V izogib dvotirnosti Družbeno izobraževanje po-staja vse bolj pomembno tudi v okviru krajevnih skupnosti, kjer živi in dela veliko mladih, zlasti neposrednih prodzvajal-cev. Mnogi med njimi do se-daj niso imeM možnosti na-daljnega usposabljanja po kon- . čand šoli. Ta pa, kot je 2snano, nd prinesla tistega znanja, ki ga potrebujejo v sredinah, kjer delajo. Zato je toliiko bolj hvalevr^i-na zamisel o izobraževanju krajanov. Ti se med seboj bo-lje poznajo kot pa tisti, ki pri-hajajo iz različnih skupnosti, poleg^ tega pa najlažje izraža-jo svoje želje o programih izQbraževanja. Š programom družbenega izobraževanja v okviru krajev-nih skupnosti pa SZDL nima namena posegati v podobne programe drugih družbenopo-litičnih dejavnikov, želi le opo-zoriti na aktualne teme. Zna-no je, da je družbeno izobraže-vanje naloga vseh subjektivnih sdl in ne le SZDL. Edino, kar je pri tem pomembno, je, da pri izvajanju izobraževalnega procesa ne prihaja do dvotir-nosti, da ne bl da razlagala eno in isto temo. Prav zato je potrebna koordinacija dela. Vse zainteresirane organizaci-je pa se morajo seveda pred-hodno sporazumeti, kaj načr-tujejo ta kdaj nameravajo pro-gram izvesti. S tem bodo od-pravili vrsto nesporazumov, ki se y nasprotnem primeru po-javljajo. Največ pa bodo imeli od ie-ga koristi sami slušatelji, ki bodo lahko spremljali delo po-sameznih seminarjev, pri če-mer ji(h bodo lahko med se-bo primerjali. Sistem<.družbe-nega izobraževanja je potreb-no, glede na zahtevnost posa-meznih tem, nenehno spremi-njati. Niso redki poslušaloi, ki bodo ob koncu predavanja zahtevali ustrezna pojasnila. če jih ne bo, takih predavanj ne bodo hotell več obiskovati. F. C.