomo še potrebna zemljišča in jih komunalno uredili zlasti na območjih, kjer so znani investitorji. Rešiti bo potrebno tudi ukinitev letališča, če hočemo to sosesko dokončno zaključiti. — V MM-4 bo izdelan zazidalni načrt in pridobljeno zemljišče, kjer so znani investitorji bomo poskrbeli tudi za komunalno opremo. Rešiti bo potrebno tudi prestavitev objektov JLA, ker je to zemljišče predvideno za gradnjo industrije. — MP-4 se bo obdelala samo programsko. Na podlagi programskega dela zazidalnega načrta bomo skupno z oddelkom za gospodarstvo skupščine občine izdelali natečaj za pridobitev najugodnejšega investitorja. Izdelali bomo predhodno točno namembnost tega predela. — IR Dolsko je eno najpomembnejših energetskih con, kjer bo potrebno pripraviti dokumentacijo za že znane investitorje (Polikem, Petrol in Toplarna). Vskladiti bo potrebno problematiko glede izgradnje jedrske elektrarne. Zaradi pomembnosti tega območja bomo obdelali tudi širše območje (Petelinje, Kamnica, Dolsko, Laze, Jevnica, Ripče) kot tudi neposredno bližino industrije (ureditev cest, dostopov, objektov novih in obstoječih, komunalno opremljenost itd.). Gramoznice: Na območju Obrij G-6 se bo pridobivalo zemljišče, območje G-8 in G-9 pa bomo med seboj ločili in obdelali samo G-8 Fužine v obliki sanacije in določitve namembnosti, medtem ko G-9 Bizovik ostane kot kmetijska površina. D) OSTALO 1) Regulacijski načrt V tem srednjeročnem obdobju bomo izdelali regulacijski načrt območja v dveh delih (nekonfliktni gre prej v potrditev, konfliktni pa v usklajevanje v okviru mesta). Oba dela bo potrebno po planu pripraviti za spremembo GUP-a in pridobiti potrebna finančna sredstva. 2) Rekonstrukcija Litijska-Poljanska je ravno tako predvidena v tem srednjeročnem planu, kjer je investitor SIS za ceste Ljubljane. 3) Pričeli bomo z delno pripravo zemljišča za rekonstrukcijo Zaloške ceste glede na razpoložljiva finančna sredstva s strani SIS-a za ceste. 4) Šmartinska cesta: Za to rekonstrukcijo se bo pripravil finančni načrt in pridobivanje potrebnega zemljišča za gradnjo tako komunalnih naprav kot ceste same. POTREBNA FINANČNA SREDSTVA Izhodišče za vrednotenje plana urejanja stavbnih zemljišč v obdobju 1978—1980 so sprejete smernice in plani, ki se nanašajo na stanovanjsko-komunalno graditev, poslovno in industrijsko gradnjo in gradnjo spremljajočih objektov. Te naloge so naštete v opisu glavnih nalog. Potrebna finančna sredstva so prikazana v tabeli sumarno in po namenu financiranja oziroma vrstah gradnje. Potrebna sredstva znašajo skupaj za navedeno obdobje 468.900.000 din. Ta sredstva bodo zagotovljena skladno z določbami zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem iz naslednjih virov: - sredstev investitorjev 351.945.000 ali 75 % — sredstev uporabnikov kom. storitev oz. družbenih sred. 116.955.000 ali25 % Udeležba sredstev investitorjev v komunalni izgradnji oznoma financiranju urejanja stavbnih zemljišč je torej v soodvisnosti od uveljavitve družbenih virov, ki jih je možno na podlagi zakona in samoupravnega sporazumevanja realizirati s strani vseh uporabnikov komunalnih storitev. Cim večja bo udeležba uporabnikov komunalnih storitev, tem manjša bo udeležba investitorjev. Možni družbeni viri so navedeni v poglavju o financiranju plana. POTREBNA FINANČNA SREDSTVA 1978-1980 Namen urejanja 1978 1979 Stroški 1980 Skupaj STROŠKI Prispev. investitor. Dohodki Prispev. iz družbenih A. STANOVANJSKA GRADNJA 43.395 16.859 4.781 65.035 44.429 20.o06 a) usmerjena 54.819 61.487 68.029 184.335 100.386 81.949 b) predlog usmerj. 435 500 650 1.585 1.585 c) blokovna usmerj. d) individualna 14.565 40.276 33.009 87.851 87.851 111.215 119.122 106.769 336.806 234.251 102.555 Skupaj stanov, grad. B. POSLOVNA GRADNJA 30 500 1.667 2.197 2.197 • C) INDUSTRIJSKO-SERVISNA GRADNJA 31.527 38.863 45.103 115.493 115.493 D) OSTALO 5.100 3.700 5.600 14.400 14.400 SKUPAJ A, B, C, D 147.873 162.185 158.839 468.900 351.941 116.955 65.035 182.335 1.585 87.851 336.806 2.197 115.493 14.400 468.896 FINANCIRANJE PLANA UREJANJA STAVBNIH ZEMLJIŠČ 1978-1980 a) Financiranje urejanja stavbnih zemljišč v letih 1976—1977 Za leto 1976 je pri financiranju urejanja stavbnih zemljišč pomembno, da se je le-to odvijalo na podlagi starega zakona o urejanju stavbnih zemljišč. Osnovni viri financiranja urejanja stavbnih zemljišč so bili: — sredstva investitorjev, — sredstva komunalnih organizacij individualne ko mnalne porabe, — sredstva družbenopolitičnih skupnosti in njihovih skladov. Zaradi neurejenih cen komunalnih storitev, ki niso zajemale tudi dela razšiijene reprodukcije, pa tudi družbenopolitične skupnosti s svojimi proračunskimi sredstvi in skladi, niso razpolagale z zadostnimi sredstvi, je prišlo do stanja, po katerem je praktično investitor stanovanjske in druge gradnje nosil celotne stroške urejanja stavbnih zemljišč. V letu 1977 je bil sprejet nov zakon o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem, ki prinaša bistvene spremembe v pogledu sistema financiranja urejanja stavbnih zemljišč. Te spremembe so predvsem v tem, da se investitorja zlasti stanovanjske gradnje ustrezno razbremeni, ter da se ta del s samoupravnimi sporazumi prenese na vse uporabnike komunalnih storitev. Zaradi zakasnitve pri ustanavljanju komunalnih skupnosti pa se navedeni sistem v tem letu ni mogel realizirati, vsled tega se v tem letu skoraj v celoti nadaljuje sistem financiranja iz leta 1977. b) Financiranje urejanja stavbnih zemljišč v obdobju 1978 - 1980 S podružbljanjem vseh virov financiranja za razširjeno reprodukcijo komunalnih objektov in naprav postajajo osnovni nosilec samoupravnega sporazumevanja in s tem združevanja sredstev komunalne interesne skupnosti. Osnovni viri financiranja pri urejanju stavbnih zemljišč na podlagi novega zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem so naslednji: — sredstva investitoijev stanovanjske gradnje, vendar le do višine pokrivanja stroškov za pripravo zemljišča, odkup in sorazmerni del stroškov za sekundarno omrežje komunalnih objektov in naprav skupne porabe. Ostali del stroškov do kompleksne komunalne opreme naj bi pokrivale stanovanjske skupnosti iz stanovanjskega prispevka (do 20 % od 6 %). — sredstva investitoijev poslovne in industrijske servisne gradnje, kateri pokrivajo v celoti vse stroške urejanja stavbnega zemljišča, — družbena sredstva, ki naj se na podlagi samoupravnega sporazumevanja ali odlokov družbenopolitične skupnosti formirajo iz naslednjih virov: prispevek, ki se plačuje ob ceni komunalnih storitev v individualni komunalni porabi, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, kreditna sredstva, ki se bodo zbirala pri stanovanjsko komunalni banki Ljubljana. Navedenega sistema pa zaradi prekasnega ustanavljanja komunalni skupnosti ne bo možno realizirati takoj, temveč postopoma za kar bo morala biti napravljena ustrezna prelomnic3 zlasti v letu 1978. Pri tem je osrednjega pomena družbeno planiranje, ki v svoji menjavi dela pomeni bistveno sestavino za razreševanje uveljavljanja novega modela financiranja. Tu nalogo bodo morale opraviti komunalne skupnosti skuvno z izvajalci in uporabniki komunalnih storitev. »ti Prav zaradi nerealiziranega novega sistema financiranja urejanj3 stavbnih zemljišč, bo potrebno sistem finansiranja reševati v okviru letnih programov urejanja stavbnih zemljišč. ZAKLJUČKI 1. Pri urejanju stavbnih zemljišč je bistvenega pomena, da pravočasno usklajujemo potrjeno urbanistično dokumentacijo z družbenimi in gospodarskimi spremembami. Na tej podlagi je p°' trebno pra- očasno spreminjali namembnost zemljišč tako, da lahko realizirajo programi razvoja OZD, stanovanjske skupno**1 in drugh interesnih skupnosti, ki skrbijo za spremljajoče objcKj* Prizadevati si moramo, da čimprej dokončno sprostimo rezerv , vate avtocestnega sistema in drugih koridorjev. Na podlagi letnih programov urejanja stavbnih zemljišč je p°j trebno pravočasno vlagati zahteve za uvedbo postopkov za spre' membe in dopolnitve ter izdelavo urbanistične dokumentacije-Pri izdelavi urbanistične dokumentacije je organizirati sodel0'|| vanje z vsemi interesnimi in pristojnimi nosilci planiranja v p°' santeznem zazidalnem ubtnočju. Za pravilno urbanistično planiranje je nujen predpogoj, da OZ*3, samoupravne interesne skupnosti in drugi izdelajo in pravočasn0 predložijo svoje dokoitčne programe razvoja. ! programe raf voja je pred pričetkom planiranja verificirati tudi s strani pristoj- , nih organov skupščine občine. 2. Dosedanje izkušnje pri pridobivanju stavbnega zemljišča zahtevajo, da pridobivanje zemljišča začnemo že 1 do S leta pričetkom gradnje soseske. Tako prakso je uveljavljala poobl3, ščena organizacija za urejanje stavbnih zemljišč že doslej, Pfl čemer pa ni v celoti uspela. Osnovni problem predstavljajo F0^ sanrezni lastniki, ki svojih zemljišč ne oddajo na podlagi sp°ra; z umov. V večini primerov je problem odškodnina. V takih Prl merih je potrebno uvesti upravni postopek, ki pa traja dalj ta5a' Prav vsled tega je potrebno pri pridobivanju zemlijšč č* ustrezno planirati, kar praktično pomeni, da je pridobivanj^ zemljišč zasnovati že v tern srednjeročnem obdobju za n.isledur srednjeročno obdobje, l-dino na tak način bo zagotovljen kontinuirana izgradnja sosesk. Osnova za pridobivanj*, zeinlj13’ po upravni poti pa so pravočasno izdelani zazidalni in tleli*01' načrti. 3. Za nemoteno izgradnjo stanovanjskih, poslovnih, industrij* j servisnih in ostalih spremljajočih objektov na območju obč"'1 Ljubljana Moste-Polje po družbenem načrtu občine je potrebi' pravočasno zagotoviti vire in i. *-radnj< primarnih komun**11', naprav individualne komunalne potrošnje. Nekatere od *6fu objektov smo vključili v naš program ali pa jih v programu pri Posamezni soseski omenili. Program za te objekte ima delovna organizacija IPK, Elektro Ljubljana in podjetje za PTT promet. Navedeni program je potrebno uskladiti med komunalno skupnostjo občine in zvezo komunalnih skupnosti. Ti objekti so: ~ izgradnja čistilne naprave, dograditev kanalizacijskega zbiralnika A—O, zbiralnik A-12, ~ izgradnja primarnega vodovoda od Letališke ceste do Fužin in naprej do Litijske ceste, vodovod po Zaloški cesti in druge odseke vodovoda, ~ zgraditi odseke plinovodnega omrežja za zemeljski plin, da se omogoči priključitev sosesk MS-4,5, MS-9, MS-7 in MS-12 na to omrežje, razširiti toplarno v Mostah in po potrebi zgraditi začasne vire za potrebe MS-12; zgraditi primerni vročevod od toplarne v Mostah do začasne kotlarne v MP-3 ter povezavo med MP-3 do Fužin, verjetno tudi nekatere druge odseke, priključiti večje komplekse oziroma soseske na RTP Polje; po potrebi oziroma dogovoru z Elektro Ljubljana začeti s pripravami za gradnjo RTP Fužine, zgraditi telefonske centrale po programu PTT podjetja vzporedno z izgradnjo stanovanjskih sosesk (MS-9, MS-12), zgraditi ceste po 10-letnem programu s programom presežka posojila (Litijska, Poljanska, Zaloška, Šmartinska). _________________________________OSNUTEK PROGRAM UREJANJA STAVBNIH ZEMLJIŠČ V OBČINI LJUBLJANA MOSTE-POLJE ZA LETO 1978 splošno dru)h?rarn ureianja stavbnih zemljišč za leto 1978 je zasnovan na Poli enem planu razvoja Ljubljane in občine Ljubljana Moste-obiekt anU stanovanjske graditve, programu izgradnje komunalnih in nr,H0VI 'n naPrav individualne komunalne porabe ter izhodiščih ^aatkih plana urejanja stavbnih zemljišč 1978-1980. l97g S avitna naloga na področju urejanja stavbnih zemljišč v letu tano -^e Popraviti dovolj komunalno urejenih zemljišč za organizi-odlri.ln USmeiieno stanovanjsko gradnjo ter za gradnjo (priprava in pQP zemljišč), ki se bo gradila v naslednjih letih, zavaro 3r- ^an.na hitrejši razvoj komunalne infrastrukture, namn„Vanj.e °holja in pridobivanju novih bivalnih ter industriji penjenih zazidalnih površinah. grani°Sehej je potrebno omeniti še problematiko financiranja pro- t°>°vvni vir financiranja programa so še vedno sredstva investi-l97g v MCra P°menij° najbolj fiksen vir financiranja tudi v letu ^jišče '3^U Z za* rukcijo Litijske ceste, servisnega objekta in bencinske črpal-Prj^h del). Odkupilo se bo 3.000 m2 zemljišča, oprave }la 86 b° vsa potrebna dokumentacija za vse komunalne r4ten d"i Ogradile se bodo vse individualne komunalne naprave ela ob spremljajočih objektih. Za te je odvisna njihova reali- zacija. Nadaljevala se bo rekonstrukcija Litijske. Zunanja ureditev se bo izgrajevala glede na izgradnjo celotne soseske. 2) MS - 6 - Slape Izdelana bo priprava dokumentacije in zemljišča (4000 m2) za gradnjo trgovine in prestavitve spominskega kamna. Dokončala se bo komunalna ureditev v kareju blokovne gradnje ter elektrika, cesta in razsvetljava ob nizu individualnih hiš ob pokopališču. 3) MS 12/1 Nove Jarše Porušili se bodo bunkerji Vesna filma in pridobilo zemljišče za gradnjo bloka (pogoj nov bunker, ki ga gradi GIP Gradis). Premoženjsko pravne odnose bomo uredili za cesto A (sporazumno ali razlastitev). Nadaljevalo se bo z gradnjo komunalnih naprav vzporedno z dokončanjem stanovanjskih objektov, (cesta od Jarške do stolpnice, dovozna cesta od stolpnic do križišča s Šmartinsko pri Kodrovi). 4) MS 12/2 Nove Jarše Potrditev urbanistične dokumentacije za centralne objekte, porušitev dveh objektov (stanov.) to je Šmartinska 181 in 183. Izdelani bodo glavni projekti plinovoda ih provizorične kotlarne ter uporabno dovoljenje. Nadaljevala se bo izgradnja komunalnih naprav (individualnih) za I. fazo in del že za II. fazo. Potrebno bo zgraditi primarni vodovod po Šmartinski in obvoznici. b) Predlog usmerjene stanovanjske gradnje 1) soseska MS 4,5 Fužine Izdelali bomo dokumentacijo za realizacijo II. faze. Rešili odkup objektov, ki so predvideni za rušenje I. in II. faze. Pridobili bomo cca 16.000 m2 zemljišča sporazumno ali v pripravah dokumentacije za razlastitve upravnemu organu. Problem je pridobitev zemljišča od JNA in bo potreben razgovor na višji ravni. Komunalna oprema za I. fazo (individualno) vključno; s primarnimi vodi (vročevod, elektrika, kanalizacijski zbiralnik A 12). Del individualnih komunalnih naprav bo zgrajen tudi v II. fazi, ki so nujno potrebne za funkcioniranje I. faze (vodovod, plin). Zgradila se bo dostopna cesta iz Zaloške ter pričel graditi viso-kovodni nasip ob Ljubljanici z gradnjo požarnega črpališča. 2) Soseska MS 7/1,8/1 in 9 Polje Izdelalo se bo potrebno urbanistično dokumentacijo na osnovi odločitve, da je soseska v drugem srednjeročnem območju usmerjena. Izvzelo se bo del območja iz prepovedi gradnje in izdelalo potrebo dokumentacijo za pošto, banko in LM. c) Blokovna stanovanjska gradnja - neusmerjena 1) Soseska MS 3/1 Selo Izdelala se bo inventarizacija dejanskega stanja z. n. z možnostjo dodatnih objektov ob Zaloški cesti. Za zemljišče bomo uredili raz- lastitveni postopek. Izdelal se bo projekt zunanje ureditve in zgradil visokovodni nasip. d) Individualna stanovanjska gradnja 1) Soseska MS - 11 - Zalog Izvršila se bo gradnja 30 vrstnih hiš. Obdelali bomo inventarizacijo starega dela Zaloga ter v okviru regulacijskega načrta izdelali možnost razširitve (MS 105). Zemljišča se bo pridobilo še okoli 3.000 m2; komunalno se bo opremilo za vrstne hiše (plin). 2) MS 8/3 Zgornji Kašelj, MS 104/1, 2 Spodnji Kašelj, MS-10 Novo Polje in stari del MS 103/2 Sneberje ter MS-6 Slape Za ta območja neorganizirane stanovanjske individualne gradnje bomo pristopili na enotni način skupno z občani, KS, SKIS-a, občino, SSS občine. Izdelali bomo najnovejše stanje plačanega prispevka posameznih občanov, dalje akontacijo ali ničesar. Izdelal se bo tudi nov izračun obračunskega območja in napravljen bo točen seznam posameznih investitorjev, kolikor morajo prispevati za komunalno opremo. Določilo se bo faznost sanacije in sklepanje pogodb. Glede na dotok sredstev se bo gradilo tudi posamezne komunalne naprave. Za vrstne hiše v MS 8/3 kot organizirano gradnjo se bodo končale vse komunalne naprave. Za MS—10 bomo dodatno v 1. 1978 izdelali inventarizacijo zazidalnega načrta. 3) Soseska MS 103/2 Sneberje Oddalo se bo zemljišče za organizirano gradnjo vrstnih hiš. Po novih predpisih o varstvenih vodovodnih rezervatih, bo potrebno dodatno zgraditi kanalizacijo za meteorno vodo (podražitev!). Pridobilo se bo zemljišče za VVZ. 4) Soseska MS 106 Spodnji Kašelj Izdelal se bo zazidalni načrt in pridobilo 25.000 m2 sporazumno ali bomo sprožili postopek kompleksne razlastitve. Za komunalne naprave se bo izdelala tehnična dokumentacija in potrebna dovoljenja za gradnjo. B) POSLOVNA GRADNJA 1) soseska MS-1 Dokumentacija za objekt za občinsko stavbo. Za zdravstveni dom bomo pridobili cca 1000 m2 zemljišča sporazumno, nasprotno pa v razlastitev. Glede na dopolnjevanje programa se bo izdelalo tudi dokumentacijo za komunalne naprave. Pričeli bomo reševati stanovalce, katerih objekti se rušijo (za občinsko stavbo). C) INDUSTRIJSKO SERVISNA GRADNJA 1) Soseska MP-2/8 Javna skladišča in Gradis pa se bo pridobilo zemljišče sporazumno ali se bo sprožil takoj postopek razlastitve. Prvo bo šlo v realizacijo območje MM 4/5 kjer so znani investitorji „DOM“, „CENTRQMERKUR“> „OLMA“, „ISKRA“)|fSLIKOPLESK ter £0 REN JE Velenje. Za komunalno opremo se bo izdelovala tehnična dokumentacija in pridobivalo potrebna dovoljenja. 5) Industrijski rezervat DOLSKO Izdelala se bo urbanistična dokumentacija za že znane investitorje Poličem, Petrol in Toplarno. Prav tako bomo razširili obdelavo urbanistične dokumentacije na območja Petelinje, Kamnica. Dolsko, Laze, Jevnica in Ripče. Zemljišča se bodo pridobivala (če bo sporazumni odkup) cca 250.000 m2 drugače bo potrebno sprožiti razlastitev prek upravnih organov občine. Vzporedno z investicijsko dokumentacijo se bo izdelovalo tehnično dokumentacijo za komunalne naprave. 6) Gramoznice a) G - 6 Obrije pridobitev zemljišča, pogodba z GIP Gradis b) G — 8,9 Fužine, Bizovik - G — 9 Bizovik je namenjen za kmetijske površine - G - 8 Fužine pa bomo pripravili dokumentacijo za sanacijo območja opuščenih gramoznic ali bodo kmalu opuščene. Istočasno pa je določiti tudi namembnost izgradnje na tem območju. D. OSTALO 1) Regulacijski načrt je ena najvažnejših nalog v letu 1978. Izdeluj6 se v dveh delih: - nekonfliktni del (individualna gradnja) - konfliktni del (usklajevanje z mestom) Na osnovi potrditve reg. načrta bomo pripravili po fazah reah' zacije posameznih območij dokumentacijo za spremembo GU*-Prav tako se bo potrebno dogovoriti o kritju stroškov za spf6' membo odnosno dopolnitev G UP. 2. Rekonstrukcija Litijska—Poljanska Na osnovi dokončno znane trase (mora dati SIS za ceste) bon*0 pričeli s pripravo zemljišča. (Odstraniti objekt INDOV, Poljanska 64,95 in Gospodarsko poslopje Novak Litijska 2). Potrebno je Pfl' dobiti 15.000 m2 zemljišča. 3. Zaloška cesta V letu 1978 bomo s popisom potrebnih rušenj za pripraV° zemljišča na odcepu Kajuhova—Polje in premož. pravne zadev6 (območje MS 4,5). Če bodo na razpolago finance s strani SIS 23 ceste Ljubljana. Izdelala se bo potrebna dokumentacija za LB. Pristopili bomo k reševanju rušenja objektov Čelesnik, Pestotnik. Zgradilo se bo najnujnejše komunalne naprave glede na dinamiko gradnje poslovnih objektov. Za PM-2 se bo uredilo zemljiškoknjižno stanje za Javna skladišča. 2) MP-3 Letališče V letu 1978 bomo izvedli natečaj za kare 8 (cca 11 ha). Rešiti bo potrebno tudi uskladitev priprave Železniškega terminala in Javnih skladišč. Prav tako za razvoj in gradnjo terminala je ukiniti letališče. Planiramo pridobiti 168.600 m2 zemljišča (kare 8118.600 m2 in za JNA 50.000 m2). Pričela se bo gradnja kanala A 12. Nadaljevalo se bo po posameznih odsekih izgradnje komunalnih naprav glede na dinamiko gradnje industrijskih objektov. 3) MP - 4 Izdelan bo programski del zazidalnega načrta z določeno namembnostjo. Dosedanja namembnost živilske industrije verjetno ne pride več v poštev glede na znane potrebe v Ljubljani. Izdelale se bodo tudi programske rešitve komunalnih naprav na potrjeno namembnost (kakšna industrija). 4) MM - 4 Sbpe Izdelal se bo tehnični del zazidalnega načrta. Na osnovi le tega 4. Šmartinska cesta Pričeli bomo z reševanjem priprave zemljišča posebno še tistih objektov, ki se bodo morali rušiti. Zato bo potrebno izdelati c6' nitev objektov in pričeti z razgovori z lastniki in možnostmi čil” hitrejših rešitev. POTREBNA FINANČNA SREDSTVA IN FINANCIRANJE PR°' GRAMA 1978 a) Potrebna finančna sredstva Izhodišča za naloge na področju urejanja stavbnih zemljišč v letu 1978 sb dogovorjene smernice in programi, ki se nanašajo n.a stanovanjsko-komunalno graditev, poslovno in industrijsko gradnj0 in gradnjo spremljajočih objektov. . V ta namen planiramo v letu 1978 naslednje izdatke, ki so o enem stroški urejanja stavbnih zemljišč. Rekapitulacija izdatkov: 1. Plan priprave in opreme za leto 1978 2. Druge obveznosti, ki zapadejo v leto 1978 3. Nepokriti stroški iz prehodnega obdobja 4. Prenos sredstev v leto 1979 Skupaj 147.873.000 djh 27.793.000 50.105.000 djh 22,519.000‘hj’ 248.290.000 dh* b) Financiranje programa urejanja Novi zakoni in samoupravni sporazumi bistveno spreminjajo do sedanji način financiranja. Od 1. 1. 1978 dalje naj bi bila & stanovanjskega metra razbremenjena. Razbremenitev pa naj bi1 Jttjala iz sredstev, ki se bodo zbirala pri Samoupravnih komunalnih Neresnih skupnostih. . Ker zastavljeno delo SKIS Moste-Polje iz objektivnih razlogov še m zaživelo v polni meri, so tudi nove oblike financiranja dokaj nejasne. Kljub temu je naša osnovna naloga zagotovitev nesenega, kontinuiranega poteka urejanja istočasno pa moramo zagotoviti tudi vsaj začasne vire financiranja predloženega programa. 9s?0Vni vir financiranja programa urejanja stavbnih zemljišč stajajo še vedno sredstva investitorjev (prispevek), ki jih plačujejo j® Pogodbah. Pogodbeno dogovorjena sredstva so lahko dana jnaprej, istočasno z realizacijo programa, lahko pa tudi kasnijo in J v takem primeru nujno začasno prelivanje sredstev. Kontinuirano zasledovanje prihodkov in izdatkov v posameznih peškah nam bo koncem leta 1977 pokazalo finančne rezultate v Posameznih soseskah. V našem finančnem programu pa smo upo-evali rebalanse, ki so bili izvršeni na osnovi zaključenega 9-meseč-®ga poslovanja, in smo s tem že dobili planirano finančno stanje Po soseskah na dan 31.12.1977. V nekaterih soseskah smo hitreje s agali sredstva za urejanje, kot so sredstva dotekala, zato te so-eske izkazujejo primanjkljaj pokritja stroškov iz predhodnega ti°r.°bja. Te razlike bomo pokrili z dodatnimi prilivi sredstev. So ~1 izjeme, ko so sredstva pritekala hitreje in je nastal presežek v^ritja stroškov iz predhodnega obdobja. Presežena sredstva nam uzijo za začasno pokrivanje pomanjkanja sredstev na negativnih d jCskah, dokler se v pozitivnih soseskah ne pojavijo novi programi ei. Operativni način poslovanja poudaijamo zato ker je sicer temelj •aančne politike urejanja stavbnih zemljišč prav namenska poraba 4redstev. ^kapitulacija prihodkov: 2 ^resežki iz preteklih let 3 p*?iatve zapadle v letu 1978 4 ^!sPevek investitorjev za pripravo 5 ^Povek iz družbenih sredstev za opr. ■ ^nspevek investitorjev za opremo 44.113.000 din 25.741.000 din 54.931.000 din 78.028.000 din 45.477.000 din 248,290.000 din SMERNICE za realizacijo programa Ij Na podlagi sprejetega družbenega plana razvoja občine Ljub-^a Moste-Polje za obdobje 1976-80 je potrebno za leto 1978 r°bneje podati smernice za realizacijo programa urejanja stavb-sea ^.Hdjišč za navedeno leto. Pri tem je potrebno upoštevati do-„ .anji razvoj in naloge za izboljšanje življenjskih in delovnih po-delovnega človeka. p°tj^bi dosegli temeljne cilje razvoja družbenega plana občine, je *' ^gotoviti skladnejši in racionalnejši razvoj urbanizacije s po- 2 "darkom na začasni in intenzivnejši izgradnji. 6 sprejetjem ustreznih urbanističnih dokumentov dosledno 3 Upoštevati racionalno izrabo prostora. oločiti vrsto, način in zaporedje izvajanja sanacije posameznih ^zidalnih kompleksov zlasti v pogledu komunalne opremlje- ^agotoviti potrebe v prostoru: ' s Siljenjem v okviru lokacij v namensko programiranih ob-,, Otočjih (novogradnje), 1 zaključevanje in kompletiranje programa v že odprtih ob-, Otočjih (novogradnje), C1 določitev oz. izbor in priprava novih namensko opredeljenih con oz. območij z uskladitvijo vseh interesov v posameznih ^ območjih. nj , a podlagi navedenih izhodišč s tem, da se upoštevajo omejitve-avt^toiji pri zavarovanju območij za rekreacijo, zavarovanje tras e|ej:Cest in mestnih cest ter zavarovanje koridorjev, plinovodov in 8am r°v°dov ter prostorskega plana kmetijske skupnosti, predla-0 za leto 1978 naslednja izhodišča: A. ®novanjska izgradnja: o^j^toijena stanovanjska gradnja se bo izgrajevala po veljavnem ^ v 3/2 Štepanjsko naselje se bo nadaljevalo urejanje zemljišč, del ^ Poprava zemljišč zaključena razen manjših geodetskih Ms 12/1 se predvideva dokončna izgradnja območja pod j?8°jem, da Gradis pripravi Vesna filmu nove prostore za skla-v ^čenje filmov, "'S 12/2 Nove Jarše je priprava v zaključni fazi, razen na območju centra. Predlog za usmerjeno stanovanjsko gradnjo: — MS 4,5 Fužine Predvidena je priprava zemljišča za možnost pričetka gradnje. To sosesko bo potrebno v letu 1978 prekvalificirati v usmerjeno gradnjo po SML tako, da bo možen nov način financiranja. - MS-7/1,8/1 in 9-Polje: To območje je nujno opredeliti kot nadaljevanje bodoče usmerjene gradnje. Zato je potrebno v letu 1978 nadaljevati pripravo dokumentacije (dokončanje programskega dela zazidalnega načrta). Usmeritev naj bi bila predvsem v izdelavo tehničnega dela zazidalnega načrta. Individualna stanovanjska gradnja: V letu 1978 je potrebno posebno pozornost posvetiti razširitvi vaških jeder na območju, ki je nekonfliktno s kmetijskimi zemljišči. Prav tako je nujno čim-hitreje izdelati potrebno dokumentacijo na območjih, ki so vskla-jeni z GUP (MS-103/2, MS-106, MS-11). Razširitev vaških jeder in njihovih neposrednih območij se bo obdelala z regulacijskim načrtom. Novogradnje naj bodo organizirane. Druga kategorija individualnih območij, ki so že zgrajeni objekti in so v komunalnem deficitu. Na teh območjih je nujno organizirati sanacijo predelov (vsaj pričeti v letu 1978 glede na razpoložljiva finančna sredstva). Te akcije morajo potekati prek SKIS-a, KS, občine in SSS občine. Pripravijo naj se točni seznami tistih investitorjev, ki niso ničesar plačali, tistih, ki so položili samo akontacijo in tistih, ki so že plačali. Na osnovi seznama obveznosti posameznih investitorjev in izračuna obračunskih območij pa bi se sklepale pogodbe in zbirala sredstva po posameznih odsekih ter gradile komunalne naprave (MS-10, MS-8/3, MS-104 in individualni del MS-11 Zalog ter MS-6). B. Poslovna gradnja: Kljub temu, da bi bilo potrebno forsirati in razširjati poslovno gradnjo, je na območju občine ni veliko. Gradnja poslovnih prostorov je možna le v MS-1 in MP-2/8. Prek regulacije bi bilo verjetno le proučiti možnost nadaljnje razširitve poslovnih objektov. C. Industrijsko servisna dejavnost: Nujno je pospešiti izgradnjo v MP-3 ter rešiti „Aeroklub“ ter kontejnerski terminal (ZG in Javna skladišča). Prav tako je vložiti čim več naporov, da bi že na prostih površinah poiskali najustreznejše investitorje (industrija). V tem letu je potrebno dokončno se opredeliti glede možnosti priprave prostora za prehrambeno industrijo, če je le ta zainteresirana, da ustvari povsem novo območje (MP-4). V nasprotnem je pripraviti analizo druge namembnosti. Pospešiti je pripravo dokumentacije za območje IR Dolsko za sedaj znane investitorje Poličem in Toplarna z odločitvijo ali IR bo ali ne. Prav tako je intenzivno delati na rešitvi gradbene industrije v okviru mesta Ljubljane. D. Spremljajoči objekti: Za pripravo zemljišča šol in VVZ v letu 1978 bo potrebna posebna skrb za tiste objekte, ki so v samoprispevku II. določeni za izgradnjo v letu 1978 (MS-103/2 - VVZ Selo, MS-10, prizidek šole, M S-11 Zalog). Pripraviti je tudi zemljišče za potrošniške centre (MS 12/2, MS 3/2) ter posameznih trgovin (MS-6, MS-1). Poleg tega je nujno pripraviti zemljišče za spremljajoče objekte, kjer so soseske v gradnji in objekti (šole, VVZ) niso v samoprispevku II. ter trgovinskih objektov (MS-4,5). Pripraviti je zemljišče in urbanistično dokumentacijo za starejše občane (MS 4,5). / Najvažnejše delo, ki mora biti izdelano z izhodišči je regulacijski načrt. Izdelava regulacijskega načrta se deli v dva dela: — prvi del je obdelava vseh posegov v prostor, kateri ne vpliva na širše območje mesta, pač pa rešuje samo na območju občine (individualna gradnja — razširitev vaških jeder itd.), - drugi del regulacijskega načrta pa so nova izhodišča in predlogi v prostoru občine za stanovanjsko blokovno, industrijsko servisno dejavnost ter razširitev poslovnih območij. Pri izdelavi regulacijskega načrta je potrebno angažirati poleg organov občine, SIS-ov, SKIS-a tudi vse KS. Regulacijski načrt je potrditi za individualne gradnje kot spremembo GUP-a prek SML medtem, ko je drugi del regulacijskega načrta nujno vskladiti s SIS-i občine ter usklajeni regulacijski načrt predložiti v obravnavo kot spremembo GUP-a. V letu 1978 je predvidena tudi priprava zemljišča za rekonstrukcijo ceste Litijška-Poljanska, rekonstrukcija Litijske ceste ter pričetek priprave zemljišča Zaloške ceste s tem, da se na SIS-u za ceste mesta Ijubljana, vključi že v tem letu kot začetek priprave (pogoji!). Rti komunalni opremljenosti stavbnih zemljišč je potrebno realizirati naslednje naloge: Pričeti je izgradnjo prve faze čistilne naprave v Zalogu in nadaljevati gradnjo zbiralnika kanala A-0. Začeti je z izgradnjo zbiralnika A-12, kateri je nujno potreben za izgradnjo vzhodnega dela industrijske cone v soseski MP-3. Zgraditi je potrebno vse primarije od soseske MP-3 do soseske MS 4,5 Fužine. Zgraditi je vodovod po Zaloški cesti. Zgraditi je plinovode z navezavo na zemeljski plin za potrebe sosesk: MS-4,5, MS-9, MS-12. Priključiti je potrebno večje komplekse oz. soseske na RTP — Polje do Fužin, Štepanjskega naselja — Jarš (visokonapetostno omrežje). Začeti oz. nadaljevati je z gradnjo telefonske centrale v Polju. Zagotoviti je vir ogrevanja za sosesko MS 12/2, po potrebi z provizorično kotlarno, kakor tudi zgraditi primarni vročevod od začasne kotlarne v soseski MP-3 do Fužin. S prenosom večine sredstev za komunalno urejanje na komunalno skupnost občine je zagotoviti nemoteno in redno financiranje navedenega programa ob večji angažiranosti delovnih ljudi in občanov ter poskrbeti za racionalno uporabo vseh razpoložljivih finančnih sredstev. Izvršni svet Skupščine občine Ijubljana Moste-Poljejena 134. seji dne 2. decembra 1977 obravnaval osnutka srednjeročnega plana urejanja in programa za leto 1978 in sprejel naslednji SKLEP Izvršni svet ugotavlja skladnost oaiutka srednjeročnega plana urejanja stavbnih zemljišč za območje občine Ljubljana Moste-Polje 1976-1980 s srednjeročnim družbenim planom občine Ljubljana Moste-Polje ter ga v izvlečku hkrati z izvlečkom osnutka programa urejanja stavbnih zemljišč za leto 1978 posreduje skupščini občine. Pred obravnavo na skupščini občine o obeh dokumentih razpravljajo občinske: Komunalna interesna skupnost, Samoupravna stanovanjska skupnost in Razvojno gospodarska skupnost. V_______________________________________________) PREDLOG — > Na podlagi 12. in v zvezi s 13. členom zakona o urbanističnem planiranju (Ur. list SRS, št. 16/67 in 27/72) ter 159. členom statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur. list SRS št. 25/74) je skupščina občine Ljubljana Moste-Polje na........seji zbora združenega dela in. seji zbora krajevnih skupnosti dne.sprejela ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o sprejetju zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka MS 103/1-Sneberje za spremembo prometnega režima x__________________ ._____________________y 1. člen Sprejme se sprememba in dopolnitev zazidalnega načrta za območje zazidalnega otoka MS 103/1 Snebeije, ki se nanaša na spremembo prometnega režima z uvedbo avtobusnega postajališča. ! 2. člen Projekt je pod šifro »dopolnitev za razgrnitev 1977“ v mesecu juniju 1977 izdelal projektant Viktor Pust, dipl. ing. arh. 3. člen Sprememba in dopolnitev iz 1. člena tega odloka je stalno na vpogled občanom, organizacijam združenega dela in ostalim pri upravnem organu Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje, pristojnem za gradbene in komunalne zadeve, pri strokovni službi za urbanizem SML, pri Ljubljanskem urbanističnem zavodu in Geodetski upravi SML. 4. člen Nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravlja urbanistična inšpekcija pri UIS SML 5: člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. Izvršni svet Skupščine občine Ljubljana Moste-Polje je na 134. seji dne 2. decembra 1977 obravnaval pripombe z javne razgrnitve predloga sprememb in dopolnitev zgoraj navedenega zazidalnega načrta in sprejel naslednji SKLEP Izvršni svet ugotavlja nebistvenost pripomb z javne raZ' grnitve predloga sprememb zazidalnega načrta za MS 103/* S nehaj e - sprememba prometnega režima — in sprejo1® predlog Odloka o sprejetju sprememb in dopolnitev zazidal' nega načrta za to sosesko. Izvršni svet predlog odloka po*®" duje v obravnavo skupščini občine. _____________________________________J PREDLOG Na podlagi 36. člena o vzgojno var st veni dejavnosti za predšolske otroke (Dr. list SRS št. 28/72) in 159. člena statuta občine Ljubljana Moste-Polje (Ur- list SRS št. 25/74) sta zbor zdru.-e..eg» det: in zbor krajevnih skupnosti na skupni seji..............sprejela SKLEP o soglasju k cenam v VVZ občine Ljubljana Moste-Polje za leto 1978 posameznih elementih cene; na osnovi enotne metodobgije za izračun (OD in druge stroške) -dav procesu oblikovanja cene storitev sodelujejo starši in drugi neposredno zainteresirani v svetih vzgojnovarstvenih organizacij; - da se nova cena, skupno z novo lestvico uveljavi s 1.1. 1978. Komisija za pogodbena razmerja Mestne skupnosti otroškega varstva je na osnovi temeljnih izhodišč pripravila metodologijo za izračun ekonomske cene. Navodilo, ki ga je komisija posredovala vsem vzgojnovarstvenim organizacijam, je sestavni del tega poročila. Pri pregledu predlogov novih cen storitev vzgojnovarstvenih organizacij je izvršni odbor Skupnosti otroškega varstva Ljubljana Moste-Polje ugotovil, da predstavljajo osebni dohodki delavcev v VVZ največji del skupne cene, to je: Kvalifikacija Količnik iz DD Netto mesečno K cenam, ki so jih sprejeli sveti vzgojnovarstvenih zavodov na °bmočju občin Ljubljana Moste-Polje za vzgojo in varstvo otrok, 86 ^je soglasje, in sicer: Cena mes. o skrb. za 1 otroka VVZ 2 ^ngcla Ocepek } Kodeljevo Vevče • 2aj. Dobrava 6- Zalog ii0i.ene določene v 19?8 dalje. dojenčki predšolski 2.392,00 1.690,00 2.350,00 1.650,00 2.365,00 1.680,70 *— 1.562,36 1.680,00 1.715,40 tega sklepa, veljajo od 1. januarja OBRAZLOŽITEV Ike UVe^avlpnjem tak*, na o združenem delu so skupnosti otro-jJr Varstva pridobile novo nalogo na področju vzgojnovarstvene l'Posti: družbeno vzgojo in varstvo otrok v vzgojnovarstvenih toPzacijah. fina ki so jo prevzele s ! 1. I'J 77 (dejansko zaradi začasnega (ile^1ra,l!a y> skupnosti otroškega varstva vklju- p il’o/e srednjeročne programe, v enotni program, sta, "0"1! Pt°gram finar: 'rajo skupnosti otroš/cegu varstva skupaj s ^ financiranju programov v letu 1977 so se skupnosti otro varstva znašle v težkem položaju, ker se stroški poslovanja v ^■varstvenih organizacijaI, nenehno povečujejo. Povečanje z indeksom !1~ gledi t i le’o 1976 komaj zadošča za M‘‘^n,e novih oddelkov VVZ $tepanjsko naselje in VVZ Selo u$fe. zt, storitve v VVZ iz leta /0 76 je ostala tudi v letu 1977ista v« ^posredne uporabnike, t. j „a sta;...:, skupnosti otroškega vrnst- metezoo v ceni dejavnosti iz leta lit/6 za w,s 7o. Za hor£’. ki imajo svoje otroke v VVZ, se prav takt) v letu 1977 ni •Tlestvica za diferencirano udeležbo v stroškovni ceni otroci so vse leto na izvršnih odborih, v skupščinah Skupnosti Spfe'kega varstva in i’ drugih organih terjali pripravek cene in ta^bo drugih meril za soudeležbo (lestvice za diferencirano ^ležbo) plačila staršev v ceni °tr0Jkladu z načrtovanjem razvoja so sc izvršni organi skupnosti kega varstva občin Ljubljane dogovorili, da se izoblikuje ^ko^1 nietodologija za izručun cene storitev v skladu z vsemi Posf^kinu normativi Izvršitev ie naloge so skupnosti poverile k&.$. e/ za to imenovani komisiji pri Mestni skupnosti otroškega ho5fjU} >' kateri so bili vključeni vsi predstavniki občinskih skup-% ] 01r°škegtk: |fi tiskarna ljudske pravice M X MK