LETALSKI PROMET V povojncm razdobjn se Je letalski promet hitreje razvijal kakor vse druge prometne vc.ie. V letu 1945 jc bilo prepeljanih 1C.000 potnikov, v letu 1955 pa 104.000. Lctatski promet je poslal va-žen činitelj ne samo v domaeeih prevozu, temvcč tudi v prometu 7 inozemstvom. I.ani je odiioto-valo 1 letali Jugoslovan^kega acrotransporta 8.330 polnibov. dopotovalo pa jih je 7.461. Na naših mednarodnili lclalskih li-nijah se opravlja tudi prevoz med tujimi letališči. Glede na dejstvo, da ie letalski promet še vedno odvisen od vremenskih raznier, je zelo ; pomcmbno šte-vi!o sezonskih linij, na katerih opravljamo promet samo poleti. Od skupno 17 naših notranjib linij je 13 sezonskib in !e na štirih ;,e promet razvija vse leto Civilni leialski promet je pri-nesel v letn 1955 622 milijonov dinarjev dohodkov in od tesa 279 milijonov ali 45% v devizah. Naš letalski promet ima civil-no floto 12.1etal »Douglas«, ki iriiajo povprečno po 21 sedežev, 2 letali »Convair« s 44. sedeži, v najkrajšem času pa mora do-speti šc en, najnovejsi tip »Con-vaira« x nekaj večjo nosilnostjo in hitrostjo. delavn',^; an vseh tesenih k,on-strnkci.i. Samo s tem pa bj ne diosegli .naglega ujpeh.a. temveč bi biio izdati tudt upravne predpise, k.i bi orpfjevali pofcrošnjo lcsa. Take predpdse imajc tudi leh- nične':n industnijsko zelo viso-ko razvite d.ržave, S temi pred-pisi je bi]a uspežno zmanjSana potrošnja lesa p;>vsod, kje.r j« to m.og>če Velik.) bo nedvn.m-nr pomagalo tud: giibanje cen, kex cene rezanefia io tesanega le&a iglsvcev nenehoo rastejo. Cene izdelkov — surogatov, fca-kor tudi raznih montažaih ele-rr.entov pa se tx>de s poveča-njem prieizvodnje nedvnmno stabjliainaje. J, Valentinčič