,,Glasbena Matica" v Ljubljani. Izdaja muzikalij za društveno leto 1913/1914 obseza sledeče skladbe: 1. Dr. Anton Schwab: ZLATA KANGLICA. Mešan zbor.(XLI. zvezek Matičnih zborovskih partitur.) 2.Zdravko Švikaršic: SLOVENSKE KOROŠKE NARODNE PESMI. I. zvezek. (XLII. zvezek Matičnih zborovskih partitur.) Z j ZISuA. r v v v Besede: Jtanglica: OTON ZUPANČIČ. Za sopranski samospev, mešan zbor in veliki orkester UGLASBIL IN slavnemu,,Celjskemu pevskemu društvu" poklonil %a izvajanje s sprem/jevanjem fttauirja in harmonija prirejena izdaja. Gena: 3 %: ^ Sfosoviza zfiorse dofiivajo, orkestralna partitura in orkestralnig&sovipa z dovoljenjem sfifadatefjeuim pri,, j/Pasffeni 9/latici"v tjuSfjani. IZDALA IN ZALOŽILA »GLASBENA MATICA" V LJUBLJANI 1913 LASTNINA »GLASBENE MATICE" Vsako pomnoževanje je po zakonu prepovedano. O O O Naroča in dobiva se pri „Glasbeni Matici"v Ljubljani. O OO / STICH U.DRUCK„SENEFEI:DER"GRRZ. o o „Glasbena Matica" v Ljubljani. Izdaja muzikalij za društveno leto 1913/1914 obseza sledeče skladbe: 1. Dr. Anton Schwab: ZLATA KANGLICA. Mešan zbor.(XLI. zvezek Matičnih zborovskih partitur.) 2.Zdravko Švikaršič: SLOVENSKE KOROŠKE NARODNE PESMI. I. zvezek. (XLII. zvezek Matičnih zborovskih partitur.) z m m . p m r a s. v v Besede:„Kanglica: OTON ZUPANČIČ. Za sopranski samospev, mešan zbor in veliki orkester UGLASBIL IN slavnemu,,Celjskemu pevskemu društvu"poklonil %a izvajanje s spremfjevanjem fiCavirja in harmonija prirejena izdaja. Gena: 3 9&soviza ztfor se do Šivajo, orkestrafnapartitura in orkestra fin g/asouipa z dovoljenjem sfifadatejjmm pri„j/fasfieni 97latici"v jCjufiljani. IZDALA IN ZALOŽILA »GLASBENA MATICA" V LJUBLJANI 1913 LASTNINA »GLASBENE MATICE'/ Vsako pomnoževanje je po zakonu prepovedano, O o o o o Naroča in dobiva se pri „GlasbeniMatici" v Ljubljani. O O O o o 5TICH uDRUCK„SEN EFELDER"GRAZ. Z l a t a k a n g l i c a . Besede;,,KANGLICA'.'Oton Zupančič. uglasbil Dr. ANTON SCHWAB 1912. MEŠAN ZBOR. HARMONIJ . CrLASOVIR. M M M M A / fi T : -H »7 i \ M* Jm ) v n f e jriten. a tempo riten.Ja tempe # I rit en — . a tem P po f- — v J « . ! o i t i / l i f t ^ lH A J J i 1 4 1 -«—J- L 1 - p^ f r pp 1 a 'tLetmtpeno\ «y > Jk1 H | Lin riten.„ t ^ a tempo U r ' riten.a° ptepv *i j l y s * - v j — i — — 1 - 4 ^ • 7 X, 9 ! ip C Lahko pripovedujoče. ) o >'if f S i i V- 1 p 5 g 1 kangli.co. i i) • p p r p De.klLca šla je r i • ^T^ zle po, sre.br . no Zro _r ra rna nre _ rbu L po vo.do a u E LIV I M mf P i i p f 3 m m i ir ±E * Rozpoloženje kakor ob svitu jutranje zore (gozdna idila) Pravioo inštrument ovanja si pridrži skladatel j sam. Za velik orkester izposojuje inštrumentacijo slavna „ Glasb. Matica'' v Ljubljani z dovoljenjem skladateljevim. V— cresc. m poco rit. a tempo J X ^ f f f se _ va.la, fes prrrr pti-či ca vlo.g-u p r P pe _ va.la: trii AJlj A tFrr? la la Ia trii r tra la la m i i p cresc. is r pocUo ritM. — a. tempo f tri Ytra la la la m nn Si mit si r/l/»n/»l'/» i 5± m cresc. W* H H poco rit. a tempo m m ^ g ZŽ3 ŽL§ J S a m u fpoco rit. a tempo s Jt m I ž m i f p m m T v > v V v S -J3 m m g Soli. 'a tempo m Alti. j> Jv pe . va.la JA TTF nu.di se: r Ja.g-o.da zre /a pti_či _ ca v lo _ gu Daj, le za hip po_ p j P p | P i r r jOOCO E f i i C /T\ mf F = = * f = w f espressivo poco rit. m t ST libitum ČL- 1- 1 m ? fes g / j . f n n i p KU * m Sopran Solo. y W t i ^ p ir p-1 m u . d i s e ! " Ja.go.da rdeč-ka.do . berdan! A-limojbra . tec je bo_lan, 1 . i *i a> m• J v 7 7 1 - $f•H TtU - J '1 7« - - - • „ K " T S ^j f . J - • • / : t r ^ i * * F I i g g p i ' Tutti. ppcresc P P p P r ^ptf f j y r j r j T in on o . zdra . vel prej ne bo, da mu prinesem z vrelca vodo Deklica moram za_ ^ . K K b - — = j Ps ^ f f f Deklica mo-raza_ ~ • m * pp cresc. 4 v bjg p i r j p ? - p * /O * p i » te F i v u—v v r r r 4 J2a y > / / i l l a harpa S' v > E * poco meno mosso Živo. p p m i ^ p i i i i p i i i j je - ti jo pre . dno še soln.ce ob j e - t i j o pre - dno še solnce ob ^ J) m sve _ ti jo a tempo, poco a poco crescendo e ^ ob. sve _ P sve _ ti jo Hladnevo.di.ee za.. je _ laje; 4 Y i i /"Pob. sve _ accelerando fino da forte II. ZBOR. nuova poco a IIo-la_ho! Meno mossmo k k J Oi hm 3E m Hola iš C s N e te _ la je t Ho.la.ho ! >»A i I. ZBOR Lar^hetto. (J=36) 3 .Larg-l M JU: J S ; i De =_ f k=l if. c=a i Ji šla je i i T = po J i te _ la je Ho_la .ho!. p r S vo _ gp: / r r - g a t i , / r S o O TJ S3E n X I I g /O A 3 z^zzg o 2 - s s rw f glis M m JL 3 3 3 p S i TTW sre. br crcs - m ,7 cen _ F = t 4 3 m rt.. i T do i zle _ po sre .77^ )r . no kang-. li _ i jp i I co, i deklica je do M M mov prišla, i JJ L P P Peres _ o i i 3 Peres _ J Jg O i I cei- j g o o r r o - e - 5 i 3 , T pI i § cres _ o p 3 3 3 "(f T i 1 s i i 3 g i p i g 3 5'" TirT 4 - zirjagonosno. Andantino do „ razpoloženje gozdne idile" ad iibitum. tukaj sta v orkestralni partituri dva takta vrinjena, pri katerih pevci pavziyejo. *) Razpoloženje gozdne idile. mol t o rit.