;,: - - .r -, ■ : ^ • * - - - DRŽAVNI KONSERVATORIJ V LJUBLJANI ŠOLA GLASBENE MATICE V LJUBLJANI POROČILO O ŠOLSKEM LETU 1936-37 ♦ IZDALO IN ZALOŽILO RAVNATELJSTVO TISK TISKARNE MAKSO HROVATIN V LJUBLJANI ■ •» •-• « ; - v.k - • • Državni konservatorij v Ljubljani Sola Glasbene Matice v Ljubljani lllllllllllllllll!lllllll!lllll!IIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIItHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!IIUIIIIIIIIIIIIIIUIIItUIIIIIIIIIIIIIIUUUtlimilllNllimilllUllimiltUlllillllllllimillllllIIIIIIIIIIIIIIIIII!llllltllllllllllllllllllltlNllllllllllllltlllll!lllllllllllt1ll Poročilo o šolskem letu 1036/37 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinniiiiiiiiHiiiiiiiiiiiiiiiRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiminii^Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Izdalo in založilo ravnateljstvo Tisk tiskarne Makso Hrovatin v Ljubljani RAVNATELJ MATEJ HUBAD f ' ■ Anton Lajovic: Mateju Hubadu v spomin Moža, kakršen je bil naš mojster Matej Hubad, smemo po pravici šteti med najvidnejše prosvetne in kulturne delavce slovenske. Ko j!e šel od nas za zmerom in je za zmerom ugasnila njegova skoro nezlomljiva delovna energija, so njegove velike in neprecenljive zasluge za razvitek našega glasbenega življenja poudarjala ne samo vsa naša javna glasila, temveč so si tudi zastopniki raznih naših važnih prosvetnih društev in ustanov, slavec ga prilikom njegove zadnje poti, bili edini v tem, da je najvažnejše, najtrpežnejše in najmočnejše temelje našemu glasbenemu življenju postavil on s svojim delom. Ne more biti dvoma o pravilnosti vseh teh ugotovitev, če imamo poglede na življensko delo Hubadovo obrnjene samo iz vidika čisto špecijalnega, iz vidika interesov naše glasbe. Če pa obrnemo svoje poglede na Hubadovo delo iz drugega stališča, namreč, kaj pomeni to delo v slovenskem celotnem duhovnem življenju, se nikakor ne zmanjša pomembnost Hubadove osebnosti, ki bi se zdela s prejšnjega vidika vzeta, kot da močno izpolnjuje samo majhen in niti ne preveč odločilen del našega duhovnega življenja, kakršen del je naše glasbeno življenje. Ce pa si duhovno življenje naše držimo pred očmi kot celoto, vidimo, da sta zanos in moč ene, katerekoli, posamezne grane duhovnega življenja, bistveno pomembna za bogatejšo rast vseh ostalih vej življenja. Del našega duhovnega življenja je tudi politično naše življenje, katero svoje sile in moči črpa bistveno iz živosti celotnega duhovnega življenja narodovega. Z rastjo duhovnega življenja narodovega, se ojačuje takozvano javno mnenje, ki spremlja vsak korak našega politika in ki s tem ne predpisuje samo brzine in tempa, temveč tudi smer političnega kretanja. Tako je tudi delo Hubadovo, dasi se je držalo predvsem svojega poprišča, namreč glasbe, v svojih manifestacijah imelo ne samo kulturno-politične posledice, temveč naravnost tudi narodno-politične. Tudi iz tega vidika je treba podčrtati usodni in dalekosežni pomen tega moža. 3 Matej Hubad se je rodil leta 1866 v mali vasici Povodje pri Skaručni v bližnji okolici Ljubljane, ko je šla baš v zaton mračna absolutistična doba v Avstriji. Že sledeče leto je prineslo tej, nam tuji, državi novo ustavo in Slovenci smo polagoma začeli dihati svobodnejše. Ko je bil Hubad 16 let star, v sredi svojih gimnazijskih študij v Ljubljani, se je leta 1882 zgodil za Slovence dalekosežen politični dogodek. Po dolgih, dolgih letih je Ljubljana dobila po trdi borbi, in za zmerom, slovenskega župana, Prej je Ljubljani županoval tujec — Nemec. Smemo si misliti, da je sveži val narodnega prebujenja Ljubljane zajel tudi naše dijaštvo in ž njim Hubada ter v njem vzbudil tisto, k čemur je bila itak iz globokih korenin nagnjena njegova natura, namreč neomajljivo narodno čustvovanje. To iz mladostnih doživetij hranjeno in utrjeno čustvovanje je imelo poslej biti trdno in neizpremenljivo izhodišče vsemu njegovemu bodočemu življenskemu naporu. Isto leto 1882. je bilo pomembno tudi vsled tega, ker fe društvo Glasbena Matica, ki je bilo ustanovljeno 10 let prej, začelo to leto s svojo glasbeno šolo. Obenem so se iz slovenskih vrst pojavili ljubitelji, ki so v okviru Glasbene Matice gojili petje v zboru, katero življenje je v svoj krog pritegnilo tudi našega Hubada in mu dalo še kot dijaku priliko do javnega nastopa kot dirigent. Gotovo je tudi to doživetje bilo usodno za Hubada, da se je, izvršivši gimnazijske študije, končno odločil posvetiti svoje življenje edinole glasbi. In tako je po 3 ali 4 letih študija že leta 1891. prvič nastopi] v Glasbeni Matici kot novi voditelj zbora. To mesto je imel s kratkimi presledki potem y svojih rokah skoraj polnih 40 let. Ob nastopu te svoje službe, je bil star šele 25 let, bila je to prva njegova služba in zato se ne more reči, da je vanjo prinesel polno življenskih izkušenj o tem, kako je treba dobro in prav ravnati z nalogo, katero je bil prevzel. Kako zanj in za nas dragoceno, da je narava biia opremila Hubada ne samo 7, veliko glasbeno nadarjenostjo, temveč posebno še z vsemi tistimi lastnostmi, ki so bile potrebne ne le za to, da se ustanovi pevski zbor, ampak, da se ta pevski zbor tako konsolidira, da bo navzlic svoji vsakoletni promenljivosti sposoben držati se skupaj in protiviti se vsem nevarnostim razkroja, ki bi mogle priti od koderkoli. Bile so to odlične organizatorske sposobnosti, katere so dale Hubadu moč, da si je Glasbena Matica v svojem zboru zgradila telo, čegar glavni stebri so celo preko 40 let ostajali temu zboru zvesti. Organizatorska moč Hubada je bila podprta še s tem, da jo je prešinjal plamen neugasljivega navdušenja za reproduktivno glasbeno delo. To njegovo navdušenje je kot ogenj preskakovalo tudi na Hubadov izbor in mu dajalo ono veliko požrtvovalnost, brez katere nobeno kulturno delo ne more imeti svojega uspeha. 'i Že smo omenili, da je Hubadovo narodno čustvovanje, raz-plamteno v mladeniških letih, imelo postati misel vodila njegovemu delu. K tej misli se je kot najbližja sorodnica priključila misel o slovanskem bratstvu in sta obe te misli bili vse Hubadovo življenje oni, ki sta pretežno oblikovali vse njegove koncertne programe. Že takoj v početku svojega delovanja je Hubad kot prvi prinesel našo narodno pesem na koncertni oder v obliki, do tedaj nezaslišano izbrušeni, in ž njo vžgal vse naše občinstvo. S tem je odprl pot naši narodni pesmi na koncertni oder. Poleg naše narodne pesmi, je njegova velika ljubezen bila posvečena zlasti češki glasbi in v njej največjemu tedaj živečemu češkemu skladatelju Dvoraku, katerega zborovsko-orke-stralne velike skladbe je Hubad tekom let izvajal vse. Ko je Hubad po 5 letih uspešnega dela pri Glasbeni Matici za 2 leti prekinil to delo, da nadaljuje in konča svoje glasbene študije v inozemstvu, ga je bivanje na Dunaju in njegovo delo v ta-mošnjem Slovanskem pevskem društvu, seznanilo zlasti s tedanjo srbsko glasbo in z njenim glavnim tedanjim predstavi-teljem Mokranjcem. Mokranjčev glavni opus, njegove Rukoveti srbskih narodnih pesmi, so Hubada toliko navdušile, da je ne samo njih večino izvajal kasneje v Matičnih koncertih, temveč da je Glasbena Matica po njegovem nasvetu mnoge teh rukoveti izdala v tisku. V izdaji Glasbene Matice so Mokranjčeve liukoveti v tisku sploh prvič zagledale beli dan, torej prej kakor med Srbi samimi. Svojo pozornost je posvečal Hubad tudi hrvaški glasbi in je tako bilo čisto naravno, da so njegovi programi, ko je Glasbena Matica še pred svetovno vojno napravljala svoje koncertne izlete v Trst, Opatijo in Zagreb, kazali kulturno-politično veroizpoved Hubadovo. Saj so bile v teh programih stalno zastopane tako slovenske kakor tudi hrvaške in srbske pesmi. Tako kažejo torej njegovo delo in njegovi programi pripravljanje naše čustvenosti v tisto smer, v katero so kasneje v usodni uri svetovnega prevrata, po svetovni vojni, padle tudi naše politične odločitve, namreč v smer strnitve Slovencev z brati Hrvati in Srbi v eno državo in kmalu nato v sklenitev zveze naše države s Češko-slovaško in Rumunijo v zvezo Male antante. Ne samo Hubadove osnovne kulturno-politične smernice, ki smo j(ih že naznačili in ki so pozornost slovenske publike obračale v željeno smer slovenske, južnoslovanske in sploh slovanske kulture, je Hubadov napor šel v smer, ki na prvi pogled nima nobene politične barve. Hubadova nenavadna muzikalnost je bila v njem združena s čisto izjemnim in celo edinstvenim čutom in smislom za harmonično uravnovešenje predvsem vokalnih umetnin. Dokler je Hubad to svojo tako edinstveno nadarjenost manifestiral samo v koncertih doma, so sicer naši 5 ljudje čutili izredno izpiljenost in izglajeno, divno, harmoničnost zvoka, ki ga je imel Hubadov zbor. Toda, v pomanjkanju raznih tujih meril za tako kvaliteto zbora Glasbene Matice, cena tega dela ni naletela na adekvatni odmev v našem občinstvu. To se je šele čutilo, ko je po prevratu Glasbena Matica napravila svoje turneje v inozemstvo na Češkoslovaško, Poljsko in na Francosko. Na Češkem in Poljskem, kjer se povsod v znatni meri goji zborovsko petje, je Glasbena Matica z edinstveno izdelanostjo svojega zbora v Hubadovi roki zadivila in oduševila ne samo široko občinstvo, temveč še bolj glasbene kroge, ki so jo svojim domačim zborom kazali kot vzgled pravega, finega zborovskega petja. V tistem času ko je bila Glasbena Matica na Češkem, je veliki češki skladatelj Suk dovršil svoje najznamenitejiše delo simfonijo »Zorenje«. V tej simfoniji je poleg velikega orkestra odmeril tudi mešanemu zboru znatno vlogo. Mojster Talich je ta čas izjavil, da bi si za idealno izvedbo Sukovega veledela kot orkester želel povečano Češko Filharmonijo, a zborovske dele pa da naj bi pela ljubljanska Glasbena Matica. Bolj laskavega priznanja za prodoren uspeh Hubadovega zbora si ne moremo misliti. Več kot pet let po turneji Glasbene Matice na Poljskem, je v zagrebškem glasbenem listu Ceciliji pisal znani poljski glasbeni pisatelj o glasbenih stikih Poljske z Jugoslavijo in omenil, da spada turneja Glasbene Matice na Poljskem med najlepše glasbene dogodke zadnjih let, in da je Poljakom ostala v nepozabnem spominu. Glasbena Matica, nastopajoča izven Slovenije po raznih turnejah, zlasti v inozemstvu, je povsod bila sprejeta in ocenjevana kot reprezentantinja slovenske glasbene kulture in s tem posredno slovenske duhovne kulture. Po razumljivi psihologiji je občinstvo tujih narodov smatralo, da duhovni nivo Matičnih izvedb točno odgovarja znatni višini slovenskega, ne samo glasbenega, ampak sploh duhovnega življenja. Zakaj, tujci so pravilno sklepali tako, da ni mogoče doseči take popolnosti v eni panogi duhovnega življenja, ne da je primerno visoko razvito tudi vse ostalo duhovno življenje. Da je Glasbena Matica s svojim zborom dokazala v tujini ne samo, da smo na glasbeno-vokalnem polju sposobni konkurirati z inozemstvom, temveč, da smo sposobni celo s tem svojim delom preseči tuje kulturne narode, prav to smatramo, da je bilo tudi dalekosežnega političnega pomena za nas Slovence. Slovenci smo dolga stoletja živeli pod oblastjo tujca, kot ljudstvo, ki ni imelo svoje lastne državne zgodovine, niti zato ni bilo socijalno diferencirano, ljudstvo, ki ni imelo svojega plemstva, niti celo svojega meščanstva. Bili smo le narod siromašnih kmetov, ki do prevrata ni imel celo niti ene državne 6 slovenske srednje šole, kje li kakih drugih višjih kulturnih ustanov. Skozi stoletja nam je gospodaril tujec Nemec, močnejši od nas kulturno in gospodarsko. Imajjoč v svojih rokah državno oblast, je bil nadmočen povsod tam, kamor sega roka države. Vsled stoletne svoje podjarmljenosti se je v slovenskem človeku globoko ukoreninil čut manjvrednosti, ki mu je oviral zanos in razmah na vseh poljih njegove delavnosti, na duhovnem, na gospodarskem, socijalnem ali državnem. To čustvo manjvrednosti rušiti je bila silno težavna in naporna naloga ne samo zaradi globoke zakoreninjenosti tega čustva, temveč še bolj radi njegove razprostranjenosti po vsej širini našega življenja. Premagati ga je bilo mogoče le tako, da slovenski človek polagoma spozna, da je njegovo osebno delo, kakor tudi delo raznih skupin v njegovem narodu, spo-slobno ustvarjati mednarodne kulturne vrednote. In tako je Hubad to delo, ki je zahtevalo neizmerno veliko vztrajnosti, napora in požrtvovalnosti, vršil ne samo predano, temveč z ozirom na dolgotrajno apatičnost sredine v kateri je delal, vršil naravnost z neko upornostjo, stremeč vedno le po tem, da doseže s svojim zborom čistoumetniški, nesporno kvali-t e t n i, višek. Leto za letom je Slovencem nudil nove glasbene vrednote, leto za letom jih vnovič prepričaval o kulturni sposobnosti tega našega tako tlačenega in tolikokrat ponižanega slovenskega naroda. Leto za letom je Hubad takorekoč grmadil skalo na skalo, da končno po 40. letih njegovega napora stoji pred nami manifestantna zgradba naših kulturnih vrednot. S tem pa je Hubad vršil izrazito narodno-politično delo. On je z njim odstranjeval malodušnost in čustvo manjvrednosti in ga' nadomeščal s čustvom narodne zavednosti in narodnega ponosa, ki ga more roditi samo zavest, da hrani slovenski narod iz tega življenjskega dela Hubadovega neminljive kulturne svoje vrednote. Tako je Hubad s svojim vprav veličastnim življenjskim naporom, kot malokateri drugih naših velikih mož, postal mogočni graditelj naše kulturne, naše narodne samozavesti. Zato ne bo nikdar minila slava njegovega imena in spomina! 7 Učiteljski zbor drž. konservatorija a) Za konservatorij imenovani: 1.) Betetto Julij v. d. ravnatelja (solopetje). 2.) Fedransperg Ivana (solopetje). 3.) Jeraj Karel (violina, viola, orkestralne vaje, korepeticije). 4.) Lipovšek Marijan (klavir, harmonija). 5.) Mahkota Marjana (teorija, intonacija, ritem, klavir). 6.) Osterc Slavko (skladba, harmonija, kontrapunkt, inštru-mentacija, oblikoslovje). 7.) Ravnik Anton (klavir). 8.) Ravnik Janko (klavir, klavirsko spremljevanje). 9.) Rupel Karel (violina). 10.) Škerjanc Lucijan Marija (klavir, harmonija, kontrapunkt, skladba, nauk o inštrumentih, dirigiranje, klavirska lite- ratura, partiturna igra, orkestralne vaje, elementi kompozicijske tehnike). 11.) Šivic Pavel (klavir). 12.) Šlais Jan (violina, komorne vaje). 13.) Šmalc Marija (klavir). 14.) Trost Angeia (solopetje, teorija, fiziologija in fonetika, intonacija, ritem, metodika, pedagogika). 15.) Zarnik Zora (klavir). b) Honorarni učitelji na drž. konservatoriju v Ljubljani: 1.) Debevec Ciril (operna dramaturgija). 2.) Golovin Peter (balet). 3.) Karaš Franc (trobenta, pozavna). 4.) Korošec Slavko (flavta). 5.) Laun Vaclav (klarinet). 6.) Leskovic Bogomir (celo, ansamblske vaje). 7.) Lovše Pavla (solopetje). 8.) Mašer Hugo (oboa). 9.) Moravec Feliks (rog). 10.) Miglič Rado (gregorijanski koral, akustika). 11.) Miiller Gustav (čelo). S 12.) Premrl Stanko (orgle). 13.) Primožič Robert (operna šola). 14.) Šest Osip (dramatična igra). 15.) Dr. Švara Danilo (korepeticije, zborova šola). 16.) Tomc Matija (orgle). 17.) Ukmar Vilko (estetika, glasbena zgodovina). 18.) Živanovic Dragoljub (kontrabas). 19.) Župevc Franc (solopetje). Učiteljstvo Glasbene Matice, ki deluje deloma tudi na drž. konservatoriju: a) državno: I.) Šešek Vida (klavir). b) Nastavljeno od odbora Glasbene Matice: 2.) Bajc Ladka (klavir). 3.) Gallatia Reinhold (klavir). 4.) Hrašovec Silva (klavir). 5.) Hribar-Jeraj Vida (violina). 6.) Ivančič Avgust (violina). 7.) Noč Ivan (klavir). 8.) Pavčič Josip (klavir). 9.) Pfeifer Leon (violina). 10.) Pillich Rudolf (harmonika). II.) Roeger Ria (klavir). 12.) Šaplja Božena (klavir). 13.) Stanič Franjo (violina). 14.) Šlais Ruža (klavir). 15.) Šonc Viktor (klavir, teorija, mladinsko petje). 16.) Štrukelj-Verbič Milena (klavir). 17.) Šušteršič Vinko (violina, teorija, harm.). 18.) Vakselj Mira (otroški ples). 19.) Vogelnik Marica (klavir). 20.) Wistinghausen Vanda (solopetje). Okrajšave: Solopetje — Solop. Klavir =: Klav. Violina == Viol. Viola =- Viola Violončelo = Čel. Kontrabas =: Kontrb. Flavta = Fl. Oboa = Ob. Klarinet = Klart. Fagot = Fag- Rog = Rog Trobenta = Trob. Pozavna = Poz. Tolkala = Tolk. Orgle = Org. Teorija - - Teor. Harmonija = Harm. Metodika = Met. Pedagogika = Ped. Fiziologija, fonetika = Fiz. fon. Intonacija, ritem = Int. rit. Primavista, diktat = Prim. dik. Klavirska literatura = Klav. lit. Partiturna igra = Part. igr. Kontrapunkt = Kontrp. Kompozicija = Komp. Instrumentacija = Instr. Nauk o instrumentih = Nauk instr. Oblikoslovje = Oblik. Gregorijanski koral. = Greg. k. Forme in analiza - For. Estetika = Est. Psihologija = Psih. Glasbena zgodovina = Glasb. zgod. Komorne vaje = Kom. v. Klavirsko sprem- ljevanje = Klav. spr. Korepeticije - Kor. Zborova Sola : Zbor. S. Ansamblske vaje = Ans. v. Orkestralne vaje = Ork. v. Dirigiranje = Dirig. Mladinsko petje = Mlad. p. Operna šola = Op. ž. Deklamacija = Dekl. Uvod v operno dra- martugijo in režijo = Op. dram. Plastika Plast. Praktično poučevanje = Prakt. p. Pedagoški učiteljski oddelek = Ped. odd. Harmonika = Hka. Eiementi komp. tehnike = Ekt. Akustika = Ak. 10 Imenik gojenk in gojencev drž. konservatorija A. NIŽJA ŠOLA. 1.) Baloh Janez, violina 4. razr., klav., teor., int. 2.) Baukart Janja, solopetje 2. razr., klav., harni., dekl., plast., glasb, zgod. 3.) Bric Dominik, klavir 2. razr. 4.) Burian Julija, klavir 2. irazr.,, teor., int., dekl. 5.) Cenčič Tatjana, klavir 4. razr. 6.) Česnik Stanc, solopetje 2. razr. 7.) Einhauer Franc, solopetje 1. razr. (Izst. 1. XI. 1936.) 8.) Franko Miloš, violina 3. razr. 9.) Frlan Pavla, solopetje 1. razr. 10.) Fux Nada, (klavir 3. razr., teor., int. 11.) Grgič Zorka,, klavir 1. razr. 12.) Hecking Viljem, klavir 2. razr. (Izst. 15. XI. 1930.) 13.) Hilbcrt Mira, klavir 3. razr., int. 14.) Hrehorič Marija, klavir 4. 'razr., int., teor. 15.) Humek Miloš, klavir 4. razr.,, int., teor., harni., nauk inštr. 16.) Jcločnik Aleksander, violina 4. razr., nauk inštr. 17.) Jeločnik Alojzij, solopetje 2. razr. 18.) Jerman Janez, Celo 3. irazr. (Izst. 1. V. 1937.) 19.) Jug Vera, klavir 3. razr., plast. 20.) Juvan Vladimir, violina 2. razr. (Izst. 18. I. 1937.) 21.) Kačič Mila, solopetje 2. razr. (Izst. 1. I. 1937.) 22.) Koncut Anton, klavir 3. razr., teor., int., nauk inštr. 23.) Koritnik Terezija, solopetje 1. irazr., klavir 1. razr., teor., int. 24.) Korošec Anton, klavir 4. razr., oblik., kontrp., ekt. 25.) Korun Ivica, klavir 4. razr.„ teor., int. 26.) Kos Boris, solopetje 1. razr., viol., klav. 27.) Kovač Janez, violina 4. razr., teorw int., klav. 28.) Krašna Alma, solopetje 1. razr., klavir 1. razr. 29.) Kunstelj Jože, violina 3. razr., klavv rog. 30.) Lapornik Edvard, klavir 4. razr. 31.) Letnar Stanislava, solopetje 2. irazr., klav., teor.„ int., fiz. fon. 32.) Ložar Greta, solopetje 2. razr. 33.) Magolič Miloš violina 4. razr., teor,, int. 34.) Matelič Ljudmila, violina 3. razr., klav. (Izst. 15. V. 1937.) 11 35.) Markizeti Ljudmila, s o 1 o p e t j e 1. razr., klav. 36.) Marolt Svetozar pk 1 a v i r 4. razi-., teor., int. 37.) Moskovič Vera, solopotje 1. razr., klav., teor., int. 38.) Operman Lidija, klavir 3. razr„ int., teor. 39.) Osana Jože, klavir 4. razr., harm., zbor. š. 40.) Ošini Rudolf, violina 3. razr. 41.) Pirkmajer Fedor, violina 3. razr. 42.) Pišlar Ivan, klavir 2. razr., teor. 43.) Pogačar Anton, violina 3. razir., klav. 44.) Potisck Franko, violina 3. razr.,, klav. 45.) Prinčič Miluva, klavir 4. razr., teor., int. 46.) Ronko Ivan, violina 3. razr,, teor., int. 47.) Sadnik Dragosta, s o 1 o p e t j e, 2. razr., klav., int,, fiz. fon. 48.) Stadler Eda, solopetje 2. razr,, klav. 49.) Stanič Jelka, violina 2. razr., klav., int., teor. 50.) Scholl Hugon, klavir 2. razr. (Izst. 1. II. 1937.) 51.) Špan s. Anuncijata, klavir 4. razr., org.„ viol. 52.) Špec Erika, klavir 3. razr. 53.) Terglav Darinka, klavir 4. razr., teor. 54.) Trtnik Olga, klavir 4. razr., int., teor. 55.) Weber Karel, Selo 1. razr. 56.) Wcster Vladimir, violina 3. razr., klav., teor., int. 57.) Vidmar Stojan, violina 3. irazr. 58.) Vračko Anton, klavir 3. razr. (Izst. 16. III. 1937.) 59.) Zakrajšček Majda, solopetje 2. razr., klav. 60.) Ziherl Milena, klavir 2. razr. 61.) Zupanek Branko, klavir 3. razr., teor. 62.) Žargi Miloš, violina 3. razr. 23 gojencev nižje šole je proti koncu šolskega leta prestopilo v I. letnik srednje šole, kar je upoštevano v statistiki ob sklepu šolskega leta. B. SREDNJA ŠOLA. 1.) Adamič Bojan, klavir V. let., trob., kom. v., klav. spr. 2.) Arh France, orgle III. let., klav., zbor. š., greg. k., nauk inštr.. dirig., part. igr., harm., solop. 31 Ažman Zoran, trobenta IV. let., klav. 4.) Bajde Hedvika, klavir I. let., teor., int„ plast. 5.) Baškovič Franc, orgle II. let., klav,, harm. 6.) Batista Sonja, klavir II. let. (Izst. 1. IV. 1937.) 7.) Di Batista Henrik, klarinet III. let., nauk inštr. 8.) Boltram Milan, skladba III. let. (Izst. 18. I. 1937.) 9.) Bogo Miro, skladba I. let., klav., fiz. fon., zbor. š. 10.) Benčič Svetozar, kontrabas II. let,, ork. v. 11.) Bončina Franc, klarinet VI. let. 12.) Burger Ada, klavir III. let., harm., zbor. š. 13.) Cimperšek Zlata, klavir I. let. 14.) Demšar Gojmir, klavir III. let., harm., kom. v., klav. spr. 12 15.) Dolničar Vladimir, solopetje III. let.,, klav., op. š., kor. 16.) Dimic Janko, flavta III. let., klav., ork. v. 17.) Dražil Srečko, oboa II. let.„ ork. v. 18.) Eiletz Rafael, klavir I. let., nauk inštr., teor., int. 19.) Foraj Baltazar, kontrabas III. let., ork. v. 20.) Frelih Emil, deklamacija III. let., klav., op. dram. 21.) Gerlovič Alenka, klavir I. let., liarm. 22.) Gostiša Alojzij, solopetje III. let., klav., fiz. fon., op. š., dekl., kor. 23.) Gregorc Jurij, violina III. let., skladba II. let.„ klav., solop., fiz. fon., ork. v. 24.) Gruden Ivan, trobenta VI. let., klav., dirig., kontrp,, ekt., orkt. v. 25.) Gunzek Mihael, klarinet III. let., klav., irit„ teor. 26.) Guzelj Viktor, orgle II. let. (Izst. 1. XII. 1936.) 27.) Hladnik Milivoj, violina I. let., klavir 3. razr. niž. š., harm. 28.) Hvastja Franc, solopetje III. let., klav., op. š., kor. 29.) Ivančič Sonja, so 1 o p e t j e V. let., klavir III. let., int., harm., kor. 30.) Jelinčič Anda, klavir II. let. (Izst. 15. XI. 1930.) 31.) Jeraj Karola, Celo V. let,, est., klav., ork. v., kom. v. 32.) Jurca Maksimiljan, orgle III. let., greg. k., nauk inštr., klav. 33.) Juvan Marta, deklamacija I. let. 34.) Karlovič Josip, Selo II. let,, ork. v. 35.) Kavčič Franc, solopetje I. let., klav., nauk inštr., teor., int. fiz. fon. 36.) Kezele Stanislava, klavir I. let. (Izst. 14. X. 1936.) 37.) Kolacio Aleksander, operna šolal. let. (Izst. 1. III. 1937.) 38.) Kolar Olga, solopetje IV. let., op. š., kor. 39.) Korenčan Štefka, solopetje VI. let., nad., op. š., kor. 40.) Korunovič Ljiljana, solopetje V. let., ak., met., zbor. š., kor., op. S., dekl. 41.) Kos Marijan, solopetje I. let., klav. 42.) Kovačič Hanica, klavir III. let., org. (Izst. 15. IV. 1937.) 43.) Kovačič Jožica, solopetje II. let., dekl., kor. 44.) Kruljc Stanko, violina II. let., klav., int., teor. 45.) Kruljc Štefanija, klavir I. let., teor., int., solop. 46.) Kuščer Dušan, klavir I. let., teor. 47.) Kuštrin Josip, klavir III, let., klav. lit,, ekt. 48.) Levanič Eleonora, klavir I. let. 49.) Ličan s. Marija Simona, klavir II. let., harm., fiz. fon., org. 50.) Lipar Peter, skladba V. let., solopetje I. let., viol., ak., klav., ped., met,, int., dirig., est., glasb, zgod., zbor. š., op. dram. 51.) Loger Edita, klavir II. let., zbor. š., int„ harm. 52.) Loparnik Gustav, fagot VI. let., klav., ork. v. 53.) Lupša Friderik, solopetje IV. let., klav„ op. š., kor. 54.) Mahkota Manica, klavir IV. let. 55.) Majhenič fr. Salvator, orgle IV. let., klav., greg. k., ak., dirig,, part. igr., oblik., kontrp., zbor. š. 56.) Majaron Mara, klavir I. let. (Izst. 1. XII. 1936.) 57.) Mihelič Stanislav, violina I. let., klav. 13 58.) Milič Lcvinka, klavir I. let. 59.) Novak Anica, solopetje IV. let. 60.) Novšak Vinko, v i o 1 in a VI. let., klav., kontrp., int,, viola, zbor. š., kom. v., ork. v. 61.) Oberwalder Marta, solopeitje VI. nad. op. š., kor. 62.) Ogrin Ksenija, klavir II. let.„ nauk inštr., harm., zbor. š. 63.) Orel Anton, solopetje III. let., klav., op. š. 64.) Oršič Marija, klavir I. let. 65.) Palčic Sonja, klavir I. let., teor., int. 66.) Pavlovčič Štefanija, solopetje IV. let., dekl., op. š., kor. 67.) Pečnik Anica, klavir II. let., harm. 68.) Pogan Lcander, pozavna V. let., klav., nauk inštr., int., ork. v. 69.) Pianecki Zoran, solopetje III. let. (Izst. 1. XII. 1936.) 70.) Pipan s. Judita, klavir III. let., orgle III. let., oblik., dirig. 71.) Pleško Ferdinanda, klavir III. let., int. 72.) Pogelšek Stanislav, klarinet V. let., koin. v., ork. v. 73.) Polajnar Ljudmila, solopetje IV. let., klav., op. š„ kor. 74.) Polak Ivan, solopetje IV. let., klav., op. š., kor. 75.) Povše Joško, orgle III. let„ klav. (Izst. 18. I. 1937.) 76.) Prapotnik Štefan, čelo III. let., harm., ork. v. 77.) Prelovšek Franc, orgle I. let., klav. 78.) Prettner Karel, flavta V. let,, klav., ork. v. 79.) Prevec Silva, klavir II. let. 80.) Prevoršek Dušan, violina II. let., skladba I. let., klav. 81.) Primc Olga, klavir IV, let., ak., ped., klav. lit. 82.) Pristovšek Marinka, solopetje IV. let., klav., dekl. 83.) Rakovoc Ladislav, solopetje II. let, ldav., dekl. 84.) Ramovš Primož, skladba IV. let., klavir 4. razr., niž. š., inštr. 85.) Raubar Milotin, klarinet VI. let., klav., kom. v., ork. v. 86.) Ravnihar Adolf, čelo II. let., klav.., kom. v. 87.) Ravnik Janko, orgle III. let. 88.) Ravnikar Dragica, klavir II. let. 89.) Ravnikar Marija, klavir I. let. 90.) Rehar Peter, oboa III. let., ork. v. 91.) Resman Angela, solopetje I. let., klav. 92.) Rijavec Janez, orgle III. let., teor., int„ greg. kor., nauk inštr., dirig., klav. 93.) Roeger Rija, k la vi'ir VI. let. 94.) Ročnik Dana, solopetje III. let., klav. (Izst. 1. II. 1937.) 95.) Rotar Jože, violina III. let., teor. 96.) Rueh Ivan, solopetje II. let., klav., int,, op. š. 97.) Sagadin Erik, klavir I. let., nauk inštr., teor., int. 98.) Saunig Bojan, oboa I. let,, klav. 99.) Sever Marko, violina III. let., klav. 100.) Sibinovič Manja, solopetje IV. let., klav. 101.) Simoniti Radko, orgle IV. let., greg. k., dirig,, part. igr., ped., oblik., skladba. 1.4 102.) Starc Rozanda, klavir II. let. (Izst. 1. II. 1937.) 103.) Stegu Zdenka, klavir II. let. (Izst. 1. II. 1937.) 104.) Stepišnik Miro, solopetje I. let. 105.) Sternen Rozi, klavir II. let. 106.) Strašek Josip, kontrabas III. let., klav., klart., teor., int., ork. v. 107.) Strelec Zlata, klavir IV. let. 108.) Sušnik Renata, klavir I. let., harm. 109.) Šeber Anica, klavir III. let., zbor. š. 110.) Šimenc Marija, solopetje III. let., klav., dekl. 111.) Šonc Oskar, violina III. let., klav.„ nauk inštr., int. 112.) Tavzelj Stanko, skladba IV. let., klav., viol., ak., part. igr.,, inštr., solop., zbor. š. 113.) Tepina Valentin, trobenta II. let. (Izst. 1. VI. 1937.) 114.) Tiran Marija, solopetje I. let., klav., teor. 115.) Tonja Zofija, solopetje III. let., klav., int. 116.) Tortič Viktor, trobenta IV. let., klavir 4. razr. niž. š., int., teor. 117.) Tranite Ludvik, orgle I. let.„ greg. k., teor., klav. 118.) Treo Rudolf, klavir IV. let. (Izst. 15. III. 1937.) 119.) Trobina s. Dulcisima, solopetje VI. let., klav. 120.) Turšič Ivan, klavir III. let. (Izst. 1. II. 1937.) 121.) Urbas Irena, klavir II. let. 122.) Ušlakar Majda, klavir II. let. 123.) Vojnovič Dušan, čelo II. let., ork. v. 124.) Vrhovnik Maks, orgle II. let., greg. k., klav., int,, teor., harm., zbor. š. 125.) Vrhovnik Josip, pozavna III. let., nauk inštr,, ped., teor., int., klav., zbor. š., ork. v. 126.) Zalokar Srečko, violina I. let., teor., int,, klav., harm., ork. v. 127.) Zapletal Anton, klavir II. let., nauk inštr„ harm., zbor. š., solop. 128.) Zelenik Ljubica, klavir IV. let., kontrp., ped„ plast., ekt., klav. lit. 129.) Zupančič Jože, rogi. let. 130.) Zupanič Davorin, skladba III. let., klav. 131.) Žen Jakob, klarinet III. let. 132.) Žiža Peter, klavir I. let. 133.) Žulj s. Ljuboiuira, klavir VI. let., zbor. š. C. VISOKA ŠOLA. 1.) Bradač Zorka, klavir I. let., ak., kontrp.,, ped., oblik., int., est., klav. lit., ekt. 2.) Burger Kajetan, violina I. let., ak., harm,, klav., kom. v., ork. v. 3.) Hrašovcc Silva, klavir IV. let., ak., org., zbor. š., kom. v., plast., klav. lit. 4.) Marin Slavko, violina IV. let., klav,, ak., nauk inštr., kontrp., int., zbor. š., kom v., oirk. v. 5.) Osterc Marta, klavir IV. let., ak., nauk inštr,, glas. zgod., zbor S., kom. v., est., klav. spr. 6.) Prevoršek Uroš, skladba IV. let., violina IV. let-„ klav., int., viola, zbor. š., kom. v., ork. v. 15 C. PEDAGOŠKI ODDELEK. 1.) Bohinc Stanko, orgle IV. let., hosp.„ klav., greg. k., zbor. §., nauk inštr., dirig., kontrp., met., viol., solop. (III. let ped. odd.) 2.) Breznikar Franica, solopetje I. let., klavir 4. razr. niž. š., viol., int., harm., glasb. zgod. (I. let. ped. odd.) 3.) Cvetko Dragotin, skladba IV. let., est., hosp., dekl., solop., zbor. š., inštr,, nauk inštr., viol., dirig., prakt. ped., part. igr., inštrum., glas. zgod., org., klav. (IV. let. ped. odd.) 4.) Čehovin Bogomil, čelo V. let., est., hosp., klav., dirig., dekl., part. igr., komor, v., ped„ met., org., solop., prakt. ped. (IV. let. ped. odd.) 5.) Gregorc Josip, solopetje IV. let., klav., viol., kontrp., int., dekl. (I. let. ped. odd.) G.) Gržinčič (lr. Jerko, skladba III. let., zbor. š., nauk inštr., fiz. fon., int., est., for., klav., viol., solop. (II. let. ped. odd.) 7.) Hubad Samo, skladba IV. let., klavir II. let., inštr., hosp., viol. (II. let. ped. odd.) 8.) Jelenc Olga, klavir II. let., dirig., viol., zbor. š., solop., hosp. (III. let. ped. odd.) 9.) Jorabek Jaroslav, violina IV. let., nauk inštr., oblik., konitrp., solop., zbor. š., hosp., est., klav., ork. v. (II. let. ped. odd.) 10.) Novak Marija skladba V. let., klav.„ viol., hosp., dekl., org., solop., prakt. ped. (IV. let. ped. odd.) 11.) Bus Jelka, solopetje IV. let., viol., klav., int., teor., fiz. fon. (I. let. ped. odd.) 12.) Snoj Vcnccslav, solopetje IV. let., klavir III. let., hosp., dirig., ped., met., org., viol., zbor. š., kor., prakt. ped. (IV. let. ped. odd.) 13.) Stefin Marija, solopetje IV. let,, org., klav., dirig., int., zbor. š., kor., viol., prakt. ped., dekl. (IV. let. ped. odd.) 14.) Strasser Irmgard, klavir III. let., viol., solop., fiz. fon., klav. lit. (I. let. ped. odd.) 15.) Schroll Elconora, klavir III. let., viol., harm., teor., plast., solop. (I. let. ped. odd.) 16.) Štofančič P. Franjo, orgle II. let., klavir 3. razr. niž. š., nauk inštr., fiz. fon., harm., viol., zbor š., solop. (I. let. ped. odd.) 17.) Žižmond Ivan, violina IV. let., klav., solop., dirig., kontrp., met., ekt., ork. v. (I. let. ped. odd.) 16 Sporedi internih in javnih nastopov gojencev drž. konservatorija v šolskem letu 1936/37 Interno vaje v Hubadovi dvorani: I. 19. decembra 1936 ob 18. uri. II. 22. marca 1937 ob 16. uri. III. 31. maja 1937 ob 18. uri. Javni nastopi konservatoristov izven Ljubljane: Golnik,, 26. decembra 1936 ob 16. uri. Litija, 11. oktobra 1936 ob 20. uri. Kranj, 8. januarja 1937 ob 20. uri. Trbovlje, 10. januarja 1937 ob 20. uri V ponedeljek, dne 21. decembra 1936 ob 18. in četrt v veliki Filharin. dvorani. I. JAVNA PRODUKCIJA gojencev drž. konservatorija. Češka glasba. I. Novak: Sen v somraku. Slavospev. Pavlovčič Štefanija (sopran, IV. let. sr. S.). Pri klavirju: Seifert Herta. z. Suk: Ko je bila mati že devojčica. Nekoč v pomladi... (Iz cikla »O matince«). Logar Edita (klavir, II. let. sr. š.). 3. Dvorak: Ko me stara majka. Strune uglašene. Kolar Olga (sopran, IV. let. sr. š.). Pri klavirju: Osterc Marta. i 1 4. Smetana: Arija Beneša iz opere Dalibor. Dvorak: Arija povodnega moža iz opere Rusalka. Lupša Friderik (bas, III. let. sr. Pri klavirju: Osterc Marta. ~ 17 5. Sin: Ekloga. Krička: Serenada. Haba: A la marcia Vycpalek: Ukolebavka. Vomdčka: Scherzo. Osterc Marta (klavir, IV. let. vis. š.). 6. Novak: Stara melodija. Už som sa vydala. Široky jarčok. Novak Anica (sopran, IV. let. sr. S.). Pri klavirju: Osterc Marta. 7. Benda: Trio-sonata za 2 violini in klavir. I., II. in III. stavek. Moderato Largo. Presto. I. violina: Burger Kajetan (I. let. vis. š.). II. „ Marin Ladislav (IV. let. vis. ž.). Klavir: Adamič Bojan (klavir, V. let. sr. ž.). 8. Dvorak: Uspavanka. Ej, kako triangel... (Ciganske melodije). Polajnar Ljudmila (IV. let. sr. š.). Pri klavirju: Seifert Herta. 9. Smetana: Polka II. Furiant. Adamič Bojan (klavir, V. let. sr. ž.). 10. Dvorak: Serenada za godalni orkester Op. 22. Moderato, Valse, Scherzo-Vivace, Larghetto, Finale-Allegro vivace. Izvajata Orkester drž. konservatorija in Orkestralno društvo Glasbene Matice. Dirigira: Prevoršek Uroš. Št. 1., 3., 8. Sola ge. prof. Trostove „ 2., j. „ g. „ Janka Ravnika „ 4. „ g. ravn. Betetta „ 9. „ g. prof. Antona Ravnika „ 6. „ ge. „ Wistinghausnove „ 7. komorna šola g. prof. Jana Šlaisa „ 10. „ g. „ L. M. Škerjanca V petek, dne 14. maju 1937 ob 18. in četrt v veliki Filharmonični dvorani. II. JAVNA PRODUKCIJA gojencev drž. konservatorija. V počastitev spomina ravnatelja Mateja Hubada. 1. Tartini: Sonata v g-molu za violino in klavir. (Didone abbandonata). Affetuoso. Presto non troppo. Allegro commodo. Prevoršek Uroš — Osterc Marta. 18 2 Corelli: Sonata I. v d-duru za violino in klavir. Grave. Allegro. Adagio. Allegro. Allegro. Adagio. Allegro. Burger Kajetan — Adamič Bojan. 3. Beethoven: Sonata op. 47 v a-duru (Kreutzerjeva), za violino in klavir. Adagio sostenuto. Presto. Andante con Variazioni. Finale. Presto. Prevoršek Uro? — Osterc Marta. Komorna sola prof. Jana Šlaisa. Adamič Bojan iz klavirske šole j-rof. Antona Ravnika. Osterc Marta „ „ „ prof. Janka Ravnika. V sredo, dno 16. junija 1937 ob 18. in fetrt v Hubadovi dvorani. ORGELSKA PRODUKCIJA gojencev drž. konservatorija. 1. Reger: Kyrie. Arh France, III. letnik srednje šole. 2. Bach: Mali preludij in fuga v g-molu. Vrhovnik Maks, II. letnik srednje šole. 3. Schmidt: Preludij in fuga v d-duru. Snoj Venceslav, I. letnik srednje šole. 4. Bach: Tri koralne zaigre. P. Štefančič Franjo, II. letnik srednje šole. 5. Bossi: Varijacije, Pipan s. Judita, III. letnik srednje šole. 6. Bach: Preludij v c-duru. Rijavec Janez, III. letnik srednje šole. 7. Reger: >Gloria. Hrašovec Silva, IV. letnik srednje šole. 8. Dugan: Tokata. Fr. Salvator Majhenič, IV. letnik srednje šole. 9. Bach: Tokata v d-molu. Kaminski: Koralna predigra, št. 1. Bohinc Stanko, IV. letnik srednje šole. to. Albrechtsherger: Preludij in fuga. Franck: Koral. Simoniti Radko, IV. letnik srednje šole. 11. Reger: Tokata in fuga v d-molu d-dur. Reger: Ave Maria. Ravnik Janko, III. letnik srednje šole. St. 1, 3, 4, 6, 7, 11 šola prof. Matije Tomca „ 2, 5, 8, 9, 10 „ „ Mons. Stanka Premrla. 19 V ponedeljek, dne 21. junija 11)37 ob 18. in žetrt v veliki Filharm. dvorani. I. SKLEPNA PRODUKCIJA gojencev drž. konservatorija. 1. Osterc: Bagatele (Moderato, Valse, Allegretto, Koral, Allegro). Casella: Canone. Bolero. Osana Jože (klavir, 4. razr. niž. šole). 2. Leoncavallo: Arija Cania iz opere »Glumači«. Rueh Ivan (tenor, II. letnik srednje šole). Pri klavirju: Osterc Marta. 3. Čajkovski: Impromptu. Fibich: Scherzo. Sagadin Erik (klavir, I. letnik srednje žole). 4. Gounod: Molitev Valentina iz opere »Faust«. Hvastija Franc (bariton, III. letnik srednje šole). Pri klavirju: Zupanič Darko. 5. Beethoven: Bagatela op. 33, a-dur. Grieg: Dve poetični sliki. F-dur, c-mol. Kruljc Štefanija (klavir, I. letnik srednje šole). 6. Čajkovski: Arija Onjegina iz opere »Onjegin«. Wagner: Monolog Telramunda iz opere »Lohengrin«. Rakovec Ladislav (bariton, II. letnik srednje šole). Pri klavirju: Demšar Gojmir. 7. Škerjanc: Vizija. Lajovic: Spleen. Pavlovčič Štefanija (mezzosopran, IV. letnik srednje šole). Pri klavirju: Seifert Herta. 8. Mozart: Sonata v c-duru, I. st. Eiletz Rafael (klavir, I. letnik srednje šole). 9. Bach: Preludij, Sarabanda. Giga. Poloneza. Prinčič Mileva (klavir, 4. razred nižje šole). 10. Pergolesi: Dvospev iz opere »Olimpijada«. Bononcini: Menuet za 2 soprana iz opere »Erminia«. Pojeta Sok Dragica in Korenčan Štefka. Pri klavirju: Osterc Marta. 11. Beethoven: Patetična sonata. Demšar Gojmir (klavir, III. letnik srednje šole). 12. Bach: Koncert za violino in godalni orkester v E-duru. 2ižmond Ivan (violina, IV. letnik srednje šole). Spremlja orkester drž. konservatorija in Orkestralnega društva Glasbene Matice. Dirigira: Prevoršek Uroš. Št. 1 Šok prof. Vogelnikove „ 2, 4, 6 ,, ravnatelja Betetta „ 3, 8 „ prof. Lipovška 26 Št. 5 Šola prof. Šivica Pavla „ 7 „ „ Trostove „ 9 „ „ Zarnikove „io „ „ Wistinghausnove „ii „ „ Toneta Ravnika „12 „ „ Pfeiferja (violina') „ 12 orkestralne vaje prof. L. M. Škerjanca V sredo, dne 23. juniju, 1937 ob 18. in četrt v veliki Filharmonični dvorani. II. SKLEPNA PRODUKCIJA gojencev drž. konservatorija. t. Pergolesi: Nina. Krek: Po gostiji. Orel Anton (bas, III. letnik srednje šole). Pri klavirju: prof. M. Lipovšek. 2. Gounod: Valentinova molitev iz opere »Faust«. Wagner: »Pozdravljena večernica.« Pesem Wolframa iz opere Tannhauser. Dolničar Vladimir (bariton, III. letnik srednje šole). Pri klavirju: Gallatia Reinhold. 3. Musorgski: V kotu. Hopak. Korunovič Ljiljana (mezzosopran, V. letnik srednje šole). Pri klavirju: Osterc Marta. 4. Mozart: Allegro, I. st. iz G-dur koncerta za flavto in klavir. Flavta: Prettner Karel (V. letnik srednje šole). Klavir: Adamič Bojan. J. ]. Strauss: Pomladni glasi. Ivančič Sonja (sopran, V. letnik srednje šole). Pri klavirju: Gallatia Reinhold. 6. Schubert: Prisega. , Lovec. Igrajo: Ažman Zoran (I. trobenta). Herman Otmar (II. trobenta). Vrhovnik Josip (I. pozvna). Pegan Leander (II. pozavna). 7. Čajkovski: Arija kneza Gremina iz opere »Onjegin«. Lupša Friderik (bas, IV. letnik srednje šole). Pri klavirju: Osterc Marta. 8. Škerjanc: Počitek pod goro. Lajovic: Pesem o tkalcu. Polajnar Ljudmila (sopran, IV. letnik srednje šole). Pri klavirju: Seifert Herta. 9. Reissiger: Fantazija za klarinet op. 146. Raubar Miljutin (klarinet, VI. letnik srednje šole). Pri klavirju: Turšič Ivan. 21 10. Beethoven: Sonata op. 10 št. 3. Adamič Bojan (klavir, V. letnik srednje šole). 11. Auber: Prepirni dvospev iz opere »Zidar in ključar«. Pojeta: Korunovič Ljiljana (mezzosopran). Zakrajšček Majda (sopran, 2. razred nižje šole). Pri klavirju: Osterc Marta. 12. Čerepnin: 3 koncertne etude op. 52. Igra lutk. Hvalospev. Igra senc. Osterc Marta (IV. letnik visoke šole). 13. Mendelssohn: Violinski koncert v e-molu, I. st. Burger Kajetan (violina, I. letnik visoke šole). Spremlja orkester drž. konservatorija in Ork. društvo Glasb. Matice. Dirigira: Uroš Prevoršek. 1» 3> 11 šola prof. Lovšetove 2 „ „ Zupevca 4 „ „ Korošca 5 „ „ Foedranspergove 6 „ „ Karasa 7 „ ravnatelja Betetta 8 „ prof. Trostove 9 „ „ Launa 10 „ „ Toneta Ravnika 12 „ „ Janka Ravnika 13 „ „ Slaisa Orkestralne vaje prof. L. M. Škerjanca. Pregled obiska v glavnih predmetih, razredih in letnikih ob sklepu šolskega leta. A. NIŽJA ŠOLA. Predmet R a z r e d Skupaj I. II. III. IV. m ž. m. Z. m. ž. m. ž. m. ž. Solopetje 2 4 — 1 — — — — 2 5 Klavir — 1 3 2 2 5 — 1 5 9 Violina 1 — 2 1 10 1 1 — 14 2 Čelo 1 — — — 1 — — — 2 Skupaj . . . 4 5 5 4 13 6 1 1 23 16 B. SREDNJA ŠOLA. Predmet Letnik Skupaj I. II. III. IV. V. VI. m. ž. m. ž. m. ž. m. ž. m. i. m. ž. m ž. Solopetje . . 5 9 3 2 4 4 2 6 2 3 14 26 Klavir . . . 9 19 1 11 3 4 1 4 1 — — 2 15 40 Violina . . . 6 — 2 — 4 — — — — — 1 — 13 — Čelo .... — — 3 — 1 — — — — 1 — — 4 1 Kontrabas . . - — 1 — 2 — — — — — — — 3 — Flavta . . . — — — — 1 — — — 1 — — — 2 — Oboa 1 — 1 — 1 — — — — — — 3 — Klarinet .... — — — — 3 - — — 1 - 2 — 6 — Fagot .... - — — — — — - — — — 1 — 1 — Ro« .... 1 — T robenta . . — — 1 - — 2 — — 1 — 4 — Pozavna . . . — — — - 1 — - — 1 — — — 2 — Orgle .... 2 — 3 — 5 — 2 — — — — - 12 — Skladba . . . 1 — — — 2 — 2 — 1 — — — 6 — Deklamacija — 1 1 1 1 Operna šola . 1 1 — Skupaj . . 26 29 15 13 28 8 9 10 5 3 5 88 68 23 C, VISOKA ŠOLA. _ e t n i k Predmet I. II. KIL IV. m. ž. m. ž. m. 2. m. ž. m. ž Solopetje — - Klavir — 1 — — — — 2 — 3 Violina 1 — — — — 1 — 2 — Skladba — — — 1 — 1 Skupaj . . . 1 1 2 2 3 3 C. PEDAGOŠKI ODDELEK. Predmet Letnik Skupaj I. II. III. IV. m, ž. m. ž. m. ž. m. ž. m. ž. Solopetje 1 2 — — — - 1 1 2 3 Klavir 1 1 — 1 — — — — 1 2 Violina 1 — 1 2 — Celo 1 — 1 — Orgle 1 — — — 1 — — — 2 — Skladba — — 2 — — 1 i 3 1 Skupaj . . . 4 3 3 V 1 - 3 2 11 6 Število gojencev: m. ž Skupaj V začetku leta vpisanih 116 78 194 Med letom vpisanih 10 8 18 Skupaj . . . 125 86 212 Med letom izstopili 13 11 24 Koncem šolskega leta . . . 113 75 188 Po narodnosti in veri: Narodnost: m. | ž. Skupaj Slovenska 120 80 200 Srbohrvaška 6 4 10 Čehoslovaška — 1 1 Nemška — 1 1 Razna — — — Skupaj . . . 125 86 212 Vera: m. ž. Skupaj Rimokatoliki 124 83 207 Pravoslavni 2 2 4 Protestanti • — 1 1 Skupaj . . . 126 86 212 Gojenci obiskujejo: m. j ž. Skupaj Osnovno šolo 1 1 Meščansko šolo — 1 1 Gimnazijo 24 12 36 Trgovsko šolo — 2 1 Trgovsko akademijo 1 1 2 Univerzo 12 3 15 Samo konservatorij 89 66 155 Skupaj . . . 126 86 212 Dodatek V šolskem lotu 1937./38 so položili diplomsko izpite: Srednja šola: Lipar Peter (skladba) Prevoršek Uroš (violina) Roeger Rija (klavir) Simoniti Radko (orgle) Žuilj s. Ljubomira (klavir) Visoka šola: Prevoršek Uroš (skladba) Pedagoški-učiteljski oddelek: Cvetko Dragotin (skladba) Čehovin Bogomil (čelo) Novak Marija (skladba) Snoj Venceslav (petje) 26 Imenik gojenk in učencev šole Glasbene Matice in podružnice na Rakovniku a) Šola Glasbene Matice: Ai-kun Ivica. (Izst. 1. II. 1937.) Ahlin Marija, klavir 1. razr„ teor., mlad. p. Ahtik Vitomir, violina 2. razr., mlad. p. Albreht Anton, violina 3. razr. Aleš Miroslav, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Anko Lojze, harmonika 3. razr. Anžur Jožica, teorija 1. razr.,, mlad. p. Arko Breda. (Izst. 1. II. 1937.) Arko Darija. (Izst. 1. II. 1937.) Auersperg Andra, klavir 1. razr., teor. Bajt Franc, Bojan, klavir 1. razr. Baloh Dalibor, klavir 3. razr. Baloh Janez, harmonika 1. razr. Baloh Jože, teorija 1. razrv mlad. p. BarbiS Hrvoje Peter, klavir 1. razr. Bartol Marijan, violina 3. razr. Bartol Majda, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Bartol Zora, klavir 3. razr. Batista Marko, violina 4. razr. Beden Ivan. (Izst. 1. I. 1937.) Beričii Fanika, klavir 3. razr. Bermež Marijan. (Izst. I. X. 193fi.) Betetto Milan, klavir 2. razr., teor. Bevc Emil, klavir 3. razr. Bianchi Nada, klavir 1. razr. Bianchi Vera, klavir 1. razr. BijeliS Ana, klavir 2. razr., teor. Boh Ada, klavir 1. razr. Boječ Nikolaj, klavir 1. razr., teor. Borišek Jože. (Izst. 1. I. 1937.) Borštnik Pavel, klavir 1. razr. Borštnik Sonja., klavir 1. razr. 27 Božič Silvester, klavir 2. razr. Brccolj Stanislava. (Izst. 1. XI. 1936.) Brecelj Tone, klavir 1. razr., teor. Brecelj Vida, klavir 1. razr. Breskvar Hilda, klavir 5. razr. Brodnik Mitja. (Izst. 15. II. 1937.) Brosche Gcrhard, oboa 1. razr. ork. v. Bučar Neda, klavir 2. razr., teor., mlad. p. Burger Marta, klavir 3. razr. Burjak Fridolin, teorija 1. razr., mlad. p. Butara Vito, klavir 1. razr., teor.,, mlad. p. Cerar Vilina. (Izst. 1. IX. 1936.) Cerar Vladimir, violina 2. razr. Christof Viktorija, klavir 4. razr. Ciglar Milan, klavir 1. razr. Cotič Marija, klavir 1. razr., teor,, mlad. p. Čampa Leopold, violina 2. irazr., teor., mlad. p. Čampa Sonja Magda, klavir 1. razr., teor. Čander Irena, klavir 1. razr. Čander Tatjana, klavir 3. razr. Černe Marinka, klavir 2. razr. Černej Aleksandra, klavir 1. razr. Čohal Miran, violina 3. razr. Danilovič Emilija, klavir 3. razr., teor. Deisinger Niko, violina 2. razr„ teor,, mlad. p. Detela Branko, violina 3. razr., teor. Dobeic Meri, klavir 2. razr., mlad. p. Dobršek Milena, solopetje 1. razr., kons. teor,, int. Dolmoviž Slavko, violina 5. razr., ork. v. Drapal Silvester, violina 4. razr., ork. v. Dular Peter, violina 3. razr,, teor., mlad. p. Erjavec Vojteh, violina 2. razr. Erjjin Jaroslava, klavir 1. razr. Fabiani Malčka, klavir 1. razr„ teor., mlad. p. Fabiani Pavla, klavir 1. razr., mlad. p. Fabjan Dosanka, klavir 2. razr., teor., mlad. p. Fain Elvira. (Izst. 18. I. 1937.) Fakin Marija, klavir 2. razr. Fantin Mira, klavir 4. irazr. Ferdič Ignac. (Izst. 15. II. 1937.) Ferlinc Alenka, klavir 2. razr. Ferlinc Marijan, klavir 1. razr. Filipič Darinka. (Izst. 1. V. 1937.) Finderle Mirko, violina 6. razr. Fink Miloš, violina 2. razr. Friedrich Aleksander, violina 5. razr. Fricdrith Nada. (Izst. 1. V. 1937.) htv v. 28 Furlan Aljoša. (Izst. 15. II. 1937.) Furlan Romana. (Izst. 15. V. 1937.) Furlan Vinko. (Izst. 15. V. 1937.) Gamze Rosanda, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Gerlovič Vanda, violina 3. razr. Germek Vlada. (Izst. 1. II. 1937.) Geržinič Noda. (Izst. 15. V. 1937.) Gnezda Nevenka, klavir 1. razr. Gnjezda Olga, klavir 5. razr. Godina Lidija, solopetje 2. razr., klav., viol., teor., mlad. p. Golli Andreja, teorija 2. razr., mlad. p. Goreč Larisa, klavir 3. razr. Gorjanc Franc Marijan, klavir 3. razr., teor., mlad. p. Gorjup Zvonko, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Gorkič Nada, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Goršič Stanislav, klavir 3. razr., kons. teor. Grabnar Draga, k 1 a v i ir 2. razr. Grailand Marija, klavir 3. razr. Gregorc Peter, klavir 1. razr. Gregorc Vera, klavir 3. razr. Grgič Zorka, klavir 1. razr. Grobming Mirjana, klavir 2. razr. Habbe Alfonz, klavir 5. razr. Habbe Bogdan, violina 2. razr., teor., mlad. p. Habe Stanislav, klavir 2. razr., teor. Hajnrihar Dašenka. klavir 1. razr., teor. Hamrla Boris, violina 2. razr. Hamrla Milan, klavir 1. razr. Hamrla Vlasta, klavir 4. razr. HcyJ>al Oskar, klavir 3. razr., int.p kons. teor. Herman Otmar, trobenta 5. razr., klav., ork. v., kons. teor., kontrb. Hočevar Miroslav, violina 2. razr., teor., mlad. p. Hofman Kraljeva Teodora, klavir 1. razr., teor., plast. Horvat Vida, klavir 1. razr. Hosner Josip, klavir 4. razr. Hribar France, harmonika 4. razr. Umne k Vera, čelo 1. razr. Ino Nevenka, klavir 3. razr. Ivančič Neda, klavir 4. razr. Jager Terezija, klavir 1. razr., teor. Jakil Marjutka, klavir 1. razr. Jaklič Daša, klavir 2. razr. Jakulin Viktor. (Izst. 1. IV. 1937.) Jamnik France, violina 5. razr., ork. v. Jančar Ivan. (Izst. 1. III. 1937.) Janežič Marija, k 1 a v i r 1. razr. ' 29 Jcločnik Silva, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Jemce Janez. (Izst. 20. I. 1937.) Jemec Marjanca. (Izst. 20. I. 1937.) Jenko Ivan, flavta 1. razr. Jenko Miloš, violina 3. razr., klav. Jeras Marko. (Izst. 15. IX. 1936.) Jereb Majda. (Izst. 1. II. 1937.) Jerič Smiljan, violina 4. razr. Jerman Majda, klavir 5. razr. Jerman Veronika, klavir 2. razr. Jocif Majda, klavir 2. razr. Jugovec Edvard, klavir 1. razr. Jurca Sonja, klavir 2. razr., teor., mlad. p. Jurin Olga, klavir 3. razr. Jurman Cirila, klavir 3. razr. Juvan Božidar, violina 3. razr. Juvane Bojan, klavir 1. razr. Juvančič Ana, klavir 1. razir. Južnič Gojmir, klavir 1. razr. Kalan ltudolf, harmonika 1. razr. Kalc Živka, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Kalin Vojka, teorija 1. razr., mlad. p. Kambič Borut. (Izst. 1. II. 1937.) Kambič Maksimiljan, v i o 1 i n a 3. razr. Kandare Desanka, klavir 1. razr. Karničnik Marko, teorija 1. razr., mlad. p. Kemperle Lida, teorija 1. razr., mlad. p. Kenda Dunja, klavir 2. razr. Kette Miran, violina 1. razr. Kette Roman, klavir 1. razr., teor.,, mlad. p. Klcmše Stanislav, violina 3. razr. Klenovšek Zdenka, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Klobčič Dušan, violina 3. razr., ork. v. Klopčar Nevenka, klavir 1. razr. Kneiscl Andreja, klavir 1. razr. Knez Miran, violina 1. razr., teor., mlad. p. Kobal Marja, klavir 1. razr. Kobal Vladimir, klavir 1. razr. Kobe Ivana. (Izst. 1. V. 1937.) Koch Iva, klavir 5. razr. Koch Zora. (Izst. 1. XI. 1936.) Koch Romana, klavir 7. razr. Kocijan Jože, v i o 11 n a X" razr. Kodor Urban Ernest, klavir 1. razr. Kogej Leopold, violina 2. razr., teor,, mlad. p. Kogoj Marij, klavir 1. razr. Kogoj Leander, violina 1. razr., teor., mlad. p. Kogoj Rihard, klavir 1. razr. Kokol Milica, klavir 2. razr. Komar Bojana, klavir 3. razr. Koinar Jelka, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Korošec Branko, teorija 1. razr., mlad. p. Korošak Jože, violina 2. razr. Kos Božena, klavir 1. irazr., teor., mlad. p. Kosec Pavel, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Koser Jaroslav, violina 2. razr., teor. Kostcvc Breda, klavir 3. razr. Kovač Valentina, klavir 2. razr. Kozak Vlasta, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Kozjak Ružiča. (Izst. 1. II. 1937.) Kraigher Živa, klavir 3. razr. Kramarif Nada, teorija 1. razr., mlad. p. Kramaršič Roman, violina 2. razr., teor., mlad. Kravanja Milena Ana, klavir 1. razr. Kren Ana Saša. (Izst. 1. I. 1937.) Kreč Ladi, k 1 av i r 2. razr. Kreč Marica, klavir 2. razr. Krek Milena, klavir 3. razr. Kričej Drago, klavir 2. razr., teor., mlad. p. Kričej Lidija, klavir 1. razr., teor,, mlad. p. Krištof Franco, klavir 1. razr. Križan Jože. (Izst. 1. IV. 1937.) Krulc Lojze, čelo V. razr. Krulej Nuška, klavir 2. razr. Kruljc Ljudmila, violina 5. razr., ork. v. Kunaver Dimitrij, klavir 1. razr. Kunc Elza, klavir 5. razr. Kunc Nada, klavir 2. razr. Kunčič Milojka, violina 3. razr., mlad. p. Kunst Lilijan, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Lampič Franc, violina 3. razr. Lampič Izidor, violina 5. razr. Lampič Stanislav. (Izst. 15. II. 1937.) Lancoš Velko, violina 2. razr., teor., mlad. p. Lapajne Katica. (Izst. 1. V. 1937.) Lapornik Adolf, klavir 3. razr. Laurcnčič Judita, klavir 2. razr. Laurenčič Otmar, violina 4. razr„ klav., ork. v. Lauter Jelka, klavir 1. razr. Lazar Milan, violina 5. razr. Lebar Ančika, klavir 2. razr. Lehpamer Ivo, violina 1. razr., teor., mlad. p. Leitgeb Cirila, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Lemež Majda, klavir 3. razr. Leskošek Hedvika, klavir 2. razr. Leskovšek Valentin, k 1 a v i r 2. razr. Levanič Eleonora. .'{Prestop, na drž. konservatorij 1. II. 1937.) Likar Mihael, v i o 1 i n a 1. razr., teor., mlad. p. Lindtner Miran, violina 4. razr. Logar Franc, klavir 1. razr., teor. Logar Milena, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Logar Vida, violina 3. razr. Logor Anica, violina 4. razr. Logor Ivan, klavir 1. razr. Lovrečič Boris, violina 1. razr., teor., mlad. p. Ložar Julijana. (Izst. 1. V. 1937.) Lukan Rada, klavir 8. razr. Lušin Alenčica. (Izst. 1. II. 1937.) Lušin Majda. (Izst. 1. II. 1937.) Lušin Radojka, klavir 3. razr. Magušar Saša, harmonika 1. razr. Majaron Angola, klavir 2. razr. Majaron Jožica, klavir 2. razr. Mancini Marko, violina 2. razr., teor., mlad. p. Marinčič Ljudmila. (Izst. 1. II. 1937.) Markič Uroš, teorija 1. razr., mlad. p. Martinc Alojzij, klavir 3. razr., harm. Mastnak Marija, violina 4. razr. Matičič Janez, violina 3. razr,, teor., mlad. p. Maučec Ignacij, k 1 a v i r 2. razr. Maytr Boris, violina 1. razr. Mazovec Majda, klavir 4. razr. Mazovec Polona* klavir 1. razr. Meglič Anton, klavir 1. 'razr,, teor. Menasze Helena, violina 2. razr. Mencej Ljudmila. (Izst. 15. III. 1937.) Michlor Helena, klavir 2. razr. Michler Zoran, klavir 3. razr. Mihelčič Nada, violina 5. razr. Mihclj Franc, solo petje 1. irazr. Mikcš Jože, harmonika 2. razr., teor., mlad. p. Miklavčič Franc, klavir 3. razr. Miklavčič Marjeta, klavir 2. razr. Mikyška Jiri, klavir 4. razr. Mlakar Janislava, klavir 1. razr. Mlejnik Mota, klavir 3. razr. Molka Viktor, violina 3. razr. Moskovič Julijo, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Morbacher Jožica, klavir 4. razr., pJast. Miiller Lidija, ltlavir 4. razr. Miiller Nada, k 1 a vir 3. razr. Miillcr Vanda, klavir 2. razr. Murgelj Živko Karlo, violina 1. razr.,, teor., mlad. p. Namar Emil, violina 4. razr. Nevšimal Hana, k 1 a v i ir 1. razr., teor. Novak Dušan, violina 1. razr,, teor., mlad. p. Novak Cvetka, klavir 1. razr., teor., mlad. p. Novak Jože. (Izst. 1. II. 1937.) Novak Kristina. (Izst. 1. II. 1937.) Novak Krista, klavir 3. razr. NovSak Valerija, klavir 3. razr. Oblat Dragica, klavir 2. razr. Ogorevc Robert. (Izst. 15. IV. 1937.) Ogrizek Fran, violina 5. razr., ork. v. Ogrizek Stane, violina 3. irazr. Onič Darinka, klavir 1. razr. Oršič Marija. (Prestop, na drž. konservatorij 1. II. 1937.) Osana Ivo, klavir 3. razr. Osana Majda, klavir 1. * ® £ H O 39 Vpisanih Število m. ž. Skupaj V začetku šolskega leta vpisanih 218 231 449 Med šolskim letom vstopilo 34 31 65 Med šolskim letom izstopilo 37 43 80 Koncem šolskega leta ostalo 215 219 434 Redovanje: Predmeti 5 4 3 2 1 Neocenjen Skupaj m. ž. m. 1 ž m. 1 ž. m. ž. m. 1 ž- | m. 1 ž. Solopetje 1 1 2 1 2 5 Klavir 33 61 39 90 17 32 — 3 1 — — 1 90 187 Violina 39 2 64 8 8 1 1 111 12 Čelo — 1 2 — — — — — — — — 2 1 1 1 — Trobenta 1 — Flavta 1 2 3 — 1 — Krom. harmonika — - 7 — 6 — 1 — — — — — 14 — Teorija 18 22 25 19 8 5 1 — — — 1 2 53 48 Mladinsko petje . . 37 34 1 5 2 3 40 42 Kons. teorija . . . 2 — 2 1 — 1 — — — — — 4 2 Intonacija .... 1 1 - 1 1 2 Harmonija .... 5 5 2 Kontrapunkt . . . 1 — Deklamacija . . . 1 1 1 Plastika 3 Orkestralne vaje . . 4 — 9 1 13 1 Glasbeni vrtec . . . 8 19 8 19 Skupaj . . .j 113jl25| 151 129 43 41 3 3| 1 H 11 27 |352 325 40 Po narodnosti in veri: m. z. Skupaj Slovenci 204 204 408 Srbohrvati 1 11 12 Čehi 4 1 5 Slovaki 2 — 2 Nemci 4 3 7 Skupaj . . . 215 219 434 m. ž. Skupaj Rimokatoliki 212 211 424 Pravoslavni 1 7 8 Protestanti 1 — 1 Izraelci 1 — 1 Jevrejci — 1 1 Skupaj . . . 215 219 434 41 Nastopi gojencev Glasbene Matice V torek, dno 1. junij« 1937 ob 18. in četrt v veliki Filhanionični dvorani. I. SKLEPNA PRODUKCIJA gojencev šole Glasbene Matice. i. Witschi: Igrajmo se vlak. Se že peljemo. Pavlič Saša (i. razr. — klavir). i. Kriika: Cirkus: Čarovnik, Hej-hop! Cotič Marija (i. razr. — klavir). 3. Moy: On the River. Valček. Kunst Lilijan (1. razr. — klavir). 4. Sokolovski: Vprašanje. Kunčič Milojka (3. razr. — violina). Pri klavirju: prof. Karel Jeraj. 5. Gurlitt: Snivanje. Air Luis XIII. Rokoko. Jurca Sonja (2. razr. — klavir). 6. Zilcher: Scherzino. Majniška. Bučar Neda (2. razr. — klavir). 7. Mozart: Menuet. Zilcher: Tarantela. Kreč Marica (2. razr. — klavir). 8. Mayer: Tožba. Rihovsky: V lutkovem gledališču. Kreč Ladko (2. razr. — klavir). 9. Couperin: Gavota. Puhar Andrej (2. razr. — violina). Pri klavirju: Puhar Majda. 42 io. Kučerova: Pripovedka. Med otroki. Jaklič Daša (2. razr. — klavir), n. Grecaninov: Serenada Moy: Ovčar s pipo. Trontelj Milena (2. razr. — klavir). 12. Gliere: Pesmica. Lovska pesem. Vrhovnik Majda (4. razr. — klavir). 13. Corelli: Largo affettuoso. Pelan Borut (2. razr. — violina). Pri klavirju: Adamič Bojan. 14. Gluck: Rajanje duhov iz opere Orfej. Dancla: Rondo. Kocjan Jože (4. razr. — violina). Pri klavirju: Eiletz Rafael. 15. Behr: Serenadica. Radi: Na igrišču. Igrata 4 ročno: Irena Čander (1. razr.), Tatjana Čander (3. razr.). 16. Kraus: Na otroškem plesu. Valček. Danilovič Emilija (3. razr. — klavir). 17. Moskowsky: Serenada. Beethoven: Spominski list. Jerman Majda (5. razr. — klavir). 18. Chopin: Dva preludija. Heller: Ciganska. Čander Tatjana (3. razr. — klavir). 19. Dancla: Mala melodična etuda. Jerič Smiljan (4. razr. — violina). Pri klavirju: Eiletz Rafael. 20. Tarenghi: Pesem čolnarja. Gorjanc Franc (3. razr. — klavir). 21. Tarenghi: Orijentalska serenada. Reinhold: Gavota. Laurenčič Otmar (3. razr. — klavir). Št. 3 šola gdč. Šaplja Božene „ Mahkota Manice g. Staniča Franja g. Pavčiča Josipa gdč. Šesekove 1, 2 9» 13 5, 6, 7, 8, 15, 16, 17, iS 10, 11, 12 4 20, 21 14. 19 ge. Hribar-Jeraj Vide g. Šonca Viktorja g. Rupla Karla. 43 V ponedeljek, dne 7. junija 1937 ol> 18. in fetrt v veliki Filhurm. dvorani. II. SKLEPNA PRODUKCIJA gojencev Glasbene Matice 1. Heller: Žongler. Vožnja na saneh. Živi6 Renata (i. razr. — klavir). 2. Grečaninov: Koračnica vojačkov. Strašni dogodek. Sarauer: Otroška pesmica. Janežič Marija (i. razr. — klavir). 3. Grečaninov: Opica pleše. Slonov ples. Klenovšek Zdenka (i. razr. — klavir). 4. Mozart: Koračnica duhovnikov iz opere »Čarobna piščal«. Menuet iz simfonije v es-duru. Jugovec Edvard (I. razr. — klavir). Igra štiriročno z učiteljico Hrašovec Silvo, j. Zileher: Zadovoljnost. Beethoven: Kmečki ples. Kunc Nada (1. razr. — klavir). 6. Pavčič: Mali pianist, I. zv. Narodne pesmice: 2, 4, 5, 9, io, 16. Strniša Metka (1. razr. — klavir). 7. Drdla: Melodija. Dolmovič Slavko (4. razr. — violina). Pri klavirju: Jelenc Olga, konservatoristka. 8. Ebele: Igra vode. Vardale: Labud. Fakin Marija (2. razr. — klavir.). 9. Goedicke: Etuda. Ples. Polka. Pesem. Erzin Jaroslava (1. razr. — klavir). 10. Baton: Davna pesem. Baynon: Ruski ples. Stare Jelka (2. razr. — klavir). 11. Adams: Uspavanka. Zvonovi. Zilcher: Po vrtnih stezicah. (6 ročno). Igrajo: Dobeic Merica, Jerman Verica, Pretnar Marica (vse 2. razr. — klavir). 12. Gounod: Ave Maria. Hildach: Godec. Godina Lidija (2. razr. — sopran). Pri klavirju: Osterc Marta, konservatoristka. Violina: Žižmond Ivan, konservatorist. 3. /z albuma klasikov: Zilcher: Majska. Beethoven: Sonatina v g-duru, I. st Bertini: Menuet. Betetto Milan (2. razr. — klavir). 4. Colomer: Velika žalost. Grecaninov: V čolnu. Jerman Verica (2. razr. — klavir), j. Grecaninov op. 123.: Naporno delo. Mamici. Harmonikar. Kovač Valentina (2. razr. — klavir). 6. Ellerton: Rondino. Ogrizek Franjo (j. razr. — violina). Pri klavirju: Jelenc Olga, konservatoristka. 7. Beethoven: Sonatina op. 49. Christof Vikica (4. razr. — klavir). 8. Mozart: Sonata I., i.st. Bartol Zora (3. razr. — klavir), Igra štiriročno z učiteljico Hrašovec Silvo. 9. Jurij Benda (1755) (češki predklasik). Simfonija v b-duru. Moderato — Allegretto — Allegro vivace. Izvaja orkester šole Glasbene Matice pod vodstvom prof. Karla Jeraja. Št. 1, 2, 8, 17 šola ge. Verbič-Štrukljeve Milene „ 3, 4, 18 „ gdč. Hrašovčeve Silve „ Vogelni' ove Marice „ Zarnikove Zore ge. Wistinghausnovc Vande g. Šivica Pavla „ Ivančiča Avgusta „ 5, 6, 11, 13, 14 9, 10 12 M 7» 16 Propagandni teden Učite se glasbe! Produkcije šole Glasbene Matice in Drž. konservatorija. V ponedeljek, ilne 15. marca 1937 ob 18. in četrt v dvorani Filharm. družbe. OTROŠKI GLASBENI VRTEC Zakaj smo ustanovili otroški vrtec in kaj se učimo v njem Govori Manica Mahkotova. Deklamacija: Bolna punčka. Rajanje: Majhna sem bila. Marko skače. Deklamacija: OTON ZUPANČIČ: Kadar se Ciciban joče. Ples: Vojaki. Petje: Soncc čez hribček gre. Na Gorenjskem je fletno. Deklamacija: OTON ZUPANČIČ: Pripovedka o nosku. Ples: Veter se igra z listjem. Rajanje: Konjiček. Deklamacija: OTON ZUPANČIČ: Ciciban - Cicifuj. Ples s punčkami. Petje: Barčica. Jaz pa pojdem na Gorenjsko. Deklamacija: OTON ZUPANČIČ: Ciciban in čebela. Ples: Trnjulčica. Šola: M. Mahkota in M. Vakselj. V torek, dne 16. marca 1937 ob 18. in žetrt v veliki Filharmanični dvorani. ŠOLA GLASBENE MATICE i. Kaj si obetamo od pouka na glasbenih zavodih. Govori Pavel Šivic. i. Grecaninov: op. 98.: a) Pripovedka. b) Cinasti vojaki. c) Ples. 46 č) Etuda. d) Na trati. e) Njanja je bolna. f) Dolgočasna šolska naloga. g) Strašen dogodek. h) Po plesu. i) Valček. Igrata na klavirju: Kričej Drago (2. razr.) Kovač Valentina (2. razr.) 3. Grcčaninov: op. 126.: a) Zimski večer. b) Veseljaček. Puhar Andrej (violina — 2. razr.) Pri klavirju: Puhar Majda. 4. Maslo: op. 20.: a) Na jagode. b) Pot domov. c) Zlata urica. Krulej Nuša (klavir — 2. razr.) 5. Šin: Pesmi in plesi: a) Polka. b) Furiant. Krentzlin: op. 85.: Lov. Petrič Helena (klavir — 2. razr.) 6.) Gurlitt: a) Valček. b) Koračnica. c) Ples. Škerjanc: Iz Preludijev št. 1. Peteln Majda (klavir — 1. razr.) 7. Dahms: op. 14.: Pesem brez besed. Hummel: Mali goslač. Deisinger Niko (violina — 2. razr.) Pri klavirju: Schroll Eleonora. 8. Diabelli: op. 163.: Sonatina I. (četveroročno). Skuhala Milena (klavir — 2. razr.) Prof. Šivic Pavel. 9. Kraus: Iz otroške izbice. a) Uspavanka. b) Dobro jutro, mamica. c) Menuet. č) Koračnica. Leskošek Heda (klavir — 2. razr.) 10. /. 2emla: Pomladni dan. Zabrič Srečko (violina — 2. razr.) Pri klavirju: Schroll Eleonora. 11. P. Šivic: Mikijev god. a) Miki se zbudi. b) Miki pleše. c) Poredni Miki je tepen. č) Miki joče. d) Miki zopet poje. Wohinz Marijanca (klavir — 2. razr.) 12. Tarenghi: Pesem. Gorjanc Franc (klavir — 1. razr.) 13. J. Zemla: Humoreska. Dular Peter (violina — 3. razr.) Pri klavirju: Schroll Eleonora. 14. Botazzo: Uspavanka. Lavrenčič Otmar (klavir — 2. razr.) 1 j. G. Lange: Cvetna pesem. Jenko Miloš (violina — 3. razr.) Pri klavirju: Jelenc Olga. 16. Grecaninov: Stekleni biseri. Betetto Milan (klavir — 2. razr.) 17. Čajkovski: Reverie op. 39. št. 20. Pelan Borut (violina — 2. razr.) Pri klavirju: Adamič Bojan. 18. Diabelli: Sonatina. Kraigher 2iva (klavir — 3. razr.) 19. Rieding: Koncert v h-molu, I. st. Osim Vojko (violina — 3. razr.) Pri klavirju: Schroll Eleonora. 20. T arenghi: Pomladno žuborenje. Ruska pesem. Christof Vikica (klavir 4. razr.) St. 2, 4, 6, 8, 9, 11 šola prof. Pavla Šivica ». 3. 17 1» n Staniča .. 7. io, 13, 19 »» » Pfeiferja ,, 12, 14 » n Sonca >. >> H Ivančiča » 18 13 » Vogelnikove „ 20 »» ,» Štrukelj-Verbičeve. V sredo, dne 17. marca 1937 ob 18. in četrt v veliki Filhamonižni dvorani. MLADINSKI ZBOR IN ŠOLSKI ORKESTER I. del: 1. Važnost ansamblskih vaj in možnosti domačega igranja. Govori L. M. Škerjanc. 2. Adamič: V pozni jeseni. 3. Mirk: Jurjeva. 4. Premrl: V hiši nazareški iz »Mater dolorosa«. 48 s. Sivic: Tri otrokove želje Izštevalnica. 6- Osterc: Belokranjske nagajivke. 7- Sattncr: Mica Butica. Poje mladinski zbor šole Glasbene Matice pod vodstvom prof. Viktorja Šonca. Pri klavirju prof. M. Mahkotova. II. del: Suita za godala »Vsaka doba ima svojo glasbo« Priredil Karel Jeraj. 1. Davni časi: Lully (1632 — 1687): Gavota in Museta. 2. Predklasična doba: Bach (1685 — 1750): Air iz suite v d-duru. 3. Klasična doba: Mozart (1756—1791): Menuet iz Divertimento št. 17. (Trio iz simfonije v es-duru.) 4 Romantična doba: Schumann (1810—1856): Sanjarija iz otroških scen. 5. Poznoromantična doba: a) Bizet (1831 — 1875): Adagietto iz suite L’arlesienne b) Dvorak (1841 — 1904): Humoreska. 6. Predvojna doba: Debussy (1862 — 1918): Danse profane. 7. Povojna doba: Milbaud (1892—): I. stavek (uvertura iz IV. simfonije). 8. Sedanjost: Charles Tobias, Jack Scboll in Muray: »Poor Cinderella«, angleški valček. Izvaja orkester šole Glasbene Matice pod vodstvom prof. Karla Jeraja. V ponedeljek, dne 22. marca 1937 ob 18. in četrt r veliki Filharm. dvorani. DRŽ. KONSERVATORIJ Klasična in romantična doba. 1. Absolventi naših glasbenih zavodov, njihovi živi jenski poklici in možnosti zaposlitve. Govori prof. Marjan Lipovšek. 2. Grečaninov: Ujetniki Adamič: Nocoj je pa lep večer. Kavčič Franc (bas — I. let. sr. š.) Pri klavirju: Osterc Marta. 3. Kuhlau: Sonatina z varijacijami. Osana Jože (klavir — 4. razr. niž. š.) 4. Corelli: Largo affettuoso Boccherini: Menuet. Stanič Jelka (violina — 2. razr. niž. š.) Pri klavirju: Adamič Bojan. 5. Klengel: Koncertino. Andante II. st. Allegro I. st. Karlovih Josip (čelo II. let. sr. š.) Pri klavirju: Turšič Ivan. 6. Chopin: Nokturno Mazurka. Ogrin Ksenija (klavir — II. let. sr. š.) 7. Wagner: Leteči Holandec, balada Sente Lajovic: Iskal sem svojih mladih dni. Pavlovčič Štefanija (sopran — IV. let. sr. š.) Pri klavirju: Seifert Herta. 8. Mozart: Sonata št. 18, I. stavek. Sever Marko (violina — II. let. sr. š.) Pri klavirju: Schroll Eleonora. 9. Bloudek: Allegro iz koncerta. I. st. Prettner Karel (flavta — V. let. sr. š.) Pri klavirju: Adamič Bojan. 10. Wagner: Arija Elizabete iz opere »Tanhauser« »Tebi pozdrav, dvorana krasna«. Lajovic: Serenada. Polajnar Ljudmila (sopran — IV. let. sr. L) Pri klavirju: Seifert Herta. 11. Wicniawski: Koncert v d-molu II. in III. stavek. Prevoršek Uroš (violina — IV. let. vis. š.) Pri klavirju: Gallatia Reinhold. 12. Handl: Zbor iz oratorija Mesija. Št. 21 Largo. Št. 22 Fuga. Pojo gojenci zborovske šole drž. konservatorija pod vodstvom kapelnika g. dr. Danila Švare. Št. 2, šola prof. Wistinghausnovc 3. 6 „ „ Vogelnikove 4» ” .. „ Šlaisa 5 „ Leskovica-Miillerja 7. 10 » „ T rostove 8 „ Staniča 9 „ Korošca „12 zborovska šola kapelnika dr. Švare. 50 . - N,-; ;>