Nakal \i poglaifja o narodnem gospodarslvo, Žitni trg. Vsled slabega in deloma čisto zaostalega železniš- kega prometa počiva tudi žitna trgovina po naših juž- nih, žitorodnih pokrajinah. Vojvodina sama, bi rabila okrog 3000 vagonov za odpremo raznih žitnih vrst v glede prehrane skrajno pasivne kraje, kot ˇ: Bosno in Hercegovino, črno goro in Dalmacijo, a so vsi toza- devni klici po vagonih na ministrstvo saobračaja za- manj. Nova pšenica radi železniških sploh ni t prome- tu v večjih količinah in se gibljejo njene cene med 1800—1820 K, oves med 1320—1340 K, stara koruza 1520—1540 K, moka nularica 2650—2700 K 100 kg. Iz poročila o južnem vinskem trgu. Zadnjih osem dni je vplivalo povoljno na razvo/ grozdja. jNTekaj dežja je padlo, ki je vplival na vino- grade zelo dobro. Ako bi pa sedaj nastopil trajen dež, bi to kvarno vplivalo na kvaliteto novega vina. Radi suše bodo nabrali po južnib vinorodnih krajih 20 odstotkov manj vina, kot so prvotno pričakoTali. Stara vina se drže v cenah, ker je izvoz vina iz južnih krajev radi zastoja v blagovnetn prometu na držaynih železnicah v zastoju. Iz glavnih južnih vinorodnih krajev — okolice Vršca in Subotice — je vsak izroz vina izkijučen. Južni vinogradniki so uverjeni, da bo železm»ki promet zaprt za prevoz vina tudi za dobo trgatve. Iz Vršca in Subolice javljajo, da plačujejo domači vinski trgovci stara bačka vina po 16—17 K 1 liter in tudi nova ne bodo cenejša. Trgovina s slivami. S slivami se že trguje v okrajih Požeg*—Gradiška šamac in se plačuje dober, zdrav sad po 4—6 kron en kilogram. Slivovko zelo živahno ponujajo in zahteTajo za en liter 170—180 K. Žganjekupci se ne morejo odločiti za večje nakupe slivovke, ker so njene cene še previsoke.