URN_NBN_SI_DOC-UAXFNWJJ

P O D O B A S O L . S K E K IM«J I 2 N I C E L u c i j « Magajn«, Osnovna š o l a Adolf« J a k h l a , Z al og UDK 027.8(497.12) Magajna, Lucija: Podoba šolske knjižnice. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), St.3/4, str. 61-65 Šolski knjižničarji smo ponavadi na bibliotekarskih in podobnih srečanjih bolj dodatek. V očeh velikih "ta-pra- vih" knjižnic sicer obstajamo za silo, pa vendar, treba je še to, manjka nam še ono, pa si posipamo glavo s pepelom in tožimo nad mačehovskim odnosom do ubogega deteta. Po drugi plati pa so nas do nedavna gledali postrani tudi "ta-pravi" učitelji, češ, knjige izposojati ni nobena umetnost, pa še romane lahko bereš zraven. Delo v razredu je nekaj čisto drugega, samo po tej poti si lahko izboriš preimenitni naziv pedaaoški delavec. Skratka, kompleksi, občutek manjvrednosti, z ene in z druge strani. Pa vendar smo šolski knjižničarji zelo radi to, kar smo, in večina, tudi če bi imela možnost, ne bi odkrmarila ne na čisto knjižničarsko ne na čisto vzgojiteljsko stran. Očitno je torej, da ima ta poklic nekaj, kar pogreša tako knjižni­ čarstvo SIK-a in drugih vrst kot učiteljevanje. UDC 027.8(497.12) Magajna, Lucija: Image of a school library. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), no. 3/4, p. 61-65

RkJQdWJsaXNoZXIy