OBČINA SREDISCE OB DRAVI URADNO GLASILO Številka: 13/ 2012 Letnik IV SREDISCE OB DRAVI: 28. DECEMBRA 2012 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, ISSN 1855-7767 VSEBINA: 54.ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 55. ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2014 56. SKLEP O POTRDITVI DOPOLNJENEGA PREDLOGA ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 57. SKLEP O POTRDITVI DOPOLNJENEGA PREDLOGA ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2014 58. SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČENGA PREMOŽENJA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 59. SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 60. LETNI IZVEDBENI PROGRAM KULTURE ZA LETO 2013 61. LETNI IZVEDBENI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI V LETU 2013 62. SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2013 63. SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2014 64. SKLEP O POSTOPNI OBREMENITVI VREDNOSTI TOČKE ZA ODMERO NUSZ V LETU 2013 65. SKLEP O PRENEHANJU VELJAVNOSTI PRAVILNIKA O ENKRATNI SUBVENCIJI ZA PREVOZ SREDNJEŠOLCEV Z OBMOČJA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI 66. SKLEP O RAZPISU ŠTIPENDIJ ZA ŠOLSKO LETO 2012/2013 67. SKLEP O DOLOČITVI VIŠINE ŠTIPENDIJE ZA ŠOLSKO LETO 2012/2013 68. SKLEP O VIŠINI EKONOMSKE CENE PROGRAMOV VRTCA SREDIŠČE OB DRAVI 69. SKLEP O ZNIŽANJU SEJNIN 70. SKLEP O PRISTOPU K USTANOVI AKADEMIKA DR. ANTONA TRSTENJAK Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, v povezavi z ZJU 56/02, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08 in 49/09 ) in 15. člena statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož št. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 18. Redni seji, dne 20.12.2012 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2013 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2013 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni pod kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina / Podskupina kontov Proračun 2013 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2,059.566,22 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,538.991,00 70 DAVČNI PRIHODKI 1,461.159,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1,298.871,00 703 Davki na premoženje 124.588,00 704 Domači davki na blago in storitve 37.700,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 77.832,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 69.032,00 711 Takse in pristojbine 200,00 712 Denarne kazni 0,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.350,00 714 Drugi nedavčni prihodki 6.250,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 110.280,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 110.280,00 73 PREJETE DONACIJE 100,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 100,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 410.195,22 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 163.628,50 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 246.566,72 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 2,039.493,62 40 TEKOČI ODHODKI 447.460,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 142.760,00 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 23.479,00 402 Izdatki za blago in storitve 232.893,00 403 Plačila domačih obresti 16.744,00 409 Rezerve 31.584,00 41 TEKOČI TRANSFERI 879.450,00 410 Subvencije 33.300,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 474.365,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 102.837,00 413 Drugi tekoči domači transferi 268.948,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 613.197,39 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 613.197,39 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 99.386,23 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 61.900,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 37.486,23 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) 20.072,60 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 6.238,52 75 Prejeta vračila danih posojil 6.238,52 750 Prejeta vračila danih posojil 6.238,52 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 6.238,52 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 12.096,88 50 ZADOLŽEVANJE 12.096,88 500 Domače zadolževanje 12.096,88 VIN. ODPLAČILA DOLGA 109.508,00 55 ODPLAČILA DOLGA 109.508,00 550 Odplačila domačega dolga 109.508,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) -71.100,00 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -97.411,12 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -20.072,60 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2012 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 9009 71.100,00 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podkontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-podkonta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren Župan. Odredbodajalec je župan ali od njega pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF: • Prihodki od donacij, ki se namenijo za namene, ki jih je navedel donator • Prihodki od najemnin za grobove, ki se namenijo za vzdrževanje pokopališča in mrliške vežice • ostalih uporab stvarnega premoženja, ki se namenijo za vzdrževanje in obnove stvarnega premoženja • Prihodki od storitev, • Prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, ki se namenijo izgradnji in vzdrževanju infrastrukture tudi naslednji prihodki: • Požarna taksa, ki se nameni za investicije v gasilsko opremo • Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se nameni za izgradnjo kanalizacije • Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se nameni za deponije odpadkov • Prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in proračuna Evropske unije ter drugih javnih skladov za investicije • Prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se namenijo za gozdne ceste • Prihodki od komunalnih prispevkov, ki se namenijo za vzdrževanje in gradnjo infrastrukture 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna v okviru področja proračunske porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. O prerazporeditvah porabe v posebnem delu proračuna med področji porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog župana občinski svet s sklepom. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2013 in konec leta z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2012 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika lahko župan na podlagi spremenjene dokumentacije odloča o spremembi vrednosti projektov ali programov iz načrta razvojnih programov, ki so manjše od 10 % vrednosti konkretnega projekta. Omejitev velja za projekte, ki so večji od vrednosti 10.000,00 EUR. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunske rezerve) Proračunske rezerve so: 1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF in 2. stanovanjski rezervni sklad, oblikovan po Stanovanjskem zakonu. Proračunska rezerva se v letu 2013 ne oblikuje, ker je predpisana višina 1,5% proračuna že zagotovljena na ustreznem skladu občine. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve , ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. 9. člen (splošna proračunska rezerva) V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak se zadrži kot splošna proračunska rezerva, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2013 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 lahko zadolži do višine 12.096,88 EUR. V letu 2013 ni predvideno zadolževanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Središče ob Dravi. 12 člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga do poslovnih bank z neugodno obrestno mero se občina lahko zadolži do višine 120.000,00 EUR. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje v letu 2014) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2014, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-6/2012 Datum:20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09 in 51/10), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, v povezavi z ZJU 56/02, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08 in 49/09 ) in 15. člena statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož št. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni seji, dne 20.12.2012 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2014 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov • Predlogi sklepov o ravnanju s stvarnim premoženjem • Predlog kadrovskega načrta S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2014 določajo: • proračun, • postopki izvrševanja proračuna ter • obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni pod kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Skupina / Podskupina kontov Proračun 2014 1. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 5,471.089,00 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,688.991,00 70 DAVČNI PRIHODKI 1,461.159,00 700 Davki na dohodek in dobiček 1,298.871,00 703 Davki na premoženje 124.588,00 704 Domači davki na blago in storitve 37.700,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 227.832,00 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 69.032,00 711 Takse in pristojbine 200,00 712 Denarne kazni 0,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 2.350,00 714 Drugi nedavčni prihodki 156.250,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 0,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 0,00 73 PREJETE DONACIJE 100,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 100,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 3,781.998,00 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 621.955,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 3,160.043,00 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 780 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 5,887.004,60 40 TEKOČI ODHODKI 458.150,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 153.405,00 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 25.605,00 402 Izdatki za blago in storitve 252.912,00 403 Plačila domačih obresti 13.328,00 409 Rezerve 12.900,00 41 TEKOČI TRANSFERI 855.865,00 410 Subvencije 28.500,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 474.365,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 100.837,00 413 Drugi tekoči domači transferi 252.163,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4,516.946,60 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4,516.946,60 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 56.043,00 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 21.900,00 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 34.143,00 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (l.-ll.) -415.915,60 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 6.238,52 75 Prejeta vračila danih posojil 6.238,52 750 Prejeta vračila danih posojil 6.238,52 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0,00 440 Dana posojila 0,00 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 6.239,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE 518.215,60 50 ZADOLŽEVANJE 518.215,60 500 Domače zadolževanje 518.215,60 VIN. ODPLAČILA DOLGA 108.539,00 55 ODPLAČILA DOLGA 108.539,00 550 Odplačila domačega dolga 108.539,00 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (l.+IV.+VII.-ll.-V.-VIII.) 0,00 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 409.676,60 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 415.915,60 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2013 SPLOŠNI SKLAD ZA DRUGO - konto 9009 0,00 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - podkontov in načrt razvojnih programov, ki sta prilogi k temu odloku se objavita na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si in na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske posta vke-podkonta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren Župan. Odredbodajalec je župan ali od njega pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF: • Prihodki od donacij, ki se namenijo za namene, ki jih je navedel donator • Prihodki od najemnin za grobove, ki se namenijo za vzdrževanje pokopališča in mrliške vežice • ostalih uporab stvarnega premoženja, ki se namenijo za vzdrževanje in obnove stvarnega premoženja • Prihodki od storitev, • Prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, ki se namenijo izgradnji in vzdrževanju infrastrukture tudi naslednji prihodki: • Požarna taksa, ki se nameni za investicije v gasilsko opremo • Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se nameni za izgradnjo kanalizacije • Okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se nameni za deponije odpadkov • Prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in proračuna Evropske unije ter drugih javnih skladov za investicije • Prihodki iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, ki se namenijo za gozdne ceste • Prihodki od komunalnih prispevkov, ki se namenijo za vzdrževanje in gradnjo infrastrukture 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna v okviru področja proračunske porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog neposrednega uporabnika župan. O prerazporeditvah porabe v posebnem delu proračuna med področji porabe posameznega proračunskega uporabnika odloča na predlog župana občinski svet s sklepom. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2014 in konec leta z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2014 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: • v letu 2012 60 % navedenih pravic porabe in • v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika lahko župan na podlagi spremenjene dokumentacije odloča o spremembi vrednosti projektov ali programov iz načrta razvojnih programov, ki so manjše od 10 % vrednosti konkretnega projekta. Omejitev velja za projekte, ki so večji od vrednosti 10.000,00 EUR. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunske rezerve) Proračunske rezerve so: 3. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF in 4. stanovanjski rezervni sklad, oblikovan po Stanovanjskem zakonu. Proračunska rezerva se v letu 2014 ne oblikuje, ker je predpisana višina 1,5% proračuna že zagotovljena na ustreznem skladu občine. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. V drugih primerih uporabe sredstev proračunske rezerve , ki presega predvideno višino odloča Občinski svet s posebnim sklepom. 9. člen (splošna proračunska rezerva) V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak se zadrži kot splošna proračunska rezerva, ki se v proračunu posebej izkazuje. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 10. člen (odpis dolgov) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2014 odpiše dolgove, kijih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 1.000,00 EUR. (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2014 lahko zadolži do višine 518.215,60 EUR. V letu 2014 ni predvideno zadolževanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Središče ob Dravi. 12 člen (obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) Za potrebe upravljanja občinskega dolga do poslovnih bank z neugodno obrestno mero se občina lahko zadolži do višine 120.000,00 EUR. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje v letu 2015) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2015, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka: 410-7/2012 Datum:20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. PRILOGA: • Posebni del proračuna • Načrt razvojnih programov • Predlog kadrovskega načrta V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 11. člen Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni seji, dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi Dopolnjenega predloga Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2013 1. člen Sprejme se Dopolnjen Predlog Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2013 s prilogami. 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi Številka:03230-7/2012-7 Datum:20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 7. odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in Občin ( ZSPDPO - Uradni list RS, št. 14/2007 ) na podlagi 6. in 15. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin ( Uradni list RS, št. 14/2007 in 84/2007 ) ter 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji Sklep O letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja Občine Središče ob Dravi za leto 2013 Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni seji, dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O potrditvi Dopolnjenega predloga Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2014 1. člen Sprejme se Dopolnjen Predlog Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2014 s prilogami 2. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi Številka:03230-7/2012-9 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja občine Središče ob Dravi za leto 2013 (v nadaljevanju letni načrt) 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 9.850,00 EUR. 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zap št. Lokacija, pare. St. Katastrska občina Velikost v m2 Lastnik Orientacijska vrednost 1. 169/3 AP Šalovci ŠALOVCI 400 Krajnc Stanko 2.000,00 2. 520/2 in 521/1 AP Šalovci ŠALOVCI 70 Meznarič Anton 350,00 3. Cesta 201/1 GRABE 312 Merkoci Nina 1.560,00 4. Cesta 203/9 GRABE 125 Herceg Zvonka 625,00 5 Cesta 203/6 in 203/7 GRABE 95 Štampar Vladimir, Erna 475,00 6 Cesta 204/14 GRABE 89 Rus Vilibald 445,00 7 Cesta 204/6, 204/14, 204/16 GRABE 495 AS Grabe 2.475,00 8. 309 GARBE 1.000 Žarkovič Antonija 1.920,00 SKUPAJ 2586 9.850,00 4. člen Ta sklep se sprejme skupaj z Odlokom o proračunu Občine Središče ob Dravi in je sestavni del odloka. Številka:03230-7/2012-5 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Sklep O letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem Občine Središče ob Dravi za leto 2013 1. člen S tem sklepom se določi Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Središče ob Dravi za leto 2013. Na podlagi 7. odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in Občin ( ZSPDPO - Uradni list RS, št. 14/2007 ) na podlagi 6. in 15. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin ( Uradni list RS, št. 14/2007 in 84/2007 ) ter 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji 2. člen Letni načrt iz prejšnjega člena se določi v orientacijski vrednosti 110.280,00EUR . 3. člen Letni načrt iz prejšnjega člena vključuje naslednje nepremičnine: Zemljišča pare. št. Vrsta nepremičnine Orientacijska vrednost v UER 147/6,147/5 k.o. Obrež travnik 2.200,00 133,132 k.o. Središče njiva 9.500,00 478, 481/1, 481/3, 481/2 k.o. Vodranci Njiva, travnik, gozd - delež 4/16 2.000,00 Zemljišča v AS Središče 15 deležev 55.000,00 SKUPAJ KMETIJSKA ZEMLJIŠČA 68.700,00 k.o. Središče pare. St.: Nezazidana stavbna zemljišča 2515 4342 m2 21.710,00 2328 495 m2 2.475,00 2330 479 m2 2.395,00 2532 510 m2 9.000,00 2533 791 m2 2.000,00 *76 k.o. Vodranci 755 m2- delež 4/16 4.000,00 SKUPAJ STAVBNA ZEMLJIŠČA 41.580,00 SKUPAJ 110.280,00 4. člen Ta sklep se sprejme skupaj z Odlokom o proračunu Občine Središče ob Dravi in je sestavni del odloka. Številka: 03230-7/2012-4 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 9. in 14. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02, 7/07 - odločba US, 53/07) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož št. 8/2007 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel LETNI IZVEDBENI PROGRAM KULTURE ZA LETO 2013 1. UVOD Letni izvedbeni program kulture določa javni interes občine na področju zagotavljanja dostopnosti do kulturnih dobrin, spodbujanja kulturne ustvarjalnosti, ljubiteljske kulture in kulturne dediščine, ki se uresničuje z zagotavljanjem organizacijskih, finančnih in prostorskih pogojev za izvajanje kulturnih dejavnosti v občini. 1.1. Pravne podlage Pravne podlage za financiranje nalog iz proračuna so določena v Zakonu o uresničevanju javnega interesa za kulturo. Javni interes za kulturo temelji na zagotavljanju javnih kulturnih dobrin, s katerimi se uresničuje kulturni razvoj Slovenije in slovenskega naroda, za katerega skrbijo Republika Slovenija (v nadaljnjem besedilu: država) in lokalne skupnosti. Javni interes za kulturo se uresničuje predvsem z zagotavljanjem pogojev za: - kulturno ustvarjalnost, - dostopnost kulturnih dobrin, - kulturno raznolikost, - uveljavljanje in razvoj slovenskega jezika, - slovensko kulturno identiteto, - skupen slovenski kulturni prostor. Z zagotavljanjem in izboljšanjem navedenih pogojev se bodo uresničevale usmeritve in cilji iz predloga Nacionalnega programa za kulturo 2008-2013. Prioritete v letu 2013 na področju kulture v občini so: hitrejše približevanje predpisanim standardom v dejavnostih, ki jih izvajajo občinska kulturna društva, spodbujanje kulturne ustvarjalnosti, pluralizem izvajalcev ter spodbujanje javno zasebnega partnerstva; varovanje kulturne dediščine in njeno vključevanje v razvojne programe občine, izboljšanje pogojev za ustvarjalnost invalidov in njihovo dostopnost do kulturnih dobrin. Pravico do sofinanciranja programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti imajo nosilci in izvajalci kulturne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje : - imajo sedež v Občini Središče ob Dravi in delujejo na območju občine Središče ob Dravi, - dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi, - imajo potrjen program s strani najvišjega organa društva, - imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo, ki jo določa zakon, ki ureja društva (velja za društva), - imajo zagotovljene osnovne materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih dejavnosti, - delujejo na področju ljubiteljske kulture najmanj eno leto, - vsako leto ob razpisu za tekoče leto oz. najkasneje do konca leta predložijo poročilo o realizaciji programov ter poročilo o doseženih uspehih, - da kulturni program ali njegov posamezen del, s katerim predlagatelj kandidira za sofinanciranje po tem pravilniku ni financiran ali sofinanciran iz katerekoli druge postavke proračuna Občine Središče ob Dravi. 2. PROGRAMI, KI SE BODO V LETU 2013 IZVAJALI V JAVNEM INTERESU 2.1. Prireditvena dejavnost V javnem interesu občine je čim širša ponudba raznih prireditev in predstav, s katerimi bo zagotovljena boljša dostopnost kulturnih dobrin občanom. Občina bo s sistemom sofinanciranja prireditvene dejavnosti omogočila širšo ponudbo prireditev s področja kakovostne in množične kulture. V javnem interesu je organizacija abonmajskih predstav: gledališki, glasbeni in otroški abonma. Finančno bodo podprte tudi prireditve s področja ljubiteljske kulture, s katerimi se predstavlja dosežke kulturnih društev in skupin. s področja gledališke dejavnosti: srečanje otroških gledaliških skupin, srečanje odraslih gledaliških skupin; srečanje odraslih folklornih skupin. Z namenom zagotavljanja večje dostopnosti in raznolikosti so v javnem interesu sofinancirane še druge posamične prireditve. 2. 2. Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti je med prioritetami občinske kulturne politike. V javnem interesu občine so posamični projekti samostojnih kulturnih ustvarjalcev, ustvarjalne delavnice, likovne kolonije, natečaji za kulturne ustvarjalce. Občina bo projekte s področja kulturne ustvarjalnosti podprla z namenom pomoči pri ustvarjanju in predstavitvi ustvarjalnih dosežkov na področju kulture. Občina bo projekte finančno podprla preko javnega razpisa. 2.3. Spodbujanje ljubiteljske kulture V interesu občine je finančno podpreti dejavnost vseh aktivnih kulturnih društev, skupin in posameznikov, ki delujejo na naslednjih področjih kulturnih dejavnosti: folklornem, glasbenem, gledališkem, literarnem, likovnem, založniškem uprizoritvenem, področju kulturne dediščine, ter druge vsebine s področja kulture Financiranje redne dejavnosti in posamičnih projektov kulturnih društev in skupin se bo izvajalo z javnim razpisom in javnim pozivom na podlagi Pravilnika o sofinanciranju kulturnih dejavnosti v občini Središče ob Dravi 2.4. Varstvo kulturne dediščine Varstvo kulturne dediščine, občina bo izvajala varstveno sanacijske posege na spomenikih in kulturni dediščini v občinski lasti ter finančno podprla posamične varstvene posege na kulturno dediščino, ki je v privatni lasti. Cilj sanacijskih posegov na kulturno dediščino je poleg samega varovanja tudi njena uveljavitev kot razvojnega elementa in njeno vključevanje v razvojne projekte občine, predvsem s področja turizma in izobraževanja. Javni interes na področju varstva kulturne dediščine je vzdrževanje in obnavljanje dediščine ter preprečevanje njene ogroženosti ter zagotavljanje javne dostopnosti dediščine. Med projekte s področja varovanja kulturne dediščine, ki se jih sofinancira spada tudi obnova in restavriranje kulturne dediščine. 2.5. Knjižnična dejavnost V javni interes na področju knjižnične dejavnosti spadajo: optimalna ponudba knjižničnega gradiva, zagotavljanje prostorskih pogojev in opreme za uporabo gradiva, omogočanje dostopa do urejenih zbirk domoznanskega gradiva, zagotavljanje dostopnosti knjižničnega gradiva za uporabnike s posebnimi potrebami,... Knjižnično dejavnost izvaja javni zavod Knjižnica Frana Ksavra Meška v Ormožu. Splošna knjižnica je namenjena informiranju in potrebam prebivalcev po izobraževanju, raziskovanju, kulturi in razvedrilu ter razvijanju pismenosti. V interesu občine je približati vsem prebivalcem boljšo dostopnost do knjižničnega gradiva. Knjižnica bo v letu 2013 z namenskimi sredstvi občine in Ministrstva za kulturo nabavila ustrezno število enot knjižničnega gradiva. Poleg knjig nakupuje knjižnica za potrebe uporabnikov še serijske publikacije (časopise, časnike, revije, zbornike...), multimedijsko gradivo, elektronske publikacije in zagotavlja dostop do različnih baz podatkov. 2. 6. Muzejska dejavnost Muzejsko dejavnost se izvaja v najetih prostorih, kjer je stalna muzejska zbirka Občine Središče ob Dravi. Prav tako pa je Občina soustanoviteljica Pokrajinskega muzeja Ptuj Ormož. 2.7. Spodbujanje izdaje lokalnega časopisa V interesu občine je finančna podpora za izdajanje edinega časopisa središke občine -časnik Sredica - glasilo občine Središče ob Dravi, ki jo periodično izdaja Občina Središče ob Dravi in prinaša tudi prispevke s področja kulture in ustvarjalnosti. 2.8. Javna infrastruktura na področju kulture Pomemben pogoj za izvajanje kulturnih dejavnosti je ustrezna javna infrastruktura, to so objekti in oprema, ki omogočajo kvalitetno izvajanje dejavnosti. V letu 2013 so z občinskim proračunom zagotovljena sredstva za Pokrivanje stroškov obratovanje dvorane Orlana, Tekoče investicijsko vzdrževanje Sokolane, Tekoče vzdrževanje Kulturnega doma Obrež Tekoče vzdrževanje Vaškega doma Grabe 2.9. Spodbujanje radijske dejavnosti Občina Središče ob Dravi za vsesplošno obveščenost svojih občanov sofinancira tudi delovanje medobčinskega radia v Ormožu. 2.10. Nepredvideni programi V skladu z drugim odstavkom 102. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo bo občina izjemoma podprla in sofinancirala kulturni projekt, ki ni bil prijavljen na javni poziv oziroma javni razpis za kulturo, če ne bodo razdeljena vsa sredstva iz javnega razpisa za kulturo oziroma če bodo omogočala sredstva splošne proračunske rezervacije. 3. POSEBNE DOLOČBE 3.1. Programi kulture Sredstva za sofinanciranje programov se razdelijo v celoti na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov v skladu z merili in kriteriji določenimi v Prilogi I k Pravilniku o sofinanciranju programov s področja ljubiteljskih kulturnih dejavnosti. 3.2. Planirani nameni Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko občinski svet ob sprejemanju rebalansa proračuna spremeni znesek namenskih sredstev in sprejme odločitev, da se del sredstev prerazporedi v druge namene. 4. FINANČNA SREDSTVA ZA DEJAVNOST KULTURE 4.1. Finančna sredstva z programe kulture S proračunom občine za leto 2013 so za izvedbo programa kulture zagotovljena naslednja sredstva: PODROČJE Proračunska postavka Znesek v EUR Spodbujanje ljubiteljske kulture 180309-Sofinanciranje kulturnih društev 13.775,00 4.2. Finančna sredstva za planirane namene PODROČJE Proračunska postavka Znesek v EUR Prireditvena dejavnost 180307-Kulturne prireditve 1.500,00 Spodbujanje kulturne ustvarjalnosti 180401 do 180403-Programi veteranskih organizacij 850,00 Spodbujanje ljubiteljske kulture 180308-Sklad RS za ljubiteljsko kulturo 1.000,00 Varstvo kulturne dediščine 180201-Obnova spomenikov 0,00 Knjižnična dejavnost 180302 do 06-Knjižničarstvo in založništvo 48.924,00 Muzejska dejavnost 180202 do 06-Muzejska dejavnost 21.021,00 Spodbujanje izdaje revij in lokalnih časopisov 180301-Občinsko glasilo »Sredica« 11.160,00 Javna infrastruktura na področju kulture 180312 in 180313-Kulturne dvorane in domovi 18.030,00 Spodbujanje radijske dejavnosti 180310-11-Mediji in avdiovizualna kultura 15.605,00 Nepredvideni programi 040306-Prireditve ob praznikih 3.500,00 SKUPAJ 121.590,00 5. VELJAVNOST IN UPORABA Skupna proračunska sredstva za programe kulture za leto 2013 znašajo 135.365,00 EUR. Letniprogram kultureObčine Središče ob Dravi začneveljatinaslednjidanposprejemunaObčins kem svetuObčineSredišče ob Dravi, injeosnovazaizvedborazpisainrazdelitevsredst evzasofinanciranje programov kulturnih dejavnosti vObčiniSredišče ob Dravivletu2013. Letni program kulture v občini Središče ob Dravi se objavi na spletni strani občine in v uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 610-1/2012 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Napodlagi7.členaZakonaošportu(UradnilistRS ,št.22/98), vskladuzusmeritvami NacionalnegaprogramašportavRepublikiSlove niji(UradnilistRS,št. 24/00in31/00),na podlagiPravilnikao pogojih in merilih za sofinanciranje dejavnosti športnih programov in drugih športnih aktivnosti na območju občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/2008 )in15.členaStatuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/2007)jeObčinskisvetObčine Središče ob Dravinasvoji 18 . redniseji,dne 20.12.2012sprejel LETNI IZVEDBENI PROGRAMŠPORTAVOBČINI SREDIŠČE OB DRAVI ZALETO2013 I. UVOD Z letnim programom športa ( v nadaljevanju LPŠ ) so opredeljeni programi športa, ki bodo v letu 2013 sofinancirani iz občinskega proračuna, obseg in vrsta dejavnosti potrebnih za uresničevanje tega programa ter obseg sredstev, ki se v ta namen zagotovijo v proračunu občine. Občina bo za izvajanje letnega programa športa v letu 2013 zagotavljala proračunska sredstva tistim, ki bodo na podlagi javnega razpisa izvajali posamezne programe športa, ki so v skladu z Nacionalnim programom športa v Republiki Sloveniji in v interesu občine. S sredstvi za transferje neprofitnim organizacijam in ustanovam bodo sofinancirani programi športa, uporaba športnih objektov ter strokovne in razvojne naloge na področju športa glede na vsebino. II. IZHODIŠČA IN USMERITVE Upoštevaje izhodišča nacionalne strategije razvoja športa izpostavljamo v Občini Središče ob Dravi za leto 2013 naslednje usmeritve: > Posebno pozornost posvetiti tekmovalnim in interesnim programom za otroke in mladine, z namenom spodbujati kakovosten način preživljanja prostega časa in preventivno delovati v smislu preprečevanja socialno patoloških pojavov. > Poskušali doseči maksimalno dostopnost različnih programov športa čim širšemu krogu občanov, zato bomo posebno pozornost posvetili dostopnosti in maksimalni izkoriščenosti javnih športnih objektov za vse programe športa. > S sofinanciranjem programov za mlade, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport ter s posebno podporo kategoriziranim športnikom, bomo skušali doseči, da naši športniki lahko svoj potencial razvijejo tudi v domačem okolju. > Vplivati na izboljšanje sodelovanja med osnovnimi in srednjo šolo ter društvi pri usmerjanju mladih v šport in rekreacijo. > Skrbeti je potrebno za načrtovanje, gradnjo in vzdrževanje javnih športnih objektov, ki naj bodo večnamenski. > Zagotavljati promocijo športa kot zdravega načina preživljanja prostega časa z raznimi aktivnostmi namenjenimi vsem občanom. > Za dvig kvalitete sofinanciranih programov in racionalnosti porabe javnih sredstev bomo povečali nadzor nad izvedbo programov letnega programa športa. LPŠ Občine Središče ob Dravi za leto 2013 opredeljuje programe športa, ki se sofinancirajo iz občinskega proračuna, njihovo vsebino ter višino in namen sredstev, predvidenih v občinskem proračunu. III. VIŠINA SREDSTEV Iz proračuna Občine Središče ob Dravi se za proračunsko leto 2013 izbranim izvajalcem športnih vsebin zagotovi 42.685,00 EUR . IV. PRAVNE PODLAGE Pravne podlage za financiranje nalog iz proračuna so določene v Zakonu o športu in Pravilniku za vrednotenje športnih programov v Občini Središče ob Dravi. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje po Pravilniku o postopku in sofinanciranju letnega programa športa v občini Središče ob Dravi s spremembami in dopolnitvami ( uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 2/10) so registrirani za opravljanje športnih dejavnosti (obvezno dokazilo: kopija odločbe o vpisu v register društev) 1. imajo sedež v Občini Središče ob Dravi in delujejo na območju občine Središče ob Dravi 2. dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi 3. imajo potrjen program s strani najvišjega organa društva, 4. imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini ter ostalo dokumentacijo, ki jo določa zakon, ki ureja društva (velja za društva), 5. imajo zagotovljene osnovne materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje načrtovanih dejavnosti, 6. delujejo na področju športnih aktivnosti najmanj eno leto, 7. vsako leto ob razpisu za tekoče leto oz. najkasneje do konca leta predložijo poročilo o realizaciji programov ter poročilo o doseženih uspehih, 8. da športni program ali njegov posamezen del, s katerim predlagatelj kandidira za sofinanciranje po tem pravilniku ni financiran ali sofinanciran iz katerekoli druge postavke proračuna Občine Središče ob Dravi, V. PROGRAMI, KI SE BODO V LETU 2013 IZVAJALI V JAVNEM INTERESU ObčinaSredišče ob Dravibozaizvajanjeletnegaprogramašportavlet u201 Szagotavljalaproračunska sredstvatistim,kibodonapodlagijavnegarazpisai zvajaliposamezneprogramešporta,kiso vskladuzNacionalnimprogramomšportavRepub likiSlovenijiinvinteresuobčine Središče ob Dravi. Te dejavnosti so: 1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa • Interesna športna vzgoja predšolskih otrok • Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok • Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport -od 6 do 14 let o • cicibani in cicibanke o • mlajši dečki in mlajše deklice o • starejši dečki in starejše deklice • Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami • Interesna športna vzgoja mladine • Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport -od 15 do 18 oz. 20 let o • kadeti in kadetinje o • mladinci in mladinke • Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami • Interesna športna dejavnost študentov 2. Športna rekreacija 3. Kakovostni šport 4. Vrhunski šport 5. Šport invalidov 6. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu 7. Velike mednarodne, državne, medobčinske in občinske športne prireditve Interesna športna vzgojapredšolskih otrok, šoloobveznih otrok in mladineter študentov zunaj obveznega izobraževalnega programa Športna vzgoja otrok in mladih, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa ne glede na njegovo pojavno obliko, ima poleg sklopa pozitivnih učinkov na skladen biopsihosocialni razvoj odraščajočega in zorečega mladega človeka še izrazito vzgojni pomen. A1 Interesna športna vzgoja predšolskih otrok Predšolsko obdobje obsega čas od otrokovega rojstva do sprejema v šolo. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Naučimo se plavati«, »Ciciban planinec« in športne dejavnosti, ki jih organizirajo športna društva in drugi izvajalci za predšolske otroke. A2 Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Krpan«, »Naučimo se plavati« in drugi 80 urni programi za skladen razvoj gibalnih sposobnosti otrok in mladostnikov. A3 Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport Športna vzgoja pomeni vtem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. V programe se lahko vključujejo otroci od 6. do 15. leta starosti, ki imajo interes, sposobnosti, ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki. A4 Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami V te programe se glede na interes lahko vključujejo otroci s posebnimi potrebami. A5 Interesna športna vzgoja mladine Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih od 16. do 20. leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v športne programe. A6 Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport Programi športne vzgoje zajemajo načrtno vzgojo mladih športnikov, starih od 16 do 20 let, ki so usmerjeni v doseganje vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. A7 Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami Programi vključujejo mladino od 16. do 20. leta s posebnimi potrebami v vsakdanje življenje. Športna rekreacija odraslih Cilji športne rekreacije odraslih so ohranjati in izboljševati celostni zdravstveni status, humanizirati človekovo življenje, zmanjševati negativne posledice današnjega načina življenja in dela, preprečevati upadanje splošne vitalnosti človeka ter s temi motivi pritegniti čim večje število ljudi v redne oblike dejavnosti. Pri tem gre za aktivno, koristno in prijetno izpolnjevanje dnevnega, tedenskega in letnega prostega časa. tekmovanja ekip in posameznikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. Vrhunski šport je priprava in tekmovanje športnikov, ki imajo status državnega, mednarodnega, svetovnega in perspektivnega razreda. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, Razvoj športa in programov športa omogoča izobraževanje in usposabljanje kadrov, zato se podpira tudi izobraževanje. Šport invalidov Športna dejavnost invalidov je namenjena predvsem ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. Posamezen izvajalec športnega programa bo prejel sredstva na podlagi točk, ki jih bo zbral glede na točkovni sistem, ki je sestavni del pravilnika. Z izbranimi izvajalci športnihprogramovbožupansklenilpogodbe,kibo donatančnoopredeljevalenamensko porabo proračunskih sredstev. Velike mednarodne, športno rekreativne in občinske športne prireditve Prireditve so namenjene pospeševanju motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem. Delovanje društev in občinskih športnih zvez Sredstva so namenjena za delovanje društev in občinskih športnih zvez. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu Sofinancira se izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov preko inštituta za šport in Olimpijskega komiteja Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ). Kakovostni in vrhunski šport V kakovostni šport sodijo priprave in športna Založniška dejavnost Založniška dejavnost obsega izdajanje strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandno gradivo na temo športnih dejavnosti, povezanih s športno dejavnostjo v občini Središče ob Dravi. VI. POSEBNE DOLOČBE Sredstva za sofinanciranje programov športa se razdelijo v celoti na podlagi izvedenega javnega razpisa ter vrednotenja prispelih programov v skladu z merili in kriteriji določenimi v Prilogi I k Pravilniku o pogojih in merilih za sofinanciranje dejavnosti športnih programov in drugih športnih aktivnosti na območju občine Središče ob Dravi. Opredeljena namenska sredstva se razdelijo in porabijo v celoti za planirane namene. Če sredstev tekom leta ni mogoče porabiti, ker niso izpolnjeni vsi pogoji za porabo, lahko občinski svet ob sprejemanju rebalansa proračuna spremeni znesek namenskih sredstev in sprejme odločitev, da se del sredstev prerazporedi v druge namene. VII. FINANČNA SREDSTVA ZA IZVEDBO PROGRAMA ŠPORTA S proračunom občine za leto 2013 so za izvedbo programa športa zagotovljena naslednja sredstva: PODROČJE Proračunska postavka Znesek v EUR 2.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok, šoloobveznih otrok, mladine ter študentov zunaj obveznega izobraževalnega programa 180502-Športna društva in klubi 180506-Športni parki 180516-Letno kopališče Ormož 180510-Letovanje socialno ogroženih otrok 32.300,00 2.925,010 7.200,00 260,00 2.2. Športna rekreacija odraslih 2.3. Kakovostni šport in vrhunski šport 2.4. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov 2.5. Šport invalidov SKUPAJ: 42.685,00 VIN. VELJAVNOST IN UPORABA LetniprogramšportaObčine Središče ob Dravi začneveljatinaslednjidanposprejemunaObčins kem svetuObčine Središče ob Dravi, injeosnovazaizvedborazpisainrazdelitevsredst evzasofinanciranje programovšportavObčiniSredišče ob Dravivletu2013. Sredstva za sofinanciranje dejavnosti izvajalcev športnih programov se v celoti razdelijo na podlagi izvedenega javnega razpisa ter na podlagi vrednotenja prispelih Na podlagi 218. člena Zakona o graditvi objektov Ur.l. RS, št. 102/2004-UPB1 (14/2005 popr.) Spremembe po zadnjem UPBUr.l. RS, št. 92/2005-ZJC-B. 93/2005-ZVMS. 111/2005. 108/2009. 61/2010-ZRud-1 (62/2010 popr.), 20/2011 ) 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 94/07 Spremembe po zadnjem UPB Ur.l. RS, št. 27/2008. 40/2012-ZUJF), na podlagi 38. člena Zakona o financiranju občin - ZFO-UPB1 (Uradni list RS programov izvajalcev v skladu z veljavnimi merili. Letni program športa v občini Središče ob Dravi se objavi Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in na spletni strani občine. Številka:671 -2/2012 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. št. 123/2006, Spremembe Ur.l. RS, št. 101/2007. 57/2008. 94/2010-ZIU. 36/2011. 40/2012-ZUJF'). 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/2007) in na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/2003 in 23/2005) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni, seji, dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2013 1. člen Določi se letna vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo zazidanega stavbnega zemljišča na območju Središče ob Dravi v letu 2013 v višini 0,002853 EUR/m2 2 člen Zavezancem odmeri nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča na podlagi podatkov Središče ob Dravi, Ministrstvo za finance, Davčna uprava Republike Slovenije, Davčni urad Ptuj. 3. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2012 sprejet pod št. 03230-8/2011-3 dne 15.12.2011 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, uporablja pa se od 1. januarja 2013 dalje. Številka:03230-7/2012-10 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 218. člena Zakona o graditvi objektov Ur.l. RS, št. 102/2004-UPB1 (14/2005 popr.) Spremembe po zadnjem UPBUr.l. RS, št. 92/2005-ZJC-B. 93/2005-ZVMS. 111/2005. 108/2009. 61/2010-ZRud-1 (62/2010 popr.), 20/2011 ) 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur. list RS, št. 94/07 Spremembe po zadnjem UPB Ur.l. RS, št. 27/2008. 40/2012-ZUJF), na podlagi 38. člena Zakona o financiranju občin - ZFO-UPB1 (Uradni list RS št. 123/2006, Spremembe Ur.l. RS, št. 101/2007. 57/2008. 94/2010-ZIU. 36/2011. 40/2012-ZUJF'). 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/2007) in na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/2003 in 23/2005 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni, seji, dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2014 1. Določi se letna vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo zazidanega stavbnega zemljišča na območju Središče ob Dravi v letu 2014 v višini 0,002910 EUR/m2 2. Zavezancem odmeri nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča na podlagi podatkov Središče ob Dravi, Ministrstvo za finance, Davčna uprava Republike Slovenije, Davčni urad Ptuj. 3. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2013 sprejet pod št. 03230-7/2012-10 dne 20.12.2012 4. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, uporablja pa se od 1. januarja 2014 dalje. Številka:03230-7/2012-11 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 16. člena Odloka za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož ( Uradni vestnik občine Ormož št. 21/03 in 23/05 ) in 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji Sklep O postopni obremenitvi vrednosti točke za odmero NUSZ v letu 2013 1. člen Zavezanci za plačilo nadomestila, ki se jim odmeri nadomestilo od celotne površine nezazidanega stavbnega zemljišča se v letu 2013 obremenijo v višini 50 % pripadajočega nadomestila. 2. člen Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep št. 03230-8/2011-5 z dne 15.12.2011. 3. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, uporablja pa se od 01.01.2013. Številka: 03230-7/2012-12 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O prenehanju veljavnost Pravilnika o enkratni denarni subvenciji za prevoz srednješolcev z območja občine Središče ob Dravi S tem sklepom preneha veljati Pravilnik o enkratni denarni subvenciji za prevoz srednješolcev z območja občine Središče ob Dravi objavljen v Uradnem glasilu Lex localis št. 27/2008. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka:03230-7/2012- 15 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07) na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O razpisu štipendij za šolsko leto 2012/2013 1. člen V šolskem letu 2012/13 se razpišeta dve štipendiji za - srednješolsko izobraževanje smeri gostinstvo, kmetijstvo ali zdravstvo - študijsko izobraževanje smer medicina -zobozdravstvo 2. člen Po sprejetju sklepa se objavi in izvede javni razpis. 3. člen Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi Številka:03230-7/2012-17 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. 1. člen Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O določitvi višine štipendije za šolsko leto 2012/2013 1. člen Občinski svet občine Središče ob Dravi soglaša, da višina štipendije za šolsko leto 2012/13 za študente znaša 200,00 € mesečno. Občinski svet občine Središče ob Dravi soglaša, da višina štipendije za šolsko leto 2012/13 za dijaka znaša 130,00 € mesečno. 2. člen Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep številka: 03230-6/2011-5 z dne 20.10.2011. 3. člen Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka:03230-7/2012 - 18 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na osnovi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih ( Ur.l. RS, št. 100/2005-UPB2 Spremembe po zadnjem UPBUr.l. RS, št. 25/2008. 98/2009-ZIUZGK, 36/2010. 62/2010-ZUPJS. 94/2010-ZIU, 40/2012-ZU J F ) 3. člena Pravilnika o plačilih staršev za programe v vrtcih (Uradni list RS, št. 129/06 - UPB2, 119/08 62/2010-ZUPJS), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 120/05 ), na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 18. Redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O višini ekonomske cene programov Vrtca Središče ob Dravi 1. člen Cena dnevnega programa v Vrtcu Središče ob Dravi znaša mesečno po otroku od 1. 1. 2013 dalje: 1. STAROSTNO OBDOBJE otroci stari od 1,2 do 3 leta starosti 397,52 € 2. STAROSTNO OBDOBJE otroci stari 4 in 5 - 6 let 314,26 €. 1. in 2. STAROSTNO OBDOBJE -KOMBINIRANI ODDELEK otroci stari 2 in 3 leta 341,67 € 2. člen Dnevni stroški živil za otroke, upoštevani v cenah programov, znašajo 1,37 € na dan. Za čas, ko je otrok odsoten, se cena programa zniža za stroške neporabljenih živil za vsak dan odsotnosti, v sorazmernem deležu s plačilom, določenim z odločbo o višini plačila za program vrtca. Dobljena razlika je podlaga za izračun plačila staršev in plačila razlike med ceno programa vrtca in plačilom staršev, ki ga krije občina zavezanka. Pri izračunavanju odsotnosti se upošteva strjena odsotnost najmanj tri dni v mesecu 3. člen Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep št. 03231-3/2010-4 z dne 29.6.2010, objavljen v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. 4. člen Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi in se uporablja od 01.01.2013 dalje. Številka:03230-7/2012 -19 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Občinski svet Občine Središče ob Dravi je na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) na svoji 18. redni seji dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O ZNIŽANJU SEJNIN 1. člen v letu 2013 in 2014 se za 10 % znižajo stroški sejnin članov občinskega sveta občine Središče ob Dravi. Za izdajanje in tiskanje je odgovorna tajnica Občine Središče ob Dravi: Jelka Zidarič 2. člen Trstenjak v letu 2013 in 2014 se za 10 % znižajo stroški sejnin članov odborov in delovnih teles občinskega sveta občine Središče ob Dravi. 3. člen Ta sklep velja takoj 4. člen Sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi Številka:03230-7/2012 - 21 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r. Na podlagi 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 18. redni dne 20.12.2012 sprejel naslednji SKLEP O PRISTOPU K USTANOVI AKADEMIKA DR. ANTONA TRSTENJAK 5. člen Občina Središče ob Dravi potrjuje svoje članstvo v Ustanovi akademika dr. Antona Trstenjak. 6. člen Za podpis listine o članstvu se pooblasti župana JURIJA Borka 7. člen Ta sklep velja takoj. Sklep se objavi v Uradnem glasilu občine Središče ob Dravi. Številka:03230-7/2012 - 22 Datum: 20.12.2012 ŽUPAN JURIJ BORKO l.r.