Odhod s priznanjem Šolska športna društva so z novo usmerltvljo slo-venske teleane kulture doblla pomembnejšo vlogo prl uresnlčevanju vaeh sprejetlh dokumentov, zato nl presenetljlvo dejstvo, da je republlški center šolskih športnih društev že pred letl organlzlral republiško tekmovanje za najbolj samoupravno organlzlrano ŠšD. V tem tekmovanju sicer nlso aodelovala vsa šolska športna društva na osnovnlh šolah v našl republiki, ŠŠD z osnovne šole Majde Vrhovnik v Ljub-IJanl pa se /e teh tekmovanj vseskozl udeleževalo. Letos pa so se člani šolske-ga športnega društva z osnov-ne šole Majde Vrhovnik, sku-paj z mentorjem ŠŠD Ingom Meglo dogovorili, da v repu-bliškem tekmovanju ne bodo sodelovali, ker so imeli nekaj pomislekov zaradi ocenjeva-nja, sklenili pa so, da se udele-žujejo tekmovanja za najbolj samoupravno organizirano ŠŠD v občini Ljubljana Cen-ter, ki ga je zveza telesnokul-turnih organizacij Ljubljana Center letos prvič uvedla. Ker so bili učenci tekmovanja že navajeni in so zaradi izjemno prizadevnega dela mentorja, ki že dvajset let vodi in usmerja delo ŠŠD na tej šoli, izredno dobro samoupravno organizirani, jim tekmovanje ne le ni predstavljalo nikakrš-nih težav, ampak so celo osvo-jili prvo mesto. Prav osvojitev prvega mesta je bila povod, da smo za razgovor prosili mentorja ŠŠD, da bi kaj več povedal o samem tekmovanju in koliko truda je bilo vlože-nega v delo. Takole je mentor Ingo Me-gla predstavil svoje in delo učencev v ŠŠD: »Na šoli de-lam od prvega službenega dne, kar pomeni doslej dvaj-set let. V začetku sem kot mentor delal sam, pozneje pa sem začel na samostojno de-lo navajati učence. Pred osmimi leti so se samouprav-no organizirali, izredno je za-živel delegatski sistem in učenci sami so svoje delo in vlogo samoupravljavcev iz leta v leto izpopolnjevali. Pozneje so se povezali tudi s pionirsko in mladinsko orga-nizacijo na šoli in delo je bilo še boljše in predvsem plo-dnejše.« »Kako so učenci sprejeli le-tošnje tekmovanje? Ste se nanj posebej pripravljali? Kaj vse so ocenjevali?« »Ker smo že pretekla leta sodelovali na republiškem tekmovanju, smo bili nanj navajeni, tako se letos pose-bej nismo pripravljali. Učen-ci so tekmovanje sprejeli kot samoumevno, saj imajo na šoli dolgoletno tradicijo v samoupravljanju. Na tekmo-vanju so ocenjevali vrsto stvari, med drugim množič-nost, število sodnikov na šo-li, število otrok, ki so sodelo-vali na tekmovanju, različne oblike tekmovanja na šoli in še bi lahko našteval.« »Menite, da so taka tekmo-vanja koristna za napredek ŠŠD?« »Vsekakor! Kot sem že po-vedal, na naši šoli nimamo težav s samoupravljanjem niti z delegatskim sistemom, verjetno pa vsa ŠŠD še niso tako dobro organizirana, za-to jim taka tekmovanja lah-ko le koristijo.« »Kaj vam pomeni osvojitev prvega mesta?« »Če ne več, vsaj simbolič-no priznanje za dolgoletno delo. Letos se poslavljam od te šole in moram reči, da tež-ko odhajam.« »Vsekakor vas bodo na šoli pogrešali?« »Fantje in dekleta vseka-kor.« Ingo Megla svojega poslan-stva kot učitelj telesne vzgoje in mentor ŠŠD še ni zaključil. Zaključilo se je s priznanjem dvajsetletno delo, ki ga bo na-daljeval na šoli, na katero od-haja. M. V. križanka dogovorov križanka