ISSN 2536-4162 (spletna izd.) WWW.LOGATEC.SI - GLASILO OBČINE LOGATEC - LETNIK LIV - 3. MAREC 2023- ŠT. 3 URADNE OBJAVE ŠT. 3 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 1 URADNE OBJAVE Na podlagi 28. člena in prvega odstavka 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21) 19. in 20. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05, 120/05, 93/15), 9. in 15. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 12/20), je Občinski svet Občine Logatec, na svoji 3. redni seji, dne 23. 2. 2023, sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI CEN PROGRAMOV PREDŠOLSKE VZGOJE IN VIŠINE STROŠKOV ŽIVIL V VRTCIH OBČINE LOGATEC 1. Ceni programov v vrtcih, s sedežem v občini Logatec, znašata mesečno na otroka: - za prvo starostno obdobje 660,89 EUR, - za drugo starostno obdobje 491,25 EUR. 2. Stroški živil v ceni programov obeh starostnih skupin znašajo: 54,00 EUR mesečno na otroka. 3. 1) Z dnem veljavnosti tega sklepa, preneha veljati Sklep št: 602-2/2022-3, z dne 2. 2. 2022. 2) Ta sklep se objavi v uradnem glasilu Občine Logatec in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 602-2/2023-3 Datum: 23. 2. 2023 Berto Menard, l.r. ŽUPAN UO 2 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 110., 118. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/07) in 24. člena Statut Občine Logatec (Logaške novice, št. 12/20) župan Občine Logatec sprejemam SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Stanovanjska soseska v Dovcah 1. člen (predmet sklepa) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska v Dovcah (v nadaljnjem besedilu: OPPN). 2. člen (potrditev izhodišč za pripravo OPPN) (1) Priprava OPPN je določena v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 5/21 – uradno prečiščeno besedilo, v nadaljnjem besedilu: OPN). (2) Določila in usmeritve strateškega in izvedbenega dela OPN in investicijske pobude za območje OPPN so povzete v Izhodiščih za pripravo OPPN; območje EUP BL-30, ki jih je izdelalo podjetje Urbania, prostorske rešitve d.o.o., Koseška cesta 8, 1000 Ljubljana, pod. št. projekta 064-4a-21_1, december 2021 in se s tem sklepom potrdijo. 3. člen (območje OPPN in predmet načrtovanja) (1) Območje OPPN predstavlja enoto urejanja prostora EUP z oznako BL-30. Območje OPPN v obsegu okvirno 1,8 ha in se v času priprave OPPN lahko spremeni. (2) Območje OPPN obsega zemljišča s parc. št. 923/8, 942/3, 942/4, 942/13, 942/14, 942/15, 942/16, 942/17, 942/19, 942/20, 942/21, 942/22, 942/23, 942/24, 942/25, 1082/2, 1082/6, 1082/8, 942/8, 1612/10 939vse k. o. Blekova vas. (3) OPPN bo izdelan za potrebe notranjega razvoja območja s podrobnejšo namensko rabo prostora SSs - urbana prostostoječa stanovanjska pozidava ter določitve lokacijskih pogojev za načrtovane prostorske ureditve ob predhodnem upoštevanju določil OPN Logatec ter zahtev, izhajajočih iz omejitev varovanj in zavarovanj. Predvideva se novogradnja 19 enot stanovanjskih hiš s pripadajočo infrastrukturno in prometno ureditvijo ter potrebnih gradbeno inženirskih objektov. Število enot stanovanjskih hiš se v postopku priprave osnutka in predloga OPPN lahko spremeni. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev, vrsta postopka, seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznih udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) (1) Strokovne rešitve se pridobijo v skladu z določili ZUreP-2 in spremljajočimi predpisi in na podlagi Izhodišč in prikaza stanja podjetja Urbania, prostorske rešitve d.o.o., iz Ljubljane. (2) OPPN se skladno s 119. členom ZUreP-2 pripravi in sprejme ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave in sprejetja občinskega prostorskega načrta, (3) Za pripravo OPPN mora pobudnik zagotoviti pripravo naslednjih podatkov in strokovnih podlag: - izdelan geodetski načrt območja, - prikaz stanja prostora, - elaborat lastništva zemljišč, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s splošnimi smernicami nosilcev urejanja prostora, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s strateškimi in izvedbenim delom OPN - elaborat ekonomike. (4) V postopku priprave OPPN se lahko izdelajo tudi dodatne strokovne podlage, preveritve in rešitve, ki jih v fazi postopka lahko zahtevajo posamezni nosilci urejanja prostora, ali se izkaže, da jih je treba pripraviti. 5. člen (roki za pripravo OPPN) (1) Rok za sprejem OPPN je predviden 14 mesecev od objave tega sklepa. Upoštevani so minimalni okvirni roki. V primeru, da bo v postopku treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje ali druge raziskave, se postopek podaljša za najmanj en mesec v vsaki fazi. (2) Okvirni roki posameznih faz priprave in sprejem OPPN: URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 3 URADNE OBJAVE aktivnost priprava Izhodišč in Sklep o pripravi pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje izdelava osnutka OPPN za pridobitev mnenj dopolnitev osnutka OPPN javna razgrnitev, javna obravnava, sprejem na občinskem svetu (I. obravnava), priprava stališč do pripomb izdelava predloga OPPN za pridobitev mnenj sprejem na občinskem svetu (II. obravnava) rok december 2021 marec 2022 3 mesece po objavi sklepa 5 mesecev po objavi sklepa 2 meseca po dopolnitvi osnutka 2 meseca po sprejemu osnutka OPPN na občinskem svetu 3 mesece po pripravi predloga 6. člen (navedba nosilcev urejanja prostora) (1) Pri pripravi OPPN sodelujejo in se vključujejo naslednji nosilci urejanja prostora (v nadaljnjem besedilu: NUP), ter ostali udeleženci: - Zavod RS za varstvo narave, OE Ljubljana, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, - Ministrstvo za zdravje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, - Občina Logatec, prometna infrastruktura, - Komunalno podjetje Logatec, d. o. o., komunalna infrastruktura, - Elektro Ljubljana, d. d., energetska infrastruktura, - Telekom Slovenije, d. d., PE Ljubljana, telekomunikacijska infrastruktura, (2) Če se v postopku priprave podrobnega prostorskega načrta ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih nosilcev urejanja prostora, se jih v postopek vključi naknadno. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) (1) Javnost se seznani s pričetkom postopka priprave OPPN z objavo tega sklepa in Izhodišč iz drugega odstavka 2. člena tega sklepa, na spletni strani Občine Logatec. (2) Javnost se v postopek vključuje skladno s 112. členom ZUreP-2. Dopolnjen osnutek se javno objavi in javno razgrne. Med javno razgrnitvijo bo občina zagotovila tudi javno obravnavo. Javnosti se na objavljeno in razgrnjeno gradivo omogoči dajanje predlogov in pripomb v roku, ki ni krajši od 30 dni. Občina preuči pripombe in predloge javnosti ter do njih zavzame stališče, ki jih skupaj s predlogom OPPN objavi na spletni strani. OPPN občinski svet sprejme z odlokom, ki se po sprejemu javno objavi v uradnem glasilu. 8. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave podrobnega prostorskega načrta) (1) Pripravo OPPN financira pobudnik, ki v ta namen sklene pogodbo z izvajalcem, ki izpolnjuje zakonite pogoje za prostorsko načrtovanje. (2) Obveznosti pobudnika v postopku priprave OPPN se lahko določijo z dogovorom o sodelovanju med Občino Logatec in pobudnikom. 9. člen (začetek veljavnosti sklepa) (1) Ta sklep se skupaj z Izhodišči iz 2. člena tega sklepa objavi na spletni strani občine najkasneje peti delovni dan po tem, ko občina prejme obvestilo pristojnega ministrstva, da je sklep objavljen na njegovi spletni strani. (2) Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3503-5/2021-3 Datum: 16. 2. 2022 Berto Menard, l.r. ŽUPAN UO 4 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 110., 118. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/07) in 24. člena Statut Občine Logatec (Logaške novice, št. 12/20) župan Občine Logatec sprejemam SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta Soseska na Potoški cesti 1. člen (predmet sklepa) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta Soseska na Potoški cesti (v nadaljnjem besedilu: OPPN). 2. člen (potrditev izhodišč za pripravo OPPN) (1) Priprava OPPN je določena v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 5/21 – uradno prečiščeno besedilo, v nadaljnjem besedilu: OPN). (2) Določila in usmeritve strateškega in izvedbenega dela OPN in investicijske pobude za območje OPPN so povzete v Izhodiščih za pripravo, ki jih je izdelalo podjetje S.M.Studio, projektiranje, svetovanje in nadzor pri gradnji objektov, d.o.o., z Vrhnike, pod. št. projekta 02/21-OPPN, november 2021, dopolnitev 1 – december 2021 in se s tem sklepom potrdijo. 3. člen (območje OPPN in predmet načrtovanja) (1) Območje OPPN predstavlja enoto urejanja prostora EUP z oznako BL-78. Območje OPPN v obsegu okvirno 5500 m2 in se v času priprave OPPN lahko spremeni. (2) Območje OPPN obsega zemljišče s parc. št. 1521/1, k. o. Blekova vas. (3) OPPN bo izdelan za potrebe notranjega razvoja območja s podrobnejšo namensko rabo prostora SSn – urbana strnjena stanovanjska pozidava ter določitve lokacijskih pogojev za načrtovane glavne prostorske ureditve ob predhodnem upoštevanju določil OPN Logatec ter zahtev, izhajajočih iz omejitev varovanj in zavarovanj. Predvideva se novogradnja 18 enot stanovanjskih hiš v nizu s pripadajočo infrastrukturno in prometno ureditvijo ter potrebnih gradbeno inženirskih objektov. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev, vrsta postopka, seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznih udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) (1) Strokovne rešitve se pridobijo v skladu z določili ZUreP-2 in spremljajočimi predpisi in na podlagi Izhodišč in prikaza stanja podjetja S.M.Studio, projektiranje, svetovanje in nadzor pri gradnji objektov, d.o.o., z Vrhnike (2) OPPN se skladno s 119. členom ZUreP-2 pripravi in sprejme ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave in sprejetja občinskega prostorskega načrta, (3) Za pripravo OPPN mora pobudnik zagotoviti pripravo naslednjih podatkov in strokovnih podlag: - izdelan geodetski načrt območja, - prikaz stanja prostora, - elaborat lastništva zemljišč, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s splošnimi smernicami nosilcev urejanja prostora, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s strateškimi in izvedbenim delom OPN - elaborat ekonomike. (4) V postopku priprave OPPN se lahko izdelajo tudi dodatne strokovne podlage, preveritve in rešitve, ki jih v fazi postopka lahko zahtevajo posamezni nosilci urejanja prostora, ali se izkaže, da jih je treba pripraviti. 5. člen (roki za pripravo OPPN) (1) Rok za sprejem OPPN je predviden 14 mesecev od objave tega sklepa. Upoštevani so minimalni okvirni roki. V primeru, da bo v postopku treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje ali druge raziskave, se postopek podaljša za najmanj en mesec v vsaki fazi. (2) Okvirni roki posameznih faz priprave in sprejem OPPN: URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 5 URADNE OBJAVE aktivnost priprava Izhodišč in Sklep o pripravi pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje izdelava osnutka OPPN za pridobitev mnenj dopolnitev osnutka OPPN javna razgrnitev, javna obravnava, sprejem na občinskem svetu (I. obravnava), priprava stališč do pripomb izdelava predloga OPPN za pridobitev mnenj sprejem na občinskem svetu (II. obravnava) rok december 2021 februar 2022 3 mesece po objavi sklepa 5 mesecev po objavi sklepa 2 meseca po dopolnitvi osnutka 2 meseca po sprejemu osnutka OPPN na občinskem svetu 3 mesece po pripravi predloga 6. člen (navedba nosilcev urejanja prostora) (1) Pri pripravi OPPN sodelujejo in se vključujejo naslednji nosilci urejanja prostora (v nadaljnjem besedilu: NUP), ter ostali udeleženci: - Zavod RS za varstvo narave, OE Ljubljana, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, - Ministrstvo za zdravje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, - Občina Logatec, prometna infrastruktura, - Komunalno podjetje Logatec, d. o. o., komunalna infrastruktura, - Elektro Ljubljana, d. d., energetska infrastruktura, - Telekom Slovenije, d. d., PE Ljubljana, telekomunikacijska infrastruktura, - Adriaplin, d.o.o., plinovod (2) Če se v postopku priprave podrobnega prostorskega načrta ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih nosilcev urejanja prostora, se jih v postopek vključi naknadno. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) (1) Javnost se seznani s pričetkom postopka priprave OPPN z objavo tega sklepa in Izhodišč iz drugega odstavka 2. člena tega sklepa, na spletni strani Občine Logatec. (2) Javnost se v postopek vključuje skladno s 112. členom ZUreP-2. Dopolnjen osnutek se javno objavi in javno razgrne. Med javno razgrnitvijo bo občina zagotovila tudi javno obravnavo. Javnosti se na objavljeno in razgrnjeno gradivo omogoči dajanje predlogov in pripomb v roku, ki ni krajši od 30 dni. Občina preuči pripombe in predloge javnosti ter do njih zavzame stališče, ki jih skupaj s predlogom OPPN objavi na spletni strani. OPPN občinski svet sprejme z odlokom, ki se po sprejemu javno objavi v uradnem glasilu. 8. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave podrobnega prostorskega načrta) (1) Pripravo OPPN financira pobudnik, ki v ta namen sklene pogodbo z izvajalcem, ki izpolnjuje zakonite pogoje za prostorsko načrtovanje. (2) Obveznosti pobudnika v postopku priprave OPPN se lahko določijo z dogovorom o sodelovanju med Občino Logatec in pobudnikom. 9. člen (začetek veljavnosti sklepa) (1) Ta sklep se skupaj z Izhodišči iz 2. člena tega sklepa objavi na spletni strani občine najkasneje peti delovni dan po tem, ko občina prejme obvestilo pristojnega ministrstva, da je sklep objavljen na njegovi spletni strani. (2) Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3503-1/2021-10 Datum: 14. 12. 2021 Berto Menard, l.r. ŽUPAN UO 6 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 110. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/07), 3.ea člena Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list RS, št. 71/11- uradno prečiščeno besedilo, 58/12, 27/16, 27/17 – Zkme-1D, 79/17) ter 24. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, 12/20) župan Občine Logatec sprejemam SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe za gradnjo kmetijskih objektov za kmetijo Demšar 1. člen (predmet sklepa) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe za gradnjo kmetijskih objektov za kmetijo Demšar (v nadaljnjem besedilu: OPPN Demšar). 2. člen (potrditev izhodišč za pripravo OPPN) (1) Podlaga za sprejem OPPN Demšar je 3.ea člen Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list RS, št. 71/11- uradno prečiščeno besedilo, 58/12, 27/16, 27/17 – Zkme-1D, 79/17), posegi v prostor na kmetijskih zemljiščih pa so določeni v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 5/21 - uradno prečiščeno besedilo, v nadaljnjem besedilu: OPN). (2) Določila in usmeritve strateškega in izvedbenega dela OPN in investicijske pobude za območje OPPN so povzete v Izhodiščih za pripravo OPPN – območje EUP OP-2, ki jih je izdelalo podjetje Urbania, Prostorske rešitve d.o.o. iz Ljubljane, pod št. projekta 064-4a-21_1, julij 2021. Izhodišča se s tem sklepom potrdijo. 3. člen (območje OPPN in predmet načrtovanja) (1) Območje OPPN Demšar predstavlja jugovzhodni del naselja Žibrše, ki po namenski rabi predstavlja K1 – najboljša kmetijska zemljišča. Obdajajo ga kmetijske površine, v bližini pa se nahaja območje razpršene poselitve – A in gozdne zaplate z rabo gozd – G. Spada v enoto urejanja prostora OP–2. (2) OPPN Demšar se izdela za namen intenzivne kmetijske proizvodnje. Predmet OPPN Demšar je prostorska ureditev območja za gradnjo kmetijskega objekta na zemljiščih s parcelnima številkama 1489/1 – del in 1489/2 - del, obe k. o. Žibrše, v skupni velikosti okvirno 600 m2. (3) Predvidene površine bi se izkoristile za namen širitve obstoječe dejavnosti – kmetije. Načrtuje se umestitev sušilnice, ki bi omogočila optimizacijo sušenja sena. Nov objekt bi se priključil na obstoječo prometno in komunalno infrastrukturo. Za dostop ne bo potrebna izgradnja novih poti in komunalne javne infrastrukture. Prav tako bi se napel na obstoječe grajeno tkivo, na način, da bi sledil njihovi organiziranosti. Predmet načrtovanja oziroma investicijska namera predstavlja gradnjo sušilnice, načrtovan objekt je dimenzij 20 x 30 x 7,8 m in bi služil za sušenje sena na obravnavani kmetiji. Cilj je sušiti več kot 130 ha površin v posamezni košnji. (4) S sprejemom OPPN na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe za gradnjo kmetijskih objektov bo podana osnova za pridobitev gradbenega dovoljenja za gradnjo kmetijskega objekta - sušilnice. (5) Območje obravnave je mogoče dopolniti s sosednjimi parcelami glede na boljšo prostorsko zasnovo, glede načrtovanih potrebnih omrežij gospodarske javne infrastrukture in glede na pogoje nosilcev urejanja prostora. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev, vrsta postopka, seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznih udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) (1) Strokovne rešitve se pridobijo v skladu z določili ZUreP-2 in spremljajočimi predpisi in na podlagi Izhodišč in prikaza stanja podjetja Urbania, Prostorske rešitve d.o.o. iz Ljubljane. (2) OPPN se skladno s 119. členom ZUreP-2 pripravi in sprejme ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave in sprejetja občinskega prostorskega načrta. (3) Za pripravo OPPN Demšar mora pobudnik zagotoviti pripravo naslednjih podatkov in strokovnih podlag: - izdelan geodetski načrt območja, - prikaz stanja prostora, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s splošnimi smernicami nosilcev urejanja prostora, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s strateškimi in izvedbenim delom OPN - elaborat ekonomike. URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 7 URADNE OBJAVE (4) V postopku priprave OPPN se lahko izdelajo tudi dodatne strokovne podlage, preveritve in rešitve, ki jih v fazi postopka lahko zahtevajo posamezni nosilci urejanja prostora, ali se izkaže, da jih je treba pripraviti. 5. člen (roki za pripravo OPPN) (1) Rok za sprejem OPPN je predviden 14 mesecev od objave tega sklepa. Upoštevani so minimalni okvirni roki. V primeru, da bo v postopku treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje ali druge raziskave, se postopek podaljša za najmanj en mesec v vsaki fazi. (2) Okvirni roki posameznih faz priprave in sprejem OPPN Demšar: aktivnost rok priprava Izhodišč in Sklep o pripravi avgust 2021 pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje oktober 2021 izdelava osnutka OPPN za pridobitev mnenj 3 mesece po objavi sklepa dopolnitev osnutka OPPN 5 mesecev po objavi sklepa javna razgrnitev, javna obravnava, sprejem na občinskem svetu (I. 2 meseca po dopolnitvi osnutka obravnava), priprava stališč do pripomb izdelava predloga OPPN za pridobitev mnenj 2 meseca po sprejemu osnutka OPPN na občinskem svetu sprejem na občinskem svetu (II. obravnava) 3 mesece po pripravi predloga 6. člen (navedba nosilcev urejanja prostora) (1) Pri pripravi OPPN Demšar sodelujejo in se vključujejo naslednji nosilci urejanja prostora (v nadaljnjem besedilu: NUP), ter ostali udeleženci: - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, - Zavod RS za varstvo narave, OE Ljubljana, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, - Ministrstvo za zdravje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, - Občina Logatec, prometna infrastruktura, - Elektro Ljubljana, d. d., energetska infrastruktura, - Komunalno podjetje Logatec, d.o.o., vodovarstveno območje (2) Če se v postopku priprave podrobnega prostorskega načrta ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih nosilcev urejanja prostora, se jih v postopek vključi naknadno. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se v postopek vključuje skladno s 112. členom ZUreP-2. Dopolnjen osnutek se javno objavi in javno razgrne. Med javno razgrnitvijo bo občina zagotovila tudi javno obravnavo. Javnosti se na objavljeno in razgrnjeno gradivo omogoči dajanje predlogov in pripomb v roku, ki ni krajši od 30 dni. Občina preuči pripombe in predloge javnosti ter do njih zavzame stališče, ki jih skupaj s predlogom OPPN objavi na spletni strani. OPPN občinski svet sprejme z odlokom, ki se po sprejemu javno objavi v uradnem glasilu. 8. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave podrobnega prostorskega načrta) (1) Pripravo OPPN Demšar financira pobudnik, ki v ta namen sklene pogodbo z izvajalcem, ki izpolnjuje zakonite pogoje za prostorsko načrtovanje. (2) Obveznosti pobudnika v postopku priprave OPPN Demšar se lahko določijo z dogovorom o sodelovanju med Občino Logatec in pobudnikom. UO 8 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE 9. člen (začetek veljavnosti sklepa) (1) Ta sklep se skupaj z Izhodišči iz 2. člena tega sklepa objavi na spletni strani občine najkasneje peti delovni dan po tem, ko občina prejme obvestilo pristojnega ministrstva, da je sklep objavljen na njegovi spletni strani. (2) Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3503-3/2021-2 Datum: 25. 8. 2021 Berto Menard, l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 9 URADNE OBJAVE Na podlagi 110. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/07) in 30. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) župan Občine Logatec sprejemam SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL-150 1. člen (predmet sklepa) S tem sklepom se začne priprava Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL-150 (v nadaljnjem besedilu: OPPN). 2. člen (potrditev izhodišč za pripravo OPPN) Priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL-150 je določena v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 10/12, 12/12-popr., 7-8/13, 12/14, 11/16, Uradni list RS, št. 97/12, 110/13, 53/15, v nadaljnjem besedilu: OPN), kjer je obravnavano območje opredeljeno kot EUP GL-150, po osnovni namenski rabi kot območja stavbnih zemljišč, po podrobnejši namenski rabi pa kot SSs - urbana prostostoječa stanovanjska pozidava. Na podlagi pobude investitorja se bo OPPN pripravil le za del z OPN določenega območja. Določila in usmeritve strateškega in izvedbenega dela OPN in investicijske pobude za območje OPPN so povzete v Izhodiščih za pripravo, ki jih je izdelalo podjetje StudioFormika, d.o.o. iz Cerknice, pod št. projekta 19/2019, sep.-nov. 2019 in se s tem sklepom potrdijo. 3. člen (območje OPPN in predmet načrtovanja) Območje predvidenega OPPN obsega približno 1 ha. Območje predvidenega OPPN je na zemljiščih s parc. št. 316/1, 316/12, 316/13, 316/19 in 319, vse k. o. Gorenji Logatec. Meje OPPN se v času priprave lahko spremenijo. OPPN se pripravlja na pobudo investitorja (v nadaljnjem besedilu: pobudnik), OPPN se načrtuje za več individualnih stanovanjskih hiš (12 enostanovanjskih hiš) s spremljajočo komunalno, energetsko in prometno infrastrukturo. OPPN se načrtuje kot notranji razvoj območja, pretežno z zgoščevanjem območja. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev, vrsta postopka, seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznih udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) (1) Strokovne rešitve se pridobijo v skladu z določili ZUreP-2 in spremljajočimi predpisi in na podlagi idejne zasnove podjetja StudioFormika, d.o.o. iz Cerknice. (2) OPPN se skladno s 119. členom ZUreP-2 pripravi in sprejme ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave in sprejetja občinskega prostorskega načrta, (3) Za pripravo OPPN mora pobudnik zagotoviti pripravo naslednjih podatkov in strokovnih podlag: - izdelan geodetski načrt območja, - prikaz stanja prostora, - elaborat lastništva zemljišč, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s splošnimi smernicami nosilcev urejanja prostora, - utemeljitev skladnosti načrtovanih posegov s strateškimi in izvedbenim delom OPN - elaborat ekonomike. (4) V postopku priprave OPPN se lahko izdelajo tudi dodatne strokovne podlage, preveritve in rešitve, ki jih v fazi postopka lahko zahtevajo posamezni nosilci urejanja prostora, ali se izkaže, da jih je treba pripraviti. 5. člen (roki za pripravo OPPN) (1) Rok za sprejem OPPN je predviden 14 mesecev od objave tega sklepa. Upoštevani so minimalni okvirni roki. V primeru, da bo v postopku treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje se postopek podaljša za najmanj en mesec v vsaki fazi. (2) Okvirni roki posameznih faz priprave in sprejem OPPN: UO 10 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE aktivnost pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje izdelava osnutka OPPN za pridobitev mnenj dopolnitev osnutka OPPN javna razgrnitev, javna obravnava, sprejem na občinskem svetu (I. obravnava), priprava stališč do pripomb izdelava predloga OPPN za pridobitev mnenj sprejem na občinskem svetu (II. obravnava) rok januar 2019 2 meseca po objavi sklepa 5 mesecev po objavi sklepa 2 meseca po dopolnitvi osnutka 2 meseca po sprejemu osnutka OPPN na občinskem svetu 3 mesece po pripravi predloga 6. člen (navedba nosilcev urejanja prostora) (1) Pri pripravi OPPN sodelujejo in se vključujejo naslednji nosilci urejanja prostora (v nadaljnjem besedilu: NUP), ter ostali udeleženci: - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja , - Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, - Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za kopenski promet, - Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, - Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, - Ministrstvo za zdravje, - Ministsrtvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode - Zavod za gozdove, - Zavod RS za varstvo narave, OE Ljubljana, - Občina Logatec, prometna infrastruktura, - Komunalno podjetje Logatec, d. o. o., komunalna infrastruktura, - Elektro Ljubljana, d. d., energetska infrastruktura, - Telekom Slovenije, d. d., PE Ljubljana, telekomunikacijska infrastruktura, (2) Če se v postopku priprave podrobnega prostorskega načrta ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja tudi drugih nosilcev urejanja prostora, se jih v postopek vključi naknadno. 7. člen (načrt vključevanja javnosti) Javnost se v postopek vključuje skladno s 112. členom ZUreP-2. Dopolnjen osnutek se javno objavi in javno razgrne. Med javno razgrnitvijo bo občina zagotovila tudi javno obravnavo. Javnosti se na objavljeno in razgrnjeno gradivo omogoči dajanje predlogov in pripomb v roku, ki ni krajši od 30 dni. Občina preuči pripombe in predloge javnosti ter do njih zavzame stališče, ki jih skupaj s predlogom OPPN objavi na spletni strani. OPPN občinski svet sprejme z odlokom, ki se po sprejemu javno objavi v uradnem glasilu. 8. člen (obveznosti v zvezi s financiranjem priprave podrobnega prostorskega načrta) (1) Pripravo OPPN financira pobudnik, ki v ta namen sklene pogodbo z izvajalcem, ki izpolnjuje zakonite pogoje za prostorsko načrtovanje. (2) Obveznosti pobudnika v postopku priprave OPPN se lahko določijo z dogovorom o sodelovanju med Občino Logatec in pobudnikom. 9. člen (začetek veljavnosti sklepa) (1) Ta sklep se skupaj z Izhodišči iz 2. člena tega sklepa objavi na spletni strani občine najkasneje peti delovni dan po tem, ko občina prejme obvestilo pristojnega ministrstva, da je sklep objavljen na njegovi spletni strani. (2) Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3505-2/2018-18 Datum: 10. 12. 2019 Berto Menard, l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 11 URADNE OBJAVE Na podlagi 110. in 119. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/07) in 30. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) župan Občine Logatec sprejemam SKLEP o spremembi in dopolnitvi Sklepa o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL150 1.člen V Sklepu o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL-150 (v nadaljnjem besedilu: Sklep) se v celoti spremeni 2. člen in sicer tako, da se glasi: »2. člen (potrditev izhodišč za pripravo OPPN) Priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta Stanovanjska soseska Tabor GL-150 je določena v Odloku o občinskem prostorskem načrtu občine Logatec (Logaške novice, št. 10/12, 12/12-popr., 7-8/13, 12/14, 11/16, 6/20, 10/20, Uradni list RS, št. 97/12, 110/13, 53/15, v nadaljnjem besedilu: OPN), kjer je obravnavano območje opredeljeno kot EUP GL-150, po osnovni namenski rabi kot območja stavbnih zemljišč, po podrobnejši namenski rabi pa kot SSs - urbana prostostoječa stanovanjska pozidava. Na podlagi pobude investitorja se bo OPPN pripravil le za del z OPN določenega območja. Določila in usmeritve strateškega in izvedbenega dela OPN in investicijske pobude za območje OPPN so povzete v Izhodiščih za pripravo, ki jih je izdelalo podjetje S.M.STUDIO, d.o.o. z Vrhnike, pod št. projekta 26/20-OPPN, oktober 2020 in se s tem sklepom potrdijo.« 2. člen V 3. členu Sklepa se zamenja besedilo »12 enostanovanjskih hiš« z besedilom: »12 enostanovanjskih hiš oziroma dvostanovanjskih hiš«. 3. člen V prvem odstavku 4. člena Sklepa se besedilo »StudioFormika, d.o.o. iz Cerknice« zamenja z besedilom »S.M.STUDIO, d.o.o. z Vrhnike«. 4. člen V drugem odstavku 5. člena Sklepa se v tabeli prva vrstica spremeni tako, da se namesto: pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje januar 2019 glasi: » pridobitev mnenj o verjetnosti pomembnejših vplivov na okolje november 2020 «. 5. člen Sklep je evidentiran v prostorskem informacijskem sistemu z identifikacijsko številko prostorskega akta v zbirki prostorskih aktov: 1508. 6. člen (1) Ta sklep se skupaj z Izhodišči objavi na spletni strani občine najkasneje peti delovni dan po tem, ko občina prejme obvestilo pristojnega ministrstva, da je sklep objavljen na njegovi spletni strani. (2) Sklep začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3505-2/2018-44 Datum: 4. 11. 2020 UO 12 Berto Menard, l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE Na podlagi 13. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20 in 3/22 – ZDeb),na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (Logaške novice, št. 2/19) ter smiselne uporabe določil Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji 2014 - 2023, je Občinski svet Občine Logatec na svoji 3. redni seji, dne 23. 2. 2023, sprejel LOKALNI LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2023 I. UVOD Z letnim programom športa na lokalni ravni, kot temeljnim strateškim dokumentom na področju športa, želi občina soustvarjati pogoje za razvoj športa kot pomembnega dejavnika razvoja posameznika in družbe ter prispevati k zmanjševanju neenakosti na področju dostopnosti do športne vadbe. Lokalni letni program športa 2023 opredeljuje javni interes, ki ga udejanjajo nosilci in izvajalci športa v občini. Udejanjanje javnega interesa bo doseženo s tem, da se: a) zagotovi vsakemu posamezniku možnosti za dejavno sodelovanje v športu v varnem in zdravem okolju; b) zagotovi vsem mladim kakovostno zunajšolsko športno udejstvovanje, ki jim bo skupaj s kakovostnim poukom športne vzgoje omogočilo pridobiti gibalne in druge kompetentnosti na taki ravni, da bo šport postal del njihovega zdravega življenjskega sloga; c) zagotovili vsakemu, ki ga to zanima in je za to sposoben, možnost izboljšanja osebnega športnega dosežka z namenom uveljavitve v organiziranem mednarodnem športnem prostoru in možnost javnega priznanja njegove pomembnosti, s čimer bo posledično povečan tudi ugled države v mednarodnem prostoru; č) varuje in spodbuja uveljavljanje moralnih in etičnih vrednot v športu, spoštovanje človekovega dostojanstva in varnost vseh, ki so povezani s športom; d) skladno z načeli trajnostnega razvoja ustvarja spodbudno okolje za razvoj različnih oblik športne dejavnosti za vse skupine prebivalstva, dejavnega transporta ljudi (pešačenje, kolesarjenje, rolanje ipd.), njihovega druženja in preživljanja prostega časa (igrišča, parki, naravne poti idr.); e) krepi vlogo in pomen predvsem tistih športnih društev, ki prebivalcem ponujajo kakovostne športne storitve, imajo značaj javne dobrine in so kot taka pomemben del civilne družbe, ki si s svojim pretežno prostovoljnim delovanjem prizadevajo tudi za dobrobit celotne skupnosti. V Lokalnem letnem programu športa občine Logatec za leto 2023 so določeni programi športa, ki bodo v letu 2023 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsta dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu Občine Logatec. Športni programi se sofinancirajo na podlagi usmeritev Letnega programa športa občine Logatec in v skladu s sprejetimi merili za vrednotenje športnih programov v občini Logatec, ki so določena v odloku. II. STANJE, IZHODIŠČA TER USMERITVE Šport je kompleksen in raznolik sistem, posebej v Logatcu, sestavljen iz tako različnih športnih panog, da so izredno težko medsebojno primerljivi programi, način vadbe in intenziteta vadbe. Pomen športa se spreminja z razvojem znanja, tehnologije, vrednot ter načina življenja. Šport naj bi bil stvar posameznika, kjer vsak vzame tisto in toliko, kolikor želi in mu ustreza, pa tudi stvar širše lokalne skupnosti, ki lahko aktivno sodeluje pri izboljšanju kakovosti in dostopnosti športa. Prebivalci občine Logatec lahko dostopajo do različnih športnih programov, ki se izvajajo v občini Logatec (športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok, mladine in študentov, športna rekreacija, vrhunski šport). Individualni tradicionalni športi na logaškem so tek na smučeh, alpsko smučanje, smučarski skoki, namizni tenis, pri kolektivnih športih pa bi veljalo izpostaviti odbojko, nogomet, košarko in rokomet. Vsekakor, pa se panoge in razvitost toliko spreminjajo, da razen let obstoja, ni možno oz. je nepravično definirati, katere panoge so prednostne in katere ne. V letu 2023 je najbolj pereča zadeva, ki traja že nekaj desetletij, ureditev lastništva in zaokrožitev nordijskega športnega parka Sekirica, v kar so vključene vse skakalnice, tekaške proge in naprave na prostem, prav tako pa ureditev objekta za hrambo snežnih teptalcev. V letu 2023 se načrtuje obnovo in vzdrževanje že obstoječih športnih igrišč (tartan na igrišču pri OŠ 8 talcev ter skakalnic oz. opreme za zasneževanje) in pričetek gradnje športnega parka Logatec (Sekirica) – 1. in 2. faza za stadion. V načrtu pa sta tudi izgradnji športnih parkov Hotedršica in Kovk Rovte, za katera je že izdano gradbeno dovoljenje. Za izvajanje športne dejavnosti so v občini Logatec ugodni pogoji tako za športne dejavnosti v naravi kot tudi za športne dejavnosti v različnih športnih objektih. Upoštevajoč trenutno stanje na področju športa v občini Logatec ter trenutnih strokovnih izhodišč, so pomembne naslednje usmeritve razvoja športa: URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 13 URADNE OBJAVE • • • • • • • • III. izboljšati gibalno dejavnost in športno vzgojo predšolskih otrok, mladine in študentov, posebna pozornost se posveča tekmovalnim programom za otroke in mladino, z namenom spodbujanja kakovostnega načina preživljanja prostega časa (ne toliko tekmovalnosti temveč množičnost); s sofinanciranjem programov za mlade, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, se skuša doseči, da naši športniki lahko svoj potencial razvijejo tudi v domačem kraju; klubom iz občine Logatec, ki nastopajo v rednem tekmovalnem sistemu, omogočiti čim večjo uporabo objektov; povečati število redno športno aktivnih prebivalcev občine s spodbujanjem izvajalcev k povečanju in izboljšanju športno rekreativnih programov za različne ciljne skupine; povečati dostopnost različnih programov športa, zato se posebno pozornost posveča dostopnosti ter čim večji izkoriščenosti športnih objektov za vse programe športa; na področju športnih objektov je potrebno slediti novim zahtevam in standardom glede športne opreme, rekvizitov, pa tudi revitalizaciji športnih objektov ter v ta namen pridobivati nove objekte za šport, ki bodo multifunkcionalni – večnamenski (športno-rekreacijo-turistični objekti); razmerje med investicijskimi izdatki med notranjimi in zunanjimi športnimi površinami se skoraj uravnava 50:50 (za izboljšanje zunanje športne in prostočasne infrastrukture); za dvig kvalitete sofinanciranih programov in racionalnosti porabe dodeljenih sredstev, je potrebno povečati nadzor nad izvedbo programov v okviru letnega športnega programa. OBSEG SREDSTEV V proračunu Občine Logatec je za leto 2023, za dejavnosti na področju športa (proračunska postavka 18059001 – Programi športa je razdeljena med skrbnike postavk oddelka za investicije in oddelka za družbene dejavnosti) predvidenih 736.000,00 EUR. Proračunska sredstva so specifično namenjena: • za sofinanciranje posameznih programov športa, skladnih z vsebino Nacionalnega programa športa v višini 171.600,00 EUR, • za sofinanciranje strateških prireditev na nivoju celotne lokalne skupnosti v višini 12.000,00 EUR • za sofinanciranje krovne organizacije športa v višini 3.500,00 EUR, • za sofinanciranje prireditev v javnem interesu v občini – Športnik leta v višini 4.000,00 EUR. • za sofinanciranje gradenj, obratovanje in vzdrževanje zaprtih/notranjih športnih objektov v višini 261.000,00 EUR, • za nakup, gradnje, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov in površin v naravi v višini 283.900 EUR. Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, smiselno z vsebino Nacionalnega programa športa, se delijo v naslednjem obsegu: 1. - 2. 3. 4. 5. UO 14 Namen Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami sofinancirala nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): športna rekreacija otrok in mladine do 18 let (stroški kadra, najema objekta, nujni rekviziti za izvedbo programa) Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti šport invalidov šport starejših in socialno ogroženih šport študentov ostali tekmovalni ali ne-olimpijski športi Šport mladine in odraslih, nagrajevanje vrhunskih in uspešnih nastopov: stroški članskih ekip za ligaška tekmovanja, uspešni in vrhunski rezultati bonus za kategorizirane športnike Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev: Pror. postavka 18122 Znesek (v EUR) 2.400 18090 112.800 18091 30.400 18092 15.000 18093 5.350 5.350 4.300 11.000 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE - izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, delovanje društev – materialni stroški, SKUPAJ 171.600 Sredstva za sofinanciranje strateških prireditev na ravni celotne lokalne skupnosti v obsegu (v obliki javnega poziva): Namen Pror. postavka Logaški dan športa 2023 Ciciolimpijada in miniolimpijada Promocija športa Tek prijateljstva 2023 SKUPAJ 18094 Znesek (v EUR) 4.000 1.500 4.000 2.500 12.000 Sredstva za sofinanciranje delovanja krovnih športnih organizacij v višini: Namen Športna zveza Logatec – sofinanciranje krovne organizacije – drugi operativni odhodki: SKUPAJ Pror. postavka 18095 Znesek (v EUR) 3.500 3.500 Sredstva za sofinanciranje prireditve Športnik leta v organizaciji Športne zveze Logatec v višini: Namen Športna zveza Logatec: sofinanciranje organizacije letne prireditve športnika leta: SKUPAJ Pror. postavka 18073 Znesek (v EUR) 4.000 4.000 Sredstva za sofinanciranje gradenj, obratovanja in vzdrževanja notranjih športnih objektov v višini: Namen Obratovalni stroški za Večnamensko športno dvorano Tekoče vzdrževanje Večnamenske športne dvorane Vzdrževanje in obratovalni stroški bazena Zapolje Logatec Vzdrževanje in obratovalni stroški športne dvorane Zapolje Logatec SKUPAJ Pror. postavka 18038 18040 18078 18088 Znesek (v EUR) 100.000 35.000 85.000 41.000 261.000 Sredstva za nakup, vzdrževanje in obratovanje zunanjih športnih objektov v višini: Namen Obratovalni stroški športnega parka Sekirica Vzdrževanje zunanjih športnih površin – igrišč v občini Logatec (igrišč na podeželju, v mestu, nordijski športni center Sekirica, …) Postavitev Pump-steze v Logatcu Prenova nekdanjega kopališča Mareke Urejanje in popravilo kolesarskih in pešpoti v občini Logatec Ureditev športnega parka ŠRC Kovk Rovte Ureditev sprehajalne poti ob skakalnicah SKUPAJ URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 Pror. postavka 18039 18077 Znesek (v EUR) 110.900 30.000 18143 18150 18151 18105 18145 2.000 90.000 40.000 1.000 10.000 283.900 UO 15 URADNE OBJAVE IV. OBSEG IN VRSTA DEJAVNOSTI ZA SOFINANCIRANJE POSAMEZNIH PROGRAMOV ŠPORTA Občina Logatec sofinancira dejavnost športa na podlagi Odloka o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v občini Logatec (v nadaljevanju: odlok), Točkovnika za vrednotenje programov športa v občini Logatec ter sklepa Komisije za vrednotenje programov športa. V okviru proračunskih sredstev Občine Logatec za sofinanciranje posameznih programov športa, lahko prijavitelji, ki izpolnjujejo pogoje po odloku, kandidirajo s programi na naslednjih področjih in za definirano tipologijo stroškov kot sledi: 1.Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine ter otrok in mladine s posebnimi potrebami Čas optimalnega razvoja osnovnih struktur gibalnega razvoja nastopi pri otroku po petem letu starosti. Programi za predšolske otroke zajemajo vsa temeljna znanja, ki jih mora otrok spoznati in osvojiti, posveča največ pozornosti igri in vadbi. Poudarek je tudi na učenju plavanja. Poleg naštetih programov se bodo izvajali še programi v okviru interesnih športnih dejavnosti. Prostočasna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Zaradi pomena gibalne dejavnosti za skladen razvoj otroka in mladostnika se zavzemamo, da bi bil otrok športno aktiven vsak dan. V te programe se glede na interes lahko vključujejo otroci s posebnimi potrebami. Sofinanciranje: sofinancirala se bo nabava manjkajočih športnih rekvizitov in stroški izvedbe nadgradnje teh programov v obliki internih športnih prireditev. V kolikor gre za izbirno vsebino, se bo financirala skupina v obsegu vsaj 10 otrok in max. 20 otrok v obsegu števila ur, ki ga bo izvajalec prijavil. Nezgodno zavarovanje, meritve in spremljanje treniranosti se financirajo iz drugih virov. Od izbranih izvajalcev se bo zahtevala 100% realizacija obveznega dela programa, ki zahteva: izvedbo obsega ur programa, ki ga je izvajalec prijavil, vključitev minimalnega dogovorjenega števila otrok v program. 2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok, mladine, invalidov ter kakovostni šport (športna društva, klubi): Program zajema načrtno vzgojo mladih športnikov (do 18. leta), ki so usmerjeni v doseganje kakovostnih ali celo vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. V program so vključeni mladi, ki imajo sposobnosti, lastnosti, potrebno voljo in interes, da bi lahko postali vrhunski športniki. Bistvenega pomena za našo občino je odločitev, v katerih panogah se želi zasledovati oz. kje se lahko zasleduje vrhunske rezultate. Izvajali se bodo programi (po obsegu ur), ki so skladni z Nacionalnim programom (obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti). Minimalno število igralcev oz. vadbencev oz. tekmovalcev je prilagojeno glede na vrsto športa: pri individualnih športih mora biti vključenih minimalno število vadbencev, določenih v posebni tabeli v Točkovniku, pri kolektivnih športih, pa skladno s Pravili tekmovanja nacionalnih panožnih zvez oz. če je bolj ugodno po posebni tabeli v Točkovniku. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Iz občinskih proračunskih sredstev se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra, - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti Športna rekreacija ter šport socialno in zdravstveno ogroženih občanov ter občanov starejših od 65 let Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizacija, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela. Programi športne rekreacije se praviloma financirajo s strani udeležencev. Naloga občine je, da ustvarja razmere s pomočjo katerih bo ukvarjanje s športno rekreacijo približano čim večjemu številu občanov. Na tem področju se bodo izvajali 80 urni programi v različnih športnih oblikah. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Športnemu društvu, ki izvaja 80 urne programe športne rekreacije se bo sofinanciralo: - uporabo vadbenega prostora, UO 16 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE - strošek strokovnega kadra (če nastane), strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za 80-urni program na skupino, v kateri je od 8 do10 invalidov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Šport študentov Športna dejavnost študentov je po nacionalnih kazalnikih zelo slaba. S tem programom želimo doseči, da se tudi študenti v prostem času ukvarjajo s pestro športno ponudbo in s tem krepijo psihofizično sposobnost med in po študiju, saj je telesna aktivnost bistvenega pomena ob vstopu v delovno razmerje po končanem šolanju. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 študentov, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Športni programi za ostale tekmovalne in ne-olimpijske športne panoge Tako na nacionalni kot lokalni ravni obstajajo društva, klubi oz. izvajalci (npr. društvo tabornikov, jamarsko društvo, gasilsko društvo, kinološko društvo, avto-moto društvo, potapljaško društvo itd.), ki jih je težko uvrstiti med klasične izvajalce, čeravno so njihove panožne ali krovne zveze vključene v nacionalni olimpijski komite. Izvajajo določene sodobne in ne-konvencionalne oblike športnih panog, ki na svojem področju lahko veliko pripomorejo pri soustvarjanju gibalno in športno aktivnih občanov in s tem pripomorejo k zagotavljanju zadostne količine aktivnih oseb. Na tem področju je tudi veliko panožnih športnih disciplin in tekmovanj in sofinanciranje teh panog pomeni še dodatna pestrost ponudbe na lokalnem nivoju. V posameznem programu mora biti vsaj 75 odstotkov vadečih s stalnim bivanjem v občini Logatec. Sofinanciranje: Sofinancira se strokovni kader in najem objekta za vsaj 80-urni program na skupino, v kateri je vsaj od 8 do10 članov izvajalca, in sicer za: - uporabo vadbenega prostora, - strošek strokovnega kadra (če nastane), - strošek nabave rekvizitov za izvedbo programa, - stroški prevozov za treninge ali vadbe, tekme in ostali povezljivi potni stroški ali stroški, ki omogočajo izvedbo prevozov, - članarine panožnim športnim zvezam oz. drugim panožnim združenjem, - stroški, ki so posledica tekmovanj, ki predstavljajo nadgradnjo vadbe. Celotno sofinanciranje bazira na predlaganemu programu, s korekcijo merila na podlagi članstva v lokalni krovni športni organizaciji. URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 17 URADNE OBJAVE 4. Športna vzgoja mladine – vrhunski šport 4.1.Članske in mladinske ekipe in ligaška tekmovanja Program je namenjen sofinanciranju stroškov članskih in mladinskih ekip za ligaška tekmovanja, ki jih organizira panožna športna zveza in so vključena v državni tekmovalni sistem ter so uvrščeni med olimpijske športe. Sofinanciranje: Sofinancira se izvajalce, ki se izkažejo z gornjimi zahtevami po Točkovniku ter za naslednje stroške: - stroški sodnikov, delegatov; - prijavnine za tekme; - stroški tekmovanja, ki jih generira panožna zveza za izvedbo tekmovanja. 4.2. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov, nastopov in kategorizacij 4.2.1. Nagrajevanje vrhunskih in uspešnih rezultatov (1. Individualnih panog, 2. Kolektivnih panog) Izvajalci pridobijo dodatna sredstva za dosego rezultatov v organiziranem državnem tekmovalnem sistemu, ki ga organizira panožna zveza, vendar le za mladinske in članske ekipe. Velja tako za olimpijske kot ne-olimpijske športne panoge. Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 4.2.2.Bonus nagrajevanje kategorizacij po Olimpijskem komiteju Slovenije Glede na rezultate pa so dodatne točke in s tem sredstva namenjena tistim športnim društvom oz. izvajalcem, posameznikom, ki dosegajo vrhunske rezultate vsaj na državnem nivoju, ki imajo status mladinskega, perspektivnega, mednarodnega ter svetovnega razreda (ne glede na starostno skupino) ter izpolnjujejo pogoje za status športnika po Zakonu o športu. Sofinanciranje: Sofinancira se dodatne stroške oz. udeležbo posameznikov ali ekipe za tekmovanje v Sloveniji ali v tujini, in sicer za izvajalce, ki dosegajo vrhunske in uspešne rezultatov, in sicer ločeno za individualne in kolektivne panoge, skladno s Točkovnikom. 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Strokovni kadri, ki vodijo izvajanje programov na področju športa morajo imeti ustrezno strokovno izobrazbo ali usposobljenost. Izobrazba se pridobi s študijem na Fakulteti za šport v Ljubljani in Pedagoški fakulteti v Mariboru. Glavna koordinatorja pri usposabljanju strokovnih kadrov sta Inštitut za šport pri Fakulteti za šport Univerze v Ljubljani in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez. Za opravljanje strokovnega dela v športu so lahko predpisane licence, kriterije za izdajanje licenc pa pripravi Olimpijski komite Slovenije na predlog ustrezne nacionalne panožne zveze. Za strokovni kader je potrebno priložiti veljavno licenco, če je ta za strokovno delo na področju športa predpisana. V kolikor se želi tudi v športu dosegati dobre rezultate je potrebno veliko pozornost namenjati tudi ustrezno usposobljenemu strokovnemu kadru. Zato je potrebno pri nagrajevanju, različno usposobljenim strokovnim kadrom, zagotoviti različno plačilo. To je eden od dodatnih motivov za izobraževanje v športu, kar se bo v prihodnjih obdobjih tudi zakonsko pogojevalo. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira izključno izobraževanje in usposabljanje kadra za pridobitev nazivov (vaditelj, učitelj, trener), seminarji za izvajanje različnih športnih programov in seminarje za usposabljanje sodnikov in organizatorjev šolskih športnih tekmovanj, in sicer na podlagi dobljenih točk po Točkovnika. Delovanje društev – materialni stroški Društva imajo zaradi svojega delovanja določene materialne stroške poslovanja. Ti stroški lahko nastajajo že zaradi samega izvajanja programov, kar se delno krije s sofinanciranjem programov ter določene stroške za sam obstoj društva kot takega. Sofinanciranje: Sofinancira se delež tekočih stroškov za delovanje društva (najemnina, obratovalni stroški prostora, nakup pisarniškega materiala, vzpostavitev in vzdrževanje informacijskega sistema (telefon, internet, nakup programske opreme, potrošnega računalniškega materiala), stroške izdajanja promocijskega gradiva na temo športnih dejavnosti, ipd.) V. MEDNARODNE, DRŽAVNE, MEDOBČINSKE IN OBČINSKE STRATEŠKE ŠPORTNE PRIREDITVE Lokalna skupnost lahko sofinancira materialne stroške športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen zakona oz. občinske prireditve, ki imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem, razen šolskih športnih tekmovanj ter ligaškega sistema tekmovanja. Strateško pomembne so tiste prireditve, ki jih Lokalni letni UO 18 URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 URADNE OBJAVE program športa vsako leto posebej definira na podlagi določil odloka, ki dosegajo čim širšo populacijo, so vsaj občinskega pomena, tradicionalne in težijo k združevanju več izvajalcev v t.i. konzorcije društev z namenom izvedbe atraktivne in odmevne prireditve. Posameznih – društvenih prireditev se iz proračuna ne financira. Sofinanciranje: Iz proračunskih sredstev se sofinancira materialne stroške športnih prireditev (kot navedeno zgoraj, in sicer na podlagi javnega poziva, kjer se za izvajalca prireditve izbere tistega, ki zbere več točk skladno s Točkovnikom. Največ možnosti imajo t.i. konzorciji društev, kjer sta vsaj dve društvi. VI. SREDSTVA ZA SOFINANCIRANJE GRADENJ, OBRATOVANJA IN VZDRŽEVANJA NOTRANJIH ŠPORTNIH OBJEKTOV Sredstva za sofinanciranje gradnje, obratovanja in vzdrževanja športnih objektov so namenska sredstva, in so v celoti namenjena nakupu, gradnji ter vzdrževanju in obnovi športnih objektov v občini Logatec za leto 2023. V osnovi se financira nakup, vzdrževanje, obnovo in gradnjo športnih objektov, ki so v občinski lasti ali za katere lokalna skupnost izkaže javni interes in so namenjena čim širšemu krogu uporabnikom. VI. SREDSTVA ZA VZDRŽEVANJE ZUNANJIH ŠPORTNIH POVRŠIN ALI OBJEKTOV Obenem se namenja za stroške obratovanja drugih zunanjih objektov ki so v javnem interesu in so v več-funkcijski uporabi (največ možnosti za sofinanciranje imajo objekti, ki se uporabljajo vsaj za: športno-rekreacijske namene, za športni turizem ter za namene zaščite in reševanja v kolikor so le-ti stroški povezani s športnimi programi). VII. POSEBNE DOLOČBE Sredstva za sofinanciranje posameznih programov športa, ki so določena v Lokalnem letnem programu športa v občini Logatec za leto 2023, in so skladna z aktualnimi strokovnimi usmeritvami ter se v celoti razdelijo na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov preko spletne aplikacije, v skladu z merili in kriteriji, določenimi v odloku. Izvajalci po odloku morajo izvajati programe primarno v občini Logatec, pod enakimi pogoji, za občane občine Logatec oz. za športnike, ki so vključeni v te programe. Izvajalci javnih športnih programov morajo imeti definirane prostore za izvajanje teh programov. Če izvajalec uporablja javne športne objekte v lasti Občine Logatec je upravičen do financiranja uporabnine prostora v celoti in za to uporabnino ne prejema dodatna sredstva iz razpisa, temveč se ta delež odbije od pridobljenih sredstev na razpisu oz. plačuje ustrezno najemnino po veljavnem ceniku. Če prejema 100 % subvencijo najemnine mora izvajalec obvezno prikazovati, da v strošku programa ni zajetega stroška uporabnine športnega objekta. Če se izvajalec odloči, da ne bo uporabljal javne športne objekte v lasti Občine Logatec, mora to izrecno definirati v razpisu in bo za ta namen prejel sofinanciranje uporabnine v določenem deležu. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko Komisija za vrednotenje programov športa sprejme dodatno razdelitev skladno z odlokom. Komisija za šport bo, po potrebi preko leta, glede na razvoj situacije z omejitvijo širjenja bolezni COVID-19 in potreb po hitrem in fleksibilnem odzivu na stanje, predlagala popravke Letnega programa športa, ki bodo omogočale premostitev težav zaradi zdravstvene krizne situacije, vendar samo znotraj podprograma za športne dejavnosti – postavke, ki so opredeljene v tem programu športa. Prerazporeditev teh sredstev sočasno predstavlja tudi spremembo Lokalnega letnega programa športa v občini Logatec za tekoče leto. VIII. VELJAVNOST IN UPORABA Letni program športa v občini Logatec za leto 2023 začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu Občine Logatec. Številka: 671-37/2022 - 13 Datum: 23. 2. 2023 Berto Menard, l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE 2. MAREC 2023 – ŠT. 3 UO 19