Zmaga naj pamet, ne pa računica Zadnji seji izvršnega sveta so prisostvovali (udi predstavniki krajevnih skupnosti Zapolok, Rob, Crni vrh, Polhov Gradec, Preserje in Rakitna, saj je bilo vprašanje, ki ga je tokrat obravnaval izvrš-ni svet, za njibovo življenje tako zelo pomembno. Obravnavali so namreč predlog, da naj bi na teh avtobusnih linijah primestnega polniškega pro-meta ukinili nekalere vožnje. Jasno je, da se krajani s tem predlogom niso strinjali, pa čeprav so predstavniki Integrala še tako vztrajno izpostavljali izgube, kt jih nekateri avtobusi z vožnjami ob določenih urah povzro-čajo. ¦ Po predlogu naj bi se na liniji Ljubljana-Zapo-tok-Rob ukinila dva para voženj in sicer z odho-dom iz Ljubljane ob 10.15 in 20.30, iz Roba pa ob 11.30 in 16.37. Na tej liniji bi se tako zmanj-šala pot avtobusov za 120 km dnevno, kar bi pomenilo 175.000 dinarjev mesečnega pri-hranka. Na liniji Ljubljana-Polhov Gradec-Črni vrh naj bi se ukinil en par voženj in sicer z odhodom iz Črnega vrha ob 5.20 in iz Ljubljane ob 14.25 ter iz Crnega vrha ob 20.35 do Polhovega Gradca in ob 21.10 iz Polhovega Gradca do Črnega vrha. Ukinitev teh voženj bi pomenila prihranek 250.000 dinarjev mesečno. Na liniji Ljubljana-Preserje-Rakitna naj bi ukinili en par voženj in sicer z odhodom iz Rakit-ne ob 5.35 in ob 16. uri iz Ljubljane. To bi mimogrede pomenilo, da bi se delavci iz Ljublja-ne lahko z dela vračali šele z avtobusom, ki odpelje nekaj minut čez dvajseto, zjutraj pa bi na deto pnhajali tudi uro in več prekmalu. Tudi ukinitev teh voženj naj bi pomenila mesečni pri-hranek 250.000 dinarjev. Sodba o tem, ali se bo katera med predlaganimi vožnjami ukinila na tej seji ni bila izrečena. Izvrš-ni svet je namreč vztrajal pri mnenju, da tam, kjer so avtobusi vsaj približno polni - pa naj bo vožnja rentabilna ali ne, voženj ne bo dovolil ukiniti. Drugo je seveda vprašanje tistih ur, ko avtobusi skorajda vozijo od postaje do postaje prazni. Za vse navedene relacije je zato zahteval od Integrala točne izračune, dobljene na osnovi šletja potnikov in rentabilnosti posameznih vo-ženj. Kar na pamet, brez argumentov namreč ni mogoče sprejemati sklepov. Ob tem je ponovno opozoril na nujnost izenačitve mestnega in pri-mestnega potniškega prometa ter iskanja tudi drugih možnih oblik prevoza manjšega števila potnikov. Dokončne sklepe v zvezi z ukinitvami posa-meznih voženj bo izvršni svet sprejel ob prisotno-sti prizadetih krajanov, čez štirinajst dni. N. Č.