URN_NBN_SI_DOC-TQMSE43R

ORGANIZACIJA — ORGANISATION SKLEPI STROKOVNEGA POSVETOVANJA DBS NA BLEDU 4 .- 6 . OKTOBER 1979 Slovenski knjižničarji so na svojem strokovnem posvetovanju na Bledu v času od 4. do 6. oktobra 1979 razpravljali o m estu biblio- tekarstva v vzgojno-izobraževalnem procesu na vseh stopnjah izo­ braževanja in sprejeli naslednje sklepe in pobude: 1. Šolsko knjižničarstvo je na vseh stopnjah šolanja im anentni sestavni del ne le vzgojno-izobraževalnega dela, temveč tudi vzgoj­ no-izobraževalnega procesa pri vseh predm etnih področjih. Zato naj dobi ustrezno mesto v vseh norm ativnih aktih in dogovorih, ki za­ devajo vzgojo in izobraževanje, te r v izobraževalnih program ih. Za financiranje dejavnosti šolskih knjižnic veljajo ista načela kot za financiranje osnovne dejavnosti vzgojno-izobraževalne organizacije. 2. D ruštvo bibliotekarjev Slovenije posreduje obema slovenski­ ma univerzam a predlog slovenskih knjižničarskih delavcev, naj osrednjim a univerzitetnim a knjižnicam a (Ljubljana, M aribor) s spre­ membo ustreznih členov v svojih sam oupravnih aktih omogočita dejavnejši vpliv na organizacijo in delovanje tako pom embnih vzgojno-izobraževalnih in znanstvenih organizacij, kot sta obe uni­ verzi. 3. V skladu z globalnim i usm eritvam i zakona o osnovni šoli in zakona o usm erjenem izobraževanju naj se vzpostavi tak sistem m reže šolskih knjižnic na vseh stopnjah šolanja, ki bo omogočal kontinuiteto knjižnično-inform acijskega dela glede na specifične potrebe organiziranega vzgojno-izobraževalnega dela in bo prek njega segal v raznolike oblike perm anentnega (samo)izobraževanja. 4. Začeti je treb a z načrtnim usposabljanjem knjižničarskega kadra zlasti za srednjo in visoko stopnjo usm erjenega izobraževa­ nja. To pogojuje ustrezno dopolnilno izobraževanje že form iranih in inovirano zasnovo izobraževanja novih kadrov na višji in viso­ ki stopnji šolanja, k ar terja vsebinsko dopolnitev izobraževalnega program a na oddelku za knjižničarstvo na PA in ustanovitev od­ delka za bibliotekarstvo na 2. stopnji visokošolskega študija.

RkJQdWJsaXNoZXIy