ANA SlŠKA: Šolski list. Pred menoj leže vse tri stopnje »Solsfrega lisla« ter obe oceni, Premišljam, •li |e »S. 1.« zamišljen Ie kpt list, ali kot Kst, ali kot predhodnik naših beril. Ako je zamišljen le kot list, tedaj ml Je njega vsebina umljiva ter občudujem plodovitost posameznlh urednikov, po sebno urednika l. stopnje. List mora pri¦ašati čitatel]em novosti! Ker nlso gg. urednlki našli sotrudnikov, so segli po samopwnoči In spisali večino člankov aami. BoM pa prevladuje v menl mnenje, da Je »§. 1« pre-dhodnik naših beril — v tem slučaju pa si usojam biti drugega mnenia od prejSnjlh ocenjevalcev. All Je potrebno, da stavlm vpraSanie, JtakSna naj bodo berila? KaJ nudl otroku •aireč zabave, kaj mu posebno zbuja za- nimanjs, kaj je tisto, kar otroka vedno vleče? »Babica je sedela za pečkom ln prlpovedovala otrokom povestl, ki jlh hočejo vedno in ved-no sHšatl,« čitam v 1. stopn}! 2. berilo. Dobro bi bi!