URN_NBN_SI_DOC-SZK7CKPZ

PR O M O C IJA SERIJSKIH P U B LIK A C IJ V K N J IŽ N IC I Jelka Gazvoda in Borut Osojnik, Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana UDK 05:027(497.12) GAZVODA, Jelka; OSOJNIK, Borut: Promocija serijskih publikacij v knjiž­ nici. Knjižnica, Ljubljana, 34 (1990), št. 3, str. 63-76 Referat predstavlja problematiko serijskih publikacij v knjižnici z več vidikov. Polna uveljavitev pomena serijskih piblikacij v današnji in jutrišnji knjižnicije odvisna od njihove celovite obravnave. Vseh faz delovnega procesa v oddelku serijskih publikacij se je treba lotevati z mislijo na uporabnika. Ob tem knjižnice v prihod­ nosti čaka zlasti intenzivno izobraževanje bibliotekarjev za delo s posameznimi vrstami gradiv in za uvajanje postopkov trženja in stikov z javnostjo. UDC 05:027(497.12) GAZVODA, Jelka; OSOJNIK, Borut: Promotion of serials in the library. Knjižnica, Ljubljana, 34 (1990), no 3, p. 63-76 Problems o f serials in libraries are discussed in the paper from different points of view. The value o f serials in libraries of today and tomorrow will be fully recognized only on the basis o f their complex treatment. A ll phases of the working process in a serials department should be carried out with the user in mind. In future, librarians will have to be well educated and trained to be able to work properly with different kinds of materials, to use marketing methods in developing library collections and services, and to perform many features on the field of public relations. Uvod Zakaj izraz "promocija" serijskih publikacij? Na ta izraz smo navajeni ob povsem drugih priložnostih, redko pa ga najdemo v okviru naše dejavnosti, razen morda ob kakih razstavah. Izraz smo izbrali zato, ker smo trdno prepričani, da je potrebno razvoju zbirk serijskih publikacij v naših knjižnicah vseh tipov dati močan zagon in novo strokovno spodbudo.

RkJQdWJsaXNoZXIy