NEKAJ BFSED O SODOBNIH PRIČESKAH Moda 60 let Demonstratorko NARTA STUDIA MUico Rako-vič smo srečali ob zaključku ene od številnih predsta-vitev najnovejše mode pri pričeskah in izdelkov de-lovne organizacije Ilirija-Vedrog za le namene. Ker je njeno delo znano le ožjemu krogu porabnikov, naj razkrijemo nekaj značilnosti nalog, ki jo opravlja med svetovnimi modnimi prestolnicami in skoraj vsemi večjimi kraji po Jugoslaviji. »Frizerkam in njihovim delavkam prinašamo v najrazličnejših izobraževalnih oblikah najnovejše poglede o frizurah, ki vladajo v Londonu, Kolnu, Parizu. Zanimivo pa je, da kljub t. im. gospodarski krizi doživljamo pravi prireditveni boom, saj je bilo v zadnjih dveh letih toliko frizerskih prireditev, pri-kazov, tekmovanj v naši državi, kot jih preje ni bilo celo desetletje,« je označila dve posebnosti svojega nastopanja Milica Rakovič in še pridala, da je po osnovni izobrazbi arhitektka, specializirana za obli-kovanje. Piedstavljate samo oblike pričesk, ali tudi nego lasišča in las? »Celoten sklop upravljanja z lasmi, je naša naloga. Tako tudi letos poučujemo obiskovalke demonstracij in seminarjev o pravilni negi lasišča in las, o phmer-nem, sodobnem striženu, o barvanju, o novostih pri tehnoloških postopkih pri ustvarjanju frizur in še številnih drugih novostih. Vse bolj tudi poudarjamo celoten izgled osebe in ne le pričesko.« Kakšni so modni trendi na vašem področju? Demonstratorka Narta studio Mili-ca Rakorič (foto: S.J.) »V Evropi je priljubljena moda 60. let: svetlolaske kot Marylin Monroe, pričeske po zgledu Beatlesov in barva las podobna Che Guevari. Pri barvah pre-vladujejo svetla, rdeča in črna. Prednost imajo daljši lasje, ki poudarjajo ženskost.« In, kako se vse to veže s proizvodnjo delovne organizacije Ilirija-Vedrog? »Seveda je glavni namen nastopov priporočanje naših kozmetičnih in frizerskih izdelkov. Tokrat smo izpostavljale uporabnost Novala, barvnih in belih utrjevalcev las (gel), posebnosti kolekcije Kismi, pri-poročale bleščice in šampone Kiwi za mastne lase. Udeleženkam seminarjev pridajamo propagandni material, tako, da lahko v miru proučijo posamezne modne linije pri pričeskah in ugotovijo posebnosti posameznih kozmetičnih preparatov.« sj