Rubrika Našega časa VSEBINA V današnjem delegatskem Našem času" objavljamo: • DRUŽBENI DOGOVOR o organizirani proizvodnji in preskrbi prebivalstva občin Celje, Laško, Mozirje, SI. Konjice, Šentjur, Šmaije, Velenje in Žalec s kmetijsko prehrambenimi proizvodi. Delegate zborov skupščine občine Velenje opozarjamo, da bo predlog družbenega dogovora o organizirani proizvodnji in preskrbi prebivalstva občin Celje, Laško, Mozirje, SI. Konjice, Šentjur, Šmaije, Velenje in Žalec s kmetijsko prehrambenimi proizvodi na dnevnem redu prvih prihodnjih sej zborov skupščine občine Velenje, ki bodo predvidoma v prvi polovici meseca marca 1978. Družbeni dogovor o organizirani proizvodnji in preskrbi prebivastva občin Celje, Laško, Mozirje, SI. Konjice,^Šentjur, Šmarje, Velenje in Žalec s kmetijsko prehrambenimi proizvodi PREDLOG 13.1. 1978 Skladno z določbami ustave in zakona o združenem delu ter stališči skupščin občin, občinskih konferenc SZDL in občinskih svetov Zveze sindikatov Slovenije sklenejo: Skupščine občin Občinske konference svetov potrošnikov Občinske konference SZDL Slovenije Občinski sveti Zveze sindikatov Slovenije Poslovne banke Medobčinski odbor Gospodarske zbornice Slovenije Skupnosti Temeljne organizacije združenega dela in druge organizacije združenega dela, katerih predmet poslovanja je proizvodnja, predelava in prodaja kmetijsko prehrambenih proizvodov ter Kmetijske zadruge kot organizacije kmetov in Živilski trgi A i Številka: 2 DRUŽBENI DOGOVOR O ORGANIZIRANI PROIZVODNJI IN PRESKRBI PREBIVALSTVA ObClN CELJE, LAŠKO, MOZIRJE, SL. KONJICE, ŠENTJUR, ŠMARJE, VELENJE IN ŽALEC S KMETIJSKO PREHRAMBENIMI PROIZVODI 1. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem družbenim dogovorom določajo udeleženci družbenega dogovora temeljna načela in politiko preskrbe prebivalstva občin Celje, Laško, Mozirjej SI. Konjice, Šentjur, Šmarje, Velenje in Žalec (v nadaljevanju: občin podpisnic) s kmetijsko prehrambenimi proizvodi. S podpisom tega družbenega dogovora sprejmejo udeleženci obveznost, da bodo na teh načelih zasnovani tekoči in razvojni načrti ter tekoča in dolgoročna ekonomska politika ter družbeno politična aktivnost na področju proizvodnje, preskrbe prebivalstva s kmetijsko prehrambenimi proizvodi in organizirane družbene prehrane. 2. člen Udeleženci družbenega dogovora ugotavljajo, da je preskrba prebivalstva s kmetijsko prehrambenimi proizvodi dejavnost posebnega družbenega pomena. Preskrba po tem družbenem dogovoru pomeni zagotovitev zadostnih količin ustrezne kvalitete, vrste in asortimenta naslednjih kmetijsko prehrambenih proizvodov: kruh, mleko in mlečni proizvodi, sladkor, sol, sveže meso, sadje in zelenjava. Za meso po tem družbenem dogovoru se šteje goveje, junčje, svin-sko meso, perutnina in mesni izdelki ter sladkovodne in morske ribe. 3. člen Osnovni cilj udeležencev je zagotoviti dolgoročno, stabilno in kontinuirano preskrbo prebivalstva občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi ter preskrbo zdravstvenih ustanov, šolskih restavracij, vzgojno varstvenih ustanov in drugih ustanov družbenega standarda. 4. člen Udeleženci se zavezujejo, da bodo: - ustvarjali pogoje za stabilno in kontinuirano preskrbo prebivastva občin podpisnic s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi, — pospeševali samoupravno povezovanje kmetijske proizvodnje, živilske predelave, blagovnega prometa tržnic ter končnih potrošnikov ter udeležencev v preskrbi in potrošnji kmetijskih prehrambenih proizvodov. Velenje, 24. 2. 1978 - pospeševali in stimulirali proizvodnjo in prodajo kmetijskih prehrambenih proizvodov z istočasno določitvijo obveznosti in odgovornosti v zagotovitvi zadostnih količin teh proizvodov za potrebe občin podpisnic, - sprejeli dolgoročne rešitve za stabilizacijo tržišča s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi, tako glede količin, kvalitete in cen, - sprejeli skupen program razvoja organizirane preskrbe občin podpisnic, - zboljševali organizacijo skladiščenja in prometa prehrambenih proizvodov, - pospeševali izgradnjo maloprodajne trgovske mreže, tržnih površin in obratov družbene prehrane, - izboljševali tehnologijo skladiščenja in kvalitete kmetijskih prehrambenih proizvodov, - spremljali gibanja na tržišču, - skupno določali tržni red na živilskih trgih. Udeleženci bodo kot nalogo prioritetnega pomena obravnavali preskrbo občin podpisnic s sadjem in zelenjavo. 5. člen Količine, kakovost in vrste kmetijskih prehrambenih proizvodov se ugotovijo in določijo s planom potreb v teh proizvodih. Plan potreb se sprejme za petletno obdobje in za vsako leto posebej na osnovi predlogov udeležencev in v skladu s srednjeročnimi razvojnimi programi občin podpisnic tega družbenega dogovora. Letni plan se sprejme najkasneje do 31. 10. za naslednje leto. Do istega roka se ugotovi razlika med planom potreb in možnosti preskrbe iz domačih virov ter se o razliki, ki jo je potrebno pokriti z uvozom, obvesti republiški komite za tržišče in cene. 6. člen K temu družbenemu dogovoru lahko pristopi vsaka proizvodna in trgovska TOZD in druge OZD ne glede na to, kje ima svoj sedež, če sprejme pravice, obveznosti in odgovornosti, določene s tem družbenim dogovorom in če izpolnjujejo naslednje pogoje: - da je proizvodnja ali predelava ali promet s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi njena osnovna dejavnost, - da z obsegom in kakovostjo enega ali več kmetijskih prehrambenih proizvodov zagotavlja zadovoljevanje dela skupnih potreb občin podpisnic po teh proizvodih, - da ji je prodaja proizvodov na tržišču občin podpisnic del pomembne in trajne poslovne usmeritve in ne le občasna ali dopolnilna dejavnost, - da ima lastno maloprodajno mrežo v občinah podpisnic oziroma, da na živilskem trgu prodaja kmetijske prehrambene proizvode, ali pa da ima s katerim od udeležencev tega družbenega dogovora sklenjen samoupravni sporazum o združevanju dela in sredstev, oziroma o trajnem poslovnem sodelovanju, ki zagotavlja stalno preskrbo občin podpisnic ne glede na občasne motnje na tržišču, — da ima sprejet srednjeročni program razvoja, katerega sestavni del so investicijska vlaganja v razvoj proizvodnje, skladišč, hladilnic, prodajnega prostora in opreme ali da na podlagi samoupravnega sporazuma z drugim udeležencem zagotavlja združevanje sredstev za razvoj maloprodajne mreže, skladišč, hladilnic in opreme na območju občin podpisnic. TOZD in druge OZD, ki naknadno pristopijo k temu družbenemu dogovoru, se štejejo za udeležence tega družbenega dogovora. 7. člen Tržni red, ki ga skupno določijo udeleženci tega družbenega dogovora, ureja predvsem promet s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi na živilskih trgih, splošne in posebne prodajne pogoje, predmet prodaje, pravice in obveznosti prodajalcev, lokacije tržnih površin za posamezne proizvode, pravice in dolžnosti upravljalcev tržnih površin, vzdrževanje reda in snage, tržni čas, prodajna mesta, shranjevanje blaga, posebne storitve in pripomočke ter kontrolo nad prodajo in kvaliteto blaga. S tržnim redom se določijo tudi prostori, kjer smejo prodajati prodajalci, ki niso podpisali tega družbenega dogovora. 8. člen Udeleženci se zavezujejo ustvarjati pogoje za uresničevanje ciljev, ki jih s podpisom tega družbenega dogovora o organizaciji zagotovitve preskrbe prebivalstva občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi zasledujejo. Ustvarjanje pogojev pomeni sprejem konkretnih obveznosti posameznih udeležencev. B. PRAVICE IN OBVEZNOSTI UDELEŽENCEV DRUŽBENEGA DOGOVORA 9. člen TOZD in druge OZD, katerih predmet poslovanja je proizvodnja, predelava in promet kmetijskih prehrambenih proizvodov se zavezujejo: — da bodo samoupravno združevale delo in sredstva in usklajevale odnose v reprodukcijskem toku, — da se bodo medsebojno sporazumevale o enotnih izhodiščih za oblikovanje cen, delitvi ustvarjenega skupnega dohodka in prihodka ter enotnih pogojih prodaje, — da bodo občine podpisnice trajno oskrbovale z zadostnimi količinami kmetijskih prehrambenih proizvodov, — da bodo vzajemno in skupno zagotavljale ponudbo najmanj v višini planiranih potreb, ki so odvisne od sezonskih pogojev in povečanja potrošnje, v skladu s porastom prebivalstva in njegove kupne moči, — da bodo ukrepale v smeri racionalnejše distribucije, s posebnim poudarkom na zmanjšanje transportnih stroškov, — da bodo na osnovi programov razvoja maloprodajne mreže, posebno v novih naseljih, samostojno ali skupno z združevanjem sredstev sodelovale pri realizaciji teh programov, ki morajo biti usklajeni z družbenimi plani občin, - da bodo razvijale tehnologijo proizvodnje in prometa ter tipizacijo v okviru posameznih skupnih proizvodov, posebno glede kvalitete in izbora, ter v ta namen sodelovale z ustreznimi raziskovalnimi institucijami, - da bodo razvijale stalno sodelovanje s pristojnimi organi občinskih skupščin in organizacijami potrošnikov zaradi sporazumnega usklajevanja proizvodnje in prometa z zahtevami potrošnikov, - da bodo z zasebnimi proizvajalci kmetijsko prehrambenih proizvodov razvijale organizirane kooperacijske odnose v okviru kooperacijskih enot kmetijskih zadrug ali kombinatov, - da bodo razvijale osebno in družbeno odgovornost delavcev in organov upravljanja za zavestno izpolnjevanje družbene funkcije preskrbe občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi. 10. člen TOZD in druge OZD, ki skladno s prejšnjim členom tega družbenega dogovora pri medsebojnem povezovanju samoupravno združujejo delo in sredstva, ter pri tem zagotavljajo enakopravnost medsebojnega vpliva trgovine in proizvodnje na poslovno in razvojno politiko, delijo skupni prihodek, ustvarjen v celotnem reprodukcijskem procesu, na podlagi prispevka posamezne TOZD in druge OZD k ustvarjeni novi vrednosti. Medsebojne odnose pri ustvarjanju skupnega prihodka urejajo delavci TOZD in druga OZD s samoupravnimi sporazumi, s katerimi uredijo tudi razdelitev skupnega prihodka, zlasti pa: - cene ali druga merila, po katerih se razporeja skupni prihodek, - roke, v katerih se obračunava skupni prihodek, - pogoje in način uporabe sredstev skupnega prihodka, ki so rezultat izjemnih ugodnosti na trgu, - pogoje in način uresničevanja solidarnosti. Ovrednotenje dela in sredstev, ki jih je združila posamezna TOZD in druga OZD temelji na objektivnih medsebojno dogovorjenih merilih. 11. člen Upravljalci živilskega trga v občinah podpisnic se obvezujejo: - da bodo skrbeli ob sodelovanju udeležencev za stalno, zadostno in kvalitetno založenost živilskih trgov s kmetijskimi pridelki, - za obnovo in razširitev tržnih prostorov, na katerih prodajajo TOZD in druge OZD. udeleženci tega družbenega dogovora, skladno s potrebami razvoja občin podpisnic, - da bodo redno vzdrževali in razširjali komunalne in druge naprave in izvrševali ostale naloge po veljavnem tržnem redu. 12. člen Občinske skupščine in njihovi izvršni sveti bodo s svojimi odločitvami in ukrepi prispevali k uresničevanju smotrov in ciljev tega družbenega dogovora. Občinske skupščine bodo TOZD in drugim OZD, ki so udeleženke tega družbenega dogovora, s svojimi akti zagotavljale: - odstopanje gradbenih zemljišč za izgradnjo skladiščnih, predelovalnih in prodajnih kapacitet pod ugodnimi pogoji, — nižje najemnine za poslovne prostore od tistih, ki so določene za ostale OZD in TOZD s področja blagovnega prometa, — prednost pri koriščenju poslovnih prostorov in postavljanju začasnih montažnih objektov za prodajo kmetijskih prehrambenih proizvodov, — odstopanje v rizični sklad udeležencev tega družbenega dogovora razpoložljiva sredstva za nadomestila razlik v cenah proizvodov, kolikor zaradi depresivnih cen na osnovi odlokov občinskih skupščin TOZD in druge OZD za oskrbo s proizvodi iz 2. člena tega družbenega dogovora ustvarjajo izgubo v proizvodnji oziroma prometu takšnega proizvoda, — beneficiranje obresti na kredite za realizacijo politike oziroma nalog v zvezi z zagotovitvijo preskrbe občin podpisnic s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi, — stimuliranje proizvodnje, predelave in prometa proizvodov iz 2. člena tega družbenega dogovora z ukrepi davčne politike, — pravočasno načrtovanje objektov za preskrbo, istočasno z ostalo urbanistično ureditvijo. 13. člen Občinske konference SZDL in Občinski sveti Zveze sindikatov bodo s svojo druž-beno-politično aktivnostjo preverjali izvajanje tega družbenega dogovora in dajale pobudo za soočanje interesov delovnih ljudi in občanov v TOZD in OZD ter krajevnih skupnosti pri razreševanju problematike preskrbe občin podpisnic s kmetijskimi prehrambenimi proizvodi, zlasti preko aktivnosti v svetih potrošnikov. Občinske konference SZDL bodo še posebej skrbele za ustanavljanje potrošniških svetov. 14. člen Poslovne banke, udeleženke tega družbenega dogovora, se zavezujejo, da bodo pri namenskem kreditiranju proizvodnih in trgovskih TOZD in drugih OZD podpisnic tega družbenega dogovora, zagotavljale: — kot podpisnice sporazuma o kreditiranju naložb v kmetijstvo in živilsko industrijo ter kreditiranje proizvodnje in zalog kmetijskih pridelkov in predelave v SR Sloveniji v letih 1976—1980. upoštevale določila tega sporazuma, — da bodo v srednjeročne plane za obdobje 1976—1980 in letne programe uresničevanja srednjeročnih planov vgrajevale usklajene potrebe podpisnic tega družbenega dogovora na podlagi njihovih planov in planov družbeno političnih skupnosti. Natančnejši pogoji za namensko kreditiranje po prvem odstavku tega člena bodo določeni s posebnimi samoupravnimi sporazumi med bankami in udeleženci tega družbenega dogovora v primerih združevanja sredstev in dela. 15. člen Medobčinski odbor GZS, kot asociacija združenega dela s področja gospodarstva, si bo prizadeval za celovito obravnavanje problematike oskrbe občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi in usmerjal udeležence k izvrševanju smotrov in obveznosti, sprejetih s tem družbenim dogovorom. 16. člen Ob sodelovanju vseh udeležencev tega družbenega dogovora bodo TOZD in druge OZD, ki proizvajajo, predelujejo in prodajajo kmetijsko prehrambene proizvode (proizvajalke proizvodov in izvajalke storitev) zaradi usklajevanja medsebojnih interesov ter potreb potrošnikov, ter porabniki teh proizvodov in storitev, s posebnim samoupravnim sporazumom ustanovili najkasneje v roku 60 dni po sklenitvi tega družbenega dogovora samoupravno interesno skupnost za organizirano proizvodnjo in preslabo prebivalstva občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi (v nadaljevanju: SIS). 17. člen SIS iz prejšnjega člena tega družbenega dogovora ima predvsem naslednje naloge: — planiranje proizvodnje in preskrbe na osnovi planov celokupnih potreb in v okviru tega razmejevanja pravic in obveznosti podpisnikov samoupravnega sporazuma, — zagotavljanje kontinuitete in sistema samoupravne povezanosti reprodukcijskega toka proizvodnje, trgovine in potrošnje po tem družbenem dogovoru. — prizadevanje za napredek in boljšo organiziranost proizvodnje, predelave in prometa, — skupna prizadevanja za investicije v napredek proizvodnje, predelave, razširitev maloprodajne mreže, tržnic, skladišč in opreme ter objektov skupnega interesa v skladu z razvojnimi programi občin, — dogovarjanje za skupno koriščenje hladilnih prostorov, — zagotavljanje zbiranja sredstev za rizične sklade ter smotrne porabe teh sredstev, — izvrševanje drugih nalog, ki izhajajo iz razvojnih programov občin na področju preskrbe s kmetijsko prehrambenimi proizvodi. 18. člen Organi upravljanja SIS so: — skupščina, — izvršni odbor, — odbor za samoupravno družbeno kontrolo, — odbor za družbeno samozaščito. Skupščina ima dva zbora in to: — zbor delegatov proizvajalcev in izvajalcev (zbor proizvajalcev), ki jih delegirajo delavci OZD in TOZD podpisnic, — zbor delegatov porabnikov proizvodov in storitev (zbor porabnikov), ki jih delegirajo OZD in TOZD, delovne skupnosti in druge samoupravne organizacije ter delovni ljudje in občani preko krajevnih skupnosti. Izvršni odbor je prav tako sestavljen iz vrst proizvajalcev in izvajalcev ter iz vrst porabnikov proizvodov in storitev. Podrobna določila o sestavi skupščine, izvršnega odbora, odbora za samoupravno družbeno kontrolo ter odbora za družbeno samozaščito so zajeta v samoupravnem sporazumu o ustanovitvi SIS oziroma v statutu SIS. V samoupravnem sporazumu se po potrebi predvidijo drugi odbori in komisije. 19. člen Člani SIS, se skladno z določbami 395. člena zakona o združenem delu in z vidika vrst kmetijsko prehrambenih proizvodov, ki jih proizvajajo, predelujejo in prodajajo, povezujejo s samoupravnimi sporazumi v skupnosti združenega dela za medsebojno plansko in poslovno sodelovanje (v nadaljnjem besedilu; skupnost). S samouprav- s 1 nimi sporazumi o ustanovitvi skupnosti člani skupnosti odločijo predvsem: - cilje in naloge, ki jih bodo uresničevali v skupnosti ter način, kako jih bodo uresničevali, - usklajevanje dejavnosti in poslovanja, da bi ustvarili ugodnejše pogoje za pridobivanje dohodka, — dogovarjanje o združevanju sredstev za uresničevanje določenih projektov skupnega pomena, — dogovarjanje o razvojni politiki in skupnih temeljih planov. 20. člen Z namenom, da se udeležencem tega družbenega dogovora, katerih predmet poslovanja je proizvodnja, predelava in promet kmetijsko prehrambenih proizvodov zagotovi kritje lastne cene proizvodov in s tem omogoči stabilnejša preskrba občin podpisnic s temi proizvodi, bodo ti udeleženci s samoupravnim sporazumom o ustanovitvi skupnosti iz prejšnjega člena tega družbenega dogovora ustanovili rizični sklad s tem, da bodo konkretno določili vire sredstev tega sklada in način upravljanja s sredstvi. Sredstva tega sklada se koristijo za: 1. osnovne vrste kruha, 2. konzumno mleko, 3. sveže meso (goveje, svinsko, perutnina) in 4. krompir. 21. člen Udeleženci tega družbenega dogovora se zavezujejo, da bodo v svojih letnih planih oziroma programih upoštevali naloge in obveznosti, sprejete s tem družbenim dogovorom in tekoče analizirali izvajanje nalog, ki so določene s tem družbenim dogovorom, ter po potrebi sprejemali ukrepe za njegovo izvajanje. Prevzete obveznosti bodo vnesli v svoje razvojne programe. 22. člen Udeleženci se dogovorijo, da spremlja in usklajuje izvajanje tekočih nalog, ki izhajajo iz tega družbenega dogovora, koordinacijski odbor. Po enega člana izvolijo v koordinacijski odbor: — skupščine občin — občinske konference SZDL — občinski sveti ZSS — občinske konference svetov potrošnikov — medobčinski odbor GZS za celjsko območje — poslovne banke. SIS za organizirano proizvodnjo in preskrbo prebivalstva občin podpisnic s kmetijsko prehrambenimi proizvodi izvoli v koordinacijski odbor 5 članov. Strokovna in druga opravila za potrebe koordinacijskega odbora bo opravljala do ustanovitve SIS strokovna služba pri medobčinskem odboru GZS za celjsko območje. 23. člen Udeleženec družbenega dogovora je družbeno-politično odgovoren, če ne spoštuje obveznosti iz tega družbenega dogovora. HI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE ) 24. člen Predstavniki TOZD in drugih OZD udeležencev tega družbenega dogovora predložijo ob podpisovanju sklep pristojnih organov upravljanja in to v pismeni obliki, da so pooblaščeni podpisati ta družbeni dogovor in s tem prevzeti vse pravice in obveznosti, ki izhajajo iz njega za posamezne TOZD in druge OZD. 25. člen TOZD in druge OZD s področja proizvodnje in trgovine, ki podpišejo ta družbeni dogovor, so dolžne izpolniti pogoje iz 3. alinee 6. člena v 6 mesecih ali iz pete alinee 6. člena v 6 mesecih po uveljavitvi tega družbenega dogovora. TOZD in druge OZD, ki podpišejo ta družbeni dogovor po njegovi uveljavitvi, morajo izpolnjevati pogoje, navedene v prejšnjem odstavku tega člena, ob podpisu družbenega dogovora. 26. člen Udeleženci sprejmejo ta družbeni dogovor skladno s svojimi samoupravnimi splošnimi akti. Iniciativo za spremembo in dopolnitev tega družbenega dogovora lahko da vsak udeleženec. Sprememba družbenega dogovora se sprejema po istem postopku kot sklenitev. 27. člen K temu družbenemu dogovoru lahko pozneje pristopijo organizacije, skupnosti in organi, ki niso udeleženci pri njegovi sklenitvi. K družbenemu dogovoru je mogoče pristopiti s posebno pismeno izjavo. 28. člen Družbeni dogovor lahko neha veljati z dnem, ki ga soglasno po postopku, ki je predviden, določijo vsi udeleženci. 29. člen Vsak udeleženec lahko kadarkoli odpove svojo udeležbo v družbenem dogovoru. Odpoved je treba vročiti vsem udeležencem. Odpovedni rok znaša 6 mesecev in začne teči od dneva, ko je bila odpoved vročena tistemu udeležencu družbenega dogovora, ki mu je bila vročena najpozneje. 30. člen Ta družbeni dogovor stopi v veljavo potem, ko ga podpišejo skupščine občin, občinske konference SZDL, občinski sveti ZSS, občinske konference svetov potrošnikov, medobčinski odbor GZS za celjsko območje, poslovne banke in TOZD in druge OZD, ki proizvajajo, predelujejo ah prodajajo kmetijsko prehrambene proizvode, osmi dan po objavi v Uradnem listu SR Slovenije. OBRAZLOŽITEV predloga za ustanovitev SIS za preskrbo prebivalstva občin celjskega območja. Ob upoštevanju družbeno političnih izhodišč in nalog, ki izhajajo in sprejetih stališč in sklepov IK predsedstva CK ZKJ, republiških in pokrajinskih vodstev ZK, javne razprave o nadaljnjem razvoju kmetijstva, gozdarstva in preobrazbe vasi ter REALIZACIJA SREDSTEV OBČINSKIH SAMOUPRAVNIH INTERESNIH SKUPNOSTI DRUŽBENIH DEJAVNOSTI ZA LETO 1977 (iz-topnje)_ REALIZACIJA SREDSTEV OBČINSKIH SAMOUPRAVNIH INTERESNIH SKUPNOSTI DRUŽBENIH DEJAVNOSTI ZA LETO 1977 (iz stopnje) V O O O din SIS Plan sredstev po samoupr. _spor ,_z.a_19 7 7__ Realizirana sredstva I. -XII. 1977 + / p r e s e žki/ - /primanjkljaji/ 1 .Občinska skupnost otroškega varstva 2. Občinska izobraževalna skupnost 3. Občinska kulturna skupnost 4. Občinska telesnokulturna skupnost 5. §&upnost soc. skrbstva 6. Občinska zdravstvena skupnost 7. Občinska skupnost za zaposlovanje 19.303 20.826 1.523 83.185 86.395 3.210) dodatno iz postavke vzajemn. 1.290J 10.632 10.895 263 6.613 6.899 286 7.851 8.353 502 170.050 167.068 2.982 550 4.550 FINANCIRANJE OSTALE SKUPNE PORABE_ FINANCIRANJE OSTALE SKUPNE PORABE FINANCIRANJE OBRAMBNIH PRIPRAV - 0,5 % iz dohodka TOZD - osnova BOD FINANCIRANJE PROGRAMOV KRAJEVNIH SKUPNOSTI - 0,5 % iz dohodka TOZD - osnova BOD FINANCIRANJE POŽARNE VARNOSTI - 0,3 % iz dohodka TOZD - osnova BOD FINANCIRANJE RAZVOJA OBMOČNE VODNE SKUPNOSTI - 0,4 % od osnove, od katere se plačuje davek iz dohodka TOZD in delovne organizacije s področja gospodarstva; - in od ostalih prispevkov, ki se plačujejo v višini 40 % od tarif vodnega prispevka območni vodni skupnosti; FINANCIRANJE POSPEŠEVANJA KMETIJSTVA - 4,6 promila od dohodka TOZD in delovne organizacije s področja kmetijstva, trgovine in gozdarstva; - 0,8 promila od dohodka temeljnih organizacij združenega dela RLV; - 0,7 promila od dohodka ostalih TOZD in delovnih organizacij s področja gospodarstva v občini. 302.184 . 304.986 2.802 ] 1.2901 PREGLED PRISPEVKOV ZA SIS DRUŽBENIH DEJAVNOSTI ZA LETO 1978 IN STOPENJ od 1. 5. 1978 dalje_ PREGLED PRISPEVKOV ZA SIS DRUŽBENIH DEJAVNOSTI ZA LETO 1978 IN STOPENJ od 1. 5. 1978 dalje Dogovorjen« Obračun 77 program 7S /presci. -__________i Sredstvi v I. 197Č h: 2' __Obdob^L -IV. 78 _ Prispevek ' Stopnja stopnje v X ~Obdobje VT-Xll. 78~~~ Prispevek Stopnja ---X-------7----- I. PRISPEVKI IZ BOD: 1. Občinske skupnost i : - Skupnost otroškega . enotni in dog.progr. . investicije 0,74 . prisp.od pokojnin - Izobražev. skupnost: od tega: . enotni in dog. progr. . investicije 0,80 . solid., vzajemn. in sk. naloge na ravni republ. - Kulturna skupnost: . dogovor]. progran . investicije 0,30 . solid.in skupne naloge na ravni republike - Telesnokulturna skupnost . dogovorj. progran. . investicije o, 55 . skupne naloge na ravni republike - Skupnost soc. skrbstva: . enotni in dog. program . solidarnost in skupne nal.na ravni republ. 1. Republiške skupnosti: - Zveza skupnosti OV 40. 368 - Skupnost PIZ SRS 28.024 - 1.995 26.029 11.815 2.27 14.214 1,23 15.127 - 79- 14.333 7.963 1.53 6.370 0,55 12.425 - 729 11.696 3.832 0.74 7.84Z 0.68 472 - 472 - - - - 114.161 - 4.50C 109.661 34.352 6,60 75.309 6,50 86.458 - 1.923 84.535 23.942 4.60 60.593 5.23 13.432 - 323 13.107 4.164 0.80 8.943 0.77 14.271 - 2.252 12.019 6.146 1.20 ' 5.773. 0,50 20.350 - 263 20.087 3.383 0,*3 16.704 1,44 6.26 j 6.265 1.926 0.37 4.339 0.37 5.00C - 5.000 - - 5.000 0,43 9.065 - 263 8.822 1.457 0. ?6 7.363 0,64 : 20.199 - 286 19.91.: 3.643 0,70 16.270 1.40 9.92? - 238 9.691 2.394 o.:( 7.297 0.63 9.235 - 9.23" 8i "v • 0.1- 8.350 0.72 1.035 - 48 987 364 0.07 623 o.o5 11.701 - 502 11.199 3.383 0.63 7.816 0.67 8.893 - 502 8.391 2.394 0.46 3.997 0.52 2.808 - 2.808 989 0.10 1.819 0.15 BOD/ 144.546 ♦ 2.086 146.632 43.324 6,05 103.308 6.48 338.981 - 5.460 333.521 99.900 16.92 233.621 17,72 2,21 12,00 24.2.69 10,60 skupaj stopnja iz BOD: PRISPEVKI IZ DOHODKA TOZD: osnova BOD: jiji____ -Obč. zdrav, skupnost . za nesreče pri delu . za investicije 1,30 32.095 30.030 896 896 - Skupnost zaposlovanja 6.007 . Skupnost PIZ SRS - Skupnost star. zavarov. kmetov SRS - Izobraževalna skupnost SRS - Raziskovalna skupnost SRS - Skupnost star. zav. kmetov SRS - SKUPNost PIZ SRS Opomba: Posebnih prime 63.U21 ' 18.619 2.60 44.402 32.991 9.310 1.30 23.681 30.030 9.309 1.30 20.721. 6.007 2.466 0.36 3.541 1.49 1,30 0.24 klad : v zavarovanja i tabela no vsebuje! 0,80 0,46 ali 0,26 9,a 1.57 0,27 alf 1,27 »DELEGATSKI NAS ČAS" je rubrika »Našega časa" - Izdaja Center za informiranje, propagando in založništvo Velenje s p. o. Velenje, Titov tig 2 - Glavni urednik Marijan Lipovšek, odgovorni urednik Stane Vovk - Grafična priprava ČZP »Dolenjski list" Novo mesto, tisk Tiskarna »Ljudska pravica" Ljubljana - Tiskano v nakladi 15.000 izvodov.