Na podlagi 219. člena zakona o davkih občanov (Uradni list SRS, št. 44/82) in 21. člena pravilnika o knjiženju dav-kov občanov (Uradni list SRS, št. 21/73) ter 190. člena sta-tuta občine Ljubljana-Siška (Uradni list SRS, št. 2/78, 31/81 in 8/82) je skupščina občine Ljubljana-Šiška na . . . seji zbora združenega dela in . . . seji zbora krajevnih skupnosti, dne . . . 1985 spreiela SKLEP o potrditvi zaključnega računa davkov in prispevkov občanov za leto 1984 Lčlen Potrdi se zaključni račun davkov in prispevkov občanov za leto 1983. 2. člen Zaključni račun obsega: bilanco, bruto bilanco, pregled skupno doseženega prometa in pregled stanja računov in-dividualnih davčnih zavezancev na dan 31. decembra 1984. 3. člen Zaključni račun davkov in prispevkov občanov izkazuje za leto 1984 naslednji promet po bruto bilanci: din Obremenitsv Predpisi stroškov in obresti Odpisi Plačila Saldo 31.december 1984 Po bilanci Aktiva 184,620.820,00 1.493,900.989,80 16,976.847,50 385.276,00 1.424,686.442,30 85,806.119,00 Pasiva 184,620.820,60 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Urad-nem listu SRS. Predsednik zbora združenega dela , Andrej Cimerman, I. r. Predsednik zbora krajevnih skupnosti Miloš Mikolič, I. r. Obrazložitev Po zakonu o davkih občanov (219. člen) in pravilniku o knjiženju davkov občanov (21.člen), mora občinska skup-ščina potrditi zaključni račun davkov in prispevkov obča-nov. Zaključni račun je v predpisanem roku pripravila uprava za družbene prihodke in ga posredovala v obravnavo. V skladu z 21. členom pravilnika o knjiženju davkov in prispevkov občanov ga je pregledala komisija, imenovana na 169. seji izvršnega sveta, v sestavi: Branko Koban — predsednik, Slavka Merjasec — član, Pavle Krilič — član, Anton Bezek — član Franc Kosi — član. Komisija ugotavlja, da je zaključni račun za leto 1984 sestavljen in predložen po predpisanih obrazcih. Zaključni račun se sestoji: — iz bruto bifance — obrazec Kd-6, — iz bilance Zr-1, — iz pregleda skupno doseženega prometa Zr-2, — iz pregleda stanja računov individualnih davčnih za-vezancev na dan 31. 12. 1984. Iz zaključnega računa za leto 1984 je razvidno slanje na dan 31. 12. 1984 — saldo bilance in vseh doseženih obveznosti občanov, katere je uprava za družbene prihod-ke odmerjala in izterjevala. Uprava je pobirala prispevke za SIS družbenih dejavnosti in druge interesne skupnosti. Zaključni račun je sestavljen na podlagi podatkov, ki se vodijo po predpisanem kontnem planu davčnega knjigo-vodstva ter pravilnika o knjiženju davkov in prispevkov občanov. Knjigovodstvo vodi evidenco na predpisanih obrazcih po kartotečnem sistemu kopirno z uporabo dnevnika. Vodijo se naslednje knjige: — analitični računi zavezancev za davke in prispevke, — računi denarnega prometa, — sintetični račun zavezancev za davke in prispevke, — glavni dnevnik davkov in prispevkov, — pomožni dnevnik davkov in prispevkov, — register zavezancev. Komisija ugotavlja, da so kartice glavne knjige in ana-litične kartice pravilno knjigovodsko zaključene. Glavni in pomožni dnevniki so sešteti in usklajeni z bruto bilanco in zbirnimi karticami. Zaključni račun je bil pravočasno se-stavljen in predložen republiški upravi za družbene pri-hodke, poročilo o pregledu pa bo poslano po potrditvi na skupščini. Pri pregledu zbirnega predhodnega računa davkov in prispevkov občanov je komisija ugotovila naslednje stanje: Saldo na izpisku št. 253 računa 846-21 z dne 31. 12. 1984 16,808.260,85 praznitev depozita 10/1-85 izp. 4 ' 1,191,715,50 . praznitev depozita 11/1-85 izp. 5 16,616.545,00 razlika depozit " ' 0,35 Saldo na izpisku št. 253 računa 846-16 z dne 31.12.1984 20,855.683,25 praznitev depozita 10/1-85 izp. 4 222.886,00 praznitev depozita 11/1-85 20,632.797,00 razlika depozit 0,25 Komisija je pregledala prenose zaostankov in preplačil iz leta 1983 v leto 1984 na računih prispevkov in davkov na razredu 1 ter razredu 2 in ugotovila, da se zaključna bilanca iz leta 1983 ujema z otvoritveno bilanco leta 1984. Komisija je pregledala prenose saldov na individualnih karticah davčnih zavezancev ter ugotovila soglasje s pre-gledom stanja računov na obrazcu Zr-3. V letu 1984 so bile spremembe zakona o davkih obča-nov prvič uporabljene za odmero gospodarskih in pokfic-nih dejavnosti. Zaradi tega je bila potrebna sprememba programov avtomatske obdelave podatkov, sprememba od-ločb o odmeri in sprememba samega postopka ugotavlja-nja davčne osnove. Spremenjen je bil katastrski dohodek zemljišč, ki je osnova za davek od kmetijske dejavnosti. Z manjšo zamudo so bile izvršene vse odmere družbenih obveznosti za vse vrste davkov. V letu 1984 lahko ugotovimo porast vseh družbenih ob-veznosti z indexom 149. Kljub tako visoki porasti obreme-nitev in pozni odmeri, pa je bila izterjava davkov in pri-spevkov 94,2 %, samih davkov pa prek 95 %. Doseženi in preseženi so bili kalkulativni prihodki, ki po dogovoru o splošni porabi v SR Sloveniji vplivajo na proračunsko po-rabo v naslednjem letu. Preseženi so bili kalkulativni prihodki v višini 48.322 tisoč dinarjev (15,54) in so povečali dovoljeno porabo v Ljub- Ijani po 17. členu dogovora o splošni porabi v Ljubljani. Presežena je bila realizacija prihodkov proračuna v višini 46.452 tisoč din oziroma 6,4 %. To lahko ocenimo kot zelo uspešno. Komisija ugotavlja, da se pogoji dela uprave za druž-bene prihodke v preteklem letu niso spremenili. Nekateri zaključki in priporočila komisije, ki so bili dani ob pregledu zaključnega računa za preteklo leto, niso bili upoštevani. Komisija meni, da bi se delo uprave lahko izboljšalo, predvsem s posodobitvijo davčnega knjigovod-stva, v smislu večjega prehoda na AOP z ustrezno raču-nalniško opremo, saj je le to lahko osnova za ažurnost knjigovodstva in z ustreznejšim nagrajevanjem ključnih na-log v upravi ter ustrezno kadrovsko zasedbo. Posebej je komisija ugotovila, da je potrebno okrepiti delo na lerenu, s tem da se davčni zavezanci tekoče spremljajo in nadzirajo. Predsednik komisije Branko Koban, I. r. Izvršni svet je na 175. seji dne 22. 4. 1985 obravnaval poročilo komisije za pregled zaključnega računa davkov in prispevkov za leto 1984. Iz poročila komisije razvid-no, da je uprava za družbene prihodke sestavila zaključni račun davkov in prispevkov v predpisanem roku na ustrez-no predpisanih obrazcih. Komisija pri pregledu ni ugotovila niti formalnih niti vse-binskih napak. Zato ugotavlja izvršni svet, da je zaključni račun pravilno sestavljen in predlaga skupščini občine, da ga potrdi. - Izvršni svet