PODRUŽNIČNA ŠOLA LEŠE ŠOLSKO LETO 1998/99 15 LISTKI -7- Listki so glasilo Podružnične šole Leše.Prvič so izšli v Šolskem letu 1985/86.Pred vami ie rarlnia nalnaicta št&uilUa KOLEDAR DOGODKOV V ŠOLSKEM LETU 1998/99 SEPTEMBER 1998 1.9. : Prvi šolski dan,začetek šolskega leta Sprejem prvošolcev in njihovih staršev 1.-18.9.-.Zbiranje starega papirja 17.9. : Pripravili smo sadno kupo 22.9. : Roditeljski sestanek 24.9. : Pregled sluha za prvošolce 25.9. : Športni dan-Pohod na Bistriško planino 30.9. : Sistematski pregled zob pri zobozdravnici v Bistrici 30.9.: Kros na centralni šoli v Bistrici OKTOBER 1998 1.10. : Obisk zobozdravnice pri nas 7.10. : Kuhali smo zelenjavno juho 8.10. : Obiskali sta nas ravnateljica gospa Marija Klofutar in pedagoginja gospa Klara Senica 14.10. -.Pohod iz Bistrice do stare šole v Tržiču v počastitev 25-letnice šole v Bistrici 16.10. -.Naravoslovni dan - gozd 22.10. :Kino Tržič - risani film Mala morska deklica Očiščevalna akcija okoli šole 26.10. do 30.10. smo imeli jesenske počitnice NOVEMBER 1998 1.11. : Komemoracija pred spomenikom žrtvam vojne pred šolo ob 10.uri ob dnevu spomina na mrtve 3.11. : Zobozdravnik 9.11. : Ogled našega kraja DECEMBER 1998 4.12. : Nadomeščal gospod Gregor Janežič 12.12. -.Športni dan - gimnastika (nadomeščali smo 5.maj 1999) 17.12. : Ogled lutkovne igrice Zmaj in Marjetica na centralni šoli 24.12. : Novoletno praznovanje 25.12. do 4.1. Božično-novoletne počitnice JANUAR 1999 21. 1. : Igrica Poldi in Leopoldina 26. 1. : Športni dan — drsanje FEBRUAR 1999 5. 2. : Film — Škratje v kinu Tržič Obisk Knjižnice dr. Toneta Pretnarja 15.2. do 19.2. zimske počitnice 16.2. : Pustni sprevod po vasi 26.2. : Zdravniški pregled za prvi razred MAREC 1999 9. 3. : Fotografiranje 20.3. :Dan odprtih vrat v šoli Bistrica 25.3. -.Proslava za mamice ob materinskem dnevu 25.3. -.Obisk novinarja Glasa g.Sajeta 30.3..Tekmovanje za Vegovo priznanje učencev 2.razreda APRIL 1999 1. 4. -Testiranje za športni karton 2. 4.:Športni dan - drsanje na Bledu ogled Šobca 6. 4.:Kulturni dan - Lutkovno gledališče v Ljubljani: igrica Sapramiška ogled mesta 16.4. -.Tekmovanje v Ciciveseli šoli 26.4. do30.4. majske počitnice MAJ 1999 11.5. :Sprejem učencev v RK 28.5. -.Tekmovanje v Računanju je igra JUNIJ 1999 2. 6. :Športni dan - atletika 3. 6.do 5.6. .Tabor v Domu pod Storžičem 10.6. :Naravoslovni dan - izlet v živalski vrt 18.6..Očiščevalna akcija planinskih poti- Bistriška planina 24.6. :Zaključna prireditev Razdelitev spričeval -4- ZGODILO SE JE V TEM ŠOLSKEM LETU V šoli se imamo lepo. Našo šolo obiskuje šest učencev, zato imamo kombinirani pouk. Vesela sem, ko imamo likovni pouk. V šoli imamo tudi svojo kuharico, ki nam skuha malico. Ko je pouka konec, vsi veselo odkorakamo domov. Eva Studen Ogledali smo si igrico Zmaj in Marjetica.Zgodba pripoveduje o Marjetici, ki se ni hotela učiti poštevanke števila 4. Raje se je gledala v ogledalo, če je lepa. Ko je mamica prišla v sobo, jo je vprašala, če se uči. Hitro je odprla knjigo in rekla, da se uči. Ko pa jo je mami vprašala, koliko je 4 krat 4, je dolgo časa premišljevala.Mamica ji je rekla, da bo prišel zmaj in jo odpeljal, če ne bo znala. Naslednji teden je zmaj res prišel in jo odpeljal. V gradu mu je kuhala in pospravljala. Nekega dne pa je na grad prišel Gregor junak.Povedal ji je, da jo bo rešil. Hitro je pripravila večerjo, nato pa še hitreje v posteljo. Zmaju je zapela uspavanko. Ko so vse glave zaspale, je poklicala Gregorja junaka. Ko sta prispela na šesto goro,je bila Marjetica že vsa utrujena in ožuljena.Dohitel ju je zmaj in hotel vzeti Marjetico.Junak Gregor pa je to preprečil. Marjetica se je srečna vrnila domov k mamici. Eva Studen POSTALI SMO ČLANI RDEČEGA KRIŽA - RK Šli smo v Bistrico. V Bistrici smo šli v 1.b razred. Notri so bile medicinska sestra in dve učiteljici. Malo smo se pogovarjali o zdravju. Sestra nam je povedala,kaj moramo narediti, če te ugrizne pes ali piči kača. Govorili smo tudi o prvi pomoči.Drug drugega smo zavijali v povoje.Zelo smo se imeli dobro. Katarina Meglič -5- TABOR POD STORŽIČEM Letos smo šli na tabor pod Storžič vsi-učenci prvega in drugega razreda. Pridružili smo se 2.a razredu OŠ Bistrica in njihovi učiteljici gospe Bredi Jurkovič. Zbrali smo se pred OŠ Bistrica ob 9.uri.Vsi smo imeli polne torbe in nahrbtnike prtljage.Nestrpno smo čakali odhod. Peljali smo se z avtobusom do kamnoloma, potem smo šli peš do doma pod Storžičem. Ko smo prišli do tja, smo malo posedeli. Ko je prišla gospa Nataša, nam je pokazala sobe. Kmalu smo šli noter. Urban Pernuš Sledilo je kosilo, ki so ga otroci izbrali že prej: segedin ali ričet in sadna kupa.Po kosilu so imeli kratek počitek. Ob domu je tudi plezalna stena.Tina in Petra sta pripravili pasove in varovalne vrvi,učenci pa so že stali v vrsti,da se pomerijo v plezanju po steni.Poskusili so vsi.Nekaterim je šlo bolje,drugim manj, nekaj jih je že v prvem poskusu priplezalo do vrha. Gospod Marjan nas je povabil v jedilnico in nam z diapozitivi predstavil gore in lepote planinskega sveta. Ko je bilo predavanja konec, smo imeli taborni ogenj. Šli smo po palice. Na palice smo dali hrenovke,potem pa še kruh. Šli smo zraven tabornega ognja in smo pekli hrenovke.Dobili smo še krožnike.Zraven smo dali majonezo. Jaz sem kruh zažgal. Dolgo smo jedli. Tisti, ki smo že pojedli, smo lahko šli balinat. Potem smo šli spat. Jaz, Luka, Urban in Kristjan smo spali v sobi številka dve. Primož Krsnik Zgodaj zjutraj, ob sedmi uri, smo vstali. Hitro smo postlali postelje, si umih zobe in obraz. Potem smo šli na zajtrk. Hitro smo pojedli. Ko smo pojedli, smo šli ven. V stekleničke smo nalili sok. Potem sta prišli Petra in Tina. Šli smo na pohod. Hodili smo po gozdni poti. S seboj smo imeli psičko Tibo. Imeli smo dosti počitkov. Pri neki kapelici smo se vpisali v knjigo. Šli smo mimo nekega izvira. Kmalu smo prišli do planine Javornik.Nekaj jih je ostalo tukaj, nekaj pa jih je šlo na Veliki Javornik - Ženiklovec.Potem smo šli nazaj.Ko smo prišli do doma. je začelo deževati. Katarina Meglič Nevihto smo preživeli v domu Malo nas je bilo strah grmenja. Med dežjem je padala tudi toča.Popoldne smo preživeli v jedilnici,kjer smo napisali, kaj smo počeli in narisali risbice. Proti večeru smo šli ven.Pihal je veter.ohladilo se je in morali smo se topleje obleči.Po večerji nas je prišla pogledat tudi gospa ravnateljica Zelo navdušeni so bili tudi nad balinanjem. Po kosilu smo šli v sobe po čevlje. Iskat sem šel krogle za balinanje. Zložil sem jih ven. Začel sem balinati. Vrgel sem najmanjšo kroglico-balinček.Z vsemi kroglami sem ga zadel. Tadej meje samo gledal.Potem me je vprašal, če lahko tudi on balina. Rekel sem, da lahko. Jaz sem šel po čips. S Tadejem sva ga pojedla. Tudi drugi dan sem prinesel ven krogle.Balinali so tudi drugi otroci. Kristjan je balinal pet minut, potem je šel plezat.Zvečer sem moral vse pospraviti. Luka Cotelj Po umivanju je sledilo spanje.Zaspati pa je bilo težko.Preveč novo je bilo spanje v skupini. Vzeli smo zobne ščetke in smo šli umivat zobe. Ko smo se umili, smo se oblekli v pižame in šli spat. Spala sem s Katarino in Nino. Spale smo v sobi številka 3. V sosednji sobi so spali Urban, Luka, Primož in Kristjan. Urban je imel s seboj radio. Nismo mogle zaspati. Fantje so trkali na vrata in svetili s svetilkami. Zaspale smo ob pol polnoči. Vstati smo morali ob sedmi uri. Po umivanju smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo se zunaj igrali. Ob devetih smo šli na pohod. Anja Meglič Ko smo si odpočili, smo šli takoj plezat. Vzeli smo varnostne pasove in se pripeli. Tako smo začeli plezati. Kdor je višje priplezal, smo ga slikali, pa tudi aplavz je dobil. Ko smo nehali, smo šli po sobah. Tudi drugi in tretji dan smo plezali. Ko so prišli starši, smo začeli tekmovati. Vsi v pričakovanju smo stali v vrsti. Varovali sta nas Petra in Tina. Ko smo bili vsi na vrsti, smo odšli domov. Eva Studen Starši so prišli po nas.Načenjal nas je dolgčas po starših. Posebno veselo je bilo srečanje Urbana z njegovo mamico. /W7V'2mu>-' tilkcL ? 2f'/>r\7r^y /vyvu ^ y(r^^ilcOJ./Jlrr'.nSt-0,. f'T s Jhild/ Aota,+ Apjo$\\Xc&' EVA U' /TTWruy /XAA/i^cr . fJ/flAbcu ,tvvwr»\y JljcttL/ s&OAV l^CJ. U (IMO/tuj y\{A sO^ErChCi yjv>o(Lj\oJo Vrv aiCl/V^- ra t-ccjjba. J& /i/VrvJUincp aŽ& JO/ J^UOSH/. KAlAGVJfv -f7- * ri A !'T <4' O' ni'D DO MOJ ROJSTNI DAN NAŠA D£U2/N/I ŠTEJE 4-tlAHE. m Al/c/ JE |Mr MOJCJ. ($£71) JE ItlEMlLA/il. brato jcime miha.do/a A Se /VAJS.UE IODAM-VRBAM /O^tv mvo/rru^ AJLmv *JLAVj$ >yv^oa>AAM>/ /yyvy l^oi>Tiu>tuy ^>-Lmy U ux^ U^u, ^r^JYVi^Layrv XjuuoU/ XXa>\x/ 4^ MAM/. 'aj /Cl/\>Co/j- AJUU0U/ ^U>/ JvAijw /pxmyKv\hyoi/ /tUM4 -L/fsAHbf Anj fluduckAiL/ - "tt- V VSAKI HIŠI JE TUDI POSODA POKUKAJMO V NJIHOVO ŽIVLJENJE ... Jaz sem lonec. Lili v meni vedno peče omlete. Lili me vedno uporablja. Moja prijateljica je skleda. Vsak dan me obiskuje. Oba se sprehajava po Lešah.S skledo včasih skupaj kuhava. Ko sem na plinu, me zelo zelo peče. Živim v omari.Deklica Lili me vedno opere. Čas gre naprej. Ura teče, nič ne reče. Urban Pernuš Jaz sem kozarec. Ko je Andrej imel rojstni dan, je prišla Nataša in mu je dala mene. Ko je bil Andrej žejen, me je vzel in pil. Bil je zelo žejen. Potem je Andrej šel na vas. Mamica me je vzela v roke in padel sem ji iz rok in se razbil. Ko je Andrej prišel domov, je videl, da sem razbit. Stekel je v sobo in je jokal. Andrej je jokal ves dan. Drugi dan ni več jokal. Bil je samo žalosten. Anja Meglič Jaz sem ponev. Za kosilo sem spekel palačinke.Najraje pečem palačinke. Spekel sem največjo palačinko, kar se da. Katarina meje dala v pomivalni stroj. Zelo me je peklo. Vzela me je ven in obrisala in me dala v omaro. Spet sem bil pri prijateljih. Katarina me je nesla k mami. Spekel sem palačinke. Mama je bila zadovoljna. Spekel sem toliko palačink, da je kar teklo od mene. Rekel sem ji, da naj me opere na roke. Tudi mama je rekla Katarinina me ne sme dati v pomivalni stroj.Nekega dne meje Katarina nesla v šolo. Za malico sem ji spekel palačinke. Mladenka bi me kmalu razbila. Katarina me je raje odnesla domov. Ko sem ji spet pekel palačinke,sem ji eno zažgal. Luka Cotelj -20* Mrur A je rdeče bd^' Rada* se yo*-im £ hJfHV* Ihog KnM je fehtijci, Ko je ho c, hnota pni ndLt lučh Ih^nmohc^ ^ aa^2i. R 0J I mami službo, Anj-ct Nekega dne sva se z mamico odpeljali v Kranj.Avto sva parkirali na parkirnem prostoru. Peš sva se odpravili na avtobusno postajo. Tam sva počakali, da je prispel avtobus, ki je bil namenjen v Ljubljano. Vstopili sva. Napočil je čas odhoda in odpeljali smo se z avtobusne postaje. Jaz sem sedela pri oknu. Opazovala sem naravo. Ob cesti je bila železniška proga. Upala, sem da bom videla vlak. Res je pripeljal mimo. Vožnja z avtobusom mi je bila všeč. Eva Studen <1*0 dvto je \)& Je bele bdh\je<,_.„;lmd pet Je zelo uJobeh. G te zelo Kaj mi je bilo v tem šolskem letu najbolj všeč? - Učenje poštevanke - Tabor pod Storžičem - Likovni pouk in računalništvo - Likovni pouk in slovenski jezik - Pisanje opisov - Reševanje nalog Računanje je igra - Praznovanje rojstnih dni - Športna vzgoja - Pisanje na tablo - Izlet v živalski vrt - Piknik na taboru Kaj mi sploh ni bilo všeč? - Matematika - Branje in pisanje Rad sem hodil v šolo v Leše,ker - je blizu - je manj otrok - je dobra malica - se imamo lepo. PRIJATELJ ( SAŠA VEGRI) Prijatelj navadno sedi v isti klopi in gleda enake reči kot ti. Prijatelj se nikoli ne zmoti in ne reče besede, ki boli. Prijatelj je tisti, ki čaka, ko vse drugo zbeži. Prijatelj je tisti, ki nikoli na tebi ne preizkuša pesti. In končno, pravi prijatelj je vedno tam, kamor ne upaš sam. Dve leti smo hodili skupaj na našo malo podružnično šolo. Vsako leto nas je bilo manj. Naslednje leto nas bo premalo. Skupaj odhajamo na centralno šolo v Bistrico. V ŠOLSKEM LETU 1998/99 SMO SE Z GLASILOM LISTKI TRUDILI: UČENC11.RAZREDA: Anja Meglič Urban P er n uš UČENCI 2.RAZREDA: Luka Cotelj Primož Krsnik Katarina Meglič Eva Studen IN UČITELJICA Irena Japelj Fotokopiranje v centralni šoli v Bistrici. Junij 1999