TESNO JE Podaljšano bivanje otrok v šoli je prav gotovo pomemben dejavnik vzgoje, saj v te oddelke vključujejo predvsem otroke, ki do-ma nimajo varstva, prehrane in kontrole za-radi zaposlenosti staršev. S to obliko vzgojite-lji sedaj lažje rešujejo marsikateri vzgojni, učni ali celo socialni problem učencev. V šol-skem letu 1972-73 so prostorom, v katerih teče podaljšano bivanje, dodali še 11 oddelkov, to-rej za 233 učencev. Toda šolske zgradbe so bile namenjene le pouku, projektanti ob nji-hovi gradnji niso razmišljali o dodatnih dejav-nostih, zato so se v nekaterih šišenskih osnov-nih šolah pojavili precejšnji problemi (zlasti na šolah: Z. Runko, A. Kebe, R. Jakopič, Pre-ska, Vodice, Pirniče). Na šoli Hinka Smrekar-ja na primer sploh nimajo prostora za podalj-šano bivanje, v ta namen bodo morali zgraditi prizidek oziroma nov trakt ob šoli. Nekatere šole imajo pač srečo, da so ob gozdu in se otro-ci lahko razgibavajo v naravi; pri drugih, mestnih zavodih, je problem seveda še bolj občuten.