Kam po končani osnovni šoli? Bliža se konec šolskega le-ta. Med starši in učenci osmih razredov osnovnih šol se po-javlja zlasti sedaj, v prvem le-tu uresničevanja gospodarske reforme, velika zaskrbljenost. Treba se bo namreč odločiti za naprej in si izbrati primeren poklic. Kam v prihodnjem šolskem le-tu? V gimnazijo, v kakšno sred-njo tehnično, ekonomsko ali drugo srednjo šolo, v poklicno šolo določene stroke? Tu ne odločajo več samo želje, nagnjenja in podobni osebni interesi, ampak tudi družbene potrebe, potrebe nadaljnjega razvoja našega gospodarstva, družbenih služb itd. Kdo ve, kakšne so te po-trebe? Kdo lahko z gotovostjo pove, kje, v katerem poklicu so perspektivno ugodne možnosti Mnogo govorimo o naši mladi ge- neraciji. Z bese- dami storimo vse zanjo. Dejansko pa ostaja naš mladi rod - brez otroških igrišč, brez otroških vrt- cev, brez prosto- rov in drugih možnosti za raz- ne tehnične, kul- turno-prosvetne, umetniške, teles- novzgojne in dru- ge interesne kro- žke, mladinske klube in sploh za kakršnokoli dru- go zdravo raz- vedrilo. Mladi generaciji primanjkuje predvsem starejših tovarišev, ki bi z razumevajočo roko in čutečim srcem vsebinsko bogatili njen prosti čas. razvoja in kje ne? Kdo lahko naši mladini predlaga nekaj konkretnega in res koristnega? Kateri poklic naj si izberem? Odločitev je težka. Od nje je odvisno vse nadalnje življe-nje in zadovoljstvo naših otrok. Res, na svetu ni lepše stvari kot delati v poklicu, ki nekoga veseli, v poklicu, ki je v družbi cenjen in priznan ter ustrezno nagrajen. Vsakdo pa iz lastne prakse v svoji okolici ve, da ni hujšega, kot vse živ-Ijenje opravljati delo, ki je nekomu zoprno, ki v družbi ni preveč potrebno, cenjeno in nagrajeno. Prav zaradi tega so odločitve o izbiri poklica zelo pomembne in bi zato tudi družba morala dajati mlade-mu rodu več jasnih perspek-tiv, kot jih danes, v prvem letu gospodarske reforme - dejan-sko daje. A.B.