GLASNIK OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA Ljubljana, i. decembra 1955 LETO II., ŠTEV. 89 Okrajni ljudski odbor BILANCA DOHODKOV IN IZDATKOVZA LETO 1954 ZA MLO LJUBLJANA (Gradivo za sejo 0L0) Poročilo k bilanci dohodkov In Izdatkov bo podano na 4. skupni seji 0L0 dne 2. XII. t. I., objavljeno pa bo v »»Glasniku«« po seji. Rebalans Realizacija I. DOHODKI *■ Delež na dobičku gospod, organizacij, ki pripada MLO «■ 5°/0 prometni davek držav, gospod, organizacij “■ 50%> prometni davek privat. sekt. in zadruž. organizacij ’• Dopolnilna dohodnina: kmetov ostalih poklicev In premoženja jj’ Zemljarina ?• Davek na dediščine in darila g Državne takse :• Dohodki uradov in zavodov .*• Ostali dohodki ,, Lokalni prometni davek, tal Skupaj Svet za prosveto 46 219,170.000 268,371.722 26,339.000 19,963.207 245,275.000 271,891.711 234.000 16,443.218 Svet za kulturo 6 11,928.000 20,181.377 33,411.000 35,667.880 45,113.000 55,568.190 226.000 283.267 Svet za zdravstvo Splošni zdravstveni zavodi 7 210,396.000 220,867.479 11,881.000 13,625.544 222,277.000 226,405.233 — 8.087.790 Lekarne 12 201,750.000 232,937.022 1,226.000 — 200,357.000 226,823.878 2,619.000 6,143.144 Skupaj Svet za zdravstvo 19 412,146.000 453,834.501 13,107.000 13,625.544 422,634.000 453,229.111 2,619.000 14,230.932 Svet za socialno varstvo 5 8,409.000 8,693.427 5,664.000 5,664.000 14,073.000 15,692.438 — 419.989 Vsega skupaj 90 943,615.000 1.209,058.272 242,021.000 521,135.058 1.157,489.000 1.629,357.744 28,147.000 102,590.580 razpravljal o teh zadevah na svoji seji ter sprejel sklep, da naj ostanejo komunalni zavodi, podjetja in ustanove, ki so pomembni za vse mesto, v pristojnosti okraja, komunalni zavodi, podjetja in ustanove, ki pa niso pomebni za celoto in v tehničnem smislu ne predstavljajo določane enote, pa naj bodo v pristojnosti občin, kjer imajo svoj sedež. 1. V pristojnosti OLO Ljubljana naj ostanejo naslednji zavodi in podjetja: Uprava cest Mestna kanalizacija Mestni vodovod Mestna vrtnarija »Zale« Javna razsvetljava »Snaga« Električna cestna železnica Mestna plinarna 2. V pristojnost občin pa naj pridejo: Javna tehtnica Javna kopališča »Labod« Zoološki vrt. Pri vseh zavodih naj se izvolijo novi upravni organi, k; naj bodo izvoljeni iz vrst predstavnikov tistih občin, ki so na zavodu zainteresirane in enega predstavnika okraja, ter drugi del upravnega odbora, ki ga izvoli delovni kolektiv (2 tretjini : 1 tretjini). Svet za gradbene in komunalne zadeve OLO Ljubljana daje prednji predlog obema zboroma OLO v razpravo in potrditev. n. SVET ZA KULTURO OLO Pri delitvi ustanov in finančno samostojnih zavodov je vodilo tajništvo Sveta za kulturo OLO zakonito določilo, ki je za-popadeno v zakonu o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov. Tajništvo Sveta za kulturo okraja smatra, da so vse glasbene šole In knjižnice, katere predlaga, da se dodelijo v kompetenco novon-a.-.ta lih občin, takega značaja, da spadajo v občinsko pristojnost. Prav tako smatra, da je nekaj gledališč, ki so dosedaj spadala pod bivši MLO občinskega značaja, kakor n. pr. Šentjakobsko gledališče In pa Mesino lutkovno gledališče. V svojem dosed; njem poslovanju je tajništvo Sveta za kulturo zapazilo, da se porajajo slična gledališča več ali manj na področju dosedanjih občin, zato predlaga, da se tudi naše Šentjakobsko gledališče in Mestno lutkovno gledališče dodeli pristojnosti občine. Kar se tiče ustanov in zavodov, ki si jih je Tajništvo Sveta za kulturo okraja obdržalo v svoji kompetenci, naj omenimo Mestno gledališče, ki s svojo dejavnostjo daleko presega okvir občinske dejavnosti, saj je to poleg našega dramskega gledališča vodilni zavod te vrste. Pionirska knjižnica, ki po svojem naslovu prav gotovo spada v občinske dejavnosti, opravlja vse druge in večje naloge, ki daleko presegajo okvir občine t. j. estetska vzgoja mladine, kar se ne izraža samo v tz-posojevanju knjig, temveč tudi v uvajanju mladine v področju likovne in glasbene umetnosti, ks.kor tudi v spoznavanje jezikov. Zato je Svet mnenja, da pri tej stvari morajo sodelovati vse občine našega okraja. Jakopičev paviljon, Ljubljanski festival in Slovanska knjižnica presegajo okvir občinske dejavnosti, ker te ustanove po svoji dejavnosti opravljajo delo, ki je ne samo okrajnega značaja, temveč ti.di republiškega. Sicer pa se je Svet za kulturo okraja pri svojem predlogu striktno držal določil zgoraj cit. zakona, tako, da je predlagal dodelitev nižjih glasbenih šol in knjižnic občinam, ker izraz te dejavnosti po svojem bistvu prav gotovo spada izključno v njihovo kompetenco. Člane okrajne ljudske skupščine opozarjamo In prosimo, da naj se pri odločanju razmejitve d rž! j o gornjih načel In upoštevajo naš predlog. Predlagana je naslednja razdelitev: I. Okrajni ljudski odbor 1. Srednja glasbena šola 2 Srednja baletna šola 3. Mestni muzej 4. Mestni arhiv 5. Slovanska knjižnica 6. Ljubljanski • festival 7. Jakopičev paviljon 8. Sola za umetno obrt 9. Mestno gledališče 10. Pionirska knjižnica II. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Ccnter 1. Glasbena šola Center 2. Mestna knjižnica 3. Mestno lutkovno gledališče 4. Šentjakobsko gledališče III. Občinski ljudski odbor Ljubijana-Siška 1, Glasbena šola Šiška 2. Mestna knjižnica Šiška IV. Občinski ljudski odbor Ljubi ji", n a-Bežigrad 1. Mestna knjižnica Bežigrad V. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Vič 1. Glasbena šola Vič 2. Mestna knjižnica Vič VI. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Rudnik 1. Mestna knjižnica VII. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Mosle 1. Glasbena šola Moste 2. Mestna knjižnica Moste VIII. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Šentvid 1. Glasbena šola Šentvid 2. Mestna knjižnica Šentvid IX. Občinski ljudski odbor Ljubljana-Polje 1. Glasbena šola Polje 2. Mestna knjižnica Polje X. Občinski ljudski odbor Medvode 1. Glasbena šola Medvode XI. Občinski ljudski odbor Kamnik 1. Glasbena šola Kamnik XII. Občinski ljudski odbor Litija 1. Glasbena šola Litija XIII. Občinski ljudski odbor Domžale 1. Glasbena šola Domžale XIV. Občinski ljudski odbor Mengeš 1. Glasbena šola Mengeš III. SVET ZA GOSPODARSTVO Svet za gospodarstvo je na svoji 1. seji razpravljal o finančno samostojnih zavodih, ki so se bavilii z gospodarsko dejavnostjo in ki so bili do reorganizacije državne uprave v pristojnosti bodisi ljudskega odbora glavnega mesta Ljubljane, bo-i diši v pristojnosti okrajnega j ljudskega odbora Ljubljana oko-I lica. Ker pa so ti zavodi predvsem lokalnega značr.ja ter bi po r®' organizaciji državne uprave že po svoji naravi in dejavnost* morali preiti v pristojnosti P00' ročnih občin, je Svet za gosp0' darstvo sklenil predlagati okraj' nemu ljudskemu odboru, d11 prenese pristojnost za zadeve i*1 naloge finančnih samostojnih zavodov: Na občinski ljudski odbor Ljubljana-Centcr: 1. Mestne klavnice Ljubljana 2. Ljubljanske mlekarne in 3. Upravo tržišč Občinski ljudski odbor Kanu*'* Sadna drevesnica v Kamnik11, Hkrati pa je’ sklenil predla* g ati, da ostane Okrajni ljudski odbor pristojen za zadeve in na* loge naslednjih finančno san*0' stojnih zavodov: Okrajni ljudski odbor pa ni“ ostane pristojen za: a) konjačije (kafilerjie) v £<• Kašlju b) Revizijski zavod Oba ustanovljena po ljudske'" odboru glavnega mesta Ljub' ljana. Ta dva zavoda zajemata na111' reč področje celega okraja, saJ se konjačija bavi s prede'flV" poginulih živali in odpadkov t® je kot taka edinstvena na P°d' ročju okraja Ljubljana, reviz’1' skl zavod pa po svoji nar* ^ lahko opravlja zadeve iz sv®) pristojnosti za vse gospoda^8* organizacije okraja. Občinski liudski OBČINA LJUBLJANA-VIČ III. REDNA SEJA OBČINSKEGA LJUDSKEGA ODBORA se je vršila 9. novembra 1955 pod vodstvom predsednika Ob LO dr. Šobe Stefana. (Iz sejnega zapisnika) Na dnevnem redu je bilo: 1. Poročilo komisije za prevzem arhivov in inventarja. 2. Poročilo komisije za ugoto- vitev- premoženjskih pravic in obveznosti. 3. Poročilo Sveta za stanovanjske zadeve o stanovanjski problematiki in priporočilih Mestnega sveta. 4. Predlog in sklepanje o ustanovitvi stanovanjske skupnosti in ustanovitvi stanovanjske uprave. i odbori 5. Razprava tn sklepanje 0 odloku o postopku pri razdeli6' vanj stanovanj, . 8. Predlog odloka o dopoln' nlh plačah in položajnih doda kih uslužbencev ObLO LjubU na-Vič. 7. Imenovanje komisij. pt 8. Imenovanje arbitrov v sv občinske arbitraže za dele' spore. 9. Gospodarske zadeve. 10. Personalne zadeve. Poročilo komisije za prevzem •tkivo v in inventarja je dal °v- Savenc Franc. Po razpravi 'f' bilo poročilo soglasno sprejo $ priporočilom, da starejši 6(?taben arhiv občine Brezovica Wed uničenjem pregleda komi-i!ia Državnega arhiva LRS. II. Poročilo komisije za ugotovi-Premoženjskih pravic in ob- ,eznosti je dal tov. Kušar Alojz: V kratkih potezah je omenil ^Premičnine SLP in njihovo rednost in ugotovil, da bo mo-'a‘a občina skleniti nove zakup-6 Pogobe za agrarna zemlji-ki jih daje v najem. Sklad za obnovo gozdov je na rerovici znašal v začetku okto-ta 77.000 din, sklad sredstev iz tospodarske in komunalne de-Vrtosti pa 261.000 din. Bte Prevzemom bivše občine -zovica je Občinski ljudski pbor Ljubljana-Vič prevzel tdi obveznost dozidave šolske-*a Poslopja na Brezovici ter avU v proračun za leto 1956 a dovršitev prve etape in zgra-av vodovoda znesek 14,025.000 “biarjev. ozemlju bivšega MLO, ki Ma pod občino Ljubljana-Vič !e 182 hiš Uprave nepremičnin, '! Pa posluje začasno še v ok-t'ru Okrajnega ljudskega odbo-} Ljubljana ter bo na občino l‘a odpadajoči del prenešen 'le z ustanovitvijo Stanovanjih Uprave, ki se formira ter 0 Predlog predložen posebni 9aPravi. Bivši MLO je imel tudi ob-ezno-sti v garancijah za kredite petjem. Te garancije je iz-a j a i izveil Ljubljane Okrajni jplski odbor Ljubljana-okolica. °vi Okrajni ljudski odbor je ?,tevzel tozadevne obveznosti >. O in OLO-okolica, zato ob-jb® Vič do izdaje novih navoji nima tozadevnih obvezno-/• Ker je po odločbi določeno, k,6 se vodijo vsi finančni posli 'všega MLO in OLO Ljublja-ea'okolica do novega proračunoma leta v okviru Okrajnega /bdskega odbora Ljubljana, ne g01,6 komisija ugotoviti nobe- 1 premoženjskega stanja l)6vez in presežkov), dokler ne delo na okraju zaključeno, i ai°ga komisije obstoja začasno tiiv evenditiranju ter bo komi- Poročala dokončno stanje p v začetku prihodnjega leta. razpravi je ljudski odbor % Poročilo na znanje, komi- Pa zadolžil, da poda izpol-takv° P°r°6ilo najpozneje po l ' JUčku proračunskega leta, b » — - «x vi D. Bo mogoče ugotoviti točno ‘6,hoženjsko stanje. Uročilo III. "roeiio o stanovanjski pro- ^ 0'atiki in o priporočilih i)jfs*nega sveta je dal predseduj5 Sveta ObLO za stanovanj-a zadeve tov. Matelič Alojz, ji, azPrava in sklepanje je sle- Na. Po IV. in V. točki dnevnega >. IV. In V. •ku anov^ena je Stanovanjska !>i 1Pr>0«t za območje občine Vič Stanovanjska uprava. ta„Udi ta dva predloga je objeli tov. Matelič Alojz: W Podlagi določil uvedbe o Oj- v*ianju stanovanjskih hiš (el' *• FLRJ št. 39-54), ki je zaje we'-jatl z dnem 14. VII. 1954 ni ^udskl odbor gl. m. % •ane ustanovil stanovanjcu,^* uPnost za vse hiše, ki se feboj no upravljajo in sicer potih , Za stanovanjske hiše, ki ttr0j® zgradilo podjetje »Litovki,,/' in Posebej Stanovanjska ^bost za vse ostale hiše, ki se družbeno upravljajo. Obenem je navedeni ljudski odbor ustanovil z odločbo Stanovanjsko upravo, ki je opravljala posle za obe navedeni stanovanjski skupnosti. Po zakonu o pristojnosti občinskih okrajnih ljudskih odborov (Ur. 1. FLRJ št. 34-37V55 — priloga 1-B točka 2-III) je pristojen za te zadeve občinski ljudski odbor. V območju občinskega ljudskega odbora Ljubljana-Vič je 182 hiš, ki se družbeno upravljajo. Te hiše dajejo 1,174.000 dinarjev najemnine na mesec, ki se odvaja stanovanjski skupnosti. Potrebno in umestno je, da se za območje občine ustanovi z odlokom stanovanjska skupnost in z odločbo ustrezna stanovanjska uprava. V okviru stanovanjske uprave bo posloval tudi referat za distribucijo stanovanj. Pristojnost Stanovanjske uprave za zadeve o razdeljevanju in odpovedi stanovanj določa republiška uredba o razdeljevanju in odpovedi stanovanj (Ur. 1. LRS štev. 19-55). Statut občine predvideva Urad za stanovanjske zadeve, ki pa po ustanovitvi Stanovanjske skupnosti ne pride več v poštev kot posebna upravna enota in bi ga bilo treba ukiniti. V razpravi so sodelovali tovariši: Camernik Franc, Ponikvar Janez, Krajger Olga, Kianta dr. Rajko, Skok Ciril, dr. Soba Štefan in Matelič Alojz. Vsi odborniki so soglašali s poročili in predlogi poročevalca, posebej pa med drugim z načeli vprašanja nadzidave tudi malih hiš z mansardami, kar naj pregleda posebna komisija ali pa Stanovanjska uprava z dobro evidenco. Listnikom naj se nudijo krediti za nadzidavo tn izrecno zagotovi možnost, da po dovršeni nadzidavi sklene pogodbo z najemnikom, po kateri lahko po določeni dobi odpove najemniku in doseže izvržbo, ako bi rabil nadzidano stanovanje za svoje najožje sorodnike in kolikor jim že takoj ne da stanovanja v najem. V ostalih primerih pa naj se ne upoštevajo prošnje za večjo ali novo stanovanje, za katerega prosijo taki najemniki, ki so iz dn’~ih krajev priselili v svoje stanovanje svoje sorodnike. Sredstva hišnih svetov za popravila novih stavb, ki ne potrebujejo popravil, naj se vlrmirajo za stare stavbe, ki ne zmorejo po-aravil. O tem naj bi razmislil stanovanjski svet, vsekakor pa naj se doseže spremembo republiških predpisov v tem, da se delež za odvajanje sredstev iz najemnin različno določi po dotrajanosti posamezne stavbe. Komisija za prioritetni red bo določala vrstni , red upravičenih prosilcev, ki naj bo vidno razo-bešen na stanov, upravi. Zaposleni prosilci, bodo mogli vlagati prošnje samo na občini, kjer Imajo zaposlitev. Občine in podjetja pa lahko gradijo stan. stavbe tudi na območju druge občine, dočim sami razpolagajo s stanovanji. Koordinacijo vrši stanovanjski svet občin, po potrebi in priporočilu pa Mestni svet. Vsekakor stanovanjsko vprašanje ne bo rešeno z distribucijo, temveč z izgradnjo stanovanj, za kar morajo imeti naj večji interes podjetja ln ustanove same, predvsem s prispevanjem v občinski stanovanjski sklad, ki bo prejel svojo prvo bazo 1. jan. 1956, ko bo razdeljen centralni stanovanjski sklad MLO. Po razpravi je ljudski odbor soglasno sprejel: 1. Poročilo Sveta za stanovanjske zadeve s priporočili v razpravi. 2. Naslednji odlok o ustanovitvi stanovanjske skupnosti. Na podlagi 1. in 2. člena splošnega zakona o ureditvi občin in okrajev (Ur. 1. FLRJ št. 26-269/55) in člen 4., 8. in 10. statuta občine z dne 18 VIII. 1955 etr na podlagi 4. člena uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš (Ur. 1. FLRJ št. 29-344/ 54) je sprejel Občinski ljudski odbor Ljubljana-Vič na 3. redni seji dne 26. okt. 1955 odlok o ustanovitvi stanovanjske skupnosti za območje občine Ljubljana-Vič 1. člen Ustanovi se Stanovanjska skupnost občine Ljubljana-Vič, ki o-bsega vse hiše, ki se družbeno upravljajo v območju občine. 2. člen Stanovanjska skupnost začne poslovat; takoj. 3. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Glasniku«. (Slične odloke o ustanovitvi stanovanjske skupnosti so sprejele tudi ostale občine na območju Ljubljane.) 3. Odločbo o ustanovitvi stanovanje uprave: Na podlagi 1. in 2. člena splošnega zakona o ureditvi občin in okrajev (Ur. 1. FLRJ št. 26) in I. in VII. člena zakona o pirstojnostl občinskih in okrajnih ljudskih odborov (Ur. 1. FLRJ št. 26-37V55) 1. in 2. člena zakona o pristojnostih občinskih in okrajnih ljudskih odborov o zadevah, ki so urejene z dosedanjimi republiškimi predpisi in prilogami I. in II. (Ur. 1. LRS št. 26-130/55) 8., 10. in 31. člena statuta občine z dne 18. VIII. 1955 ter na podlagi 5. člena uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš (Ur 1. FLRJ št. 29-344/55) izdajam po sklepu Občinskega ljudskega odbora Ljubljana-Vič na 3. redni seji dne 26. okt. 1955 ODLOČBO o ustanovitvi Stanovanjske uprave Občine Ljubljana-Vič 1. Ustanovi se Stanovanjska uprava občine Ljubljana-Vič s sedežem v Ljubljani, Tržaška c. 3. 2. Stanovanjska uprava opravlja posle stanovanjske uprave po določilih uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš ter po določilih uredbe o razdeljevanju ln odpovedi stanovanj. 3. Dohodki stanovanjske uprave se ustvarjajo iz dela sklada za upravo hiš, ki ga določi Svet stanovanjske skupnosti. 4. Poslovanje stanovanjske uprave vodi šef, ki je odgovoren za izvršitev predračuna dohodkov in izdatkov in za celotno poslovanje. 5. Stanovanjska uprava je dolina predložiti Svetu za stanovanjske skupnosti v potrditev letni predračun dohodkov in izdatkov m zaključni račun. 6. Stanovanjsko upravo upravlja Svet stanovanjske skupnosti po določilih 39. člena uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš. 7. Stanovanjska uiprava posluje po določilih uredbe o upravljanju stanovanjskih hiš ter drugih veljavnih predpisih. 8. Pravila stanovanjske skup-rfestl sprejme Svet stanovanjske skupnosti in potrdi občin- ski ljudski odbor Ljubljana-Vič. Ta odločba velja od dne 22. okt. 1955. 1. Odlok o postopku o razdeljevanju stanovanj (glej Glasnik št. 87, dne 22. nov. 1955) VI. Po razložitvi, ki jo je dal tov. Hribar Franc, je bil v skladu z navodili Izvršnega sveta in Okrajnega ljudskega odbora razveljavljen prejšnji in izglasovan nov odlok o dopolnilnih plačah uslužbencev ObLO, ki je bil vsklajen s tovrstnimi odlok; drugih občin. VII. Imenovana je komisija za obravnavo in pritrjevanje k tarifnim pravilnikom gospodarskih organizacij iz naslednjih občinskih odbornikov: Belič Viktor, Klobučar Franc, Merčun Franc, Nedeljkovič Vukadin in Snoj Silvo. Tajniške posle opravlja pravn; referent Penko Alojz. Komisija za odločanje v za-ievah prodaje stanovanjskih hišic SLF sestavljajo:: 1. Vrhovnik Stane, odbornik, 2. Bajuk Stana, odbornik, 3. Čamenrik Franc, odbornik, 4. Macele Angela, odbornik, 5. Miekuš Slavko, odbornik 6. Slak Franc, Državni sekretariat za notranje zadeve LRS, 7. Centa Pavla, upokojenka. , Notranje gorice, 8. Sraka Štefan, Industrijski biro. Na predlog komisije za izvolitve in imenovanja je postavljena tudi Komisija za usluž-benska vprašanja (Urbančič Marijan za predsednika; člani: tajnik OLO Butala Vinko, dalje načelnik oddelka za splošne zadeve in proračun in zastopnik sindikalne organizacije). Ljudski odbor je potrdil imenovanje naslednje Komisije Ob LO za registracijo prebivalstva: 1. Butala Vinko, tajnik ObLO. za predsednika komisije, 2. dr. Koščak Anton, višji prav. referent, za tajnika komisije. 1 3. Maglic Franc, matičar na I Brezovici, za člana komisije, " 4. Setnikar Jože, šef Krajevnega urada na Brezovici, za člana komisije, 5. Pivk Simon, šef Stanovanjske uprave, za člana komisije. Ta komisija je imenovana za izvedbo odloka Okrajnega ljudskega odbora o registraciji prebivalstva (odlok in obrazložitev sta bila objavljena v 79. številki »Glasnika« z dne 25. oktobra 1955). VII. V listo arbitrov za Svet občinske arbitraže za delovne spore sta kot zastopnika ObLO Vič imenovana tov. Belič Viktor in Kralj Vinko. IX. Med gospodarskimi zadevami je ljudski odbor potrdil: pravila podjeja »Elektropro-jekt« in pravila lekarne Vič; nato je ljudski odbor soglasno odklonil prošnjo Černe Franca, da bi mu občinski ljudski odbor vrnil v last 30 ha površine, ki jo je z darilno pogodbo v letu 1949 podaril državi in od katere ima sam v najemu 7 ha. X. Za načelnika gospodarskega oddelka ObLO je postavljen tov. Krume Ernest, za šefa stanovanjske uprave pa tov. Pivk Simon. XI. Na lastno prošnjo je bil razrešen tov. Strman Božo mesta direktorja podjetja »Hrana« za naslednika pa postavljen tov. Kos Franc. Za direktorja »Zadružne tehnike Livar« je imenovan tov. Smerkolj Anton. Na lastno prošnjo je bil razrešen tov. Vidmar Drago članstva v Svetu za kulturo ObLO, na prosto mesto pa izvolnjen tov. Paternost Metod. Pred zaključkom seje še priporoči ljudski odbor na pred'og tov. Hribar Franca, da se pospešeno uredi pridobitev zemlji"ča 3 X 3 m2 za-postavitev transformatorja za teren Dolgi most. OBČINA LOŠKA DOLINA III. SEJA OBČINSKEGA LJUDSKEGA ODBORA je bila 6. novembra 1955 pod vodstvom podpredsednika Občinskega ljudskega odbora tov. Mlakarja Jožeta in ob prisotnosti republiškega poslanca tovariša Haceta Matevža. Sprejet je bil naslednji dnevni red: 1. Pregled sklepov zadnje seje. 2. Izvolitev komisij. 3. Imenovanje sodnika za prekrške. 4. Pritožbe v stanovanjskih zadevah. I. Ljudski odbor je ugotovil, da so bili sklepi prejšnje seje izvršeni, le popravilo občinske ceste (IV. reda) v Babnem polju se še ne vrši, ker ni finančnih sredstev. II. V urbanistično komisijo so imenovani: 1. Tomec Lojze, predsednik, čliin Gosp. sveta, preds. Turističnega društva. 2. Nele Maks, član, gradbeni tehnik 3. Lekan rirago, član, gradbeni delovodja. 4. Šubic dr. Branko, član, zdravnik. 5. Janežič Ivanka, član, kmetijski tehnik. 6. Zalar Anton, rajonski elek-tromonter. Ljudski odbor ni imenoval posebne obrtne in gradbene komisije. Te zadeve rešuje Svet za gospodarstvo. Proračunsko komisijo sestavljajo: 1. Mlakar Jakob, predsednik, 1n član! 2. Mlakar Franc — Lož. 3 Krajc Justa. 4. Mlakar Jože. 5. Bavec Franc. III. Za sodnika za prekrške je bil izvoljen tov. Kastelic Franc. IV. Ljudski odbor je po obrazložitvi zavrnil dve pritožbi proti stanovanjskim odločbam kot ne-osnovani. V. Tajnik ObLO je seznanil odbornike z idejnim predlogom družbenega plana za leto 1956, v katerem je prikazan« >0-darska dejavnost po*, občinskih nod'eti1 v let-' 1955. (Iz sejnega zapisnike.) Izvleček iz poročila o poslovanju obrtnega podjetja »ŠPORTNO IN MODNO KR0JAŠTV0«, Ljubljana, Resljeva cesta 1. v letu 1954 Podjetje je bilo ustanovljeno 1. Januarja 1953 z odločbo MLO Ljubljana. V letu 1954 Je podjetje zaposlovalo povprečno 19 delavcev ln uslužbencev ter ustvarilo 4,351.717 din prometa. Obveznosti do družbene skupnosti so bile v redu poravnane. Podjetje je rentabilno, knjigovodstvo ažurno in v redu. Delovni k°* lektiv podjetja oziroma upravni odbor sta imela redno zasedanja ter so se tekoči problemi sproti reševali. AKTIVA B 1 L A N C A na dan 31. decmbra 1954 PASIVA Z|p Naziv postavke Znesek v 000 din Z?p* Naziv postavke st. Znesek v 000 din A. Osnovna In izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 382 A. Viri osnovnih in izločenih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 382 2 Investicije v teku 2. Dolgoročni krediti za dokončane investicije 3 Izločena sredstva ln druga Investicijska 3. Razni skladi 75 sredstva 65 4. Dolgoročni kredit za finansiranje lvesticij — B. Obratna sredstva 5. Drugi viri finansiranja investicij —• 4. Skupna obratna sredstva 165 B. Viri obratnih sredstev 100 C. Sredstva v obračunu in druga aktiva 6. Viri obratnih sredstev (skupno) 5 Kupe! In druge terjatve 7 C. Viri sredstev v obračunu In druga pasiva 6. Druga aktiva — 7. Dobavitelji In druge obveznosti 27 D Finančni uspeh 8. Druga pasiva 35 7 Razporejeni dobiček 256 D. Finančni uspeh 256 8. Izguba 9. Dobiček Skupaj: 875 10. Kritje izgube Skupaj: 875 Vod »a računovodstva: Predsednik upravnega odbora: Direktor podjetja: Kranjec Marija Cokan Andrej Kraljič Vid Izvleček Iz poročilo o poslovanju podjetja »ST t)L«, tovarna upognjenega pohištva Kamnik, Podjetje je ustanovljeno z odločbo Predsedstva vlade LRS S-z.ak. št. 33 z dne 26. 9. 1946. Ima novejše poslovne prostore, strojni park je že zelo izrabile0’ Za investicije se je porabilo 24,455.000 din lastnih sredstev. Izkoriščeni kredit je znašal 185 do 230 milijonov dinarjev. Obveznosti je izpolnjevalo v redu. — Povprečno je bilo zaposlenih 825 oseb. — Nad 53% Izdelkov se Je izvozilo. B I L A N C A na dan 31. decembra 1954. Vodja računovodstva: Lešnik Vladimir PASIVA Z?,p' Naziv postavke st. Znesek v 000 din Z^P' Naziv postavke Znesek v 000 din A. Osnovna In izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 301,651 A. Viri osnovnih in izločenih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 301,290 2. Investicije v teku _ 8,480 2 Dolgoročni krediti za dokončane investicije - 3. Izločena sredstva in druga Investicijska 3. Razni skladi 134,909 sredstva 116.808 4. Dolgoročni kredit za finansiranje lvesticij — B Obratna sredstva 6. Drugi viri finansiranja Investicij 8,842 4. Skupna obratna sredstva 267,298 B. Viri obratnih sredstev C. Sredstva v obračunu In druga aktiva 6 Viri obratnih sredstev (skupno) 186,154 5. Kupci in druge terjatve 102,017 C. Viri sredstev v obračunu In druga pasiva 159,831 6. Druga aktiva 25,539 7. Dobavitelji In druge obveznosti D Finančni uspeh 8. Druga pasiva 30,767 7. Razporejeni dobiček 446,765 D. Finančni uspeh 446,765 8. Izguba 9. Dobiček Skupaj: 1.268,558 10. Kritje Izgube Skupaj: 1,268.558 Predsednik upravnega odbora: Bavčar Boris Direktor podjetja: Istenič Anton Izvleček iz poročila o poslovanju podjetja Slaščičarna PELICON ADOLF, drž. obrtni mojster, Ljubljana, v letu 1954 Podjetje je poslovalo pod tirmo »Slaščičarna Pelicon Adolf, drž. obrtni mojster« kot obrtno podjetje z enim obratom. Povprečje zaposlenih je 7 °se6 Skupni premet je znašal 6 milijonov dinarjev. Plan je bil v celoti dosežen. Knjigovodstvo je ažurno in v redu. PASlV* AKTIVA BILANCA na dan 31. decmbra 1954 Z^P' Naziv postavke Znesek v 000 din Z.p Naziv postavke Znesek v 000 din A. Osnovna ln izločena sredstva 1. Osnovna sredstva 572 A Viri osnovnih ln Izločenih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 572 2 Investicije v teku 2 Dolgoročni krediti ra dokončane Investicije 3 Izločena sredstva ln druga Investicijska — 3. Razni skladi 222 sredstva 223 4. Dolgoročni kredit za finansiranje lvesticij B Obratna sredstva 5. Drugi viri finansiranla Investicij 4. Skupna obratna sredstva 814 B. Viri obratnih sredstev 330 C. Sredstva v obračunu In druga aktiva 6 Viri obratnih sredstev (skupno) 5 Kupci In druge terjatve 6 C. Viri sredstev v obračunu in druga pasiva 84 6. Druga aktiva 3 7. Dobavitelji in druge obveznosti 4 D. Finančni uspeh 8. Druga pasiva 9 7. Razporejeni dobiček 16 D. Finančni nspeh It) 8. Izguba — 9. Dobiček Skupaj: 1,633 10. Kritje izgube Skupaj. 1633 Vodja računosrvdsiva: J. Korun Predsednik upravnega odbora: Koman Stanko Direirtvr tmdjotja: Pelicon Adolf