Dogovori dokumenti SIS november 1977 Samoupravni sporazum o ustanovitvi samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Center Statutarni sklep o organizaciji in upravljanju samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Center Začasni poslovnik za delo skupščine samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Center Izvajanje programov krajevnih skupnosti Socialistiena republika Sluvcnija SKUPŠCINA OBCINK UIBUANA-CKNTKK Iniciativni odbor za ustanovitrv ' samoupravne interesm- skupnosti obtine I.jubljana-Onter /a varstvo pred pužarom V (locembru 197l> \v Skupscina občinc Ljubljana-Crnter imeno-vala inic-iativni udbor /a ustanoviU-v samoupravnc interesnr skupnosti za varstvo pred pozarom. Iiiitiativni odbor je pripra-vil samoii|)ia\ ni sporu/.umo ustanovilvi samoupravne intoresne rskupnosti občine I.jubljana-Onter za varstvo pivd požarom, ki jc bil po javni uhravnavi sprejet. l)o 10. junija 1977 jc podpisala samoupravni sporazum vrtina ustanoviU-ljev ter jjo za to inicia-tivni udbur pripravil statutarni sklop u organi/.aciji in upravlja-nju SIS oboine Ijubljana-Ccnter y.a varstvo pred po/.arom in zatasni poslovnik za dolu skup.ščine skupnosti 5. julija 1977 jt-bila sklicana ustanovnaskupšoiiiaUTsivdelfgati i/.volili organr skupnusti. /a prcdsrdnika sknpscinc j»- bil izvo-Ijon Mirko Kl'$AK. za prcdscrinika zbora izvajaltrv Ivo VAKJA-CIČ, /a predsodnika /bora uporabnikuv Matku OBI.AK in /a prcdscdnika i/.vrsncKa udbura Jiinrz IIOCKVAK. IsUmumio so delegati sprcjcli sklcp. da zaciio voljati dokumrnti po objavi v obciiiskrm gla.silu I)i>gi>vori¦•. PKKOSKDNIK INICIATIVNK<;A OUHOKA Mirko Kušar Ir. Na podlagi 53. čiena ustave SRS in 8. člena zakona o varstvu pred požarom (Uradni list SRS 2/76) sklepajo 1. delavci in delovni ljudje v temeljnih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah ter v krajevnih skupno- stih in drugih skupnostih ter delovni ljudje, ki delajo s sredstvi v lasti občanov in 2. delavci in člani gasilskih organizacij Samoupravni sporazum o ustanovitvi samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Center -t/ ¦ J.SPLOSNEDOLOCBE \ ' . * • : ' l.fclen Delovni ljudje organizirani v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah, y krajev-nih skupnostih in drugih skupnostih ter delovni ljudje, ki delajo s sredstvi v lasti občanov ustanovijo skupaj z delavci in člani gasil-skih organizacij (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelji) samouprav-no interesno skupnost za varstvo pred požarom (v nadaljnjem besedilu: skupnost za varstvo pred požarom) z namenom, da uresničujejo svoje in družbene interese in potrebe po varstvu pred požarom in drugimi naravnimi nesreCami in, da pospeSijo razvoj družbene samozaščite na tem področju. 2. elen Skupnost za varstvo pred požarom je pravna oseba s pravicami, obveznostmi, odgovornostmi, ki jih ima po ustavi, zakonu ter samoupravnem sporazumu jn statutu. 3. člen Delo skupnosti za varstvo pred pozarom je javno. Skupnost za varstvo pred požarom obvešča delovne ljudi o svojem delu po njihovih delegatih vskupščini innjenih organih, pa tudi preko sredstev javnega obveščanja ali na drug primeren način. 4. člen Skupnost za varstvo pred požarom skupščine občine Ljubljana-Center Iahko skupaj z ostalimi skupnostmi za varstvo pred poža-rom na območju ljubljanskih občin ustanovi mestno skupnost za varstvo pred požarom. V 'meštni skupnosti za varstvo pred požarom se zagotavlja enotna puiiiiKa m enotni ukrepi za čimboljšo organizacijo varstva pred požarom in drugimi elementarnimi nesrečami in skupno načrtova-nje varstva pred požarom in enotno financiranje požarno-varnost-ne dejavnosti v Ljubljani. II. DELOVNO PODROCJE IN NALOGE SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 5. člen Skupnost za varstvo pred požarom ugotavlja interese in potrebe na področju varstva pred požarom, sprejema programe varstva pred požarom, skrbi za njihovo uresničevanje, združujesredstva in opravlja druge naloge s področja varstva pred požarom. 6. člen Za uresničevanje nalog iz 5. člena tega sporazuma, skupnost za varstvo pred požarom: - skrbi za uresničevanje družbene vloge varstva pred požarom; - skrbi za uresničevanje sprejetih obveznosti v dolgoročnih, srednjeročnih in letnih programih razvoja in varstva pred požarom; - sooblikuje politiko požarne varnosti v mestu in republiki; - združuje sredstva za financiranje dogovorjenih skupnih na-log; - uresničuje obveznosti sprejete s tem samoupravnim sporazu-mom, družbenimi dogovori in drugimi samoupravnimi sporazumi; - sodeluje pri vzgoji in izobraževanju kadrov za varstvo pred. požarom; - skrbi za-dvig pripravljenosti in opremljenosti izvajalcev var-stva pred požarom; - nudi strokovno pomoč in svetuje podpisnikom tega sporazu-ma pri razreševanju problemov v zvezi z varstvom pred požarom; - opravlja druge naloge s področja varstva pred pozarom. III. ORGANIZIRANJE IN UPRAVLJANJE SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 1. SKUPŠCINA SKUPNOSTIZA VARSTVO PREDPOŽAROM 7. člen Skupnost za varstvo pred požarom upravlja skupščina. SkupSčino sestavljata: 1. zbor delegatov delovnih ljudi v temeljnih in drugih organizaci-jah združenega dela in drugih samoupravnih organizacijah ter krajevnih in drugih skupnostih in delovnih ljudi, ki delajo s sred-stvi v lasti občanov - zbor uporabnikov, ki ima 59 delegatskih mest. 2. zbor delegatov delavcev in članov gasilskih organizacij - zbor izvajalcev, ki ima 19 delegatskih mest. Vsak zbor ima predsednika, ki vodi delo zbora. Predsednika izvoli zbor na svojem prvem zasedanju. 8. člen V zbor uporabnikov delegirajo temeljne organizacije združenega dela in druge samoupravne organizacije in skupnosti ter delavci, ki delajo s sredstvi v lasti občanov 51 delegatov in krajevne skupnosti na območju občine 8 delegatov. V zbor izvajalcev delegirajo gasilska brigada 1 delegata, gasilska društva po 2 delegata, delovna organizacija »Dimnik« 1 delegata in po 1 delegata štabi civilne zaščite v krajevnih skupnostih in štab civilne zaSčite v občini. 9. člen V zbor uporabnikov skupščine za varstvo pred požarom delegira-jo delavci ter delovni Ijudje in obCani ter delavci, ki delajo s sredstvi v lasli občanov delegate iz konferenc delegacij oblikovanih po zakonu o oblikovanju in volitvah delegacij ter delegiranju delega-tov v skupščine skupnosti, ki enakopravno odločajo z zbori skup-ščine družbenopolitičnih skupnosti. V zbor izvajalcev skupščine za varstvo pred požarom delegirajo delavci in člani gasilskih organizacij delegate izmed delegatov samoupravnega organa v kolikor ni v splošnem samoupravnem aktu organizacije drugaCe določeno. / 10. člen SkupSčina skupnosti za varstvp pred požarom ima naslednje pristojnosti: - sprejema, dopolnjuje in spreminja statut in druge samouprav-ne splošne akte skupnosti za varstvo pred požarom; - sprejema dolgoročne, srednjeročne in letne programe varstva pred požarom; - ustanavlja teritorialne poklicne gasilske enote; - določa načela in merila o uporabi sredstev, s katerimi razpola-ga; - sklepa samoupravne sporazume o združevanju sredstev za uresničevanje programov in nalog skupnosti za varstvo pred poža-rom; - sprejema finančni načrt in zaključni račun skupnosti, - sodeluje pri izdelavi programa zveze samoupravnih interesnih skupnosti za varstvo pred požarom Ljubljane in SRS; - voli predsednika in podpredsednika skupščine skupnosti; - voli predsednika, podpredsednika in člane izvršnega odbora skupščine ter delegate za skupščino mestne skupnosti in delegate za zvezo samoupravnih interesnih skupnosti za varstvo pred poža-rom; - opravlja druge naloge, določene z zakonom, drugimi predpisi in statutom skupnosti. Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom sprejrhe razvojne ir^ letne programe v soglasju s skupščino občine Ljubljana-Center. izvbSni odbor 11. člen Izvršni odbor je izvršilni organ skupščine skupnosti za varstvo pred požarom. 12. člen Izvršni odbor ima predsednika in podpredsednika ter 7 članov, ki jih izvoli skupščina skupnosti za varstvo pred požarom izmed delegatov obeh zborov. 13. člen . IzvrSni odbor ima naslednje naloge: - skrbi za izvajanje sklepov, ki jih je sprejela skupščina; - oblikuje predloge samoupravnih sploSnih aktov, dolgoročnih, srednjeročnih in letnih programov varstva pred požarom; - poroda skupščini o svojem delu, o delu komisij in služb skupnosti za varstvo pred požarom; - imenuje strokovne odbore in komisije; - spremlja in nadzoruje izvrševanje programa skupnosti ter svoje ugotovitve posreduje skupšfini skupnosti; - pripravlja predlog finančnega načrta in zaključnega računa. Izvršni odbor opravlja vse druge naloge, ki jih določa statut skupnosti za varstvo pred požarom in posamični sklepi skupno-sti. 14. člen Izvršni odbor mora najmanj enkrat letno poročati skupščini skupnosti za varstvo pred požarom o svojem delu. NADZORNI ODBOR 15. «en Nadzorstvo nad izvajanjem politike, sprejete v skupnosti za varstvo pred požarom, nad uveljavljanjem pravic in obveznosti, nad trošenjem sredstev ter nad delovanjem organov skupnosti in njenih strokovnih služb opravlja nadzorni odbor. 16. člen Nadzorni odbor posreduje svoje ugotovitve izvršnemu odboru ali skupščini skupnosti za varstvo pred požarom s predlogi ukrepov, ki naj jih sprejmejo. 17. člen. Nadzorni odbor ima predsednika in štiri člane, ki jih izvolijo ustanovitelji požarne skupnosti. Način dela nadzomega odbora in način izvolitve članov določs statut skupnosti za varstvo pred požarom. 18. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom in izvrSni odbor skupnosti lahko imenujeta svoje strokovne odbore in komisije, katerih pristojnost in delokrog podrobneje ureja statut skupnosti. IV. NAČIN DELA SKUPŠCINE SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 19. člen Skupščina itna predsednika in podpredsednika. Predsednika in podpredsednika skupščine izvoli skupščina na svoji prvi seji z večino glasov. Predsednika skupščine v njegovi odsotnosti nadomešča pod-predsednik skupščine v vseh pravicah in dolžnostih. i 20. člen Skupščina skupnosti za varstvo pred požarom zaseda na skup-nem zasedanju obeh zborov. Odločitev je sprejeta, če je bila sprejeta v obeh zborih v enakem besedilu. 21. člen Ce odločitev ni bila sprejeta v enakembesedilu na obeh zborih se prične usklajevalni postopek med zboroma, ki je podrobneje dolo-<5en v statutu skupnosti za varstvo pred požarom. V. SREDSTVA SKUPNOSTI ZA VARSTVO PRED POŽAROM 22. člen Varstvo pred pdžarom se financira iz sredstev, ki jih v skladu z zakonom zbira skupnost za varstvo pred požarom za financiranje njene dejavnosti v skladu s programom skupnosti. 23. člen Za uresničevanje svojih nalog pridobiva skupnost za varstvo pred pozarom finančna sredstva iz naslednjih virov: - iz prispevkov delavcev v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela ter v delovnih skupnostih; - iz prispevkov delovnih ljudi, ki delajo s sredstvi v lasti obča-nov; - iz prispevkov, ki jih v skladu z dogovorom z Zvezo samouprav-nih interesnih skupnosti za varstvo pred požarom SR Slovenije, plačujejo zavarovalne skupnosti od zavarovalne premije za zavaro-vano premoženje pred požarom; - iz drugih virov, ki jih določijo družbeni dogovori, samouprav-ni sporazumi ter zakoni in drugi predpisi; - iz dotacij in prispevkov, ki jih za delovanje skupnosti prispe-vajo družbenopolitična skupnost in občani; - iz prispevkov, ki jih temeljne in druge organizacije združenega dela, samoupravne in druge skupnosti ter delovni ljudje dajejo ali združujejo za posebne naloge. Prispevek iz 1. in 2. alinee tega člena plačujejo delavci v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela ter v delovnih skupnostih in delovni ljudje, ki delajo s sredst^i v lasti občanov, iz dohodka. Osnova za obračun in plačevanje prispevka je bruto osebni doho-dek. 24. tlen Sredstva za uresničevanje programa Zveze samoupravnih intere-snih skupnosti za varstvo pred požarom SR Slovenije, združuje skupaj z ostalimi skupnostmi za varstvo pred požarom tudi občin-ska skupnost za varstvo pred požarom v skladu s sprejetim progra-mom zveze. 25. «len Skupnost za varstvo pred požarom uporablja sredstva na podlagi sprejetega programa. Sredstva, ki jih pridpbi skupnost za izvedbo konkretnih nalog ali za posamezne namene, mora uporabiti v skladu z določenim namenom. 26. ilen i Če niso zagotovljena sredstva za f inanciranje temeljnih ali nujnih nalog programa varstva pred požarom, lahko občinska skupžčina na predlog občinske skupnosti za varstvo pred požarom določi obvezni prispevek za delavce v temeljnih in drugih organizacijah združenega dela ter v delovnih skupnostih in za delovne ljudi, ki z osebnim delom s sredstvi v lasti občanov opravljajo gospodarsko ali negospodarsko dejavnost, ki niso sklenili samoupravnega spo-razuma, oziroma za vse zavezance. VI. STROKOVNA SLUZBA 27. člen SkupSčina skupnosti za varstvo pred požarom imenuje na osnovi javnega razpisa tajnika skupščine. Tajnik skupščine vodi in opravlja administrativno in strokovno-tehnična opravila za potrebe skupSčine in njenih organov. Za opravljanje strokovne, administrativne, tehnične in finančne naloge lahko skupščina na predJog izvrfnega odbora ustanovi lastno strokovno službo. VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 28. člen Na podlagi tega sporazuma sprejme skupnost za varstvo pred požarom svoj statut. Statut sprejme skupščina skupnosti za varstvo pred požarom, veljati pa začne, ko da nanj soglasje skupščina občine Ljubljana-Center. 29. člen Ustanovno skupSčino požarne skupnosti skliče iniciativni odbor za ustanovitev požarne skupnosti. 30. člen Skupnost za varstvo pred požarom je ustanovljena, ko sprejme samoupravni sporazum o njeni ustanovitvi večina ustanoviteljev. 31. člen K samoupravnemu sporazumu o ustanovitvj skupnosti za var-stvo pred požarom da soglasje skupSčina občine Ljubljana-Center. 32. ilen Sporazum o ustanovitvi skupnosti za varstvo pred požarom se objavi v Uradnem listu SRS. Stevilka: 025-5/76 ' . ' " USTANOVITELJI Datum: 22. 2. 1977 c Skupščina samoupravne interesne skupnosti obiine Ljubljana- Center za.varstvo pred požarom je na svoji seji dne 5. julija 1977 sprejela Statutarni sklep o organizaciji in upravljanju samoupravne interesne skupnosti za varstvo pred požarom občine Ljubljana Center l.eien S tem sklepom se urejajo nekatera vpraSanja organizacije in upravljanja v samoupravni interesni skupnosti občine Ljubljana-Center za varstvo pred požarom (v nadaljnjem besedilu: skupnost), pomembna za njeno delovanje v času, dokler ne bo uveljavljen njen statut. SKUPSCINA SKUPNOSTI 2. člen Skupnost upravlja skupštfina. L SESTAV SKUPŠČINE 3. člen Skupščino skupnosti sestavljata: - zbor delegatov delovnih ljudi temeljnih in drugih organizacij združenega dela in drugih samoupravnih organizacij ter krajevnih in drugih skupnosti in delovnih ljudi, ki delajo s sredstvi v lasti občanov - zbor uporabnikov, ki ima 59 delegatskih mest, - zbor delegatov delavcev in članov gasilskih organizacij, - zbor izvajalcev, ki ima 19 delegatskih mest. 4. člen Zbor uporabnikov skupščine delegirajo delavci ter delovni ljudje in občani ter delavci, ki deiajo s sredstvi v lasti občanov, delegate iz splošnih delegacij oz. konferenc delegacij oblikovanih po zakonu o oblikovanju in volitvah delegacij ter delegiranju delegatov v skup-ščine skupnosti, ki enakopravno odloCajo z zbori skupščine druž-benopolitičnih skupnosti. V zbor izvajalcev skupSčine delegirajo delavci in člani gasilskih organizacij delegate izmed delegatov samoupravnega organa, v kolikor ni v splošnem samoupravnem aktu organizacije drugače doloiJeno. Ne glede na določbe prejšnjih odstavkov čian delegacije ne more biti delegiran v skupščino: - če ga je skupščina izvolila v izvrSni odbor, - 6e je član nadzornega odbora skupščine, - če je tajnik skupščine skupnosti, - čc je delavec strokovne službe skupnosti. 5. 61en Delegata, ki je delegiran v skupSčino skupnosti, se mora izkazati s pooblastilom. 4 * '* ' , II. PRAVICE IN DOLŽNOSTI DELEGATOV 6. člen Pri zavzemanju stališč o vprašanjih, o katerih se odloča v skupšči-ni, ravnajo delegati vskladus temeljnirnistališčispJoSnih delegacij oziroma konferenc delegacij, ki so jih delegirale, kakor tudi v skladu s skupnimi in splošnimi družbenimi potrebami in interesi. Delegat je dolžan o delu skupščine in o svojem delu obveščati splošno delegacijo oziroma konferenco delegacij, ki ga je delegira-la, in ji je odgovoren za svoje delo. Delegat ima pravico: - predlagati skupščini, naj določena vpraSanja uredi s svojimi akti, - predlagati skupščini ali njenemu zboru naj obravnava vpraša-nja v zvezi z izvrševanjem njenih aktov, z delom izvršljivih organov ali z delom strokovne službe. - obrniti se na lzvršilne organe skupSčine ali na tajnika skupSči-ne skupnosti z vprašanji glede dela izvršilnih organov oziroma strokovne službe. III. PRISTOJNOSTI SKUPSCINE 7. «len SkupSčina skupnosti ima naslednje pristojnosti: - sprejema, dopolnjuje in spreminja statut, poslovnik in druge akte, - sprejema dolgoročne, srednjeročne in letne programe varstva pred požarom, - ustanavlja teritorialne poklicne gasilske enote, - določa načela in merila o uporabi sredstev, s katerimi razpola-ga, - sklepa samoupravne sporazume o združevanju sredstev za uresničevanje programov in nalog skupnosti, - sprejema hnančni načrt in zaključni račun skupnosti, - sodeluje pri izdelavi programa zveze samoupravnih interesnih skupnosti za varstvo pred pozarom Ljubljane in SR Slovenije, - voli predsednika in podpredsednika skupščine, - voli predsednika, podpredsednika in člane izvršnega odbora skupščine ter delegate za skupščino mestne skupnosti in delegate za zvezo samoupravnih interesnih skupnosti za varstvo pred poža-rom SRS, - opravlja druge naloge doloCene z zakonom, drugimi predpisi in statutom skupnosti. 8. «len Skupščina sprejema razvojne in :upščino obOine Ljubljana-Center. skupšč letne programe v soglasju s 9. člen Skupščina odlofia na skupnem zasedanju svojih zborov. O vprašanjih, ki so navedena v 7. členu tega statutarnega sklepa, odločata zbora enakopravno. Odločitev je sprejeta, 6e je bila spreje-ta v obeh zborih v enakem besedilu. Ce odločitev o vprašanjih iz drugega odstavka tega člena ni bila sprejeta v enakem besedilu, se prične usklajevalni postopek med zboroma, ki ga bo podrobneje uredil statut. 10. člen Skupščina veljavno sklepa, te je na seji navzoCa večina delegatov v obeh zborih (v vsakem od zborov). Odločitev v zboru je sprejeta, če je zanjo glasovala večina navzo-čih delegatov. 11. eien Glasovanje je javno. Če zbor v skladu s poslovnikom tako sklene, se glasuje ta}no ali po delegatskih mestih. 12. eien Skupsčina skupnosti itna svoj poslovnik. IV. STALNE FUNKCIJE V SKUPSCINI 13. člen V skupStini so stalne funkcije: - predsednik skupščine skupnoati, ki vodi delo skupičine in predstavlja skupščino in skupnost, - podpredsednik skupščine, ki v odsotnosti nadomeSča predse-dnika skupSčine v vseh pravicah m dolžnostih, - predsednika zborov, ki vodita delo posameznega zbora. Na stalno funkcijo v skupSCim je lahko izvoljen le delegat v skupščini. Predsednik in podpredsednik skupSčine ne moreta biti iz vrst delegatov istega zbora. Mandatna doba stalnih funkcij traja 4 leta. IZVRŠNI ODBOR 14. člen Izvršilni organ skupžčine skupnosti je izvrSni odbor. IzvrSni odbor ima predsednika in podpredsednika tcr 7 članov. Voljeni so za dobo 4 leta. NihCe ne more biti izvoljen v izvrsni odbor zaporedoma veC kot za dve mandatni dobi. 15. člen Izvršni odbor ima naslednje naloge: - skrbi za lzvajanje sklepov, ki jih je sprejela skupičina, - oblikuje predloge aktov, ki jih sprejema skupSčina, - poroča skupičini o svojem delu, - imenuje strokovne odbore in komisije, - spremlja in nadzoruje izvrSevanje programa skupnosti ter svoje ugotovitve posreduje skupSčini, - pripravlja predloge finančnega načrta in zaključnega rafiuna, - opravlja druge naloge, ki jih določajo statut in drugi skti. 16. člen Izvršni odbor je za svoje delo odgovoren skup&ini. - Izvršni odbor mora vsaj enkrat letno poročati skupžfini o svojem delu. Izvrini odbor je dolžan dati obvestilo ali odgovor o vpraSanjih s svojega delovnega področja, če to zahteva delegat v skupščini. 17. 61en IzvrSni odbor odloča na sejah, če je navzoča večina članov. Odlotitev izvršnega odbora je sprejeta, če zanjo glasuje večina navzočih članov. NADZORNI ODBOR 18. člen V skupnosti se izvoli kot organ skupnosti nadzorni odbor, ki ima predsednika in stiri člane. Nadzorni odbor opravlja nadzorstvo nad izvajanjem politike, sprejete v skupnosti, nad uveljavljanjem pravic in obveznosti, nad troSenjem sredstev ter nad delovanjem organov skupnosti in nje-nih strokovnih služb. Mandat članov nadzornega odbora traja 4 leta. STROKOVNA SLUŽBA 19. tltn Skupščina skupnosti imenuje na osnovi javnega razpisa tajnika skupSčine. Tajnik skupgčine vodi in opravlja administrativno in strokovno-tehniina opravila za potrebe skupSčine in njenih organov. Za opravljanje strokovne, administrativne, tehnične in finančne naloge lahko skupščina na predlog izvršnega odbora ustanovi samostojno strokovno službo. JAVNOST DELA 20. eien Seje skupSčine skupnosti in njenih organov so odprte in je lahko na njih navzoč vsakdo pod pogoji, ki jih določa poslovnift organa. Vsakdo ima pravico vpogleda v zapisnike gej skupščine in njenih organov. Organi so dolžni skrbeti za obveSčanje elanov skupnosti in Sirše javnosti o svojem delu in o delu skupnosti. PREHODNE IN KONCNE DOLOCBE 21. 61en Delegatom skupštine skupnosti preneha mandat z iztekom man-datne dobe delegatov. ki so delegirani v skupžčine skupnosti, ki enakopravno odločajo s pristojnimi zbori skupičine in družbeno-politične skupnosti. 22. ilen Na svojem prvem zasedanju sprejme skupsčina skupnosti svoj začasni poslovnik in se konstituira. Do konstituiranja vodi sejo delovno predsedstvo. 23. tlen Ta sklep začne vcljati osmi dan po objavi v občituketn glasilu ¦ Dogovori«. Stevilka: 025-5/76 Ljubljana, dne 5. julij 1977 PREDSEDNIK DELOVNEGA PREDSEDSTVA Ivan Varjančič, \t. Na podlagi 12. in 22. člena statutamega sklepa samoupravne interesne skupnosti obcine Ljubljana-Center za varstvo pred poža-rom je skupščina Samoupravne interesne skupnosti občine Ljub- ljana-Center za varstvo pred požarom na skupnem zasedanju zbora uporabnikov in zbora izvajalcev dne 5. julija 1977 sprejela