15 SEJEIZVRŠNEGA SVETA OBMESTNI POTNlSH PROMET Za boljši prevoz potnikov Občinski izvršni svet je že lani oktobra obravnaval informacijo o stanju obmestnega potniškega prometa v sestavi SOZD Inte-gral, tokrat pa je razpravljal o analizi ob-mestnega prometa in o predlogih za rešitev, ki so jo pripravili v TOZD Obmestni pro-met. Omenjeni TOZD je namreč zaključil po-slovanje z izgubo in posebna delovna skupi-na je pripravila predlog rešitve obmestnega potniškega prometa (OPP). Predlog predvi-deva med drugim tudi nabavo sedmih vozil. V Ljubljano se namreč dnevno pripelje okoli 35 tisoč potnikov. Na področju naše občine ocenjujejo> da je dnevni migraciji podvrženo okoli 17.500 potnikov, ki sb pre-važajo na 22 vozilih OPP. 22 vozil pa ppme-ni 80 odstotno pokrivanje potreb potnikov. Sedem novih vozil je po njihovem torej nujnih. Za nabavo teh vozil pa je potrebnih 6,2 milijona dinarjev, ki naj bi se zbrala iz naslednjih virov: krediti LB, sklad rezerv, sklad občinskih rezerv, Komunalna skup-nost ljubljanskih občin in namenska sred-stva v ceni prevoza. Predloženi predlog omenjene delovne skupine predvideva za prihodnje consko urejanje tarifnega sistema v OPP z željo oblikovanja enotnega tarifnega sistema za mestno in primestno področje. Takšna con-ska opredelitev področja pa predvideva tudi Ko je občinski izvršni svet obravnaval predlagane rešitve je bil kritičen in poudaril, da je v predlogu vse preveč izpostavljena zahtevapo dodatnih sredstvih in novih vozi-lih, medtem ko drugih rešitev ne išče kljub ugotovitvi, da so nekatere proge nerentabil-ne. Razmisliti namreč velja o izkoriščenosti obstoječega voznega parka, o uvedbi krajših relacij, o povezovanju z železnico in mest-nitn potniškim prometom. Kar pa zadeva conski tarifni sistem, je izvršni svet menil, da tako oblikovan vse preveč diši samo po več-jih cenah. Osnova tarifnega sistema mora biti namreč prevoz delavcev in šolarjev na delovna mesta oziroma v šole. Izvršni svet pa je podprl uvedbo enotne vozovnice v okviru DO LPP, se pravi na obmestnem in mestnem potnišketn prome-tu. Delovni organizaciji Ljubljanski potniški protnet pa je predlagal, da stori vse potreb-no, da v skladu z zakonotn o združenem delu pripravi vse potrebne dokumente za regi-stracijo delovne organizacije kot komunalno dejavnost in s tem dejavnost posebnega družbenega pomena. N. Č.