Velika noč! Prisrcno pozdravljoni, zvesti in dragi naročniki ter Sitatelji »Slovenskega Gospodarja"! Ko boste čitali to Številko priljjubljenega vam lista, boste v velikonočnih dnevih, V vaših hišah bo kraljevalo velikonocno veselje, na mizi se bo smejal velikonočni blagoslov, pred hišo bo pa vaSa nadebudna mladež potakala piruhe, Velika noč bo povsodi: pri pas doma in zunaj v širpi naravi. Velik.a noč. To je velik praznik pomlajenjH, /)reroditve, vstajenja,, a je tudi praznik ljubezni. K velike svoje Ijubezni do človeškega rodu, ko je bil za bredel in :je tavaJ po blatu in temi, je prenesel Sin božji težke dneve trpljenja, katerih sporain smo obhajali tekoei teden, ker je na ta veliki dan vstal od smrti, da tako pred vsem svetom dokaže svoje božanstvo. In vstal je. Po mukali in trpljenju, ki jih je moral prenesti kot človek, je na ta dan odpahnil težki grobni kamen in vstal v vsera svojem nebeSkem veličanstvu. Velika in silna ljubezen je gnala Sina božjega, da je šel med grešne zemljane, da je k.ot clovek pretrpel hude boleSine ter smrt, in iz te velike in vro6e Ijubezni S9 je rodilo tud'i njegovo vstajenje. Hutei je razgnati zadnjo temo in zraoto, ki ]e še tlačila eloveštvo, za-to je potrdil svoj nauk z zarjo vstajenja, Velika poč — prazpik ljubezni. ,,Ljubite se med seboj", ,,Ijubi svojega bližnjega kakor samega sebo", to so veliki nauki, ki nam jih je dal Bog-človek, kateri je vstal od smrti. Vso obsegajoča, vse ogrevajoča ljubezen, to je žarko središče Kristusovega nauka, in ravno v teh dneh slavi svoje najvišje prazpike. Slucaj je nanesel, da naSi politifini nasprotniki ra\mo v tem času vdarjajo na strune ljubezni. Drugače je ne poznajo nikoli, in nam dajejo, kakor na]bolj inorejo, čutiti svoje sovraštvo, od občnega zbcra S. K. Z. v Celju sem so pa polni ljubezni. V njihovem ,,Narodnem Listu" citate lahko reke iz sv. pisma, v katerih sa uči ljubezen in na njihovih sliodih zavzema glavno raesto beseda o kr&čanski ljubezni. Od kod to? Dr. Krekov govor je spravil riaže liberalc-e začasno iz ravnotežja, ki je navduSeval za vstrajen boj proti lažnjlvemu liberalizmu. To je razburilo naše nasprotnike. Šli so in nara s sv. pismom v rok.i hočejo dokazati, da je neizprosen boj nasproti znioti liberalizma krivičen, da bi morali mi pravzaprav vi same ljubezni dopustiti, &e bi se naši verski in narodni nasprotniki razpasli in dosegli mo8. Kakor pri vsem svojem nastopanju in delovanju, tako so na&i liberalci in šta.jerčijanci hinavski, ovinkarski tudi v tem. Sv. pismo, katero ti ljuclje navadno zaničujejo, o katerem pravijo, da vsebuje nauke, ki so ,,strup iz Judeje", jim je dobro samo tam, kjer bi ga radi izrabili v svoje namene. Kar pa določuje ravnanje s takimi propalicami, kakor so na^i nasprotniki, to prczrejo in presko&ijo, Kristus in njegovi apostoli so učili ljubezen, toda oni so tudi povedali in pokazali, kako je treba ravnati proti sovraž.ukom vere. ,,Eoljše bi bilo, da bi se mu obesil mlinski kamen okrog vratu in bi se potopil v dno morja", tako pravi Kristus o onem, ki pohujšuje mladino. In kaj drugcga, kot pohujšanje je, kar delajo naši nasprotnik.i. Ali ne teptajo s tem, da žalijo in blatijo katoh&ko cerkev, naSili najvišjiji svetinj v blato, ali ne poln13su.1tJo s svojim brezverstvom celega naroda? In kaj j9 n»pravil Kristus z barantači, ki so skrunili luSo njegovega Ofieta? Vzel je bie in jili je riagnal. Nifi m branila Kristusa ljubezen do bližnjega, katcro je ucil, ua bi ne bil nagnal onih, ki so oskrunjevali svetisce njcgovega Očeta. Tako moramo napraviti tuni mi z 0nimi, ki zapeljujejo naSnarod ter ga okužujejo z brezvorstvom in odpadništvom, to in nic vec in mc manj ni pove.lal dr. Krek v svojem govoru. Vse njiliovo vpitje scdaj je zato velika hinavSfiina, povsem vre.lna teh moistrov zavijanja in laži. v ,. p : Pa pustimo te naSe nasprotnike. ^sol.mo ^e 1 j ši velikonofinih praznikov, vž.vajmo radost ki je, priSla ž njimi v naSa srca, in zaobljubimo so, da, bomo v bodoce tudi tako in Sfi bolje delah kakor dosedaj.