Poglabljanje teoretičnega znanja Študentje drugega letnlka usmeritve SLO na Fakultetl za sociologijo, polltlčne vede in novlnarstvo so se pred krat-kim vrnlli s poletnega »logorovanja« na Blokah. Tu so svoje teoretično znanje, ki so si ga pridobili pri nekaterih predme-tih na lakultetl, utrdlll v praksl. Naučlli pa 8O se tudl marsikaj novega. Dejstvo je, da se teoretlčno sicer dovolj naučimo, vendar še vseeno pre-malo. Šele to, kar človek vidi in kar sam izvede - torej praksa - da znanje, kl ga človek dalj časa pomnl. Osnove so osnove. Nl vseono, kaj držiš v rokah - krepelce all puško. S prvlm lahko počneš kar ae tl zljubl. Vaa drugača pa je a puško. Vadatl moraš, kako se z njo ravna, oanova pa Jo, kako Jo vržeš »na desno ramo«. Morda je težje streljanjo z ml-traljazom a pomočnlkove ra-me. Predvaem za alednjega, aaj zvok atreljanja krepko blje v uho. Ko Ja mlnil čas dopoldanakega praktlčnega pouka all po uapešno Izvedenl nalogl amo ae a pesmljo vračall v kaaarno, naš začaani drugl dom. Peaem nam Ja pregnala utrujanost. No Ja, na gra drugača. Tudf v vo/skl ae na/de čaa za počltak po pragladu orožja. Navadno amo ae zbrall akupaj In al prlpovedovall dogodka. Nakdo Ja lagal v mravljlšče, drugl v lužo, apet trat/l v... Izkortatlll amo čaa poiltka za šale In kakino clgareto. Igor Krevl