URN_NBN_SI_DOC-WKZNRMMZ

ŠE ENO RAZMIŠLJANJE O MARKETINGU IN STRATEŠKEM PLANIRANJU V SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNIH KNJIŽNICAH Ksenija M e d v e d , Knjižnica Grosuplje UDK 027:339.138 P o v zetek Knjižnični m arketing mora izhajati iz interesovt. i. ciljnih skupin, in sicer na način, ki bo našo ciljno skupino v končni fazi pripeljal do literature, v kateri bodo odgovori na njena vprašanja. Zato bi se m orali m nogokrat najprej angažirati zunaj knjižničnih zidov. Ker so interesi ciljnih skupin različni, m orajo biti torej tudi m arketinški prijemi tej različnosti kos. Zato bi se morale pri svojem marketinškem poslu knjižnice povezovati z najrazličnejšimi inštitucijami, društvi, podjetji, šolami,... Uspešnost m arketinga bi se morala meriti predvsem s številom novih članov, večjo izposojo, večjim ugledom in tudi večjim prihodkom . UDC 027:339.138 Summ ary Library m arketing has to be oriented tow ards (so-called) target groups. For this reason librarians should engage them selves outside the library walls. Library in its m arketing business should cooperate with different institutions, associations, com panies, and alike. Effective m arketing is to be evaluated according to the increasing num ber of readers, volum e of book-loan, growing reputation of the library, and, last but not least, to higher income. MEDVED, Ksenija: Rethinking M arketing and Strategic Planning in Public Li­ braries. Knjižnica, Ljubljana, 36(1992)1,29-35

RkJQdWJsaXNoZXIy