GLASNIK Ljubljana, 12. aprila i956 OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA LETO lil., ŠTEV. 29 OKRAJNI LJUDSKI ODBOR POROČILO TAJNIKA OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA (Gradivo za 7. sejo 0L0 — nadaljevanje) TAJNIŠTVO - 44 STANOVANJSKE ZADEVE • Ob uveljavitvi novega komu-■ j . neKa sistema se je spreme- - 11 * * delokrog Tajništva za stano-l> aiijske zadeve v toliko, da Je v '“stalo drugostopni organ, ki e$Uje pritožbe zoper odločbe anovajijskih organov na obči-sicer glede distribucije . vanj, določanja najemnin, iJučitve hiš v stanovanjsko uPnost itd. To pa je seveda “n‘u del dela, ki ga opravlja ], tajništvo. Tajništvo priprav-2* tud: ;« »Vet; vse gradivo za seje i -a za stanovanjske zadeve in 11 .,Vaia sklepe, ki jih Ul tklen€ ta svet Tat"6' ^ole8 tega pa izvaja jaJ.ni*tvo tudi nadzor nad izva-lem upravnega postopka v il t'°vanjskih zadevah in Ln-P obf11 r'J, !n daie navodila za delo i- ri)[^:i»klm stanovanjskim Drgeti- d ^bištvo za stanovanjske za-,V,B je ob ukinitvi bivšega Sta-’ ega urada MLO prev-ves nerešen arhiv tega ura- ■v „je c a°Vanjsk ,:z61o (U ,v» neresen arniv tega ura-ur' Ta3ništvo je pregledalo in 0 Po abecedi vse nerešene ki tnJe Prosilcev za stanovanja, . v do takrat niso bile urejene ” Pft,° nJih ni bilo evidence. Po TaiV;f'e'mu tega arhiva pa ie 6malo ugotavljajo de-tilV >.-.3tan predno Izdajo odloč- 'Ku1'« tega Pa napačno tol- ,'!ullt0riUihaI<'>nske Predpise, ali pa i predpisov sploh ne IS H je bilo Tajni- jrl|o - 0 slabo zasedeno In je >h6encev); 12. v Zavodu za planiranje islužbencev (direktor, 2 pisat-riška uslužbenca, 2 šefa odse-tov in 14 referentov, od kateri!* ;ta 2 honorarna nastavljenca); 13. v Zavodu za statistiko 2* islužbencev (direktor, 4 pisat-liški uslužbenci, 2 šefa, 18 re-'erentov in 1 pomožni usluf' >enec — kurir), Od tega Ste-rila sta dva honorarna usluZ-renca; 14. v Katastrskem uradu I. Je ,0 uslužbencev (šef urada, dv8 jeometra ln 7 tehničnih uslu^->encev); 15. v Katastrskem uradu I1, uslužbencev (šef urada, t eometrov in 11 pisarniških j® ehniških uslužbencev). — O" kupnega števila uslužbencev s° honorarni nastavljenci; . 16. v Katastrskem uradu 1 Camnlku 3 uslužbenci (šef ura-la ln 2 uslužbenca). Od skupnega števila 353 usiu*-icncev je 57 uslužbencev, 10 , majo dejansko višjo strokovni zobrazbo, 20 uslužbencem pa J dšja strokovna Izobrazba P/* nana. Z dejansko P»PolIL rednješolsko Izobrazbo Jc j islužbencev, s priznano poP®1 ,j, irednješolsko Izobrazbo Pa 1 e 53. Z nižješolsko ieotora* e 82 uslužbencev in z osnov | Solo 43 uslužbencev. Po navedeni Izobrazbi Jc itav okrajnih uslužbencev , D-lnOd11 'lavnem zadovoljiv. Pripo «*.T......______ __e_.„ tiifl jamo, da personalna kom,!^,. ludskega odbora ne nastavi enega uslužbenca, ki nima ™ rebrnih kvalifikacij. (o Iz števila uslužbencev, p aposlcnl v upravi Okra) judskegn odbora,' je rszv ■id o®' □sitega iruui>i«, jv »- ^ je upravni aparat OL ^ enkrat še zelo močan. Pa v puadniezmh upravnih enotah še vedno primanjkuje uslužbencev in nekatera delovna mesta niso zasedena To velja predvsem za finančno inšpekcijo, prosvetno inšpekcijo, inšpekcijo dela in za Zavod za Plan Za izpopolnitev nekaterih nezasedenih delovnih mest si pomagamo s honorarnimi usluž-benci. Načelo je. da sprejemamo honorarne uslužbence le na sistematizirana delovna mesta in * izjemno na nesistlmatizirana delovna mesta, kadar gre za izcedna dela k Idh je potrebno opraviti od časa do časa. Takšna potreba se je pokazala' letos ob zamenjavi invalidskih knjižic, ob popisu prebivalstva itd. Močan upravni aparat Okrajnega ljudskega odbora je posledica tega. da ima Okrajni ljudski odbor danes še precej zadev v svoja pristojnosti, po drugi strani pa, ker še ni izgrajen upravni aparat občin Bodoča smer mora biti ta. da ie postopoma izgradi upravn aparat občin in obenem pa zmanjšuje upravni aparat Ot.O Napačno pa bi bilo misliti, da sc da upravni aparat občin zgraditi iz uslužbencev Okrajnega ljudskega odbora. Treba je namreč vedeti, da Okrajni ljudski odbor sam nima na razpolago toliko strokovnih uslužbencev, da bi lahko Izpopolnili delovna mesta na občinah Po drugi strani pa je treba upoštevati, da tvorijo strokovn kader okraja starejš; uslužbenci ki živijo v Ljubljani, imajo rvoje rodbine in posečajo otroc še razne višje šole ter ne b bilo pravilno, da se jih preme- šča na deželo. Pot Izgrajevanja občinskega aparata mora bi«, prav nasprotna: na občine morajo priti mlajši kvalificiran ■ judje. To Pa bodo občine lahko dosegle s tem, da štipend -rajo študente, ki se bodo zavezali, da bodo po opravljenih študija službovali pri občini Morda ne bi bilo napačno, če bi se usmerjanje mlajšega strokovnega kadra na deželo uredilo tudi na zakonski podlag: Na ta način bi se postopoma vzgajal mlad strokovni kader občine ŠTEVILČNO STANJE Organizacijska enota 1. Urad tajnika 2. Tajn. za splošne zadeve 3. Tajn. za gospodarstvo 4. Tajn. za komunalne zadeve 5. Tajn. za gradbene, zadeve 6. Tajn. za stanovanjske zadeve 7. Tajn. za kulturo 8. Tajn. za prosveto 9. Tajn. za zdravstvo 10. Tajn. za socialno varstvo in delovna razmerja 11. Uprava za investicije 12. Zavod za planiranje 13 Zavod za statistiko 14. Katastrski urad I. Ljubljana 15. Katastrski urad II. Ljubljana 16. Katastrski urad Kamnik USLUŽBENCEV OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA z dne 1. marca 1956 Število uslužbencev Izo brazba skupaj redni hono- rarni teh n. osebje višja dejan. prizn. srednja dejan prizn. nižja osnovna skupaj 23 21 2 — 6 — 6 4 8 — 23 80 32 — 28 1 2 8 15 17 37 80 38 38 ri — 13 2 12 4 7 id 38 9 9 77 73 5 — 2 2 —: H 9 34 33 i 73 9 1 9 2 9 4 34 4 4 -T 2 73 — 1 1. 73 4 5 4 i 73 4 — — 1 id 5 24 23 i —; 3 2 15 1 3 73 24 11 10 i 73 2 = 4 1 4 = 11 32 27 5 =ž 2 4 9 9 8 a 32 13 8 5 id 2 1 8 1 1 a 13 19 17 2 —i 6 4 2 5 3 a 19 26 23 2 1 3 1 9 6 6 i 26 10 10 —; -i — i— 5 rr 4 i 10 22 18 4 73 33 3 8 i 10 a 22 3 3 73 rr 2 s 1 H 3 Skupaj 300 4 PRI OBČINSKIH LJUDSKIH ODBORIH T*ne I. marca t. 1. je bilo pri y®eh občinah skupno 833 uslužbencev, od toga 642 rednih hslužbencev, 102 honorarna hslaižbenca to 89 tehničnega osebja. Pni upravnem delu je bilo torej zaposlenih 744 uslužbencev. Od tega jih je bilo *aPoslenih na Krajevnih ura-dih 80. izobrazbi je bilo z višjo ‘tokovno Izobrazbo 77 usluž- bencev, s srednjo izobrazbo 13° uslužbencev, z nižjo šolo 312 in z osnovno Solo 314 uslužbencev. Ce pogledamo te številke, pridemo do zaključka, da strokovna raven občinskih uslužbencev ni zadovoljiva. Pri tem je treba upoštvati tudi to. da je z višjo šolsko izobrazbo ln s popolno srednjo šolo večina uslužbencev na ljubljanskih občinah jn da so izvenljubljansike občine z visoko kvalificiranim kadrom slabo medene. Na izvenljubljanskih občinah mamo vse polno uslužbencev z osnovno šolsko izobrazbo ali Pa z nepopolno srednješolsko izobrazbo. ki niso kos svojim nalogam. Na vsak način je 628 uslužbencev z osnovno šolo in nižjo gimnazijo (od katerih je velika večina z nepopolno nižjo gimnazijo) previsoko. Teh uslužbencev, ki opravljajo naj-navadnejša administrativna dela, bi moralo biti najmanj. Jedro uslužbencev občinskih ljudskih odborov pa bi moral tvoriti kader s popolno srednjo šolo in s posameznimi strokovnimi šolami. Ce bj k temu dodali še na vsaki občini samo nekaj uslužbencev z visoko šolsko kvalifikacijo (1 pravnik, 1 ekonmist, 1 Inženir), bi se precej približali nivoju, kakršnega bi morala Imeti v pogledu upravnega aparata razvita občina v novem komunalnem sistemu. Odstranitev teh pomanjkljivosti pa je možna edino v stalnem vzgajanju novih kadrov v smislu, kakor Je bil že prej nakazan. ŠTEVILČNO STANJE USLU ZBENCEV NA OBČINAH Z dne t. marca. 1956 ETek Število uslužbencev Od tega I z obraz b a it. Občina skupaj redni honorarni tchn. osebje krajev. urad. višja srednja nižja osnovna skupaj 1. Borovnica 17 13 3 1 2 2 4 8 8 17 2. Cerknica 38 25 8 5 9 1 2 9 26 38 3, Dobrova pri Ljubljani 21 16 3 2 4 2 2 5 12 21 4. Domžale 47 36 7 4 6 3 6 18 20 47 5. Grosuplje 22 19 1 2 2 8 ■— 11 8 22 6. Ivančna gorica 46 38 2 6 5 5 2 11 28 46 7. Kamnik 60 38 12 10 19 3 6 19 33 60 8. Litija 52 46 4 2 11 6 3 -35 8 52 9. Ljubi jana-Bežigrad 51 40 9 2 772 8 12 25 6 51 10. Ljubi jana-Center 72 60 10 2 77 6 20 30 16 72 1 Ljubljana-Crnuče 16 10 5 1 i 2 1 5 8 16 12. Ljubljana-Moste 36 32 3 1 T 2 15 13 6 36 13. Ljubljana-Polje 50 29 7 14 4 2 5 14 29 50 14. Ljubljana-Rudnik 38 32 2 4 8 6 2- 13 18 38 15. Ljubljana-Sentvid 30 26 1 3 2 4 8 15 8 30 is. Ljubljana-Siška 52 47 2 3 7T 5 9 26 12 52 17. Ljubljana-Vič 58 46 7 5 4 7 15 25 11 58 *o. 19. Logatec 28 16 3 9 1 2 5 6 15 28 Loška dolina 9 9 C=j Cie — 77 . 2 1 6 9 Medvode 19 10 7 2 3 i 6 6 8 19 <1. Mengeš 15 11 3 1 77 i 3 9 2 15 Moravče 14 12 2 — s 8 4 S 2 14 Vrhnika 42 31 1 10 i-l 4 4 8 31 42 Skupaj 833 642 102 89 80 77 130 312 314 833 III. je na koncu po-Su^mkrjava Števila WviVRNCEV FRED UVE-V|Tv, V,J° IN I»0 UVELJA- v komunal, sistema b*V %l'i okraJu Ljubljana -v^lu-ic11 80 Imele občine Sl 1"cev 221 “bčini Polje in Sent- vid v območju mesta sto imeli uslužbencev 35 K temu številu uslužbencev pa moramo k pri- OLO Ljubljana - okolica je Imel (brez Uprave za gozdarstvo) uslužbencev 185 merjavi prišteti še vse uslužbence Iz bivših občin, ki so sedaj priključene okraju Ljubljana. MLO Ljubljana je Imel Teh uslužbencev je bilo 69 uslužbencev 379 torej ln 820 69 Skupno je torej bilo vseh Skupno uslužbencev 889 uslužbencev 820 Dne 1. marca t. 1. pa so tmele sedanje občine v okraju Ljubljana uslužbencev (všteti so redni ln honorarni uslužbenci, ni pa šteto tehnično osebje). Od tega števila Imajo nove občine v območju mesta Ljubljane, t. j. Bežigrad, Center, Moste, Si- 744 ška, Vič ln Rudnik uslužbencev 290 OLO Ljubljana pa Ima skupaj uslužbencev 324 (v teh številkah so všteti red m uslužbenci in honorarni uslužbenci, ne pa tehnično osebje; rednih je 300 honorarnih 24, tehničnega osebja 29). Skupaj je torei uslužbencev 1068 Ako odštejemo od 1068 usluž- oencev, ki so zaposleni sedaj pri občinah ;n pri OLO, 889 uslužbencev, ki so bili zaposleni pred uveljavljenjem novega komunalnega sistema pri bivših občinah In pri bivšem MLO m OLO Ljubljana okolica, dobimo število uslužbencev, katerih je sedaj več kot popreje. To število znaša 179, všteto pa ni v teh številkah tehnično osob-je. 1.068 — 889 - 179 V novem komunalnem sistemu se Je torej povečalo število uslužbencev za 179 To število Pa se še zmanjša, če upoštevamo, da sedanj; okrajni aparat dela tudi za občine, za katere je delal pred uveljavitvijo novega komunalnega sistema okr. aparat OLO Postojna, Novo mesto to Kranj. Nekatere občine ali delt teritorija so bili namreč priključeni k okraju Ljubljana. OLO Ljubljana okolica je imel pred uveljavitvijo novega komunalnega sistema uslužbencev 189 Bivši MLO Ljubljana je imel uslužbencev 379 Bivši OLO Ljubljana okolica ln MLO sta Imela skupaj uslužbencev 564 OLO Ljubljana pa ima sedaj uslužbencev 324 Torej Ima OLO Ljubljana sedaj 240 uslužbencev manj, kot pa sta jih 'meta pred 1 septembrom 1955 OLO Ljubljana okolica n MLO Ljubljana. Okrajni aparat se je torej zmanjšal, po drugi strani pa se je povečal občinski aparat; če upoštevamo, da imajo sedanje občine uslužbencev 744 da pa so jih imele nekdanje občine 329 (221 bivše občine v okraju Ljubljana okolica, 35 občini Polje ln Šentvid to 69 občine priključenih krajev), potem vidimo, da se je občinski aparat v novem komunalnem sistemu povečal za 4ig (744 — 325 = 419) Na občinah je torej 419 uslužbencev več, na okraju pa je 240 uslužbencev manj. Absolutno povišanje aparata pa je za 179 uslužbencev (419 — 240 = 179). Na 6 novoustanovljenih ljubljanskih občinah je 290 uslužbencev, na zunanjih občinah pa je 129 uslužbencev več kot popreje (290 + 129 - 419). Upravnj aparat se Je po uveljavljanju novega komunalnega sistema torej povečal, To povečanje gre predvsem na račun ljubljanskih občin, katerim je od začetka bil dodeljen kader iz bivših občin MLO in OLO Ljubljana okolica, pozneje pa so sl same pridobile prectij novega kadra. Nov kader pa so si pridobile tudi Izvenljubijanske občine (predvsem honorarne uslužbence). POVRŠINA OBČIN IN ŠTEVILO PREBIVALCEV Zap. Občina št. 1. Borovnica 2. Cerknica 8. Dobrova. 4. Domžale 5. Grosuplje 6. Ivančna gorica 7. Kamnik 8. Litija 9. Ljubljana-Bežigrad 10. Ljubljana-Center 11. Ljubljana-Crnuče 12. Ljubljana-Moste 13. Ljubljana-Polje 14. Ljuibljana-Rudmik 15. Ljubljana-Sentvid 16. Ljubljana-Siška 17. Ljubijana-Vič 18. Logatec 19. Loška dolina 20. Medvode 21. Mengeš 22. 'Moravče 23. Vrhnika Na pobudo Okrajnega ljudskega odbora ter Komunalne banke, Zbornic in nekaterih večjih podjetij je bila že v septembru 195.J obravnavana zamisel o ustanovitvi posebnega Zavoda ali podjetja, ki bi lahko nudilo vsestranske pomoč pri organizaciji poslovanja podjetij. Medtem je republiški Izvršni Svet ustanovil Zavod za orga-n./.acijo dela in varnosti pri delu s -sličnim delovnim programom. Oikrajrn zavod bi uredil le neposredno pomoč gospodarskim organizacijam ter se ne bi ukvarjal s teoretičnimi problemi politične ekonomije. Zavod bi bil spočetka nekak knjigovodski servis z ustrezajočo mehanizacijo (knjižni avtomati), pozneje pa naj bi se razširil tako, da bi posloval tudi z elektronskimi računsko statističnimi stroji po sistemu pertoriranih kartic. Namen Zavoda je nuditi pomoč industrijskim obrtnim in trgovskim podjetjem na teritoriju okraja pri racionalizaciji njhovega poslovanja v ekonomskem in tehničnem smislu. Efekt te pomoči bi bil v izbolj-. šanju rentabilnosti podjetij in s tem v zvezi v povečanju dohodkov okraja. Program dela bi bil sledeč: 1. Oprtvljanje znanstvenega raziskovanja na področju finančnega in knjigovodskega poslovanja. 2. Proučevanje organizacije knjigovodstva v gospodarskih, zadružnih in družbenih organizacijah ter zavodih, proučevanje setve in uporabnosti sedanjih metod knjigovodstva. 3. Dajanje navedenim organizacijam neposredno strokovno pomoč za izboljšanje knjigovodske službe, za določevanje in razvrstitev delovnih mest ter izdelovanje ekonomskih analiz. 4. Proučevanje sodobnih metod knjigovodstva in uvajanja teh novih metod. Z uvedbo knjižnih avtomatov, strojev za poslovanje s pertoriranimi karticami in podobno. 5. Usmerjanje in koordiniranje knjigovodskih del v omenjenih organizacijah. 6. Pospeševanje koordinacije dela v podjetjih in med podjetji (kooperacija). Pri tem svojem delu sodeluje zavod s pristojnimi državnimi organi, gospodarskimi, organizacijami in zavodi. Število Površina prebivalcev v ha 4.295 10.111 11.026 32.156 6.543 15.199 15,639 13.310 7.572 12.947 12.847 24.554 17.835 28.714 13.220 22.609 18.333 1.582 43.099 477 4.305 3.515 14.454 1.736 13.370 13.942 11.137 16.903 10.428 6.809 21.617 1.095 24.121 5.768 6.646 17.204 3.497 16.399 6.822 7.733 3.841 2.995 3.848 6.422 8.664 10.997 283.159 273.147 S tovarno papirja v Radečah je že predviden program za proizvodnjo perioriranih kartic, ki so potrebne za knjiženja na strojih po sistemu pertoriranih kartic. (Sedaj te kartice uvažamo iz USA, kar stane letno okoli 40.000 dolarjev.) Za nabavo osnovnih sredstev bo zavod rabil posojila, katera bi odobril Okrajni ljudski odbor, in bi jih zavod odplačeval z letnimi anuitetami. Delno je že predvideno posojilo-iz sklatit, za pospeševanje obrtništva za nabavo knjižnega avtomata, ki bi pomenil za Zavod začetno fazo razvoja. Zavod bo potreboval pisarniško opremo, dva pisalna in en računski stroj, poleg tega pa še stroj za proizvodnjo kartic, kar daje zavodu garancijo za aktivno poslovanje, ker bi zavod imel od te dejavnosti pomembne dohodke. Zavod bi zaposloval največ 14 večinoma visoko kvalificiranih moči. Kolektivni upravni organ, ki bi upravljal podjetje, naj bi imel 5 do 7 članov, katere izvoli delovni kolektiv (največ eno tretjino), dve tretjini pa bi imenoval ustanovitelj zavoda. Po predračunu bi zavod imel v prvem letu pribl. 5,800.000 dinarjev izdatkov in prav toliko dohodkov, v katerih se predvideva tudi dotacija iz proračuna OL.O, katera bi bila potrebna v začetku ter bi se potem vrnila z odplačili. Smoter nadaljnjega razvoja zavoda pa je, da upelje tudi garnituro elektronskih knjigovodskih strojev z uporabo per-torirahih kartic, kar je že uvedeno po vseh modernih državah ni predstavlja za velike gospodarske organizacije najrehtabil-nejši sistem poslovanja knjigovodstev. OSNUTEK ODLOKA 0 OPRAVLJANJU MRLIŠKE PREGLEDNE SLUŽBE V OKRAJU LJUBLJANA (GRADIVO ZA 7. SEJO) 1. Zaradi uspešnega opravljanja mrliške pregledne službe in v namenu, da ta ne ugotavlja samo nastopa smrti in dejstva mrtvorojenosti, ampak tud*, vzroke ter neposredne povode smrtj in da izvaja tudi ostale v Interesu javne zdravstvene službe potrebne ukrepe — opravljajo v okraju Ljubljana službo mrliških preglednikov samo zdravniki. 2. Mrliško pregledna služba spada v pristojnost občinskih ljudskih odborov; opravljajo jo Po mrliških preglednikih — ODLOČBA Na podlagi prvega odstavka 63. člena Zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o volitvah in odpoklicu odbornikov ljudskih odborov te.r na predlog občinskega ljudskega odbora Grosuplje določa Okrajna volilna komisija za okraj Ljubljana za nadomestne volitve v 24. volilni enotni Ob- ODLOČBA Na podlag; 1. odst. 86. člena Tlakona o pravicah ln dolžnostih ter o volitvah in odpoklicu ljudskih poslancev Ljudske skupščine LRS ter na predlog občinskih ljudskih odborov Grosuplje, Ljubljana-polje ln Ljubljana-Rudnik določa Okrajna volilna komisija za okraj Ljubljana za nadomestne volitve v 51. volilni enoti Republiškega zbora Ljudske skupščine LRS sledeča volišča: 1. V občini Grosuplje: 1. volišče bo prt »Milller Leopoldu«, Grosuplje št. 65, kjer volijo vollvcj iz Grosuplja in sicer za območje na levi strani ceste I. reda v smeri Ljubljana—Novo mesto. 2. volišče bo v menzi gostil- zdnavnikih m pod neposrednim nadzorstvom in odgovornostjo upravnika občinskega zdravstvenega doma oziroma postaje. 3. Mrliško pregledno službo finansira pristojni občinski ljudski odbor. 4. Zdravniku pripada za en mrliški ogled honorar, ki ga določi pristojni občinski Ljucteki odbor, vendar najmanj za znesek 500 din s pravico do povračila prevoznih stroškov. 5. Ta odlok velja od 1. maja 1956. činskega ljudskega odbora Grosuplje sledeča volišča: Volišče bo v Gasilskem domu v Veliki Loki, kjer volijo volivci iz naselij Velika'Loka in Mala Loka pri Višnj; gori Ta odločba se objavi v Ljubljanskem Glasniku in na oglasni deski Občinskega ljudskega odbora Grosuplje. Predsednik: Perouš Jože 1. r. ne »Grosupeljčan«, kjer volijo volivci iz Grosuplja in sicer za območje desne strani ceste I. reda v smeri Ljubljana — Novo mesto do mostu In dalje ob desnem bregu Grosupeljščice. 3. volišče bo v Zadružnem domu Sp. Slivnica, kjer volijo vollvoi Iz naselja Sp. Slivnica. 4. volišče bo pri »Vidic Jožetu«, Velika Račna 21, kjer volijo volivci iz naselij Velika Račna in Predole. $. volišče bo pri »Bahovcu«, Mala Račna št. 1,. kjer volijo volivci naselij Mala Račna in Cušperk. 6. volišče bo v osnovni šoli Ilova gora, kjer volijo volivca iz naselij Velika Ilo- Skupaj PREDLOG ZA USTANOVITEV »ZAVODA ZA ORGANIZACIJO POSLOVANJA« (GRADIVO ZA 7. SEJO) va gora in Gaborje, 7. volišče bo na posestvu OZZ Boštanj, kjer volijo volivci iz naselij Veliko Mlačevo m Malo Mlačevo. 8. volišče bo v Gasilskem domu v Zagradcu pri Grosu,p-lj-u, kjer volijo voluvci iz naselja Zagradec pri Grosupljem. 9. volišče bo pri »Erjavec Martinu«, Plešivica štev. 6, kjer volijo volivci iz naselja Plešivica. 10. volišče bo v Gasilskem domu v Žalni, kjer volijo volivci iz naselja Žalna. 11. volišče bo v Gasilskem domu Gatina, kjer volijo volivci iz naselja Gatina. 12. volišče bo pri »Keber Francu«, Sp. Blato št. 19, kjer volijo volivci iz naselij Sp. Blato ln Sp. Duplice, 13. volišče bo v osnovni šoli na Polici, kjer volijo volivci iz naselij Polica, Blečji vrh in Peč. 14. volišče bo pri »Ferjan Francu«, Dolenja vas Št. 10, kjer volijo volivci iz naselij Dolenja vas pri Polici, Gorenja vas pri Polici, Mali Konec, Kožljevec in Troščine. 15 volišče bo pri »Šircelj Frančiški«, Dole št. 4, kjer volijo volivci iz Dol pri Polici. 16 volišče bo pri »Kocjan Jožetu*, Velika stara vas št. 3, kjer volijo volivci iz naselij Velika stare vas, Mala stara vas ln Zgornje Duplice. 17. volišče bo v menzi »Gradisa« na Perovem, kjer volijo volivci iz naselij Perovo in Jerova vas. 18 volišče bo na ekonomiji »Stara pošta«, kjer volijo volivci! iz naselij Brvace, Hrastje pri Grosuplju in Brezje pri Grosuplju. 19 volišče bo pri »žaviršek Antonu«, Cikava št. 19, kjer volijo volivci iz naselij Cikava, Sela pri Šmarju in Pa rad išče. 20. volišče bo pri »Zaviršku«, Sap št. 13, kjer volijo volivci k: naselij Sap m Podgorica pri Šmarju. 21. volišče bo pri »Rejc Stanetu«, Zg. Slivnica, kjer volijo volivci iz naselja Zg. Slivnica. 22 volišče bo v Zadvužnerr domu v Šmarju, kjer volijo volivci iz naselja Razdrto, Smaije, Huda Polica in Veliki vrh pri Šmarju. 23. volišče bo pri »Selan Francu«, Tlake št. 13, kjer volijo volivci te naselij Gajniče, Mali vrh pri Šmarju in Tlake. 24. volišče bo v Gasilskem domu Ponova vas, kjer volijo volivci iz naselij Ponova vas in Cerovo. 25 volišče bo pri »Kadunc Francu«, Bičje št. 9, kjer volijo voliva! iz naselij Bičje in Pece. 26 volišče bo v osnovni Šoli Podtabor, kjer volijo volivci te naselij Medvedica (del), Podtabor, Mala vas, Vino ln Podgorica pni Podtaboru. 27. volišče bo pri »Skrjanc Antonu«, Udje št. 10, kjer volijo volivci lz naselij Rogatec, Udje In Vrbičje. 28. volišče bo pri »Miklič Antonu«, Velike Lipljane St. 11, kjer volijo volivci lz naselij Rožnik In Velike Lipljane S#. TOiiSč« hn •• osnovni šoli Staro apno, kjer volijo vo- 1 livet iz naselil) Medvedica (del), Mate Lipljene, Staro apno in Železnica. 2. V občini Ljubljana-Polje: 1. volišče bo v osnovni šoli Mali Lipoglav, kjer volijo volivci iz naselij Brezje pri Lipoglavu, Mali Lipoglav, Pance, Repče, Selo pri Pancah in Veliki Lipoglav. 3. V občini Ljubljana-Itudnik 1. volišče bo v Krajevnem uradu Škofljica, kjer volijo volivci iz naselja Škofljica in sicer od hišne številke 1 do 54 in od 74 do 102. 2. volišče bo v Gasilskem domu Škofljica, kjer volijo volivci iz naselja Škofljica od hišne št. 56 d.o 73 in naselja Zalog. 3. volišče bo pri »Javornik Ivanu«, Lanišče, lej er volijo volivci iz naselja Lanišče. 4. volišče bo v pisarni rudnika Pleše, kjer volijo volivci iz naselij Dole pri Škofljici, Reber prj Škofljici in Pleše. 5. volišče bo pri »Kržič Jožetu«, Gumnišče št. 8, kjer volijo volivci iz naselij Gumnišče, Glinek in Gorenje Blato, 6. volišče bo v osnovni šoli Pijava gorica, kjer volijo volivci iz naselij Pijava gorica in Drenik, 7. volišče bo pri »Krivec Antonu«, Smrjeno, kjer volijo volivci iz naselij Smrjeno, Gradišče nad Pijavo gorico ln vrh nad Zelimljami. 8. volišče bo v osnovni šoli Zelimlje, kjer volijo volivci iz naselij Zelimlje, Klada in Selnik. 9. volišče bo v Krajevnem uradu na Igu, kjer volijo volivci iz naselja Ig. 10. volišče bo prt »Šuštaršič Jožetu«, Staje št. 17, kjer volijo volivci iz naselij Kot in Staje. 11. voldščc bo pri "»Jere Mariji*. Iška Loka št. 11, kjer volijo volivci to naselja Iška Loka. 12. volišče bo pni »Tavžclj Francu«, Matena, kjer volijo volivci iz naselja Matena. 13. volišče bo na posestvu »Brest«, kjer volijo volivci iz naselja Brest. 14. volišče bo v Kulturnem do- 1 mu Tomilšelj, kjer volijo 1 volivci te.naselja TomišclJ. 15. volišče bo pri »Modic Jo- žetu«, Vrbljene št. 23, kjer volijo volivci iz naselja f Vrbljene. 16. volišče bo pri »Susiman Iva- 1 nu«, Strahomer, kjer volijo volivci te naselja Straho- mer. 17. volišče bo pri »Janežič Antonu«, Iška, kjer volijo volivci iz naselja Iškr in Gor* nji Ig. , * 18. volišče bo v osnovni ”0» Iška vas. kjer volijo vollvd j; lz naselja Iška vas. g1 19. volišče bo v pisarni Ono- karne Draga, kjer voli)0 ^ volivci Iz naselij Dobravica, ^ Kremonlca 1n Sarsko. 20. volišče bo v prostorih GH' stlskega doma Skrilje, ki^ y volijo volivci lz naseli)1 ^ Skrilje. . 21. volišče bo v osnovni Golo, kler volijo volivci naselja Golo. .. 22. volišče bo v osnovni 50 . Zapoitok. kler volijo voWy® te n a v* Hi Rogatec nad "• miljami, Znpotok In Vis0* • Predsednik* Pernuš Jože l* r’