Sfojncž na isti stopinji, pri volitvah pa spiah »e br med obema strankama nobenega razlocka, leot iaen«a> v imenih. Liberalol se potegujejo za svobodo, 3anrt sfojneži še bolj, pri delitvi svobode pa poznajo ti lj«d]e samo koritno strankarsfvo brez piCiee svobode asa pri volilnih imenikih zmagali samostojni, se močno mott- druge, ki ne trobijo v njih lažirog. "Gospod Urek, raislite, da boste po Zerjavovera receptu uasilja ] Domača poli Saiuostojjia na Stajerskem v razdvoju. Za štajerske Nomce, nemškularje in štajerčijance se je os novala iakozvana ,,Gospodarska stranka", ki misli nastopati samostojno pri volitvah, držeč se navodil iz Gradca. Bojno geslo in klic te straake je: IzplaCilo vojnili posojil! Kolika škoda je ustanovitev te stranke za našo Samostojno, ki je bila zavetišče vseh nemš kutarjev in Stajerčijancev! Vsa ta za naš narod Ju deževa soclrga bo usko6ila iz Sainostojne v Gospodarsko stranko, katero bodo vodili štajerski Nemci. To dejstvo je že zavohal nadapostel Saraostojne Mrmolja in Je še pravoCasno premestil svoje misijonsko dolo vanje iz Siajerske na Kranjsko. Komu bodo neki pridigovali: Urek, Dro!enik, Znuderl, Nemec iii Med vod? Razbojniške tolpe se kmalu razbijejo, to dejstvo so že uresniouje na Samostojni. Kai?iea|o — orožje Samostojne. Une 25. t. m. je hctel imeti Seatjarski Drolenik sbod na Dobju, da organizim. laniošaje socijalne demokrate v Samostojni Kraetijski Straaki ia s svojo koruzo pridobi za Samostojno tudi ostalo dobsko Ijudstvo. Naenkrat pa verne J3ro',eniko', e pristaše zadene neljuba vest, da ravno to nedeljo. dne 25. januarja, priredi shod Kmetska Zveza. Eden socijalistov beži takoj k Droleniku, vsaj tako so jo govorilo. Drolenik in njegovi zvesti se ustra6ijo in shod Samostojne odpovejo. Tooslanske Casti? Dobro dobsko ljudstvo je že enkrat obsodilo Vas in Vašo Samostojno. Zdaj pa ste se pred celo dobsko laro obsodili sami! Ljudje so ta daa aa lastae o6i vi deli, kake razbojnike zbirate v svoji stranki! Na sbodih Vi in Vaš drug Urek hočeta slepiti naSe ljudi, (jcš: Mi aismo proti duhovnikom, mi spoštajemo gosj..odo duhovnike. Dne 25. .januarja pa so Xaš\ prislaši dubcvnika napadli s kainenjem! Tudi s svojo koruzo, s katero hočete ob volitvab kupiti naše glaso \e, nas ne boste provarilil Na shodu Kmetske Zveze, ki so ga Vrši j-,risiaši boteli s kameniom preprefiiti , smo si ustanovili Kmeti.;&ko eadrugo. Sami si bodemo cskrbovali kmeti.isko j-oirebšftiae, od Vas, g. Drolenik, ut potiebujemo nikakib dobrot, ker bi jih morali preurago plačati! Mi nočemo imeti koruznega prepričar.ia, ampak krščansko iirejiričanje, ki jo podlaga naje Kmetske zvezel Agitatorjl libcralno-nemfiurske Sainostojne kni»tijske strttako šii'ijo po Slovenskib goricah lažnjivo vcst, da je po.slanoc g. Ivan Roškar )»ri Samoslojiii. Posebno Irdi to lrtž znani nadzornik 2midcrl. Tako nam pocofiajo od Sv. Jakoba. Ta vest je popolnonui neresnična. G. Roškar je sam izjavil našini trem /a upnikom, ki so ga nedavno.obiskali, da so ga Samostojni sicor vabili, u popolnoma zaman. G. Roškar ostane vedtio zvost krščanski slovenski stranki. Saihostojnež — liberalec (demokrat) vse eno. Iz brežiškega okraja nam sporočajo, da so volilni iin« niki, katere so izdelali demokrati (liberaloi), vsakemu samostoinežn na vpogled in na razpolago, našim j>a seveda ne. Gospod Urek, ali si še upate trditi, da nisto v zvezi z libcralci! Ze pri predpripravali za volitvt sta pri uživanju prodnrarit lib«r»l«t i« ?»8M« (e Ljudstvo zabteva, boče ia mora dobiti pravico i« evobodo, Kornzo dobiš, če k naur pristopiš, tako agitipajo Samostojnežt po nekaterih krajih ia zlasti v P»>j;avju. S pomo&jo deželne vlade je dobilo gospodarsk* društvo ,,Ekonom" nekaj vagonov konize, ki se sedaj dcli. Te koruze nc dobivajo ljndje, ki so najbolj potrebni, marveč glavafei Saraostojnežev si,T obilni mori pridržijo koruzo za se ali pa jo delijo «aed svoje pi istaSe. }Jre,i se je na občine javilo, n&j »• oglasij© za koruzo vsi, ki so potrebni. Ko je kornaa- priSla pa ¦ so _.e kiii- zasegli samostojai glavači ter jo delijo ae po merihi ubužnosti ia po rebe, marvefi po pripadcK>sti k slranki! Ponekod so kar dali pri »erkvi javae razglasiti, da dobijo koruzo le tisti, ki so šlaoi Samostojne ali pa bodo k njej pristopili. Tako so za kcruzo, ki je prišla v naže kraje vslcd i»odpor» vladen (dr. Kukovec) bil klerikaleo 6» danes ni veC! Vsak drugi greh sainostojni odpasto» simo — kleril-.niizma ne. Ubogi dr. KukoTee sam» z\;Vi\di (oga ne ho iifišpl nikdar milosti v oMh saaw- 55?P.jlli]l. Sociialai demoltratie v pravi luii. S«»Sjalni tlemokratje prirejajo sedaj prav pridno shod* »ed aa gim kmetskim ljudstvom, kateremu se dobrikajo in m« obljubljajo sedma nebesa. Preteklo nedel,io «o prirediM' en tak shod na aaši severni meji pri St. Ehihu aa Ostrem vrhu. Na shodu sta govorila dra Btidefikarjft iz Maribora. Prvi govornik je strastno napftdal kato* liško cerkev ia dahovaike. Med drugim ]e reksl: ,,Crni sejejo strup na prižaici ia v spovednici, ljudeia pa. slikajr>, nebesa na steai, kjer jih v resnici ai.M Dragl je pa gobezdaril, češ, dr. Korošec je kriT, da nima mo petroleja, soli ia da vlada sedaj taka djagiaia. Toda možakarja sta jo skapila. Naši irtožj« so jim* zabrusili take v obraz, da sta obmolknilft in jo sra motno odkurila. Na tem shodu so rudftfikjvjfjii doaegk samo aasprotno, kar so naraeravali: NaS« dobro krS-cansko ljudst\7o obvaCa f> stndom hrbet i*m ijudeHi, ker se vtsejjovsod pokažejo v pravi kiei5 ^ «*• smrtoi: govražniki katoliške cerkv» iu duhoyniioT<