URN_NBN_SI_DOC-VEID2RRJ
D O S T O P D O I N F O R K N J I Z N I Č I N A Majda Steinbuch, Sradnja naravoslovna 4ola Miloi Zidanšek, Maribor UDK 027.7(497.12) Steinbuch, Majda: Dostop do informacij v šolski knjižnici na srednji šoli. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), št. 3/4, str. 83-89 Izobraževanje in znanje dobivata vedno večji pomen. Pa ne le v resolucijah, ampak tudi v praksi. Napake prvih let usmerjenega izobraževanja so odpravljene ali se odpravlja jo, ostajajo pa pozitivne pridobitve. Učenci so vedno zahtevnejši, temu pa mora šolska knjižnica s svojo dejav nostjo slediti. Naš cilj je samostojen uporabnik, ki bo znal informacijo zahtevati in jo tudi poiskati. Uporabnik šolske knjižnice mora imeti vse možnosti dostopa do infor macij in znanja, kar mu mora nuditi šolska knjižnica sama ali v povezavi z drugimi knjižnicami. UDC 027.7(497.12) Steinbuch, Majda: Access to information in a college li brary. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), no. 3/4, p. 83-89 Education and knowledge are gaining importance, not only in resolutions but also in practice. The mistakes from the first years of "vocationally oriented education" have been 83
RkJQdWJsaXNoZXIy