SMUČINA številka 4, julij/avgust 2009 Poletje nam ponudi malo oddiha, vsaj sprostitev za trenutek. Ob tem sem se spomnila na zgodbico iz knjige Mir v vsakem koraku. "Ko sem bil star štiri leta, mi je mama vsakokrat, ko je prišla s trga, prinesla piškot. Vedno sem šel na dvorišče in si vzel čas zanj. Včasih pol ure, včasih petinštirideset minut, da sem ga pojedel. Malo sem ga odgriznil in potem gledal v nebo. Nato sem s stopali pobožal psa in zopet odgriznil košček. Všeč mi je bilo enostavno biti tam z nebom, zemljo, bambusovim nasadom, mačko, psom, rožami. Ker nisem imel dosti skrbi, sem si to lahko privoščil. Nisem mislil na prihodnost, pa tudi preteklosti nisem obžaloval. Popolnoma sem bil prisoten v sedanjem trenutku, z mojim piškotom, s psom, z bambusovim nasadom, mačko, z vsem." Pomislim, da vse prepogostokrat preveč hitimo in površno doživljamo stvari, v katerih bi morali uživati. Zato, vzemite si čas za svoj 'piškot' in izkoristite trenutke z njim. Rebeka (rebeka.lah@elan.si) Begunje 1, Begunje na Gorenjskem NASTAJA NOVA JADRNICA E310 Elan v avgustu pričakuje splovitev novega modela jadrnice. Po prvem modelu leta 1983 je to že četrta generacija 31 čeveljske performance jadrnice. Barka s svojimi značilnostmi zadovolji kupca željnega regatnih užitkov, istočasno pa tudi bolj zahtevnega kupca, ki ima rad udobje. Varnost je povečana z dvema krmilnima listoma in T-kobilico, Volvo Ocean race kokpit pa je zaradi svoje širine dovolj prostoren in udoben. Interier je prilagodljiv, saj ga lahko odstranite ali dodajate, odlikuje pa ga še mnogo drugih možnosti, ki zadovoljijo še tako zahtevnega jadralca. Zaželimo novi E310 srečno plovbo in naj bo zgodba uspešnih Elanovih plovil morda novega multidi-menzionalnega razreda. POLITIKA KAKOVOSTI IZDELKOV IN STORITEV Uprava Skupine Elan je sprejela pravilnik o aktivnostih in odgovornostih zaposlenih. Osnovna naloga je ustvarjanje dobička s proizvodnjo, trženjem in storitvami. Uresničitev te naloge je možna z učinkovitim sistemom vodenja in obvladovanja kakovosti, ki je že dolgo pomemben del Elanove podjetniške kulture. Osnovno merilo kakovosti je ocena, ki jo vedno daje tržišče. To pomeni, da so izdelki in storitve res kakovostni takrat, ko izpolnjujejo določene zahteve, potrebe in pričakovanja kupcev. Prejeti morajo natančno to, kar želi in kar smo mu obljubili: brezhiben izdelek, pravočasno opravljeno storitev, ustrezno informacijo in učinkovit servis. Zato moramo nenehno ugotavljati potrebne značilnosti izdelkov in storitev za vsa potencialna tržišča ter ugotovljene značilnosti v celoti upoštevati pri razvoju, proizvodnji in trženju. Kakovost izdelkov, ki jih Elan pošilja na trg, mora ustrezati merilom tržno sprejemljive kakovosti za določen cenovni razred izdelkov, njena raven pa mora biti višja od ravni večine proizvajalcev oziroma najmanj enaka ravni najbolj znanih konkurentov. Cilie kakovosti si lahko preberite na spletni strani http://intranet.elan.si ^ Skupina Elan ^ Politika kakovosti. z IZKUŠNJAMI DO POSLOVNIH USPEHOV Srečko Kavčič je l^ottelinični direl^tornovi član vodstva Elan IVIarine. Strokovnjak iz strojništva se v svoji tridesetletni poslovni karieri lahko pohvali z uspešno izpeljanimi strokovnimi izzivi: tehničnimi izboljšavami, modernizaciji proizvodnih procesov, vodenjem, svetovanjem na področju racionalizacije proizvodnje in investicij v tujini in posredovanjem praktičnega znanja študentom na Fakulteti za strojništvo. V prostem času si nabira novih moči s smučanjem, drsanjem, igranjem tenisa, plavanjem, kolesarjenjem in hribolazništvom. Zakaj Elan Marine? Elan je podjetje z ugledno blagovno znamko in interesantnimi izdelki visokega cenovnega razreda, na katere si lahko ponosen, prav tako sta razloga še dva: nov poslovni izziv in bližina podjetja. Kaj vam pomeni tal<šno podjetje l