CELODNEVNA ŠOLA Boljši učni uspeh PETRA LEŠNIK, 6. b.: »Že šesto leto hodim v celodnevno šolo. Zelo mi je všeč, saj lahko vse naloge opravim v šoli. Torbic ne nosimo domov. Veliko možnosti imamo tudi pri krožkih. Me-nim, da je zelo koristno tudi sprošča-nje pri telovadbi. Vse, kar nam pri učenju ni razumljivo, pa lahko vpraša-mo tovarišico.« TOMAŽ ŽEROVNIK, 8. b.: »Dve leti in pol sem hodil v »normalno« šolo, nato pa v celodnevno. Sedaj mi je mnogo bolj všeč. Torbic res ne nosi-mo domov, vendar se moramo sedaj v zadnjih razredih učiti tudi doma, če hočemo imeti odličen uspeh. V šoli se naučimo toliko, da bi lahko bili dobri. Tudi sam se vključujem v krožke. Obiskujem matematični in biološki krožek. Pri izvenšolskih dejavnostih lahko precej poglobimo znanje pri-dobljeno v šoli.« TONČKA VRHUNC, učiteljica biologije in kemije:»Na šoli sem že 15 let. Prej sem imela polne cekarje zvez-kov. Zdaj lahko vso pripravo opravim v šoli. V celodnevni šoli se veliko uk-varjamcz novimi metodami in oblika-mi dela z učenci. Učni uspeh je vseka-kor boljši kakor prej«.