AVTOBUSNO OBRAČALIŠČE V TRNOVEM Prvega maja nova avtobusna proga? Krajani krajevne skupaosti Barje že daij časa opozarjajo na nujnost posodobitve av-tobusne povezave med Čmo vasjo, Barjem in LjuMjano. Predlani so bile organizirane številne raz-prave, katerih plod je bil, da je občinska komunalna skupnost decembra 1982 naro-čila potrebno lokacijsko dokumentacijo. Povezava Barja z Ljubljano, naj bi pote-kala po sedanji progi številka 9. Ne gre torej le za podaljšek avtobusne proge št. 9, tem-več za novo progo Trnovo-Barje. Za realizacijo teh želja, je bilo potrebno lokacijsko dokumentacijo razširiti z obrača-liščem v Trnovem in obračališčem na Barju. Na progi številka 9 bi tako lahko uvedli zglobnike, za novo progo pa bi se tako spro-stila solo vozila. Vsi odgovorni se strinjajo, da je obračali-šče za uvedbo proge nujno potrebno, in da so potrebni tudi vzporedni objekti - sanitar-ni kiosk, priključek na elektriko in vodovod, ter da je potrebno opraviti tudi popravilo ceste pri obeh mostovih preko Livade. Sred-stva so zagotovljena v finančnem načrtu ko-munalne skupnosti za letošnje leto. Občinski izvršni svet se je seznanil z vsem potekom priprav in del za uvedbo te nove avtobusne proge Trnovo-Barje, hkrati pa je tudi ugotovil, da Integral, TOZD MPP ni opravil svojih nalog, ni odgovarjal na pozive in vloge in s tem povzročil veliko zatnudo pri razreševanju tega problema. Integral, TOZD Mestni potniški promet se vede neodgovorno, je poudaril izvršni svet in do-dal, da se v bodoče mora držati dogovorje-nih nalog in rokov. V nasprotnem primeru bo naš izvršni svet sprožil postopek ugotav-Ijanja odgovornosti. Pred pričetkom investicijskih del za obra-čališče na Barju je potrebno dobiti še pisme-no izjavo, da bo Integral, TOŽD MPP ome-njeno progo tudi uvedel in vzdrževal." NINA ČOŽ