71.JAVNI RAZPIS za dodelitev proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2021 (str. 1) 71. Na podlagi Odloka o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 16/20, 2/21 in 9/21) in 11. clena Pravilnika o dodeljevanju proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/21) Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2021 1. Naziv in sedež podeljevalca sredstev Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, maticna številka: 58835980000, ID za DDV: SI85675237. 2. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodeljevanje proracunskih sredstev la-stnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja z namenom ohranjanja zgodovinskega me-stnega jedra Ptuja. Pomoci po tem razpisu se dodeljujejo podjetjem kot pomoc po pra­vilu »de minimis« skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. december 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis«, ki se uporablja do 31. 12. 2023. 3. Splošni pogoji za sodelovanje na razpisu Upravicenci ali prejemniki sredstev po tem razpisu so: – fizicne osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb in – pravne osebe, ki so lastniki in solastniki stavb ali delov stavb v starem mestnem jedru Ptuja, ki so predmet obnove in prenove stavb ter delujejo kot podjetje. »Podjetje« je lahko vsak subjekt, ne glede na svojo statusno prav-no obliko, organizacijo ali lastništvo, ce je njegova dejavnost, ki je predmet sofinanciranja, gospodarska dejavnost; to je dejavnost, ki se opravlja na trgu (dobava blaga ali izvajanje storitev zaradi pri­dobivanja dohodka). Pomoc »de minimis« se dodeli podjetju, ki upošteva opredelitev enotnega podjetja. Za enotno podjetje šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR). Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbeni­kov drugega podjetja; b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega pod-jetja; c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo pod-jetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na pod-lagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Do pomoci po tem razpisu niso upravicena podjetja, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem po­slovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in države ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delav­cev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in ribogojstva v skladu z Uredbo (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 (UL L, št. 354/1 z dne 28. 12. 2013), – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz se­znama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupno­sti v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine zadev­nih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Pomoc »de minimis« ne sme biti namenjena izvozu oz. z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države clanice, kot je po­moc, neposredno povezana z izvoženimi kolicinami, z ustanovi­tvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekocimi iz­datki, povezanimi z izvozno dejavnostjo. Pomoci »de minimis« po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogo-jem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri kate­rih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvo­zno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogo-jem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni pre­voz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodelje­na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« po­moci. Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni po­moci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju, ne bo prese-gel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgor­nja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dode­ljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR). Pomoci »de minimis« se dodeljujejo v doloceni višini za posame­zne namene kot nepovratna sredstva v obliki dotacij. Pomoci po pravilu »de minimis« se lahko seštevajo z drugimi po-mocmi za iste upravicene stroške, vendar le do višine najvecje do-voljene intenzivnosti teh pomoci. 4. Višina razpoložljivih sredstev in višina subvencioniranja Višina razpoložljivih sredstev v letu 2021 znaša 10.000,00 EUR. Sredstva so na proracunski postavki 636 Subvencioniranje uredi­tve fasad v starem mestnem jedru. Sredstva se dodelijo na podlagi meril, navedenih pod tocko 6. tega razpisa. Najvišji odobreni znesek po posameznem upravicencu je lahko do najvec 40% višine pogodbenih del. Višina pogodbenih del je razvidna iz racuna izvedenih del, ki ga upravicenec priloži zahtevku za izplacilo sredstev. Proracunska sredstva se dodelijo na osnovi solastniških deležev stavbe, ki pripadajo upravicencem do sredstev. V posameznem primeru se lahko dodeljena sredstva nakažejo di­rektno na racun izvajalca del. V tem primeru se z izvajalcem sklene neposredna pogodba. Pogodbo morata podpisati tako upravicenec kot tudi izvajalec gradbenih del. 5. Dodatni pogoji za dodelitev proracunskih sredstev Vlogo za dodelitev proracunskih sredstev lahko oddajo fizicne in pravne osebe, ki ob splošnih pogojih izpolnjujejo naslednje doda­tne pogoje: – da so lastniki ali solastniki stavb v starem mestnem jedru Ptuja in imajo do Mestne obcine Ptuj poravnane vse financne obve­znosti, – stavba je razglašena za kulturno dedišcino, – se stavba nahaja v starem mestnem jedru, kar je doloceno po Odloku o sprejemu prostorskih ureditvenih pogojev za obmocje P11-C1 Staro mestno jedro Ptuja (Uradni vestnik obcin Ormož in Ptuj, št. 38/88), – dela morajo biti opravljena po navodilih Zavoda za varstvo kul­turne dedišcine Slovenije, – prejemnik sredstev bo obnovil fasado in/ali streho stavbe v ce­loti. V skladu s Pravilnikom o upravljanju vecstanovanjskih stavb (Uradni list RS, št. 60/09, 87/11 in 85/13) mora, v primeru eta-žnega lastništva oz. solastništva na stavbi, z obnovo soglašati toliko etažnih lastnikov v stavbi, da ti skupaj predstavljajo vec kot 75% solastniške strukture v stavbi. Etažni lastniki oz. solastniki kot prosilci morajo predložiti izja­vo upravnika stavbe ali ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena najka­sneje do predložitve zahtevka. 6. Merila za dodeljevanje v razpisu zagotovljenih sredstev Posamezne vloge bodo tockovane na podlagi meril, podanih preko tockovnika. Kategorija spomenika iz vidika kulturne dedišcine MERILO TOCKE spomeniki, evidentirani za spomenike državnega pomena 15 spomeniki lokalnega pomena 10 objekti kulturne dedišcine 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Objekti, nevarni za okolico MERILO TOCKE mocno odpadanje ometa oz. zamakanje strehe; ogrožena je varnost stavbe 25 delno odpadanje ometa ali lušcenje zakljucnega sloja na posameznih mestih 15 vidne poškodbe zakljucnega sloja na stavbi oz. moc­na onesnaženost stavbe 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Objekti z neustreznimi arhitekturnimi rešitvami ali moteco in-frastrukturno napeljavo MERILO TOCKE neustrezne arhitekturne rešitve 10 moteca infrastrukturna napeljava 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo Objekti, ki so že delno obnovljeni MERILO TOCKE objekt je delno obnovljen 15 Objekti s starejšo letnico izgradnje MERILO TOCKE nad 50 let 15 od 25 do 50 let 10 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Lega objekta MERILO TOCKE objekt leži v predelu, ki je že delno obnovljen (obnovljena je sosednja stavba oz. stavba preko ulice ali trga) 15 objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 30 m) 10 objekt leži v bližini obnovljenih stavb (obnovljene stavbe so oddaljene manj kot 60 m) 5 Opomba: Tocke se med seboj ne seštevajo. Mestna obcina Ptuj bo prosilce uvrstila tako, da bo prejemnikom sredstev na podlagi zbranih tock sofinancirala do najvec 40% vre­dnosti pogodbenih del. Vecje število zbranih tock, pomeni višji % sofinanciranja vrednosti pogodbenih del, a najvec do 40% vredno­sti pogodbenih del. Vrednost tocke se izracuna na osnovi razpolo­žljivih proracunskih sredstev in skupnega števila tock vlagateljev, ki izpolnjujejo v skladu z razpisom dolocene pogoje. Višino zneska po posamezni vlogi bo dolocila komisija, glede na število vlog, število tock in razpoložljiva proracunska sredstva. 7. Obdobje za porabo dodeljenih sredstev Dodeljena sredstva bodo upravicencem izplacana v letu 2021 in morajo biti porabljena v proracunskem letu 2021 oziroma v pla-cilnih rokih, kot jih doloca Zakon o izvrševanju proracunov Repu­blike Slovenije za leti 2020 in 2021 (Uradni list RS, št. 75/19, 61/20 – ZDLGPE, 133/20 in 174/20 – ZIPRS2122). S prejemniki sredstev bo Mestna obcina Ptuj sklenila pogodbe o dodelitvi proracunskih sredstev lastnikom in solastnikom stavb za obnovo fasad in streh v starem mestnem jedru Ptuja za leto 2021, v katerih se bodo dolocile medsebojne pravice in obveznosti. 8. Razpisna dokumentacija in vsebina prijave Razpisna dokumentacija obsega: – besedilo javnega razpisa, – prijavni obrazec na javni razpis z izjavami in seznamom do-kumentov, ki morajo biti priloženi k vlogi (tocke od a do f): a) parafiran vzorec pogodbe A ali B, b) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva overjeno (notar, upravna enota) izjavo ustreznega števila solastnikov/etažnih la-stnikov stavbe, da soglašajo z obnovitvenimi deli, c) v primeru etažnega lastništva oz. solastništva, izjavo upravnika stavbe ali izjavo ustreznega števila solastnikov/etažnih lastnikov stavbe, da se investicija izvaja oz. bo izvedena najkasneje do pre­dložitve zahtevka, d) fotografije stavbe ali pomnilniški medij z digitalnimi fotograf­skimi posnetki, e) kulturnovarstveno soglasje Zavoda za varstvo kulturne dedišci­ne Slovenije, f) predracun z opisom predvidenih del s strani izvajalca del. – vzorec pogodbe A ali B, – obvestilo po 13. clenu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Prijava na razpis mora biti podana izkljucno na prijavnem obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navede­na v prijavnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavlje­nem roku, se bodo zavrgle. 9. Rok za oddajo vlog in nacin oddaje Rok za oddajo vloge zacne teci naslednji dan po objavi javnega razpisa in se zakljuci 23. 9. 2021. Vloge morajo biti dostavljene do vkljucno 23. 9. 2021: – po pošti priporoceno na naslov: Mestna obcina Ptuj, Oddelek za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premoženjem, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (upošteva se datum poštnega žiga do vkljucno 23. 9. 2021) ali – osebno, v sprejemno pisarno Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, najkasneje do 23. 9. 2021 do 15.00 ure. Vloge morajo biti oddane v zapecateni ovojnici pod oznako: »NE ODPIRAJ – PRIJAVA NA JAVNI RAZPIS ZA DODELI­TEV PRORACUNSKIH SREDSTEV ZA OBNOVO FASAD IN STREH« na prednji strani ter za nazivom in polnim naslovom vlagatelja na hrbtni strani. 10. Odpiranje prejetih vlog Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog za do-delitev sredstev vodi strokovna komisija. Odpiranje vlog bo izve­deno 1. 10. 2021 ob 9. uri v mali sejni sobi mestne hiše, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Prispele vloge se odpirajo po vrstnem redu prispetja. Odpiranje vlog je javno, komisija pa lahko glede na veliko število vlog odloci, da odpiranje ni javno. O odpiranju vlog se vodi zapi­snik. 11. Obravnava vlog Vloge bo obravnavala triclanska strokovna komisija, ki jo imenuje županja. Vse pravocasne in popolne vloge bo strokovna komisija ocenjevala na podlagi meril, navedenih pod tocko 6 tega razpisa in pripravila predlog prejemnikov sredstev. Vlagatelji, ki bodo podali nepopolne vloge, bodo pisno pozvani k dopolnitvi vlog v roku 5 dni od odpiranja vlog. Vlagatelj mora v petih (5) dneh po prevzemu poziva vlogo dopolniti. Za nepopol-no šteje vloga, ki ne vsebuje vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisne dokumentacije. Nepopolna vloga, ki jo vlagatelj v navede­nem roku ne bo dopolnil, bo s sklepom zavržena. Nepravilno oznacene ali prepozne vloge bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Nepravilno oznacene so vloge, ki niso predložene na pravilno izpolnjeni in oznaceni ovojnici, prepozne vloge pa so vlo­ge, ki so oddane izven roka, dolocenega za oddajo vlog. Nepravilno oznacene in prepozne vloge se zavržejo, neutemeljene pa zavrnejo. 12. Izid razpisa Na podlagi predloga prejemnikov sredstev, ki ga pripravi strokov­na komisija, odloca o dodelitvi sredstev direktor Obcinske uprave Mestne obcine Ptuj, s sklepom. O pritožbi zoper sklep odloca žu­panja Mestne obcine Ptuj. Prejemniki sredstev bodo o izidu javnega razpisa seznanjeni v roku 30 dni od datuma dolocenega za odpiranje vlog. 13. Nakazilo dodeljenih sredstev prejemnikom Prejemnik sredstev je dolžan najkasneje do 10. 12. 2021 Mestni obcini Ptuj predložiti zahtevek za izplacilo sredstev. Zahtevku je potrebno priložiti fotokopijo racuna izvedenih del, potrdilo o pla-cilu racuna in porocilo o izvedbi del ter ustrezno kulturnovarstve-no soglasje. Pogodbeni znesek bo Mestna obcina Ptuj nakazala na transakcijski racun prejemnika sredstev petnajsti (15) dan. Placilni rok pricne teci naslednji dan po potrditvi zahtevka za izplacilo sredstev. Pogoj za potrditev zahtevka je izjava Zavoda za varstvo kulturne dedišci­ne Slovenije, da so bila dela izvedena v skladu z izdanimi kulturno­varstvenimi pogoji in soglasjem. 14. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisna dokumentacija je zainteresiranim na voljo od dneva ob-jave javnega razpisa do izteka razpisnega roka v casu uradnih ur na Oddelku za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premoženjem, Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Razpisna dokumenta­cija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne obcine Ptuj: https:// www.ptuj.si/. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko zainteresi­rani dobijo na sedežu Mestne obcine Ptuj, pri Urši Simonic, e-na­slov: ursa.simonic@ptuj.si, telefon: 02/748-29-17. Številka: 410-371/2021-1 Datum: 23. 8. 2021 Nuška Gajšek županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredni­ški odbor: dr. Štefan CELAN (Lista dr. Štefana Celana), Matevž TOPLAK (Ptuj je naš), Crtomir POTOCNIK (Levica), Peter PRIBOŽIC (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJ­KO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Cuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.