IZ DELOVNIH KOLEKTIVOV Pri ŽG so pričakovali, da bo zanimanje potnikov za hitro potovanje z zelenim vlakom precejšnje tudi na Dolenjskem. Po nekajme-sečni vožnji tega vlaka pa se pričakovanja niso uresničila. Vlak je zaseden le 13-odstot-no, poslovnih potnikov, ki bi hoteli v Ljubljano, ni, bolje rečeno, so, vendar so obljube dolenjskih, oziroma novome-ških delovnih organizacij o preusmerjanju svojih poslov-nih potnikov glede uporabe prevoznega sredslva ostala le pri besedah. Prav zaradi sla-bih ekonomskih rezultatov dolenjskega zelenega vlaka velja hitro ukrepati še pred začetkom zime. Statistika pravi, da si ne-kako polovico Slovencev ne more privošdti poatnic na morpi. Slovensld ptt delavd so glede tega v precej ugod-nem pdožaju, saj imajo po-čitniške domove v Strunjanu, Červnrfi, Straškem, Sukoša-nu, Punatu na oloku Krku, Vodicah in Pohorju. Tudi cena penziona je izredno ugodna: okoli 170 din dnevno na osebo. Tuji turisti lahko z bencin-skimi boni, kupljenimi 7a de-vize, dobijo na vseh naših čr-palkah bencin 7,K'-i ceneje. Avto-moto 7veza Jugoslavije. ki izdaja bone, pa nakazuje Petrolu vsoto zji bencin v di-narjih. Pri Pctrolu menijo, d;i bi bilo zanje ugodnejše. če bi dobili del denarja vtuji valuti. saj bi zanj lahko kupovali re-zervne dele za vozni park, za bencinske servise, za rafine-rijo in tudi za dodatni uvoz naftnih derivatov. Vendar re-publiški organi menijo, da to ni potrebno. Ljubljanski mestni potniški promel slavi pomembno oblelnico — 80 let obstoja. Prvo vorilo so po Ljubljani zapeljala 6. septembra I. 1901. Po mestnih ulicah je vozik> 15 tramvajev. L njimi je prišJa »trola« sedaj pa imajo pri ijubljanskem mest-nem polniškem prometu na razpolago 211 avtobusov. Avtobusi lahko prepeljejo nekaj manj kot 100 milijonov potnikov, kar pomeni, da se vsak dan pelje z avtobusi 250 tisoč IjudL cp