Samoizobraževalna akcija Pov. UJU. IZ OSREDNJEGA IZOBRAŽEVALNEGA ODBORA. Razposlali smo vsem krožkom prvo brošuro o liberaliznru. Vsak krožek in vsak društveni poročevalec je prejel istočasno natančna navodila, kako naj se podana snov razpravlja. S tem smo omogočili vsem krožkom, da začno z resnijn izobraževalnim delom. Navodila so tako natančna in pos drobna, da je odvišna na tem mestu vsaka nadaljnja beseda pajasnjevanja. Naj ugo= tovimo samo to, da je po vsej tej pripravi vsako nadaljnje odlašanje nerazumljivo in neopravičljivo. Zlasti opožarjamo vse skli« catelje, da so odpadle sedaj vse mordbitne težkoče tudi za nje in da nimajo druge na« loge, nego da nemudoma skličejo sestanke tudi povsod, kjer se to še ni storilo. Ker nam še pet učiteljskih društev ni dopaslalo niti poročila o ustanovljenih krož^ kih, niti imen sklicateljev in števila na po« samezne krožke pripadajočih članov, smo dotičnim druš-tvom poslali brošure in navo dila naravnost na društvene predsednike, katerc prosimo. da brošUre takoj razdele ter v odborovi seji ustanove posamezne krožke in imenujejo njihove sklicatelje. Le če se ima v najkrajšem času vršiti društve^ no zborovanje.inaj se počaka s tem nujnim delom do zborovanja. Povdarjamo še enkrat, da sklicatelji nU majo druge naloge, kot sklicati sestanek. Vse drugo se po navodilih uredi na sestan* ku samem. Kjerkoli bi bilo mogoče, naj sklicatelji razdele brošure še pred sestan^ kom, tako da lahko vsakdo prečita doma določeno snov, o kateri se bo vršil na se« stariku razgovor. Sklicatelje prosimo tudi, da nam pobrani denar (3 Din za izvod) ta^ koj nakažejo po priloženih poštnih položs nicah. Da olajšamo sklicateljem za prvi sesta« nek delo, sporočamo vsem tovarišem in to= varišicam, da je v smislu navodil prečitati za prvi del obravnave v krožku prvo, tretje, četrto in peto poglavje iz brošurice. Drugo poglavje ostane za drugi sestanek. Vsakdo naj si označi iz teh poglavij vsa ona mesta, ki se mu zde ali posebno važna, ali malo razumljiva, ali mogoče nepravilna in para= doksna. Vsa ta mesta se pri sestanku naj^ prej porazgovore in pojasnijo, ter se potem šele preide k nadaljnjim navodilom. Storjen je torej tako resen d sistemati= čen začetek. Prosimo vse tovarišice in tova* riše, zlasti pa mlajše, da se poprimejo tega prepotrebnega dela z vsem ognjem in vso žilavostjo, in prepričani srno1, da fco že drugi naš izobraževalni tečaj pokazal, da smo se tekom tekočega šolskega leta približali že lep korak stavljcnemu si cilju. —oio Učiteljska izobrazba: 11. Vransko: Tamkajšnji krožek jc zbo= roval prvič 9. novembra t. 1. Razpravljal je o organizacijskih vprašanjih UJU in o re« formi društvenega dela. Udeležnccv 11. 12. Vel. Lašče: Izobraževalni krožek je imel svoj prvi sestanek 13. novembra. Ob= ravnaval je razvoj liberalizma (po Kreku in Ušeničniku). Prihodnji sestanek, se določi pri zborovanju v Ribnici.