Krajevne skupnosti (Nadaljevanje s 12- strani) mlade v prostem času, kaže pravi odnos družbe do mla-dih ljudi, po drugi strani pa zaradi tega, ker mladi prav skozi svojo aktivnost v pro-stem času pokažejo svoja ho-tenja, svoj kritični odnos do obstoječega, svoje sposobno-sti itd. Posebno v zadnjih letih je moč opaziti, da se je pro-stega časa polastila čista po-trošniška logika, za katero vemo, da je v človeškem smi-slu večkrat prazna kot ne, vemo tudi, da je njena mani-pulativna moč praktično ne-omejena. V tej logikj je se veda mogofie odkriti samo en cilj, ki mu naj bi bil prosti čas namenjen, to je vzgojniti dobrega potrošnika. Ta cilj pa je, kot vemo, naj-laže doseči, če ljudi v pro-stem času uspavamo in po-neumljamo. Poleg pasivizaci-je in poneumljanja naj bi prosti čas po tej logiki služil kvedjemu še za delno rekre-akcijo, to je za obnovitev te-lesnih in duševnih sposobno-sti za delo. Ce je to res, potem to še bolj velja za mlade ljudi, saj so prav mladi tlsta katego-rija populacije, ki je najbolj izpostavljena manipulaciji in to predvsem skozd prosti čas, Vpliv masovne kulture na mladino je, po mnenju neka-terih sociologov, že tako mo-Can, da to štejejo za konstitu-itivni element mladine kot sociološke kategorije. če se zavemo še dejstva, da nekateri odločujoči de.jav-niki odpovedujejo na vsej Crti, tu mislimo predvsem na šolo, ki se kaj malo briga, kaj se z mladino dogaja v prostem Casu, ker tako ni moten prosti čas pedagoških delavcev, do katerega imajo pravico, da pa, v kolikor že posegajo v prosti čas mladih, to vse prevečkrat pomeni golo raztegnitev šolskih po-stopkov in metod na ta čas, da je učenec ali dijak vse pre-veCkrat postavljen v položaj objekta, od katerega peda-gog samo zahteva, kar z dru-gimi besedami pomeni, da di-jak nima dovolj prostora za spontano ekspresijo in ustva-rjalnost. Vidtmo, da so orga-nizacije, ki se ukvarjajo z mladino, deležne mnogo več kritičnih in obtožujodih ugo-tovitev, da so prepuščene same sebi in zato Ijudje, ki v njih delajo, razumejo svojo vlogo samo kot službo in nič vefi, da se srečujejo le s prostorskimi in finančnlmi težavami. Mladi se zavedamo, da se stvari preko noči ne morejo spremeniti in zavračamo ga-silsko reševanje problemati-ke, vendar menimo, da bl bil že fias, da od besed prei-demo k dejanjem, to je k reševanju te problematike. Aleksander Kapus