v \ 'ra z o/en q ms Pisali so: 1. razred:Bohinjec Marjanca,Kokalj Jasmins Meglič Simona. 2. razred:Ahčin Monika, Hrovat Boštjan, Pernuš Vesna. -1- Spet prišli smo v šolo vsi veseli, da bomo šteli,brali, pesmice vam peli. 1.razred Y šoli sedim z Vesno.Za menoj sedi Boštjan.V šoli sem predsednica.Nove učenke so: Simona, Jasmina in Marjanca. V razredu nas Je šest. Marjanca Je dobra prijateljica.Imamo dobro malico.:reden gremo na malico si umijemo roke J^to^ukoj Naš razred Je lep.V šoli imamo razstavo gob. v učilnici ^se učimo in beremo.Po šoli grem domov in pišem nalogo. li/VTUV Na igrišč u Poleg šole imamo igrišče. Na njem se igramo, gugamo,igramo nogomet in se gremo med dvema . ognjema. domači kraj ie Lese. Vas stoji i kraj se imenuj« od Tržiča. Šteje okrog 5o hiš, Moj domač: precej stran Irebivalci Leš so večinoma delavci in kmetje. V Lesah imamo trgovino, šolo in dvorano. Skozi vas teče potok Lešanščica.V vasi imamo cerkev in župnišče ter športno in otroško igrišče. Med Lešami in Palovčami pa Je pokopališče . Moj domači kraj Je zelo lep, saj leži pod mogočno Dobrčo. y([jynJkoj Naša vas se imenuje Paloviče.Leži pod Dobrčo. V vasi Je 19 hiš. Hiše so skoraj vse obnovljene. V vasi ni veliko kmetov. Vaščani so večinoma zaposleni v tovarnah. Vas ima svoj Vodovod in bazen proti požaru. V trgovino hodijo v sosednjo vas Leše.Rad sem v Palovi-čah, ker ni veliko prometa,Je pa čist zrak. Samo cesto bi morali popraviti. -3- jajčka jim krade, zanje poljubčke jim daje, da jih jeza ne popade. JioWki{X' /Jatoi/oslovni (jaO Danes smo bili v gozdu, v sadovnjaku in na Polju. V gozdu smo videli borovec»macesen in smreko.Potem smo šli v sadovnjak.Ogledali smo si hruške, oreh in jablane.Šli smo še v listnati gozd in videli veliko bukovih dreves. Videli smo tudi močerada.Ogledali smo si še polje.Na polju smo videli vrane.Njive so bile zorane in pripravljene za setev. Šla sem v gozd.Videla sem ptičke,ki so čivkali v gnezdu. Jd&rnitAci -Mr- rni sneg Bel snežak sredi trat se veseli,ker močno sneži. Prišli otroci so iz vasi, dali v roko mu metlo in na glavo lonec star, pa odšli so spet nazaj. a rjdnca Huda zima,velik mraz, mene zebe, tudi vas? Bim bam bom bim bam bom jaz sem mali zvonček, jaz sem mali zvonček, kaj pa rastem, kaj pa latern , če še ni pomlad? oismir.a - 5- Po st O h' smo pionir/i —6— Sneženi mož sneženi mož, pridi gor, da se bova igrala. Sneženi mož, sneženi mož, pari,da se ne stopiš. Sneženi mož, sneženi mož, glej, prijatelji te čakajo. Sneženi mož, sneženi mož, pohiti ven, da se boste igrali. Moj, moj sneženi mož, stoji sredi sadovnjaka. -7 - Športni dan V soboto smo imeli športni dan.nli smo se sankat na Brdo.S hriba smo se posankali navzdol.Ko smo prišli drugič na hrib,smo tekmovali,kdo . bo i^rvi prisanka 1 navzdol, krvi je bil Boštjan, ker je najbolj težak.Nato smo šli na drug^hrib. Tam smo se sankali do enajstih,nato pa odšli v šolo.Tovarišica nam je povedala izid tekmovanja, potem p^a smo odšli domov. Monike/ Naša ptičja hišica stoji na vrtu.Vidim jo skozi kuhinjsko okno.Ima rdečo streho in ohišje,pritrjena pa je na zelen kol.Ptice jo imajo rade, ker je vedno polna.Za to poskrbiva medve z Barbaro.Vanjo nasipava kašo, loj, semena in tič jo pogačo.Rade jo obiskujejo ptice: siničke, vrabčki.Zraven hišice namečeva gnila jabolka in seneni drob, zato imamo tudi dosti kosov. Redni obiskovalec naše hišice je tudi naš muc, ki mu diši ptičja pečenka.če ga opazim pri hišici, ga takoj napodim.Našo hišico imam rada zato, ker je rdeča in ker je okrog nas vedno veliko ptic. Monico 8 Naša novoletna jelka Bliža se novo leto, zato smo tudi xi^n£u. naredili novoletno jelko.Najprej smo sli v goso. ro jelko.Prinesli smo jo domov in jo^dali v otroško sobo.Na novoletno jelko smo dali lu^se, vato, obeske in okraske .Nekaj obeskov si.*© n .redili sami, nekaj smo jih kupili.tod novoletno jelko damo darila za mamico,oce^a, _ sestrico,babico in dedka. Novoletna jel-'-a o® lepa. ddsJfOV List iz dnevnika Torek, o 1 • 12.1985 Zjutraj ko sem vstal, sem se umil in oblekel.Nato sem šel zajtrkovat.Po zajtrku sva šla z atom v Trzic y trgovine nakupovat.Ko smo risli domov, smo kidali sneg.Zvečer smo prižgali televizijo in ob njej pričakovali novo lato. Torek, 31.12.1985 po kosilu smo se odpravili nazaj v lesah smo iskali kokosi.ki sta jih pomori televizijo°inra jedl^dobro večer jo,ki^ jo je -ripravila mamica za zadnji večer v^tem ® u. s^rifi/tetrpfstršla Silvestrovat.Otroci smo bili pokonci do ^omo.i^aro smo vosci srečno novo leto mamici,atiju,stari mami atu ter odšli spat. Mali pionirček v šolo zdaj hiti, hitro,hitro,hitro, da ne zamudi. V šolo zdaj priteče, upehan in zaspan, nalogo hrž pokaže, pesmico pove. Tovarišica ga pohvali: et zaslužil si ! Jasmino ' »•). . ■