Še ena novost v železniškem tovornem prometu, cargo režim Po velikem podvigu in uspehu, ki ga je Železniško gospodarstvo Ljubljana doseglo že v tovornem prometu s storitvami pod nslovom Nočni skok, in še nekaterimi drugimi dejavnostmi na prometnem trgu, so s prvim septembrom pričeli še s privlačno novostjo, s tako imenovanim cargo režimom. Tako je Železniško gospodarstvo Ljub-Ijana svojo poletno storitev še popestrilo in se še bolj približalo porabnikom in v ponudbi na prometnem trgu postalo še bolj konku- že vseh drugih prizadevanjih je S cargo režimom ŽG ponuja prevoz blaga z določenimi vlaki, ki so programirani tako, da pri-dejo na končno posiajo v strogo določenem času. Odstopanje od voznega reda cargo vlakov po-meni plačevanje penalov uporab-nikom storitev. Prevozni čas s cargo vlaki je uresničljiv, če je pošiljka na odpravni postaji pra-vočasno predana. V ta namen so uporabniki letos prejeli vozni red vlakov in postajališč, ki so vklju-čena v sistem cargo. Za postaje, ki v ta sistem še niso vključene, pa uporabnikom priporočajo druge pogodbeno dogovorjene in ro-kovne prevoze. S to novostjo ob ŽG Ljubljana dokazalo, da je od-prt poslovni gospodarski sistem, ki se vključuje v prizadevanje za čim bolj odprto in učinkovito tržno gospodarstvo, ki želi biti konkurenčno s hitrostjo in zane-sljivostjo. »Seveda bo potrebno izredno veliko naporov, da bo režim cargo stekel gladko in da ga bodo naši uporabniki polno koristili. Ven-dar je tako z vsako novostjo. Za nas delavce v ŽG je to izziv in naloga, ki jo moramo spraviti v življenje,« je zaključil Vlado Mohar, pomočnik direktorja To-vorne postaje Moste, ko nam je predstavil cargo režim. S. G.