DELEGATSKO VPRAŠANJE ŠT. 284 KS DRAVLJE S strani RSC oz. izvajalca delna tnestni obvoznici so bili predstavnikiKSDravelj obveščeni, da protihrupni nasip od križišča z Regentovo cesto ob Servisni cesti, ki naj bi se v loku končal ob Smrtnikovi ulici (protihrupho naj bi ščitil zlasti lokacijo bodočega VVZ in stanovanjski blok Smrtnikova 3-5) ne bo v celoti realiziran, ker bi se v nasprotnem primeru onemogočil dostop oz. transport do betonarne SGP Pionir do gradbišč. O zadevi je razpravljal zbor stanovalcev Smrtnikova 3-5, dne 24. 9. 1980, seznanjena pa je bila tudi temeljna delegacija. Ta se je odločila posredovati skupščini občine Ljubljana—Siška naslednje delegatsko vprašanje oz. zahtevo: — Protihrupna zaščita ob obvoznici mora biti realizirana po načrtovani dolžini, širini in višini nasipov s predvideno zasaditvijo. — Ažurnejše odstranjevanje zatečenih situacij ob trasi ne bi povzročalo zastojev pri gradnji mestne obvoznice (teh je bilo ravno na odseku Celovška — Regentova precej) ali celo ogrožalo minimalne aktivne protihrupne zaščite. — Zakaj ni bila SGP Pionir pred pričetkom del na obvoznici pravočasno določena nova primernejša lokacija za betonarne? — Prostor, ki ga sedaj zaseda betonarna, mora biti v najkrajšem možnem roku sproščen in s tem omogočena izvedba načrtovane protihrupne zaščite. — KS Dravlje ne terja nove lokacije za betonarno zgolj zaradi ovir pri delih na obvoznici. Od tedaj, ko je bila betonarni dana lokacija, je v okolici zrasla stanovanjska soseska — sem taka hrupna dejavnost ne sodi. Prvotne makadamske poti so sedaj asfaltirane (Draveljska ulica, ceste v soseski SS 7/1), vendar niso grajene za tak težak transport, ki se odvija do betonamerzato so že vidne poškodbe. In ne nazadnje gre za varnost občanov in še zlasti otrok, ki bodo na poti v šolo in VVZ (predvsem otroci iz KS Bratov Babnik) hodili po teh ulicah oz. jih prečkali. , Odgovor ¦ Dela pri izgradnji zahodne obvoznice v Ljubljani tečejo v okviru predvidenih operativnih planov. Z zemeljskimi deli in prestavitvami komunalnih vodov se približujemo Celovški cesti, šele po tej fazi lahko zaključujemo protihrupne nasipe. Vsa dela izvajamo po potrjeni in pregledni tehnični dokumentaciji vključno tudi protihrupne nasipe, ki bodo y celoti zakjučeni še v letošnjem letu skupaj s hortikulturno ureditvijo. Za vsa ostala vprašanja, ki so navedena v delegatskem vprašanju, da odgovor lahko le vaša skupščina oz. njena strokovna služba. Vodja sektorja za novogradnje Emil Pavlin , dipl. ing.