PREDSEDSTVO OK SZDL LJUBLJANA CENTER 0 USMERJENEM IZOBRAŽEVANJU Izobraževanje s problemi Drugo leto uvajanja In Izvajanja srednjega usmerjenega izobraževanja je bila osrednja tema seje predsedstva OK SZDL Ljubljana Cen-ter, ki je bila 8. aprila. Ugotovlli so, da Je eden najbolj odprtih problemov še vedno razmešča-nje vzgojnoizobraževalnih programov. Predsedstvo je na pobudo sveta za vzgojo in izobraže-vanje in koordinacijskega odbora za usmerjanje vpisa pri predsedstvu OK SZDL sprejelo nekaj mnenj in pobud, ki naj bi jih v Ljubljani reševali skupnb, saj prav gotovo niso samo problem naše občine in sicer: - čimprej je potrebno pričeti razreševati prostorsko in celotno gmotno problematiko srednjega usmerjenega izobraževanja s posodobitvami, adaptacijami zgradb in v okviru možnosti že v tem srednjeročnem obdobju tudi z novogradnjami; - skladno z urejanjem mreže šol in vpisa je potrebno razreševati tudi problematiko domov za učence srednjih šol kot tudi celotno problematiko standarda učencev srednjih šol; - z vso odgovornostjo in občutljivostjo se je potrebno lotiti razreševanja vprašanja učnega kadra v srednjem usmerjenem izobraževanju; - dosledno je potrebno uresničevati načelo policentrič-nosti tudi v šolstvu, ki smo si ga v resoluciji in drugih planskih dokumentih zastavili, da ne bi šole zunaj Ljub-ljane ostale na pol prazne, v Ljubljani, v naši občini, pa pristajali na dvoizmenski pouk v prenatrpanih učilnicah: - pričeti s postopnimi pripravami na preobrazbo višjega in visokega šolstva; - dokončno razrešiti problematiko programov srednjega usmerjenega izobraževanja predvsem v prvih letnikih ter učbenikov; - izobraževanje iz dela in ob delu ter štipendijska poli-tika še ni vključena v usmerjeno izobraževanje in zahteva smelejši pristop in hitrejše uresničevanje.