Ormož, 6.12.2012 Letnik 10 Številka 12 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 26. Odlok o Proračunu Občine Ormož za leto 2013 - dopolnjen predlog Na podlagi 79. člena Poslovnika Občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Odlok o Proračunu Občine Ormož za leto 2013 - dopolnjen predlog V skladu z 78. členom Poslovnika Občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi predloga proračuna sodelovali: - Mateja Zemljak, Direktorica občinske uprave - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - mag. Karmen Štumberger – Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 6.12. 2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 26. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10. 84/10 – odl US in 40/12 – ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 in 110/11ZDIU12) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 4/12 – UPB2) je Občinski svet Občine Ormož na _____. seji, dne _______ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2013 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 2 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 6.12.2012 V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje Proračun leta 2013 18.879.220 10.894.355 9.174.993 7.786.108 1.161.405 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 227.480 1.719.362 1.141.271 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge kazni 17.400 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 71.511 714 Drugi nedavčni prihodki 484.180 72 KAPITALSKI PRIHODKI 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 113.500 113.500 73 PREJETE DONACIJE Prejete donacije iz domačih virov 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 93.738 93.738 7.777.627 1.713.447 6.064.180 22.618.403 2.491.202 661.931 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 106.493 1.413.751 403 Plačila domačih obresti 41.500 409 Rezerve 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 267.527 5.068.093 186.490 2.578.574 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 502.089 1.800.940 14.586.939 14.586.939 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 472.169 225.095 247.074 Poročevalec, št. 12 3 6.12.2012 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -3.739.183 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2013 40.656 75 Prejeta vračila danih posojil 40.656 750 Prejeta vračila danih posojil 752 Kupnine iz naslova privatizacije 35.656 5.000 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 19.855 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 19.855 15.000 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 3.825 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 1.030 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 20.801 C. RAČUN FINANCIRANJA Proračun leta 2013 Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje 1.864.000 1.864.000 1.864.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 375.846 375.846 375.846 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 1.488.154 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 3.739.183 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. -2.230.228 2.230.228 Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, 4. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih institucij za investicije, 5. del namenskih prihodkov iz naslova prihodkov za odlaganje komunalnih odpadkov, 6. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, 7. izvirni prihodki krajevnih skupnosti, 8. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih 4 6.12.2012 programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2014 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 2. 3. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2013 oblikuje v višini 5.800 eurov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za posamezne namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. 5 6.12.2012 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (zadolževanje) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 lahko zadolži do višine 1.864.00 eurov. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s podpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-11/2012 11/11 Ormož, _________________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: Z dopolnjenim predlogom proračuna se v 2. členu Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2013 spremeni višina splošnega dela proračuna, ki je posledica vključenih sprememb v dopolnjenem predlogu proračuna glede na predlog proračuna. V 8. členu odloka se doda nova vrstica, ki določa oblikovanje proračunske rezerve v letu 2013 v višini 5.800 eurov. V 12. členu odloka, ki določa zadolževanje se znesek 1.698.000 eurov nadomesti z zneskom 1.864.000 eurov. Občinskemu svetu predlagamo, da sprejme predlog dopolnjenega predloga proračuna Občine Ormož za leto 2013. Občinska uprava Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 eurov odpiše plačilo dolga. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 6 TABELE: • SPLOŠNI DEL (v prilogi); • POSEBNI DEL (v prilogi); • NRP (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 6.12.2012 Poročevalec, št. 12 7 OBRAZLOŽITVE DOPOLNJENEGA PREDLOGA PRORAČUNA ZA LETO 2013 V skladu s terminskim načrtom sprejemanja proračuna Občine Ormož za leto 2013 in po tem ko je Občinski svet dne 12.11.2012 na svoji 18. redni seji sprejel sklep, da se izvede javna razprava o Predlogu proračuna Občine Ormož za leto 2013, so predlog proračuna obravnavali vsi odbori občinskega sveta. Izvedeni so bili zbori občanov v vseh krajevnih skupnostih. Sklepe glede pripomb in predlogov na predlog proračuna so po zborih občanov sprejeli tudi sveti krajevnih skupnosti. Na predlog proračuna so bile v predvidenem roku vložene pripombe in predlogi s strani krajevnih skupnosti, javnega zavoda, gasilske zveze, 6.12.2012 prostovoljnega gasilskega društva, svetniškega kluba in enega občana. Skupaj je pripombe in predloge vložilo 10 različnih predlagateljev. Po vložitvi predloga proračuna in do priprave oz. vložitve dopolnjenega predloga proračuna je bilo pojasnjenih nekaj odprtih vprašanj, pojavile oz. predlagane so bile nove potrebe in predlogi, ki so bili v okviru možnih razpoložljivih sredstev upoštevani pri pripravi dopolnjenega predloga proračuna Občine Ormož za leto 2013. Iz leta 2012 se v leto 2013 dodatno prenašajo sredstva v višini 602.031 EUR za projekte in tekočo porabo, ki ne bodo zaključeni oz. plačani v letu 2012. V skupnem seštevku se obseg proračuna za leto 2013 z dopolnjenim predlogom poveča za 974.892 EUR oz. za 4,5 %. Tabela št. 1: Primerjava obsega dopolnjenega predloga proračuna s predlogom proračuna za leto 2013 BILNCA OZ. RAČUN PREDLOG 2013 DOPOLNJENI PREDLOG 2013 PRIHODKI PRIHODKI INDEKS A 18.672.359 18.879.220 206.861 101,1 B 40.656 40.656 0 100,0 C 1.698.000 1.864.000 166.000 109,8 prenos 1.628.197 2.230.228 602.031 137,0 SKUPAJ 22.039.212 23.014.104 974.892 104,4 ODHODKI ODHODKI INDEKS A 21.647.336 22.618.403 971.067 104,5 B 16.030 19.855 3.825 123,9 C 375.846 375.846 0 100,0 22.039.212 23.014.104 974.892 104,4 SKUPAJ A. SPREMEMBA BILANCA ODHODKOV PRIHODKOV IN SPLOŠNI DEL I. PRIHODKI Z dopolnjenim predlogom proračuna se planirani prihodki leta 2013 povečajo za 206.861 EUR. 72 KAPITALSKI PRIHODKI Po dopolnjenem predlogu proračuna se prihodki iz naslova prodaje premoženja povečajo za 100.000 EUR iz planiranih 13.500 EUR na 113.500 EUR. 74 TRANSFERNI PRIHODKI Transferni prihodki se z dopolnjenim predlogom proračuna povečajo za 106.861 EUR. Povečanje transfernih prihodkov zajema prenos planiranih prihodkov iz naslova sofinanciranja odkupa zemljišč pri izgradnji kanalizacije Podgorci – Sodinci - Velika Nedelja v višini 88.000 EUR. Zemljišča, ki bodo odkupljena so bila odmerjena v letu 2012, postopki potrebni za odkup bodo zaključeni v letu 2013. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 30.11.2012 je bil s strani enajstih občin podpisan Aneks k Pogodbi o vzpostavitvi območnega razvojnega partnerstva za območje Prlekije ter sprejet Načrt priprave Območnega razvojnega programa za območje Prlekije za obdobje 2014 – 2020. Za namen priprave ORP Prlekije bodo občine skupaj zagotovile 18.000 EUR. Iz tega naslova bo Občina Ormož od ostalih občin prejela 13.808 EUR, ki jih bo potem nakazala v skladu s pogodbo o sofinanciranju načrta priprave agencijam, ki bodo pripravile Območni razvojni program. Za leto 2013 pa se za ta znesek povečajo transferni prihodki. V letu 2013 bo občina prejela 5.053 EUR iz projekta LEADER za sofinanciranje izdelave brošure Ormož sonce Prlekije izdelane v letu 2012. Občine so dne 6.11.2012 prejele navodila s strani Ministrstva za finance glede evidentiranja 8 6.12.2012 transfernih prihodkov za sofinanciranje investicij iz državnega proračuna (SLO in EU sredstva) s katerim so bila spremenjena pred tem dana navodila oz. pojasnila glede evidentiranja prihodkov. Zaradi tega je bilo potrebno v dopolnjenem predlogu proračuna opraviti določene prerazporeditve med posameznimi skupinami kontov pri določenih projektih. PRENOS SREDSTEV IZ LETA 2012 V LETO 2013 Iz leta 2012 se v leto 2013 dodatno prenese 602.031 EUR, 514.031 EUR za projekte in tekoče naloge, ki ne bodo dokončani oz. plačani v letu 2012 ter 88.000 EUR kot dodaten prenos sredstev iz preteklih let. Tabela št.2: Prenos sredstev iz leta 2012 v leto 2013 Namen Znesek Financiranje političnih strank 575 Drugi operativni odhodki (nadzorni odbor) 2.160 Izgradnja garaže 19.268 Nogometno igrišče Ormož 21.480 Odkupi prostorov v Mestni grabi Ormož 26.200 Materialni stroški v glasbeni šoli 1.900 Sanacija prostorov knjižnice Ormož 23.460 Revitalizacija lagun 3.000 Podjetje "Hardeška šuma" Oskrba s pitno vodo v porečju Drave (2. sklop) - Ormoško območje 3.825 4.500 Kategorizacija cest 6.989 Izgradnja kanalizacije in čistilne naprave Miklavž pri Ormožu 21.398 Izgradnja kanalizacije in čistilne naprave Ivanjkovci 13.000 Planska in urbanistična dokumentacija 10.465 Obnova mestnih in zbirnih mestnih cest ter trgov v mestu Ormož 74.879 Izgradnja kanalizacije Podgorci - Sodinci - Velika Nedelja (kanalizacija, čistilna naprava) Izgradnja kanalizacije Podgorci - Sodinci - Velika Nedelja (pločnik , javna razsvetljava) 3.000 255.476 Izgradnja parkirišča pri pokopališču v Podgorcih 22.456 ostali prenos 88.000 SKUPAJ 602.031 POSEBNI DEL V primerjavi s predlogom proračuna za leto 2013 se odhodki proračuna po dopolnjenem predlogu povečajo za 974.892 EUR, od tega 602.031 EUR za prenos nerealiziranih odhodkov iz leta 2012 in 372.861 EUR na račun novih odhodkov. EUR. Povečanje predstavlja prenos dela sredstev iz leta 2012 za financiranje politične stranke LDS. Občina je v teku leta 2012 prejela sklep sodišča, po katerem je potrebno zadržati ne nakazana sredstva stranke do pravnomočnosti sklepa. Kar pomeni, da bodo sredstva nakazana v letu 2013 tožniku. 01 OBČINSKI SVET Obseg finančnega načrta Občinski svet se z dopolnjenim predlogom proračuna poveča za 575 02 NADZORNI ODBOR Obseg finančnega načrta Nadzornega odbora za leto 2013 se z dopolnjenim predlogom proračuna Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 poveča za 2.160 EUR, kolikor znaša prenos sredstev iz leta 2012. 03 URAD ŽUPANA Obseg finančnega načrta Urada župana se z dopolnjenim predlogom poveča za 6.000 EUR. Upoštevan je bil predlog Prostovoljnega gasilskega društva Cvetkovci, s čimer se zagotovijo sredstva za vlaganja v obnovo gasilskega doma v Cvetkovcih. 04 ODDELEK ZA DRUŽBENE DEJAVNOSTI IN SPLOŠNE ZADEVE – SPLOŠNE ZADEVE Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogom proračuna poveča za 54.800 EUR, od tega 19.268 EUR za prenos sredstev iz leta 2012 za izgradnjo garaž za potrebe garažiranja službenih vozil. Dodatno se zagotovi za izgradnjo garaž 35.532 EUR. Sredstva v višini 54.800 EUR so planirana za izvedbo arheoloških izkopavanj, plačilo dokončanja projektne dokumentacije, prestavitev plinskih vodov, gradbena dela in nadzor nad gradnjo. V sklopu pridobivanja gradbenega dovoljenja se je izkazalo, da je potrebno izdelati projektno dokumentacijo za prestavitev plinskih vodov izven območja garaž. 05 ODDELEK ZA DRUŽBENE DEJAVNOSTI IN SPLOŠNE ZADEVE – DRUŽBENE DEJAVNOSTI Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogom proračuna poveča za 130.456 EUR. Iz leta 2012 se prenaša 23.460 EUR za izdelavo projektne dokumentacije za sanacijo prostorov knjižnice v gradu Ormož. 21.480 EUR se prenaša za izdelavo projektov za vlaganja v nogometno igrišče in objekte v Ormožu. Izdelava projektov je vezana na OPN, ker le ta ni bil sprejet v letu 2012, projektne dokumentacije ni bilo možno zaključiti. Prenaša se 26.200 EUR za odkup objekta v Mestni grabi Ormož. Objekta v letu 2012 ni bilo možno odkupiti, ker se ureja etažna lastnina. Prenese se tudi 1.918 EUR, kolikor znaša delež občine pri opravljanju revizije v Glasbeni šoli Ormož, katera bo predvidoma končana do koca leta 2012, obveznosti pa bodo glede na plačilne roke zapadle v letu 2013. Zagotovijo se sredstva za vlaganja v grad Ormož v višini 10.000 EUR (vgradnja oz. postavitev vrat v grajskem stolpu), dodatnih 1.148 EUR za postavitev spomenika na ormoškem pokopališču. Vrednost proračunske postavke za investicijska vlaganja v osnovne šole se poveča za 40.000 EUR, iz planiranih 100.000 EUR na 140.000 EUR. Zagotovi se tudi 6.250 EUR za sofinanciranje nabave avtobusa za odvzem krvi na terenu. 06 ODDELEK ZA FINANCE Obseg finančnega načrta Oddelka za finance se z dopolnjenim predlogom proračuna za leto 2013 poveča za 5.800 EUR na račun povečanja oz. 9 6.12.2012 oblikovanja proračunske rezerve. Občino so v mesecu novembru prizadele poplave, zato je potrebno v letu 2013 nadomestiti porabljena sredstva za ta namen. 07 ODDELEK ZA GOSPODARSKE DEJAVNOSTI Obseg finančnega načrta se poveča z dopolnjenim predlogom za 45.708 EUR. V letu 2012 so bila zagotovljena sredstva v višini 15.000 EUR za sofinanciranje revitalizacije lagun. V skladu s podpisano pogodbo v letu 2012 bo občina zagotavljala sredstva v obdobju izvajanja projekta, to je 5 let, vsako leto po 3.000 EUR. Zato se iz leta 2012 za ta namen prenese 3.000 EUR. Za širitev gradnje širokopasovnega omrežja (III. faza; vasi Trgovišče, Mihovci, Velika Nedelja in Pavlovci) in izvajanje del, ki so povezana z že zgrajenim omrežjem (I. in II. faza, služnosti) se zagotovi dodatnih 2.110 EUR za plačilo pogodbenega dela. Dodatnih 7.690 EUR se zagotovi za sofinanciranje javnih del pri drugih izvajalcih oz. uporabnikih. Z dopolnjenim predlogom se odpre nova proračunska postavka v višini 2.000 EUR za sofinanciranje izvedbe projekta »Hiša Antona Puklavca – hiša 4ihP«. Zagotavljajo se tudi sredstva v višini 18.000 EUR za izdelavo Območnega razvojnega programa za območje Prlekije za obdobje 2014 – 2020. Odpre se nova proračunska postavka Študija izvedljivosti projekta o ponovni oživitvi sladkorne industrije v Sloveniji v višini 12.800 EUR. 08 OKOLJE IN PROSTOR Obseg finančnega načrta se z dopolnjenim predlogam poveča za 700.648 EUR. Iz leta 2012 se prenese 74.879 EUR za dela na Dobravski cesti v Ormožu (zamenjava vodovoda, izgradnja javne razsvetljave, hodnika za pešce in obnova ceste). Zaradi postopkov sprejemanja spremembe lokacijskega načrta središča mesta Ormož je bila pogodba z izvajalcem del podpisna šele v začetku meseca novembra 2012. Zaradi tega bodo dela na projektu končana v letu 2013. Prenesejo se tudi sredstva za dokončanje projekta Izgradnja kanalizacije Podgorci – Sodinci – Velika Nedelja s čistilno napravo, pločnikom in javno razsvetljavo v skupni višini 346.476 EUR. Del prenesenih sredstev v višini 91.000 EUR se nanaša na odkupe zemljišč potrebnih za izgradnjo kanalizacije in hodnika za pešce. Po končani gradnji so bile opravljene odmere zemljišč. Zaradi potrebnih postopkov (priprava elaboratov na GURS-u, sklepanje prodajnih pogodb, postopki odmere davka, overitve pogodb,.…) bodo odkupi in plačilo opravljeni v letu 2013. Ostali del sredstev v višini 255.476 EUR se nanaša na izgradnjo dela hodnika za pešce v dolžini 600 metrov od mostu pri Kuharičevih v Senešcih do kapelice v Sodincih. Prenaša se tudi del sredstev v višini 13.000 EUR za izdelavo projektne dokumentacije za izgradnjo kanalizacije in čistilne naprave v Ivanjkovcih. Zaradi dodatnega usklajevanja o poteku trase Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 fekalne kanalizacije projektov ni bilo možno zaključiti v letu 2012. Poveča se tudi vrednost proračunske postavke Kanalizacija in čistilna naprava za naselje Miklavž pri Ormožu v višini 22.668 EUR. Pretežni del se nanaša na prenos sredstev iz leta 2012 za odkup zemljišča in izdelavo projektne dokumentacije. Odkup zemljišča za ČN Miklavž je v teku in bodo postopki zaključeni v januarju 2013. Izdelava projektne dokumentacije je v zaključni fazi, pridobivajo se soglasja na projekt. V teku je tudi pridobivanje služnostnih pogodb za zemljišča na katerih je predvideno kanalizacijsko omrežje. Prenaša se tudi del obveznosti v višini 10.465 EUR za izdelavo OPN. OPN ni zaključen v letu 2012, saj ni bilo mogoče uskladiti mnenja z vsemi nosilci urejanja prostora. Pred sprejemom je potrebno pridobiti še mnenje Agencije RS za okolje (področje voda), Ministrstva za infrastrukturo in prostor (področje prostora) ter zaključiti postopek celovite presoje vplivov na okolje. Sprejem OPN se načrtuje v začetku leta 2013. V skladu s pogodbo se prenaša 4.500 EUR za svetovanje pri vodenju postopka za izbor izvajalca za projekt Oskrba s pitno vodo v porečju Drave (2. Sklop) – Ormoško območje. Račun bo izstavljen po izboru izvajalca del, rok plačila je 30. dan od prejema računa, kar pomeni da bo plačilo zapadlo v letu 2013. V teku je priprava spremembe kategorizacije cest, ker dela niso zaključena (dolgotrajni postopki) se sredstva po pogodbi v višini 6.989 EUR prenesejo v leto 2013. Upoštevana je bila večina predlogov iz javne razprave glede umestitve oz. zamenjave projektov. Nameni se dodatnih 50.000 EUR za vlaganje v obnov mestnih cest in ulic. Odpreta se dve novi proračunski postavki v višini 17.300 EUR za modernizacijo javne poti 804531 Šardinje v dolžini 180 metrov in 28.500 EUR za modernizacijo javne poti 804791 Mihovci v dolžini 380 metrov. V sklopu modernizacije javne poti v Mihovcih bo zgrajena tudi javna razsvetljava za kar je odprta nova proračunska postavka v višini 12.060 EUR. Novi postavki sta odprti tudi za izgradnjo javne razsvetljave v Opekarniški ulici v Ormožu v višini 19.880 EUR. V Krajevni skupnosti Kog se iz proračuna leta 2013 umakne modernizacija JP 803401 Kog in se nadomesti z modernizacijo javne poti 803412 Lačaves v dolžini 1.060 metrov. Odpre se tudi nova proračunska postavka s katero se zagotavljajo sredstva za izdelavo projektne dokumentacije za izgradnjo hodnikov za pešce v Mihovcih ob državni cesti G1-2. Zagotavljajo se sredstva za izgradnjo parkirišča pri OŠ Ivanjkovci za potrebe vrtca v višini 20.400 EUR. Občini Ormož in Središče ob Dravi bosta sofinancirali projekt Obnova vodovoda Ormož – Središče, odsek I. S predlogom proračunov za leti 2013 in 2014 je bilo s strani Občine Ormož planiranih v vsakem letu po 17.000 EUR. Po terminskem planu bodo vsa dela, ki se nanašajo na Občino Ormož dokončana v letu 2013. Zato se planirana sredstva iz leta 2014 prenesejo v leto 10 6.12.2012 2013 in skupna vrednost iz prvotno načrtovanih 34.000 EUR poveča na 34.793 EUR. V letu 2012 je bilo zgrajeno športno Igrišče v Ivanjkovcih. V skladu s podpisanimi služnostnimi pogodbami bo občina v letu 2013 opravila odmere in odkupila zemljišča, ki so bila potrebna za gradnjo. Ocenjena vrednost odkupa zemljišč znaša 9.268 EUR, za kar se poveča vrednost proračunske postavke pridobivanje in razpolaganje z zemljišči. 11 – 18 KRAJEVNE SKUPNOSTI Sveti krajevnih skupnosti so predlagali določene manjše spremembe finančnih načrtov, ki pa bistveno ne spreminjajo višine oz. obsega le teh. Poveča se le finančni načrt Krajevne skupnosti Podgorci, kjer se iz leta 2012 prenaša 22.456 EUR za izgradnjo parkirišča pri pokopališču v Podgorcih ter zagotavlja dodatnih 2.879 EUR za vzdrževanje javnih poti (premalo planirano pri pripravi predloga proračuna). 19 SKUPNA OBČINSKA UPRAVA OBČIN V SPODNJEM PODRAVJU Po ponovnem usklajevanju se za 415 EUR zmanjšajo obveznosti za sofinanciranje delovanja Skupne občinske uprave občin v Spodnjem Podravju (redarska služba). B. RAČUN FINAČNIH TERJATEV IN NALOŽB V letu 2012 ni bilo ustanovljeno podjetje »Hardeška šuma«, zato se planiranih 3.825 EUR za plačilo ustanovitvenega kapitala prenaša v leto 2013. C. RAČUN FINANCIRANJA Z dopolnjenim predlogom proračuna se obseg planiranega zadolževanja poveča za 166.000 EUR. PRIPOMBE IN PREDLOGI NA PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2013 Pripombe in predlogi so navedeni po vrstnem redu, tako kot so bili prejeti. V skladu z 92. členom Poslovnika občinskega sveta in terminskim načrtom za sprejemanje proračuna za leto 2013 so bile predlagatelju proračuna posredovane naslednje pripombe na predlog Odloka o Proračunu Občine Ormož za leto 2013: 1. GASILSKA ZVEZA ORMOŽ Zagotovitev dodatnih sredstev za vzdrževanje gasilskih vozil in opreme (5.100 EUR) in zagotovitev sredstev za intervencije (5.330 EUR). OPREDELITEV DO PREDLOGA: Sredstva za vzdrževanje gasilskih vozil in opreme ostajajo z dopolnjenim predlogom planirana v Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 enakem obsegu kot so bila zagotovljena v letu 2012. V kolikor bo prišlo do intervencij (naravne nesreče) ima občina za ta namen zagotovljena sredstva v okviru rezervnega sklada, ne zagotavljajo pa se dodatna sredstva za ostale intervencije. Če bo prišlo do kakšnega večjega požara ali nesreče, katerih stroškov ni možno pokriti iz rezervnega sklada, ima občina za ta namen zagotovljena sredstva v okviru splošne proračunske rezervacije. 2. KRAJEVNA SKUPNOST KOG Svet Krajevne skupnosti Kog predlaga, da se naj pri pripravi dopolnjenega predloga proračuna upošteva predlog razvojnega programa, ki ga je svet Krajevne skupnosti Kog sprejel za obdobje 20112014 na 3. redni seji dne 20.1.2011. OPREDELITEV DO PREDLOGA: V dopolnjen predlog proračuna je vključena modernizacija javne poti 803 412 Lačaves v dolžini 1.066 metrov. Umakne pa se modernizacija javne poti 803401 Kog v dolžini 620 metrov. 3. KRAJEVNA SKUPNOST IVANJKOVCI V dopolnjen predlog proračuna se naj vključi projekt Razširitev parkirnega prostora pri OŠ Ivanjkovci. OPREDELITEV DO PREDLOGA: V dopolnjen predlog proračuna je vključena nova proračunska postavka za izgradnjo parkirnih prostorov pri Osnovni šoli Ivanjkovci. 4. KRAJEVNA SKUPNOST ORMOŽ V dopolnjen predlog proračuna se naj vključijo dodatne investicije oz. projekti: preplastitev Raičeve ulice v Ormožu, podaljšanje pločnika v Pavlovcih do odcepa ceste za Litmerk (Voršič), ureditev javne razsvetljave v Opekarniški ulici v Ormožu, namestitev avtobusne nadstrešnice v Litmerku. OPREDELITEV DO PREDLOGA: Preplastitev Raičeve ulice je planirana v dopolnjenem predlogu proračuna za leto 2014 v sklopu postavke Obnova mestnih in zbirnih mestnih cest ter trgov v mestu Ormož, za izgradnjo hodnika za pešce v Pavlovcih so v letu 2014 planirana sredstva za izdelavo projektne dokumentacije, v letu 2013 je v dopolnjenem predlogu proračuna odprta nova proračunska postavka za izgradnjo javne razsvetljave v Opekarniški ulici v Ormožu. Nadstrešnica na avtobusnem postajališču v Litmerku bo postavljena v letu 2013 iz sredstev planiranih v okviru proračunske postavke 0813649 Urejanje avtobusnih postaj na voziščih in postavitev avtobusnih nadstrešnic. 11 6.12.2012 5. PROSTOVOLJNO GASILSKO DRUŠTVO CVETKOVCI V dopolnjenem predlogu proračuna se naj zagotovijo sredstva za investicijska vlaganja v obnovo gasilskega doma in okolice v Cvetkovcih (ureditev platoja pred orodiščem, zamenjava vhodnih garažnih vrat v orodišče, zamenjava vhodnih vrat v dvorani gasilskega doma, ureditev dodatnega ogrevanja spodnje dvorane, ureditev sanitarij gasilskega doma, zamenjava luči v dvorani gasilskega doma). Ocenjena vrednost vlaganj znaša 25.000 EUR, od tega bi 10.000 EUR zagotovilo društvo, ostalih 15.000 EUR pa bi se zagotovilo iz občinskega proračuna. OPREDELITEV DO PREDLOGA: V okviru dopolnjenega predloga proračuna za leto 2013 je odprta nova proračunska postavka za sofinanciranje obnove gasilskega doma v Cvetkovcih v višini 6.000 EUR z namenom, da se zmanjšajo stroški ogrevanja. 6. IVAN HRŽIČ, MIHOVCI PRI VELIKI NEDELJI 028, 2274 VELIKA NEDELJA 6.1. V dopolnjen predlog proračuna za leto 2013 se naj vključita dva nova projekta oz. investiciji, Modernizacija JP 804511 Mihovci (Gotvajn) v dolžini 250 metrov in Modernizacija JP 804 492 Velika Nedelja (Lisičjak) v dolžini 270 metrov. Za zagotovitev sredstev se naj iz proračuna umakneta modernizaciji javnih poti 804613 Drakšl in 804522 Lešnica-Strmec-Šardinje. Prav tako se naj popravi naziv obeh javnih poti. 6.2. V dopolnjen predlog proračuna se naj vključijo izdelava projektne dokumentacije in sredstva za izvedbo Ureditev prehoda za pešce na priključku lokalne ceste Mihovci – Sodinci – Podgorci – Vičanci na magistralno cesto G1-2 Ptuj – Ormož. 6.3. V proračunske dokumente se naj zapiše terminski plan in lokacija izvedbe investicije, ki bo zavezujoč in bo zagotovil izgradnjo kanalizacije s čistilno napravo najprej na območju vasi Mihovci in Trgovišče, predvsem zaradi neposredne bližine vodovodnega zajetja in negativnih vplivov neurejne kanalizacije na pridobivanje zdrave pitne vode. To je potrebno, da se ne bi predhodno gradila kanalizacija na nekaj km od varstvenega pasu oddaljeni lokaciji (kot do sedaj). OPREDELITEV DO PREDLOGA: 6.1. Predlagani modernizaciji javnih poti sta vključeni v NRP za leto 2016. Naziva modernizacij javnih poti, ki pa sta planirani v letu 2013 sta v skladu z nazivi opredeljenimi v Odloku o kategorizaciji občinskih cest na območju občine Ormož. 6.2. Leta 2003 je bila izdelana projektna dokumentacija za ureditev cestnega priključka lokalne ceste LC 302 030 iz smeri Velika Nedelja na glavno cesto G1-2 v naselju Mihovci, katero je izdelalo podjetje Projekta inženiring Ptuj d.o.o. Projektna dokumentacija je bila posredovana v Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 soglasje Direkciji RS za ceste. Direkcija RS za ceste je zahtevala dopolnitev vloge za izdajo soglasja na projekt na osnovi katere je bil sklican terenski ogled ureditve priključka na glavno cesto. Na tem terenskem ogledu je bila predlagana dopolnitev projekta z upoštevanjem naslednjih usmeritev (par naštetih): - potrebno je izdelati prometno analizo prometa, - preveriti možnost kanaliziranja potoka v območju preureditve križišča, - z zavodom za spomeniško varstvo dogovoriti o pogojih prestavitve kapelice, ker je nujno potrebna, če se želijo zagotoviti elementi križišča, ki so nujno potrebni za normalno odvijanje avtobusnega in tovornega prometa ob lokalni cesti dogovoriti. Po dopolnitvi projektne dokumentacije bi naj to posredovali Direkciji RS za ceste. Ker to ni bilo izvedeno, ni bilo pridobljeno pozitivno soglasje na projekt. Ker gre pri ureditvi priključka na glavno cesto za dela katera se opravljajo v območju državne ceste, je vsekakor potrebno pridobiti soglasje Direkcije RS za ceste. Zaradi visokih stroškov take ureditve sta občina Ormož in občina Sv. Tomaž leta 2008 podali predlog, da se cesta Velika Nedelja- Savci prenese med državne ceste. Žal se je začeti postopek pozneje zaradi zmanjševanja finančnih sredstev za državne ceste ustavil. 6.3. Izgradnji kanalizacije in čistine naprave (Cvetkovci, Osluševci in Trgovišče, Mihovci, Velika Nedelja) na vodovarstvenem območju sta ločena projekta. Oba projekta morata biti dokončana do konca leta 2014. Občina bo za vsakega posebej izvedla javni razpis, gradnja pa se bo vršila v skladu s projekti, terminskim planom in planiranimi finančnimi sredstvi. 7. KRAJEVNA SKUPNOST VELIKA NEDELJA Svet Krajevne skupnosti Velika Nedelja predlaga, da se v dopolnjen predlog proračuna za leto 2013 vključita dve investiciji oz. projekta preplastitev javne poti 804791 Mihovci v dolžini 295 metrov z možnostjo preučitve sočasne položitve vodov za električno energijo in OŠO in namestitev nove varovalne ograje na mostu javne poti 804743 Mihovci (Cizel); OPREDELITEV DO PREDLOGA: V dopolnjen predlog proračuna za leto 2013 sta vključeni dve novi proračunski postavki Modernizacija javne poti 8904791 Mihovci in Izgradnja javne razsvetljave ob javni poti 804791 Mihovci. Varovalna ograja na mostu javne poti 804743 Mihovci (Cizel) bo postavljena v letu 2013 iz sredstev planiranih v okviru proračunske postavke 081393 Sanacija javnih poti. 12 6.12.2012 8. KLUB CIVILNEGA GIBANJA ZA ETIČNO IN OSVEŠČENO OBČINO ORMOŽ SONCE PRLEKIJE IN LISTA ZA RAZVOJ OBČINE ORMOŽ Pripombe k splošnemu delu proračuna Predloženi proračun za leto 2013 ni pripravljen v skladu z veljavnimi predpisi. Na prihodkovni strani proračuna so napačno ocenjeni nedavčni prihodki v delu prihodkov od najemnin za komunalno infrastrukturo, kapitalski prihodki v delu prihodkov iz naslova namenskih sredstev za pridobivanje prostora za odlagališče ostankov komunalnih odpadkov in transferni prihodki iz državnega proračuna EU sredstev. Načrtovani proračunski prihodki prav tako niso usklajeni z Letnim načrtom razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2013 in letnim načrtom pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013. Oba omenjena dokumenta sta pomanjkljiva, pripravljena v nasprotju z veljavno zakonodajo in brez jasno opredeljenih kriterijev. Transferni prihodki iz državnega proračuna iz EU sredstev so načrtovani podobno nerealno kot v preteklosti, brez navedbe ustreznih dokumentov, ki bi opravičevali uvrstitev posameznih projektov v predlog proračuna ali pa so načrtovani v nasprotju s predlogom državnega proračuna. Tudi namenski prihodki proračuna niso opredeljeni v skladu z veljavno zakonodajo. Posledica navedenega so nerealno načrtovani proračunski prihodki za leto 2013. Proračunski odhodki so oblikovani brez opredeljenih ciljev in postavljenih meril za merjenje doseganja zastavljenih ciljev. Tako so tekoči proračunski odhodki oblikovani brez jasnega koncepta in v nasprotju z interventno zakonodajo (ZUJF-om). Stroški plač pri posameznih proračunskih porabnikih se pri nespremenjenem številu zaposlenih načrtovani v nasprotju z določbami ZUJF-a. Podobno je stanje pri načrtovanju materialnih stroškov posameznih proračunskih porabnikov. Primerjava z zakonom določene primerne porabe in sredstev za tekoče odhodke in tekoče transferje pokaže, da občina ne izvršuje vseh z zakonom predpisanih nalog ali jih ne izvršuje v zadostnem obsegu, saj primerna poraba za leto 2013 presega skupne tekoče odhodke za cca. 300.000 €. Če upoštevamo, da je v predlaganem proračunu med tekočimi odhodki zajeto marsikaj kar ni z zakonom predpisano, je omenjeni znesek še mnogo večji. Na tak način je zlasti prizadeto področje družbenih dejavnosti, ki takih finančnih rezov ne prenese brez negativnih posledic. Tako neodgovorno ravnanje bo imelo dalekosežne in nepopravljive posledice. Še zlasti je nedopustno dejstvo, da se v predlogu proračuna v ničemer ne odražajo aktualne socialne razmere. V investicijskem delu proračuna se ponavljajo napake in slabosti iz preteklih let, saj se med investicijske transferje uvrščajo »politične investicije« za katere občina ni odgovorna in to na škodo neustreznega financiranja tekočih stroškov z Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 zakonom predpisanih dejavnosti. Poleg odsotnosti jasno zastavljenih ciljev v proračunu ni zaslediti tudi objektivnih kriterijev za izbor investicij zlasti na območju modernizacije cestnega omrežja. Poleg navedenega so v predlog proračuna uvrščene posamezne investicije brez potrebne investicijske dokumentacije, kar je v nasprotju z Zakonom o javnih financah in Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ. Predlagani Proračun Občine Ormož za leto 2013 ni pripravljen v skladu z veljavno zakonodajo in ne odraža javnega interesa ampak je v funkciji parcialnih interesov. Pripombe k predlogu proračuna za leto 2014 so podobne kot za leto 2013. Pripombe k posebnemu delu proračuna: 1. Ureditev mestnih cest in pločnikov 2. Ureditev prehodov s pločnikov in kolesarskih stez na cestišče 3. Pločnik od križišča pri gradu proti železniški postaji 4. Pešpoti proti otroškemu vrtcu 5. Modernizacija JP 804-124 Hum – Bac (749 m) 6. Kozolec za plakate v središču Koga 7. A pano za plakate pred gradom v Ormožu 8. Energetska sanacija severne stene na športni dvorani na Hardeku 9. Zagotoviti določen finančni vložek za prizadevanja za izgradnjo Tovarne sladkorja (sofinanciranje študij) 10. Sanacija in širitev JP 804-011 Pušenci (Serec – Kuharič cca 700 m) 11. Pri vseh proračunskih uporabnikih predlagamo oblikovanje sredstev za plače skladno z ZUJF-om 12. Sanacija JP Pavlovski vrh 803-031 (3677 m) 13. Sanacija JP Veličane – Cerovec 802-871 (1677 m) 14. Več sredstev za aktivno politiko zaposlovanja 15. Financiranje projektov za razvoj vrtninarstva na območju namakanja v skladu z investicijsko dokumentacijo. OPREDELITEV DO PRIPOMB IN PREDLOGOV: SPLOŠNI DEL: Nedavčni prihodki iz naslova najemnin za komunalno infrastrukturo so v pretežnem delu planirani v enakem obsegu kot znaša ocena realizacije za leto 2012. Največja neznanka so prihodki iz naslova najemnine za deponijo, ker ni znano kdaj bo deponija ponovno odprta. Zaradi tega bodo prihodki iz tega naslova usklajeni z rebalansom proračuna. Prihodki iz naslova zbranih namenskih sredstev za pridobivanje novega prostora za odlaganje oziroma sanacijo deponije so znani. Po zaključku 13 6.12.2012 poslovnega leta 2012 bodo pripravljena vsa poročila za GJS za leto 2012. Presežki prihodkov nad odhodki bodo na podlagi zahtevkov nakazani v proračun občine oz. presežki odhodkov nad prihodki nakazani izvajalcu GJS. Pretežni del transfernih prihodkov za investicije iz državnega proračuna predstavljajo trije veliki projekti: OSKRBA S PITNO VODO V POREČJU DRAVE (2. SKLOP) – ORMOŠKO OBMOČJE Občina Ormož je 30.4.2012 od Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo dobila odločbo št. 303-23/2010-6 o pridobitvi kohezijski sredstev za projekt »Oskrba s pitno vodo v porečju Drave (2. sklop) – ormoško območje« in sicer za višino 7.539.989,20 EUR (EU sredstva), 1.330.586,34 EUR (nacionalni vir – MKO) in 3.313.293,46 EUR (občinski proračun). Skupna vrednost projekta z DDV je ocenjena na 12.18.869,00 EUR, pri čemer si bodo Občine DDV v višini 2.025.908,00 EUR poračunale. Znesek sofinanciranja s strani občin je tako ocenjen na 1.287.385,46 EUR. Investicijski program in študija izvedljivosti sta za podlago vrednosti investicije temeljili na projektni dokumentaciji, ki jo je izdelalo podjetje IEI d.o.o. iz Maribora. Vrednost projekta bo znana po končanju javnih naročil in izborov izvajalcev gradbenih del, nadzora in obveščanja javnosti, ki je v teku. IZGRADNJA KANALIZACIJE S ČISTILNO NAPRAVO ZA NASELJI OSLUŠEVCI IN CVETKOVCI Občina Ormož je dne 28.11.2012 izvedla prijavo projekta na javni poziv za predložitev vlog za sofinanciranje operacij iz naslova prednostne usmeritve »Regionalni razvojni programi« razvojne prioritete »Razvoj regij« operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov 20072013 za obdobje 2012-2014, ki je bil objavljen dne 11.5.2012 v Uradnem listu RS 34/2012. V izvedbenem načrtu št. mnenja MGRT: 4300251/2011/315 dne 11.7.2012 je operacija navedena za sofinanciranje s strani ESRR v višini 1.769.447,22 EUR brez DDV in znesek sofinanciranja operacije s strani občinskega proračuna 1.225.860,00 EUR brez DDV, kot je bilo opredeljeno tudi v investicijskem programu. Vrednost projekta bo znana po končanju javnih naročil izvajalcev gradbenih del in nadzora, ki se bo izvedla po prejemu sklepa s strani MGRT. IZGRADNJA KANALIZACIJE S ČISTILNO NAPRAVO ZA NASELJA TRGOVIŠČE, MIHOVCI IN VELIKA NEDELJA Občina Ormož je dne 28.11.2012 izvedla prijavo projekta na javni poziv za predložitev vlog za sofinanciranje operacij iz naslova prednostne usmeritve »Regionalni razvojni programi« razvojne prioritete »Razvoj regij« operativnega programa krepitve regionalnih razvojnih potencialov 2007- Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 2013 za obdobje 2012-2014, ki je bil objavljen dne 11.5.2012 v Uradnem listu RS 34/2012. V izvedbenem načrtu št. mnenja MGRT: 4300251/2011/315, z dne 11.7.2012 je operacija navedena za sofinanciranje s strani ESRR v višini 1.236.224,6 EUR brez DDV in znesek sofinanciranja operacije s strani občinskega proračuna 775.418,00 EUR brez DDV, kot je bilo opredeljeno tudi v investicijskem programu. Vrednost projekta bo znana po končanju javnih naročil izvajalcev gradbenih del in nadzora, ki se bo izvedla po prejemu sklepa s strani MGRT. Ob prijavi obeh projektov na javni poziv za gradnjo kanalizacij in čistilnih naprav na vodovarstvenem območju je bilo potrebno priložiti zadnji veljavni odlok o proračunu in načrt razvojnih programov iz katerih je razvidno, da sta projekta predvidena za gradnjo v letih 2013 in 2014. Prav tako ima občina v skladu s 23. členom ZFO za leto 2013 zagotovljenih 506.924 EUR za investicije. V letu 2013 je potrebno projekt prijaviti, ga izvesti in pravočasno posredovati zahtevek za nakazilo sredstev. 88.000 EUR predstavljajo prihodki iz naslova odkupa zemljišč potrebnih za izgradnji kanalizacije Podgorci – Sodinci - Velika Nedelja. Pri tem projektu je potrebno zaključiti postopke odkupov in poslati zahtevek za nakazilo sredstev. Občini pripadajo tudi sredstva iz naslova požarne takse za investicije. Sredstva se občinam nakazujejo mesečno. Iz tega naslova je v letu 2013 načrtovanih 36.000 EUR. Za vse navedene transferne prihodke iz državnega proračuna za investicije je v letu 2013 po dopolnjenem predlogu proračuna načrtovanih 7.124.993 EUR oz. 96,3 % transfernih prihodkov iz državnega proračuna za investicije. Ta sredstva ima občina zagotovljena oz. ji pripadajo. Ostalih 3,7 % oz. 272.104 EUR pa občina še nima zagotovljenih. Največji delež od 272.104 EUR (189.915 EUR) predstavlja prijava obnove starega vrtca na državni razpis za energetsko sanacijo objektov. Ob prijavi na razpis je bilo potrebno priložiti tudi odlok o proračunu iz katerega je razvidno, da je projekt umeščen v načrt razvojnih programov. Kapitalski prihodki iz naslova prodaje premoženja res niso enaki planirani vrednosti iz Letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Ormož za leto 2013. Vrednost letnega načrta je precej večja kot so planirani prihodki iz tega naslova, ker občina želeli prodati vso premoženje, ki jo bremeni na tak ali drugačen način. Vendar vse to iz izkušenj iz preteklih let ne bo realizirano. Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja v predlogu proračuna za leto 2013 je bil enak vrednostim v predlogu proračuna za leto 2013. Z dopolnjenim predlogom proračuna pa ni, ker se bodo v skladu z Letnim programom v letu 2013 nadaljevali posli iz leta 2012, ki so bili v letnem 14 6.12.2012 načrtu leta 2012 in niso bili zaključeni v letu 2012, so pa sredstva za ta namen prenesena v dopolnjen predlog proračuna za leto 2013. Iz Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2012 so preneseni v letni program pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 tisti načrtovani nakupi oz. pridobivanja, ki se niso začeli v letu 2012. Oba načrta sta pripravljena v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti in Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti. Sredstva za plače so planirane v skladu z ZUJF-om. V predlogu proračuna so zagotovljena sredstva za izvajanje oz. sofinanciranje vseh nalog, posebej na socialnem področju. V kolikor se bo stanje med letom spremenilo bodo za ta namen zagotovljena dodatna sredstva z rebalansom proračuna. POSEBNI DEL: 1. V dopolnjenem predlogu proračuna za leto 2013 je planiranih dodatnih 50.000 EUR, v letu 2014 pa 73.200 EUR za modernizacijo mestnih cest in pločnikov. Skupaj je v obeh letih brez prenosa sredstev iz leta 2012 (Dobravska cesta) planiranih 213.200 EUR. 2. Uredite prehodov s pločnikov in kolesarskih stez na cestišča se ureja v sklopu modernizacij občinskih cest. 3. V območju navedenega pločnika se bo v prihodnjih letih izvajalo več projektov (posodobitev železniške proge, gradnja vzhodne obvozne ceste, izgradnja krožišča). Zato se bo z obnovo pločnika počakalo do zaključka navedenih projektov, saj bo pločnik ob gradnji navedenih projektov dodatno poškodovan. Bodo pa v letu 2013 opravljena najnujnejša vzdrževalna dela iz postavke Obnova mestnih in zbirnih mestnih cest ter trgov v mestu Ormož. 4. Predlog bo realiziran v okviru razpoložljivih sredstev iz proračunske postavke Obnova mestnih in zbirnih mestnih cest ter trgov v mestu Ormož. 5. Modernizacija JP 804124 Hum (Bac) je planirana v NRP leta 2016. 6. Kozolec za plakatiranje na Kogu bo izdelan in postavljen v letu 2013. 7. A pano bo izdelan in postavljen v letu 2013, v kolikor bo to dovolila arhitektka Maruša Zorec. 8. V dopolnjenem predlogu proračunov se v letih 2013 in 2014 zagotavlja vsako leto dodatnih 40.000 EUR za investicijska vlaganja v šolske objekte. Vsako leto se tako samo v okviru proračunske postavke Investicije in investicijsko vzdrževanje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. osnovnih šol zagotavlja po 140.000 EUR. Prioritete glede vlaganj bodo dorečene z ravnatelji. V dopolnjenem predlogu proračuna za leto 2013 je vnesena nova proračunska postavka za sofinanciranje izdelave študije izvedljivosti projekta o ponovni oživitvi sladkorne industrije v Sloveniji. Modernizacija JP 804011 Pušenci je vnesena v NRP za leto 2016. Sredstva za plače so planirana v skladu z določili ZUJF-a. Za del trase JP Pavlovski vrh 803031 (3677 m) je predvideno, da bo vključena v projekt Kolesarske in sprehajalne poti v krajinskem parku Jeruzalem. Zato se bo počakalo, da se določi trasa oz. območje projekta in potem pristopi k modernizaciji javne poti. Modernizacija JP Veličane – Cerovec 802871 (1677 m) zaradi omejenih finančnih sredstev ni vključena v dopolnjen predlog proračuna za leto 2013 oz. 2014. Občina že zagotavlja sredstva za aktivno politiko zaposlovanja, in sicer se med drugim sofinancira dejavnost Zavoda RS za zaposlovanje – območne službe Ormož, podpira sofinanciranje javnih del, letno objavlja razpise za spodbujanje zaposlovanja ter druge razpise v skladu s Pravilnikom o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje malega gospodarstva v občini Ormož. Prilagajamo se trenutni situaciji na trgu delovne sile. Občina Ormož v okviru vsakoletnega razpisa za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja nosilcem kmetijskih gospodarstev namenja nepovratna sredstva za nakup kmetijske mehanizacije in opreme v višini 20 % upravičenih stroškov oz. 1.500 EUR na upravičenca. Prav tako se v okviru tega razpisa financira do 100 % oz. 1000 EUR za vlagatelja organiziranje in izvedbo izobraževalno strokovnih programov. V okviru razpoložljivih razpisov ministrstva za kmetijstvo in okolje je vsako leto razpis o dodelitvi nepovratnih sredstev za naložbe na področju vrtnarstva. V tem letu je bilo v ta namen na razpolago 3.000.000 EUR, višina podpore na vlagatelja do 50 % upravičenih stroškov, višina podpore od 50.000 EUR naprej. Skupne naložbe in nastop na trgu in razvoj pridelave zelenjave načrtujejo tudi v Kmetijski zadrugi Ormož. 15 6.12.2012 9. OSNOVNA ŠOLA IVANJKOVCI V dopolnjen predlog proračuna se naj vključi projekt Razširitev parkirnega prostora pri OŠ Ivanjkovci. OPREDELITEV DO PREDLOGA: V dopolnjen predlog proračuna je vključena nova proračunska postavka za izgradnjo parkirnih prostorov pri Osnovni šoli Ivanjkovci. 10. KRAJEVNA SKUPNOST PODGORCI V dopolnjen predlog proračuna za leto 2013 se naj vključita dva nova projekta, modernizacija javne poti 804-961 Bresnica – Preclava in modernizacija javne poti 804 933 Ritmerk – Savci. OPREDELITEV DO PREDLOGA: Obe modernizaciji navedenih javnih poti sta že bile vneseni v predlog proračuna za leto 2013 oz. 2014 v načrtu razvojnih programov za leto 2015. Pred tem modernizacija zaradi omejenih finančnih sredstev ni možna. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 16 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2013 6.12.2012 načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) letni Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 176.507,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja zemljišč: parc.št. k.o. 1058/2 in 1058/3 596 Veliki Brebrovnik Vinski vrh Podgorci del 166/2, del 167, del 310/5 338/1 Izgradnja kanalizacije Podgorci-Sodinci-V. Nedelja s čistilno napravo, pločnikom in javno razsvetljavo 250 247/1 248/2 245 605/5 del 904/1 del 1150 del 728 134/3 614/10 244/2 608/11, 608/10, del 608/8 263/5 534/3, 534/4 309/3 32/12 486/6 605/4 488/5 606/1, 606/2 neopredeljeno SKUPAJ: Ormož Sodinci Podgorci Velika Nedelja Ivanjkovci Ivanjkovci Ivanjkovci Ivanjkovci Podgorci Vičanci Ključarovci pri Ormožu Runeč Lačaves Bresnica Vinski Vrh Bresnica Vinski Vrh Senešci Osluševci Vuzmetinci Bresnica Lahonci Velika Nedelja Hum velikost v m2 način razpolaganja nakup vrsta nepremičnine zemljišče okvirna cena v EUR 1.500 nakup zemljišče 1.680 nakup nakup zemljišče zemljišča 12.352 88.000 nakup nakup nakup nakup nakup nakup nakup zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče 2.728 392 2.996 3.152 3.000 2.500 680 nakup nakup nakup nakup nakup zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče 1.420 1.588 408 368 2.900 nakup nakup nakup nakup nakup nakup nakup nakup zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče 2.900 728 2.660 712 188 852 1.208 6.720 8.675 150.307 cca 350 300+620+500 1158+77,20 682 98 749 788 268 cca 620 cca 170 cca 355 397 102 92 233+39+470 739 cca 91+cca 91 665 178 47 213 302 1120 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 17 6.12.2012 Tabela B- Načrt pridobivanja zgradb in prostorov: parc.št. k.o. prostori RK Ormož v mestni grabi SKUPAJ: Ormož velikost v m2 način razpolaganja nakup vrsta nepremičnine stavbišče okvirna cena v EUR 26.200 26.200 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2012, se lahko nadaljujejo v letu 2013. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporabljati pa se začne s 1.1.2013. Številka: 478 – 82/2012 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ OBRAZLOŽITEV: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11). Zemljišča s parc. št. 1058/2 in 1058/3 obe k.o. Veliki Brebrovnik in 596 k.o. Vinski vrh so namenjena za izgradnjo avtobusnih postajališč. Po izgradnji postajališč bodo deli teh zemljišč v skladu s potrebo odmerjeni in odkupljeni. bil dogovorjen z lastniki že v času podpisa služnostne pogodbe. Na zemljiščih s parc. št. 250, 247/1, 248/2 in 245 vsa k.o. Ivanjkovci je bilo izgrajeno športno igrišče Ivanjkovci. Z lastniki zemljišč so bile podpisane služnostne pogodbe za gradnjo športnega igrišča Ivanjkovci, v katerih se je Občina Ormož zavezala k odkupu predmetnih zemljišč po končani gradnji igrišča. Na zemljišču sparc. št. 605/5 k.o. Podgorci je bilo v preteklosti urejeno avtobusno postajališče. Zemljišče bo Občina Ormož odkupila od lastnika. Na delu zemljišč s parc. št. 904/1 k.o. Vičanci, 1150 Ključarovci pri Ormožu, 728 k.o. Runeč, 608/8 k.o. Bresnica ter zemljiščih s parc. št. 134/3 k.o. Lačaves, 614/10 k.o. Bresnica, 244/2 k.o. Vinski Vrh, 608/11 in 608/10 obe k.o. Bresnica, 263/5 k.o. Vinski Vrh, 534/3 in 534/4 obe k.o. Senešci, 309/3 k.o. Osluševci, 32/12 k.o. Vuzmetinci, 486/6 k.o. Bresnica, 605/4 k.o. Lahonci, 488/5 k.o. Velika Nedelja in 606/1 ter 606/2 obe k.o. Hum v naravi dejansko poteka cesta, zato mora Občina Ormož predmetna zemljišča prenesti v svoje lastništvo. Preostanek sredstev se porabi za nepredvidene potrebe po odkupu tekom tekočega leta. Za potrebe ureditve garderob in sanitarij v mestni grabi Ormož se odkupijo prostori Rokometnega kluba Ormož. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana Zemljišča s parc. št. 166/2, 167, 310/5 k.o. Podgorci mora Občina Ormož zaradi urejanja cestne infrastrukture prenesti v svoje lastništvo. Zemljišče s parc. št. 338/1 k.o. Ormož se nahaja v obrtni coni v Ormožu in ga ima občina Ormož interes pridobiti zaradi razvoja obrtne cone. V sklopu projekta izgradnje meteorne in fekalne kanalizacije Podgorci, Sodinci, Velika Nedelja s čistilno napravo, pločnikom in javno razsvetljavo po gradbenem dovoljenju št. 351-16/2010 izdanem dne 12.5.2010 je potrebno po končani gradnji izvesti meritev in odkup objektov, ki so na zemljiščih, ki niso v lasti Občine Ormož. Odkup je Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 18 Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 – uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji __. redni seji, dne ______ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2013 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2013. 6.12.2012 75/12) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2013 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 536.712,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec k.o. parc.št. velikost v m2 vrsta rabe solast. delež razpolaganje stavbna pravica Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož 1031/24 1031/26 1031/34 1031/35 1031/36 1031/37 1031/38 1031/39 del 1685 546 566 977 984 909 826 865 935 cca 370 njiva njiva njiva njiva njiva njiva njiva njiva pot 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja menjava / / / / / / / / / 600 591 990 3992 432 1208 cca 208 cca 76 cca 150 cca 100 cca 1.900 cca 70 12.362 / / / / 1.800 14.184 23.760 4.424 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 830/10690 1/1 1/1 menjava prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja prodaja / / / / / / / / 4.832 1.700 600 1.200 800 1.180 560 7.000 Veličane cesta njiva travnik njiva travnik pot pot vinograd vinograd pašnik vinograd travnik njiva njiva travnik stavba stavba gozd vinograd menjava prodaja prodaja prodaja Občina Ormož 1/1 prodaja / 1.000 Občina Ormož Stanovno del 675/4 835/7 832/1 602/1 602/2 410/10 del 627/1 del 293/3 del 525/1 del 519/34 del 40/1, 50/4, 37 del 1061/3 835 836 837 *54/1 *54/2 637/2 del 619/1, del 619/2 322, 323/2 1/1 1/1 1/1 1/1 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Velika Nedelja Žerovinci Ormož Ormož Veliki Brebrovnik Gomila Mihalovci Vinski Vrh Veličane Sodinci Kajžar Lahonci Runeč okvirna vrednost v EUR 16.380 16.980 29.310 29.520 27.270 24.780 25.950 28.050 800 1/1 prodaja / 35.910 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož cca 120 17.955 gozd njiva travnik Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož SKUPAJ: Vitan Lačaves Vinski Vrh Velika Nedelja Mihalovci Velika Nedelja Trgovišče 19 6.12.2012 20 446/4 791/14 1037/4, 1034/4 205 186 88 341 pašnik dvorišče dvorišče pot 1/1 1/1 1/1 1/1 menjava menjava prodaja menjava / / / / 410 651 220 2046 627/3 1572 244 13730 pot njiva 1/1 1/1 prodaja menjava / / 854 20.595 921 11231 njiva 1/1 menjava / 16.846 339.612 Tabela B – Načrt razpolaganja z zgradbami in poslovnimi prostori: upravljavec stavba k.o. št. stavbe velikost v m2 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Vrazova 1 Vrazova 1 Vrazova 1 Vrazova 1 Vrazova 1 Vrazova 1 Podgorci 124 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Mali Brebrovnik 40 Cerovec Stanka Vraza 32 Cerovec Stanka Vraza 32 Cerovec Stanka Vraza 32 Ivanjkovci 35 Ivanjkovci 11 Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Ormož Podgorci / / / / / / / 111,86 50,98 74,86 89,39 70,10 51,02 100 stanovanjska stanovanjska stanovanjska stanovanjska stanovanjska stanovanjska stanovanjska 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 1/1 okvirna vrednost v EUR 20.000 12.500 15.000 19.000 14.000 11.500 12.000 Mali Brebrovnik / 70,61 stanovanjska 1/1 15.700 Mali Brebrovnik / 66,40 stanovanjska 1/1 15.200 Mali Brebrovnik / 59,44 stanovanjska 1/1 12.800 Cerovec Stanka Vraza Cerovec Stanka Vraza Cerovec Stanka Vraza Ivanjkovci / 42,78 stanovanjska 1/1 6.800 / 16,72 stanovanjska 1/1 1.760 / 81,56 stanovanjska 1/1 11.900 / 94 stanovanjska 1/1 10.460 Ivanjkovci / 567 130 504 stanovanjska 1/1 18.480 Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož vrsta rabe solastniški delež Skupaj: 197.100 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2012, se lahko nadaljujejo v letu 2013. Številka: 478 – 83/2012 01\29 Ormož, dne _________________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporabljati pa se začne s 1.1.2013. OBRAZLOŽITEV: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) ter določbi 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11). Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so v komunalno urejen predelu tega območja zainteresiranim ponujene v odkup. Del parc. št. 1685 k.o. Velika Nedelja je uvrščena v letni načrt razpolaganja nepremičnega premoženja na podlagi vloge stranke, ki prosi za zamenjavo dela te parcele z delom parc. št. 549 k.o. Velika Nedelja na katerem poteka kategorizirana cesta. 20 6.12.2012 Del zemljišča s parc. št. 519/34 k.o. Sodinci bo Občina Ormož po odmeri in prenosu iz Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS prenesla na stranko, ki prosi za odkup zemljišča, saj se zemljišče nahaja v neposredni bližini zemljišča, ki je že v lasti te stranke in to zemljišče v naravi dejansko že koristi in ureja. Del zemljišč s parc. št. 40/1, 50/4 in 37 vse k.o. Kajžar bo Občina Ormož po odmeri in prenosu iz Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS prenesla na stranko, ki prosi za odkup zemljišča. Del zemljišča s parc. št. 1061/3 k.o. Lahonci bo Občina Ormož po odmeri in prenosu iz Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS prenesla na stranko, ki prosi za odkup zemljišča, saj se zemljišče nahaja v neposredni bližini zemljišča, ki je že v lasti te stranke in to zemljišče v naravi dejansko že koristi in ureja. Del zemljišča s parc. št. 675/4 k.o. Žerovinci se zamenja z delom parc. št. 626/2 k.o. Žerovinci, ki je v privatni lasti, ker je na teh zemljiščih potekala modernizacija ceste (asfaltiranje in širitev ceste) do doma krajanov in gasilcev v Žerovincih. Parc. št. 835, 836, 837, *54/1, *54/2 in 637/2 vse k.o. Runeč predstavljajo kmetijo na Runču, ki jo je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanko, ki ji je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Kmetija je predvidena za prodajo v celoti. Objekti na kmetiji so ruševina. Parc. št. 835/7 in 832/1 obe k.o. Ormož se nahajata na Lenti v Ormožu. Zaradi interesa strank sta ponujeni v odkup. Zemljišči s parc. št. 619/1 in 619/2 obe k.o. Veličane se nahajata ob zemljišču stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Zemljišči s parc. št. 602/1 in 602/2 obe k.o. Veliki Brebrovnik je Občina Ormož pridobila v postopku dedovanja in ju bo ponudila v prodajo. Parc. št. 322 in 323/2 obe k.o. Stanovno predstavljata gozd in njivo, ki jo je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanko, ki ji je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Zemljišče s parc. št. 410/10 k.o. Gomila je javno dobro, na katerem se v naravi nahaja vinograd. Občina Ormož ga bo z menjalno pogodbo prenesla na Ozmec Gustava, ki pa bo na občino prenesel zemljišča s parc. št. 41/23, 41/20, 41/26, 41/17, 41/14 in 41/11 vse k.o. Gomila, po katerih pa v naravi poteka kategorizirana cesta. Del zemljišča s parc. št. 627/1 k.o. Mihalovci se nahaja v neposredni bližini stanovanjskega objekta stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Del zemljišča s parc. št. 293/3 k.o. Vinski Vrh bo Občina Ormož po odmeri in prenosu iz Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS prenesla na stranko, ki prosi za odkup zemljišča, saj se zemljišče nahaja v neposredni bližini zemljišča, ki je že v lasti te stranke. Del zemljišča s parc. št. 525/1 k.o. Veličane bo Občina Ormož po odmeri in prenosu iz Sklada kmetijskih zemljišč in gozdov RS prenesla na stranko, ki prosi za odkup zemljišča, saj se zemljišče nahaja v neposredni bližini zemljišča, ki je že v lasti te stranke. Zemljišči s parc. št. 20 k.o. Vitan in 446/4 k.o. Lačaves spadata k zemljiščem stranke, ki prosi za menjavo. Občina Ormož ju bo zamenjala z zemljišči s parc. št. 172/3, 172/5, 173/9 in 173/11 vse k.o. Lačaves, po katerih v naravi poteka kategorizirana javna pot. Zemljišče s parc. št. 791/14 k.o. Vinski Vrh je funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Zemljišči s parc. št. 1037/4 in 1034/4 obe k.o. Velika Nedelja sta v naravi funkcionalno zemljišče k objektu. Občina Ormož ju bo zamenjala z zemljiščem s parc. št. 605/10 k.o. Velika Nedelja, po katerem v naravi poteka kategorizirana javna pot. Zemljišče s parc. št. 627/3 k.o. Mihalovci omogoča dostop do zemljišča stranke, ki prosi za odkup zemljišča. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 12 21 6.12.2012 Zemljišči s parc. št. 1572 k.o. Velika Nedelja in 921 k.o. Trgovišče ležita na II. vodovarstvenem območju, kjer je možno kmetovanje, zato ju bo Občina Ormož zamenjala z zemljišči s parc. št. 1668 k.o. Velika Nedelja ter 982 in 983 obe k.o. Trgovišče, ki ležijo v I. vodovarstvenem območju v neposredni bližini ponikovalnih polj in vodnjakov vodarne Mihovci. Stanovanja in stanovanjske zgradbe iz tabele B Načrt prodaje zgradb in poslovnih prostorov so starejša stanovanja in stavbe in so potrebna temeljite obnove. Glede na to, da so najemniki stanovanj pokazali interes za nakup predlagamo prodajo teh objektov. Pripravila: Mateja Serec, Vodja Urada župana FINANČNI NAČRT REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2013 1 VRSTA PROMETA Plan 2013 Dopolnjeni plan 2013 Indeks 2 3 4 5=4/3 A. PRIHODKI 115.001 117.261 102,0 1. Prenos sredstev iz preteklih let 115.001 111.461 96,9 0 5.800 - B ODHODKI 0 0 - 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 0 0 - C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A.-B.) 115.001 117.261 2. Izločeno v rezerve iz proračuna občine Ormož v tekočem letu Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 102,0 Poročevalec, št. 12 22 6.12.2012 FINANČNI NAČRT POŽARNEGA SKLADA ZA LETO 2013 VRSTA PROMETA Plan 2013 Dopolnjeni plan 2013 Indeks 2 3 4 5=4/3 36.000 36.000 100,0 0 0 0,0 36.000 36.000 100,0 B. ODHODKI 36.000 36.000 100,0 1. Sofinanciranje nabave gasilske opreme in vozil 36.000 36.000 100,0 0 0 0,0 1 A. PRIHODKI 1. prenos sredstev iz preteklega leta 1. Prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije požarna taksa C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A. - B.) FINANČNI NAČRT PRORAČUNSKEGA SKLADA ZA PODROČJE STANOVANJSKEGA GOSPODARSTVA ZA LETO 2013 VRSTA PROMETA 1 2 Plan 2013 Dopolnjeni plan 2013 Indeks 4 5=4/3 3 A PRIHODKI 205.321 205.321 100,0 1. Prihodki od najemnin za stanovanja 154.700 154.700 100,0 48.000 48.000 100,0 2.620 2.620 0 0 100,0 - 205.321 205.321 100,0 80.841 80.841 100,0 3. Stroški upravljanja 9.500 9.500 100,0 4. Stroški financiranja (odplačilo kreditov) 6.450 6.450 100,0 5. Stroški kotlovnic (ogrevanje) 48.000 48.000 100,0 6. Vlaganja v pridobivanje novi stanovanjskih prostorov 59.500 59.500 - 7. Razporejanje sredstev v SS RS in odškodninski sklad 1.030 1.030 0 0 2. Prihodki iz naslova ogrevanja 3. Prihodki od kupnin iz naslova privatizacije 5. Prenos sredstev iz preteklega leta B ODHODKI 1. Vzdrževanje stanovanj C STANJE SREDSTEV 31.12. (A - B) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 100,0 - Poročevalec, št. 12 23 6.12.2012 FINANČNI NAČRT STANOVANJSKEGA REZERVNEGA SKLADA ZA LETO 2013 VRSTA PROMETA Plan 2013 Dopolnjeni plan 2013 Indeks 2 3 4 5=4/3 1 A PRIHODKI 119.719 117.359 98,0 1. Začetno stanje - prenos sredstev iz preteklega leta 91.633 89.273 97,4 2. Izločeno v rezerve v tekočem letu 27.886 27.886 100,0 200 200 100,0 B ODHODKI 55.000 55.000 100,0 1. Poraba sredstev rezervnega sklada 55.000 55.000 100,0 C STANJE SREDSTEV 31.12. (A - B) 64.719 62.359 96,4 3. Obresti od vezave sredstev FINANČNI NAČRT MEDOBČINSKE UPRAVE ZA LETO 2013 VRSTA PROMETA Ocena 2012 Plan 2013 2 3 4 1 Indeks 5=4/3 A. PRIHODKI 250.603 250.603 100,0 1. Občina Ormož 186.198 186.198 100,0 2. Občina Središče ob Dravi 32.578 32.578 100,0 3. Občina Sveti Tomaž 31.827 31.827 100,0 B ODHODKI 250.603 250.603 100,0 1. Stroški dela 201.903 201.903 100,0 2 Materialni stroški 36.460 36.460 100,0 3. Nabava opreme in prevoznih sredstev 12.240 12.240 100,0 0 0 C. STANJE SREDSTEV 31.12. (A.-B.) Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana -