URN_NBN_SI_DOC-VZO50FSH

ZAKAJ IGRAČE V KNJIŽNICI A nica Jurkovič, Mariborska knjižnica, Pionirska knjižnica Nova vas, Maribor UDK 688.72:027.625 P o v z e te k Knjižna vzgoja v zgodnjem obdobju otrokovega razvoja se prične v družini, zato je neposredna kom unikacija staršev s knjižnico ozirom a s knjižničarjem izredno dragocena. Da bi privabili v knjižnico otroke s starši, ki nim ajo odnosa do knjige in knjižnic in ponudili otrokom iz socialno šibkih družin tudi dobro igračo, sm o se na podlagi dolgoletnih izkušenj z delom v igralnici v času šolskih počitnic in izkušenj knjižnic, ki so igroteko v knjižnici že imele, odločili zanjo injo dolgoročno načrtovali z odprtjem nove knjižnične enote. Ob dobri, otrokovi starosti prim erni leposlovni in poučni knjigi, sm o p onudili tudi dobro, otrokovi starosti prim erno igračo. N aša pričakovanja se uresničujejo, lahko rečemo, da so rezultati nad pričakovanim i. UDC 688.72:027.625 S u m m a ry E ducation for using books begins in the fam ily at an early stage of childhood. In this period the com m unication betw een parents and the library is of great im p o rt­ ance. To attract children and parents from socially w eak families to the library we organized the toy departm ent, w here w e w orked w ith children at first during sum m er holidays, w hich later developed to a separate library unit. C hildren are offered both literary and instructive books adequate to their age and good educative toys. The results of this experim ent have overcom e o ur expectations. JURKOVIČ, Anica: W hy toys in the Library. Knjižnica, Ljubljana, 39(1995)3, ] 5 9 159-169

RkJQdWJsaXNoZXIy