PISMA BRALCEV Prometna varnost na zaloških cestah III. samoprispevek je uspel. Tudi v času stabilizacije torej dokazujemo, da ni ovir za boljši jutri. Pri nas v Zalogu smo že doslej s sredstvi samoprispevka zgradili šolo in dva vrtca. Vedno več je na naših cestah otrok, ki jih vsakdanja pot vodi v ta nova poslopja. Vendar pot vanje že dolgo ni in najbrž še precej časa ne bo tako varna, kot bi morala biti. Še posebno neprimeraa je Pot v mejah. Makadamska je, polna lukenj, ob deževju blatna, nepregledna, brez močne raz-svetljave. Nekateri objestni vozniki motornih vozil razvijajo na tej poti vse mogoče hitrosti in preizkušajo svoja vozila. Znano je več primerov, ko so Ijudje za ias ušli težkim nesrečam. V program KS Zalog je bilo določeno, da vzporedno s I. sa-moprispe vkom uredimo tudi to pot. Žal je do danes ostalo le pri besedah. Zadnji čas smo izpostavljeni vse večjim prometnim priti-skom. Neznani voznik je podrl 7 m vrtne ograje, 3 m pa je je kar odpeljal s seboj. Prijava na postaji milice v Polju ni dala žele-nega rezultata. Ko sem podpisani omenil, da bi bila potrebna občasna kontrola organov javne varnosfi, sta me miličnika, ki sta prišla na kraj dogodka, potolažila: »To je stvar KS, tni imamo druge dolžnosti.« Stanovalci vsa leta večji del sami urejamo cesto. Komunalni delavec prihaja s prevelikim presledkom. Stroški za dovoz peska za zasipavanje lukenj in delo plača-nega delavca so verjetno že večkrat prekoračili vrednost as-faltne prevleke in drugih del n;i tej poti. Od pomladi do pozne jeseni smo krajani, ki tu živimo, prisi-Ijcni vcčkrat na dan polivati ccstišče, da se ne zadušimo v prahu. Ko smo leta 1971 plačali komunalni prispevek, nam je bilo rečcno, da hišo lahko gradimo samo zato, ker bo pot v kratkem urejcna. Od takrat je minilo deset let. Mislim. da bi bila gledc prometne varnosti trenutno najboljia rešitev omejitev hitrosti na 20 ali 30km ali pa zapora poti za vsa vozila vsaj v eno smcr. JAKOP PANČUR Postaja milice Polje nam je poslala naslednje pojasnilo. Jakop Pančur nam je 16. oktohra 1981 prijavil, da mu jc prejšnjega dne neznan vnznik tovornjaka poškodoval vrtno ograjo in znaša škoda uk. 1000 dinarjev. Naša milknika sta si naslednji dan kraj ogledala in naredila vse, da bi neznanega kršilca izsledila, vendar jima to ni uspelo. Oškodovancu je bilo pojasnjeno. da zadevo prijavi na Zavarovalni skupnosti zaradi uveljavitve udškudnin.skega zahtevka. Pri oglcdu kraja prtkrška je Jakob Pančur miličnikoma ludi potožil, da po Poti v mejah in Puti v zelcni gaj pogostoma prihaja do objest-nostnih vožcnj mladolelnikov, ki ogrožajo stanovalce. Omenil je tudi neurejenost (eh dveh poti (makadam. nevzdrževanost in neurejenost s prometnimi /naki). Glede objestne vožnje bodo di-lavci milice OM Polje občasno oprav-Ijali nadzor in ukrepali zopcr objestncže. Glede nevzdrževanja poti in ncupremljenosti s promctnimi znaki pa bu vodstvo OIM Polje seznanilo KS Zalog m referenta pri »bčinslci skupščini I.jiibljana-Mos»e-Polje fo-varisa Piškurja.