ORMOŽ, 19. DECEMBER 2012 TISKOVINA m n LETNIK: 16 ŠT. 14 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 80. ODLOK o proračunu Občine Ormož za leto 2013 81. ODLOK o proračunu Občine Ormož za leto 2014 82. ODLOK o občinskih cestah na območju občine Ormož 83. UGOTOVITVENI SKLEP o prenehanju članstva v nadzornem odboru 84. SKLEP o spremembah in dopolnitvah Lokacijskega načrta za obrtno cono Ormož (LN OC II) 85. SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Irgolič (OPPN za farmo Irgolič) 86. SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Marčec (OPPN za farmo Marčec) 87. SKLEP o letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 88. SKLEP o letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2013 89. SKLEP o financiranju političnih strank A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV 80. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10. 84/10 - odi US in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - UPB4 in 110/11-ZDIU12) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 4/12 - UPB2) je Občinski svet Občine Ormož na 19. seji, dne 17.12.2012 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2013 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2013 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje Proračun leta 2013 18.879.220 10.894.355 9.174.993 7.786.108 1.161.405 STRAN 2 URADNI VESTNIK OBČINE ORMOŽ 19. DECEMBER, ŠT. 14 704 Domači davki na blago in storitve 227.480 71 NEDAVČNI PRIHODKI 1.719.362 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.141.271 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge kazni 17.400 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 71.511 714 Drugi nedavčni prihodki 484.180 72 KAPITALSKI PRIHODKI 113.500 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 113.500 73 PREJETE DONACIJE 93.738 Prejete donacije iz domačih virov 93.738 74 TRANSFERNI PRIHODKI 7.777.627 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.713.447 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 6.064.180 II. SKUPAJ ODHODKI 22.654.403 40 TEKOČI ODHODKI 2.491.202 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 661.931 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 106.493 402 Izdatki za blago in storitve 1.413.751 403 Plačila domačih obresti 41.500 409 Rezerve 267.527 41 TEKOČI TRANSFERI 5.068.093 410 Subvencije 186.490 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.578.574 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 502.089 413 Drugi tekoči domači transferi 1.800.940 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 14.622.939 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 14.622.939 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 472.169 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 225.095 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 247.074 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -3.775.183 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2013 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 40.656 75 Prejeta vračila danih posojil 40.656 750 Prejeta vračila danih posojil 35.656 752 Kupnine iz naslova privatizacije 5.000 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 19.855 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 19.855 440 Dana posojila 15.000 441 Povečanje kapitalskih deležev in finčnih naložb 3.825 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 1.030 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 20.801 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2013 VIL ZADOLŽEVANJE 1.864.000 50 ZADOLŽEVANJE 1.864.000 500 Domače zadolževanje 1.864.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 375.846 55 ODPLAČILA DOLGA 375.846 550 Odplačila domačega dolga 375.846 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-IL-V.-VIII.) -2.266.228 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 1.488.154 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 3.775.183 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo 2.266.228 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, 4. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih institucij za investicije, 5. del namenskih prihodkov iz naslova prihodkov za odlaganje komunalnih odpadkov, 6. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, 7. prihodki iz naslova komunalnega prispevka, 8. izvirni prihodki krajevnih skupnosti, 9. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2013 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2014 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2013 oblikuje v višini 5.800 eurov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za posamezne namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (zadolževanje) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2013 lahko zadolži do višine 1.864.00 eurov. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-11/2012 11/11 Ormož, 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov 81. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 76/08, 100/08-odl US, 79/09, 14/10-odl US, 51/10. 84/10 - odi US in 40/12 - ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - UPB4 in 110/11-ZDIU12) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 4/12 - UPB2) je Občinski svet Občine Ormož na 19. seji, dne 17.12.2012 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2014 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2014 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNAIN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v eurih Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 19.070.678 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 10.887.373 70 DAVČNI PRIHODKI 9.193.811 700 Davki na dohodek in dobiček 7.786.108 703 Davki na premoženje 1.180.223 704 Domači davki na blago in storitve 227.480 71 NEDAVČNI PRIHODKI 1.693.562 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.140.471 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge kazni 17.400 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 71.511 714 Drugi nedavčni prihodki 459.180 72 KAPITALSKI PRIHODKI 224.435 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 224.435 73 PREJETE DONACIJE 58.250 Prejete donacije iz domačih virov 58.250 74 TRANSFERNI PRIHODKI 7.900.619 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.744.286 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 6.156.333 II. SKUPAJ ODHODKI 20.059.365 40 TEKOČI ODHODKI 2.360.013 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 667.355 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 107.227 402 Izdatki za blago in storitve 1.253.511 403 Plačila domačih obresti 70.200 409 Rezerve 261.720 41 TEKOČI TRANSFERI 5.043.324 410 Subvencije 186.490 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 2.585.774 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 500.307 413 Drugi tekoči domači transferi 1.770.753 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 12.275.269 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 12.275.269 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 380.759 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 139.935 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 240.824 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -988.688 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Proračun leta Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto 2014 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 40.656 75 Prejeta vračila danih posojil 40.656 750 Prejeta vračila danih posojil 35.656 752 Kupnine iz naslova privatizacije 5.000 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 15.340 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 15.340 440 Dana posojila 15.000 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 340 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.- v.) 25.316 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun leta 2014 VII. ZADOLŽEVANJE 1.441.000 50 ZADOLŽEVANJE 1.441.000 500 Domače zadolževanje 1.441.000 VIII. ODPLAČILA DOLGA 477.628 55 ODPLAČILA DOLGA 477.628 550 Odplačila domačega dolga 477.628 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 0 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 963.372 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 988.688 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, 2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, 3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, 4. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih institucij za investicije, 5. del namenskih prihodkov iz naslova prihodkov za odlaganje komunalnih odpadkov, 6. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, 7. prihodki iz naslova komunalnega prispevka, 8. izvirni prihodki krajevnih skupnosti, 9. drugi namenski prihodki. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva namenjena. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2014 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2015 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za posamezne namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 25.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (zadolževanje) Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2014 lahko zadolži do višine 1.441.000 eurov. Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi in izdaji poroštev odloča občinski svet. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2014 ne sme preseči skupne višine glavnic 800.000 eurov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen (začasno financiranje 2015) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2015, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 14. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-12/2012 11/11 Ormož, 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09 in 51/10), 95. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10 in 48/12), 3., 17. in 45. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 29/11- uradno prečiščeno besedilo) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Ormož na 17. redni seji dne 29.10.2012 sprejel ODLOK o občinskih cestah na območju občine Ormož I. SPLOŠNI DOLOČBI 1. člen (predpisi o graditvi in vzdrževanju občinskih cest) Občinske ceste se gradijo in vzdržujejo na način in pod pogoji, kijih določajo predpisi, ki urejajo javne ceste, predpisi, ki urejajo varstvo okolja, urejanje prostora in graditev objektov, predpisi, ki urejajo varnost cestnega prometa in ta odlok. 2. člen (namen odloka) Ta odlok določa: občinske ceste na območju občine Ormož in postopek njihove kategorizacije; upravljanje, graditev, vzdrževanje in varstvo občinskih cest in prometa na njih; način izvajanja vzdrževanja občinskih cest kot obvezne gospodarske javne službe; inšpekcijsko nadzorstvo nad občinskimi cestami in sankcioniranje kršitev tega odloka. II. OBČINSKE CESTE IN NJIHOVA KATEGORIZACIJA 3. člen (občinske ceste) Občinske ceste na območju občine Ormož so javne ceste, ki jih občina, v skladu z merili za kategorizacijo javnih cest, razglasi za javno cesto določene kategorije in jo lahko vsak prosto uporablja na način in pod pogoji, določenimi z zakonom in drugimi predpisi. 4. člen (kategorije občinskih cest) Občinske ceste se kategorizirajo na lokalne ceste, javne poti in občinske kolesarske poti. Lokalne ceste v naseljih občine Ormož, ki imajo uveden ulični sistem se v skladu z merili za kategorizacijo javnih cest razvrstijo v naslednje podkategorije: zbirne mestne ceste ali zbirne krajevne ceste in mestne ceste ali krajevne ceste. 5. člen (postopek kategorizacije občinskih cest) Občinske ceste določi in kategorizira Občinski svet Občine Ormož na predlog župana. Predlog kategorizacije občinskih cest mora biti predhodno strokovno usklajen z Direkcijo Republike Slovenije za ceste po postopku, določenim v predpisu o merilih za kategorizacijo javnih cest. 6. člen (spremembe kategorizacije občinskih cest) Spremembe kategorizacije občinskih cest in nadomeščenih delov občinskih cest, ki se ohranjajo kot prometne površine, se določijo po postopku iz prejšnjega člena tega odloka. Spremembe kategorizacije občinskih cest lahko predlagajo krajevne skupnosti, občinska uprava, posamezniki in zainteresirane pravne osebe (podjetja in druge organizacije). Predlogi morajo biti utemeljeni v skladu z merili za kategorizacijo javnih cest. O predlogu za prenos občinske ceste med državne ceste odloči Občinski svet Občine Ormož na predlog župana. Občinska cesta, določena s sklepom Vlade Republike Slovenije o prenosu državne ceste med občinske ceste, ima kategorijo, določeno v tem sklepu. Spremembe kategorizacije občinskih cest se lahko opravijo enkrat letno in se upoštevajo v planu razvoja in vzdrževanja občinskih cest za naslednje leto. 7. člen (novogradnje in rekonstrukcije občinskih cest) Novogradnje in rekonstrukcije občinskih cest se določijo v občinskem proračunu in načrtu razvojnih programov. Novozgrajeni ali rekonstruirani del občinske ceste, s katerim se nadomesti del te ceste, je iste kategorije kot rekonstruirana cesta. 8. člen (opustitev občinske ceste) Občinska cesta ali njen del se lahko opusti, če se zgradi nova cesta ali del ceste, ki nadomesti prejšnjo. Opuščena občinska cesta ali njen del se uporabi za parkirišča, počivališča in druge potrebe udeležencev v prometu ali pa se agrotehnično obdela skladno s svojim okoljem. Ne glede na določbo prejšnjega odstavka se lahko občinska cesta ali njen del, ki se opusti kot javna cesta, odproda. O opustitvi in ureditvi opuščene občinske ceste ali njenega dela ter o njeni odprodaji odloči Občinski svet Občine Ormož na predlog župana. 9. člen (prenos nekategoriziranih cest med občinske ceste) Za nekategorizirano cesto, po kateri je dovoljen javni promet, lahko lastnik ali od njega pooblaščeni upravljavec te ceste predlaga občini njen prenos med občinske ceste. Nekategorizirana cesta se lahko prenese med občinske ceste, če je bila v uporabi za javni promet najmanj zadnjih pet let, če se njen prenos opravi brezplačno ali če se za njen prenos dogovori primerna odškodnina in če je vpisana v zemljiško knjigo. Določba prejšnjega odstavka ne velja za prenos gozdnih cest med občinske ceste, ki ga določajo predpisi o gozdovih. O prenosu nekategoriziranih cest med občinske ceste odloči Občinski svet Občine Ormož na predlog župana, njena kategorizacija pa se opravi po postopku iz 5. člena tega odloka. 10. člen (planinske, turistične in druge poti) Planinske, turistične poti, poti v parkovnih gozdovih in druge poti, ki niso zgrajene v skladu s predpisi o javnih cestah in ki so namenjene dostopu in ogledu naravnih, kulturnih in drugih spomenikov ali znamenitosti, niso javne poti po tem odloku. Če je pot iz prejšnjega odstavka namenjena dostopu do naravnih, kulturnih in drugih spomenikov ali znamenitosti, za ogled katerih je določeno plačilo, mora njihov upravljavec zgraditi in vzdrževati pot tako, da je njena uporaba varna za uporabnike, katerim je namenjena. Sredstva za graditev in vzdrževanje poti iz prejšnjega odstavka tega člena se zagotavljajo iz vplačil za ogled naravnih, kulturnih in drugih spomenikov ali znamenitosti in iz dotacij občine njihovim upravljavcem. III. UPRAVLJANJE OBČINSKIH CEST 11. člen (upravljavec občinskih cest) Z občinskimi cestami, ki so javno dobro v lasti občine, upravlja Občinska uprava. 12. člen (plani razvoja in vzdrževanja občinskih cest) Plan razvoja in vzdrževanja občinskih cest, s katerim se najmanj za obdobje štirih let določijo prednostne naloge razvoja in vzdrževanja občinskih cest, viri sredstev za njihovo uresničevanje ter letna dinamika njihovega uresničevanja, sprejme Občinski svet Občine Ormož na predlog župana. Letni plan razvoja in vzdrževanja občinskih cest, s katerim se določi uresničevanje plana iz prejšnjega odstavka v posameznem koledarskem letu, se usklajuje in sprejema ob sprejemu občinskega proračuna. V letnem planu razvoja in vzdrževanja občinskih cest se del sredstev rezervira za financiranje izvedbe ukrepov na občinskih cestah, ki jih je potrebno opraviti zaradi naravnih in drugih nesreč ali izrednih dogodkov na občinskih cestah (odpravljanje posledic elementarnih in drugih nezgod, zmrzlinskih poškodb po hitrih odjugah, odstranjevanje nepredvidenih ovir na občinskih cestah ipd.), in izvedbe tistih ukrepov, ki jih je odredila občinska uprava, niso pa sestavni del rednega vzdrževanja in obnavljanja občinskih cest po tem planu. 13. člen (opravljanje strokovnih nalog za občinske ceste) Strokovno tehnične, razvojne, organizacijske in upravne naloge za graditev, vzdrževanje in varstvo občinskih cest opravlja občinska uprava. Te obsegajo zlasti: izdelavo strokovnih podlag za načrtovanje razvoja in vzdrževanja občinskih cest in izdelavo osnutkov teh planov; naloge v zvezi z rednim vzdrževanjem občinskih cest; naloge nadzora nad stanjem občinskih cest; izvajanje postopkov za oddajanje vzdrževalnih del na občinskih cestah, za katere je predpisana izbira izvajalca na podlagi javnega razpisa; izvajanje postopkov za izbiro izvajalca rednega vzdrževanja občinskih cest; naloge v zvezi z investicijami v občinske ceste; vodenje predpisanih evidenc o občinskih cestah in zagotavljanje podatkov za potrebe izračuna primerne porabe občine in vodenja združene evidence o javnih cestah; organiziranje štetja prometa na občinskih cestah in obdelave zbranih podatkov; spremljanje prometnih tokov na občinskih cestah in priprava predlogov sprememb njihove prometne ureditve in/ali prometne ureditve na državnih cestah, ki potekajo skozi občino Ormož; naloge obveščanja javnosti o stanju občinskih cest in prometa na njih; izdajanje dovoljenj in soglasij, določenih z ukrepi za varstvo občinskih cest in za zavarovanje prometa na njih; priprava programov in organizacija izdelave raziskovalnih in razvojnih nalog za občinske ceste ter sodelovanje z Direkcijo Republike Slovenije za ceste in drugimi občinami pri pripravi in uresničevanju teh programov; izvajanje drugih nalog, določenih s tem odlokom in drugimi predpisi. 14. člen (financiranje občinskih cest) Sredstva za graditev in vzdrževanje občinskih cest se zagotavljajo v proračunu Občine Ormož. Pri prekomerni prometni obremenitvi občinskih cest mora povzročitelj nositi sorazmeren del stroškov investicijskega vzdrževanja občinske ceste, katerega vzrok je povečana obremenitev s tovornimi vozili in pri povprečnem obsegu in strukturi cestnega prometa ne bi bilo potrebno (izvoz iz peskokopov, gramoznic, itd.). Prekomerna prometna obremenitev se lahko začne izvajati po sklenitvi pogodbe med upravljavcem občinske ceste in investitorjem objekta. IV. GRADITEV OBČINSKIH CEST 15. člen (varstvo okolja vzdolž občinske ceste) Občinske ceste morajo biti projektirane in grajene v skladu s predpisi o varstvu okolja in tako, da bodo škodljivi vplivi na okolje zaradi pričakovanega prometa na njih čim manjši. Če je izvedba gradbenih ukrepov, ki so potrebni zaradi predpisanega varovanja okolja, cenejša na zemljišču ali objektu lastnika oziroma uporabnika sosednjega zemljišča ali objekta, kot izvedba istih na zemljišču občinske ceste, se lahko na podlagi pravnega posla, sklenjenega med lastnikom oziroma uporabnikom zemljišča ali objekta in investitorjem občinske ceste, ustanovi stvarna služnost za takšno izvedbo. 16. člen (projektiranje občinskih cest) V dokumentaciji za gradnjo ali rekonstrukcijo občinske ceste ter investicijsko vzdrževalnih del v javno korist, se določijo tudi prometna ureditev občinske ceste, ureditev navezav na obstoječe ceste ter pristopov do objektov in zemljišč ob cesti ter predvidijo površine zunaj vozišča ceste za parkirišča, avtobusna postajališča in druge prometne površine, površine za opravljanje spremljajočih dejavnosti, za gradnjo objektov za vzdrževanje cest in za nadzor cestnega prometa. 17. člen (pridobitev zemljišč za gradnjo občinske ceste) Zaradi pridobitve potrebnih zemljišč za gradnjo ali rekonstrukcijo občinske ceste se lahko v skladu z zakonom na zahtevo investitorja lastninska pravica na zemljišču ali drugi nepremičnini odvzame ali obremeni, če ne pride do sklenitve pogodbe med investitorjem in lastnikom te nepremičnine. 18. člen (gradnja avtobusnih postajališč) Za gradnjo avtobusnih postajališč zunaj vozišča občinske ceste, ki niso načrtovana v občinskem prostorskem načrtu ali planu razvoja in vzdrževanja občinskih cest, mora predlagatelj pridobiti soglasje občinske uprave. Stroške gradnje avtobusnega postajališča krije njen predlagatelj. Tako zgrajeno avtobusno postajališče postane del občinske ceste. 19. člen (obveznost investitorja zaradi prestavitve občinske ceste) Če je treba obstoječo občinsko cesto prestaviti zaradi graditve drugega objekta ali naprave, mora biti prestavljeni del ceste zgrajen z elementi, ki ustrezajo namenu ceste in drugim zahtevam predpisov o cestah. Stroške prestavitve občinske ceste krije investitor objekta ali naprave. Investitor iz prejšnjega odstavka lahko zahteva povrnitev stroškov prestavitve občinske ceste v obsegu, ki so nastali zaradi zahteve občinske uprave, za boljše elemente nadomeščenega dela občinske ceste od elementov, določenih po prejšnjem odstavku. 20. člen (obveznost usklajenega projektiranja) Če se hkrati z gradnjo ali rekonstrukcijo občinske ceste predvideva tudi graditev komunalnih in drugih objektov, naprav in napeljav, ki ne služijo cesti ali njeni uporabi, mora dokumentacija obsegati vsa dela, ki jih je treba opraviti na območju ceste. Za usklajevanje projektiranja, gradnje ali rekonstrukcije objektov, naprav in napeljav iz prejšnjega odstavka je odgovorna občinska uprava. Stroške projektiranja, novogradnje ali rekonstrukcije objektov, naprav in napeljav iz prvega odstavka tega člena krije investitor oziroma upravljavec posameznih objektov, naprav in napeljav. 21. člen (obveznost obveščanja o posegih v občinsko cesto) Občinska uprava mora o novogradnji ali rekonstrukciji občinske ceste obvestiti investitorje oziroma upravljavce drugih objektov in naprav v ali ob cestnem telesu najmanj 30 dni pred pričetkom del, da ti lahko svoja dela uskladijo z novogradnjo oziroma rekonstrukcijo ceste. Občinska uprava mora dati investitorju oziroma upravljavcu objektov in naprav iz prejšnjega odstavka na razpolago načrte in podatke, potrebne za uskladitev del. Določbe tega člena veljajo smiselno tudi za investitorje oziroma upravljavce objektov in naprav v ali ob cestnem telesu, kadar nameravajo graditi ali rekonstruirati svoje objekte in naprave v občinski cesti. V. VZDRŽEVANJE OBČINSKIH CEST 22. člen (odgovornost za stanje občinskih cest) Občinske ceste se morajo redno vzdrževati in obnavljati tako, da ob upoštevanju njihovega pomena za povezovanje prometa v prostoru, gospodarnosti vzdrževanja, predpisov, ki urejajo javne ceste in določbe 26. člena tega odloka omogočajo varno odvijanje prometa. Za izvajanje rednega vzdrževanja občinskih cest kot javne službe in izvajanje ukrepov iz drugega odstavka 26. člena tega odloka je odgovoren izvajalec javne službe. Za organiziranje obnavljanja občinskih cest in izvajanje ukrepov iz prvega odstavka 26. člena tega odloka je odgovorna občinska uprava. 23. člen (javna služba vzdrževanja občinskih cest) Vzdrževanje občinskih cest je obvezna gospodarska javna služba, ki obsega redno vzdrževanje teh cest in organiziranje njihovega obnavljanja. Redno vzdrževanje občinskih cest se zagotavlja po predpisih, ki urejajo gospodarske javne službe. Izvajalec javne službe mora v primeru stavke svojih delavcev zagotoviti vzdrževanje občinskih cest v obsegu in pod pogoji, določenimi s predpisi o javnih cestah. Ne glede na določbo drugega odstavka tega člena lahko Občinski svet Občine Ormož na predlog župana in po predhodnem mnenju krajevne skupnosti odloči, da redno vzdrževanje javnih poti ali dela javnih poti zagotavljajo na svojem območju krajevne skupnosti. Obnovitvena dela se oddajo v izvedbo v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje. 24. člen (vzdrževanje križišč in križanj) Za vzdrževanje križišč občinskih cest z nekategoriziranimi cestami, po katerih je dovoljen javni promet, v območju cestnega sveta občinske ceste skrbi občinska uprava. 25. člen (vzdrževanje cestnih objektov na nekategoriziranih cestah nad občinskimi cestami) Za vzdrževanje premostitvene in podporne konstrukcije nadvozov in drugih cestnih objektov na nekategoriziranih cestah, po katerih je dovoljen javni promet, so odgovorni njihovi upravljavci. 26. člen (vzdrževanje občinskih cest ob preusmeritvah prometa) Občinska uprava lahko zaradi zapore občinske ceste začasno preusmeri promet na državno cesto ali nekategorizirano cesto, po kateri je dovoljen javni promet. Za preusmeritev prometa z občinske ceste na nekategorizirano cesto, po kateri je dovoljen javni promet, mora občinska uprava pridobiti soglasje lastnika te ceste ali od njega pooblaščenega upravljavca ceste. Če je med preusmeritvijo prometa z občinske ceste na nekategorizirano cesto, po kateri je dovoljen javni promet, treba povečati obseg vzdrževanja te ceste ali pa jo je treba pred tem usposobiti za prevzem dodatnega prometa, krije stroške teh ukrepov predlagatelj preusmeritve prometa. VI. VARSTVO OBČINSKIH CEST IN PROMETA NA NJIH 1. Varstvo občinskih cest 27. člen (omejitve uporabe občinske ceste) Če je občinska cesta v takem stanju, da promet po njej ni mogoč ali je mogoč samo promet posameznih vrst vozil, da bi promet posameznih vrst vozil škodoval tej cesti ali če to terjajo drugi utemeljeni razlogi, ki se nanašajo na zavarovanje ceste in varnost prometa na njej (npr. posebne razmere zaradi snega, poledice, odjuge, močnega vetra, poškodb ceste zaradi naravnih in drugih nesreč in podobno), lahko občinska uprava s sklepom začasno, prepove ali omeji promet vseh ali posameznih vrst vozil na tej cesti ali njenem delu ali zmanjša dovoljeno skupno maso, osno obremenitev ali dimenzije vozil, dokler so razlogi za takšen ukrep. Občinska uprava mora o ukrepih, ki jih utemeljujejo razlogi iz prve ali druge alinee prejšnjega odstavka, obvestiti policijo, občinsko inšpekcijsko službo ter sredstva javnega obveščanja najmanj sedem dni pred njihovo označitvijo, slednji pa morajo javnost obvestiti najmanj tri dni pred izvedbo ukrepa. Ukrepe, ki jih utemeljujejo razlogi iz tretje alinee prvega odstavka tega člena, lahko izvedeta tudi izvajalec rednega vzdrževanja ceste in vodja intervencije ob naravnih in drugih nesrečah. O teh ukrepih morajo nemudoma obvestiti policijo, občinskega inšpektorja in javnost po sredstvih javnega obveščanja. Izvajalec rednega vzdrževanja ceste in vodja intervencije ob naravnih in drugih nesrečah morata o teh ukrepih obvestiti tudi občinsko upravo. Prepovedi in omejitve prometa, katerih trajanje je iz razlogov, določenih v prvem odstavku tega člena, daljše od enega leta se določi v skladu z določbo 35. člena tega odloka. Določbe tega člena se nanašajo na prometno ureditev, označeno na občinskih cestah ob uveljavitvi tega odloka. 28. člen (varovalni pas ob občinski cesti) Da se preprečijo škodljivi vplivi posegov v prostor ob občinski cesti, na občinsko cesto in promet na njej, je ob teh cestah varovalni pas, v katerem je raba prostora omejena. Gradnja in rekonstrukcija gradbenih objektov ter postavljanje kakšnih koli drugih objektov in naprav v varovalnem pasu občinske ceste so dovoljeni le s soglasjem občinske uprave. Občinska uprava izda soglasje iz prejšnjega odstavka, če s predlaganim posegom v varovalnem pasu niso prizadeti interesi varovanja občinske ceste in prometa na njej, njene širitve zaradi prihodnjega razvoja prometa ter varovanja njenega videza. Predlagatelj nameravanega posega v varovalni pas občinske ceste nima pravice zahtevati izvedbe ukrepov za zaščito pred vplivi ceste in prometa na njej, določenih s 15. členom tega odloka. Varovalni pas se meri od zunanjega roba cestnega sveta in je na vsako stran občinske ceste širok: -pri lokalni cesti 10 m, -prijavni poti 5 m, -prijavni poti za kolesarje 2 m, -pri zbirni mestni ali krajevni cesti 10 m, -pri mestni ali krajevni cesti 10 m. Določbe tega člena se ne uporabljajo za območja, urejena s prostorskimi izvedbenimi akti Občine Ormož. 29. člen (napeljevanje nadzemnih in podzemnih vodov in naprav) Telefonski, telegrafski in drugi kabelski vodi, nizkonapetostni električni oziroma napajalni vodi, kanalizacija, vodovodi, toplovodi ter druge podobne naprave, katerih investitor ni Občina Ormož, se smejo napeljevati oziroma postavljati v območju občinske ceste in njenega varovalnega pasu le pod pogoji in na način, določenimi s soglasjem občinske uprave. Občinska uprava lahko zahteva od upravljavca vodov in naprav, da jih preuredi ali prestavi, kadar je to potrebno zaradi obnavljanja ali rekonstrukcije občinske ceste ali izvedbe ukrepov za zavarovanje te ceste in prometa na njej. Stroške prestavitve ali preureditve vodov in naprav krije njihov upravljavec, razen če to ni v nasprotju s pogoji iz soglasja za njihovo napeljavo oziroma postavitev. Občinska uprava lahko odkloni izdajo soglasja iz prvega odstavka tega člena, če bi vodi in naprave ogrožali občinsko cesto ali promet na njej, bistveno oteževali njeno vzdrževanje ali onemogočali morebitno rekonstrukcijo te ceste. 30. člen (dela na občinski cesti) Prekopavanje, podkopavanje in druga dela na občinski cesti se lahko opravljajo le z dovoljenjem občinske uprave, ki velja največ eno leto. V dovoljenju za opravljanje del iz prejšnjega odstavka se določijo način, pogoji in nadzor nad opravljanjem teh del. Dovoljenje iz prvega odstavka tega člena ni potrebno, če je zaradi poškodovanja naprav in napeljav, vgrajenih v občinsko cesto, neposredno ogrožen varen promet oziroma življenje in zdravje občanov ali bi lahko nastala večja gospodarska škoda. Upravljavec naprav in napeljav mora takoj odstraniti neposredno nevarnost in o tem takoj obvestiti izvajalca rednega vzdrževanja ceste in občinsko upravo. Upravljavec naprav in napeljav mora v roku 15 dni od nastanka poškodb le te odstraniti, vzpostaviti cesto v prvotno stanje in o končanih delih pisno obvestiti izvajalca rednega vzdrževanja ceste in občinsko upravo. Če se mora zaradi del iz prejšnjega odstavka občinsko cesto delno ali popolno zapreti za promet ali na njej omejiti promet posameznih vrst vozil, mora upravljavec naprav in napeljav, vgrajenih v občinsko cesto, o omejitvi prometa in o njenem prenehanju takoj obvestiti policijo. 31. člen (opravljanje del ob občinski cesti) Za podiranje dreves, spravilo lesa, izkope, vrtanja in opravljanje drugih del na zemljiščih ali objektih vzdolž občinske ceste, ki bi lahko ovirala ali ogrožala promet, poškodovala cesto ali povečala stroške njenega vzdrževanja, je potrebno soglasje občinske uprave. V soglasju se določijo pogoji za opravljanje teh del. 32. člen (prepovedi ogrožanja občinske ceste in prometa na njej) Prepovedano je začasno ali trajno zasesti občinsko cesto ali njen del, izvajati ali opustiti kakršna koli dela na cesti in zemljišču ali objektih ob cesti, ki bi utegnila poškodovati cesto ali objekte na njej ter ovirati ali ogrožati promet na cesti. Vse stroške zavarovanja in odstranitve ovire na cesti in drugih posledic prepovedanih dejanj nosi tisti, ki jih je povzročil. Ob določilih zakona, ki ureja ceste, je še prepovedano: 1. uporabljati za pristop na cesto kraj zunaj priključka nanjo; 2. obračati na cesti živali, traktorje, pluge ter drugo kmetijsko orodje in stroje; zavirati vprežna vozila s privezovanjem koles ali s coklami; 3. odlagati v obcestne jarke kamenje, les, zemljo in drug material ali predmete, kar bi imelo za posledico oviranje in onemogočenje normalnega odvodnjavanja meteornih voda in s tem poškodovanje ceste in ogrožanje prometa. 33. člen (obveznosti lastnikov zemljišč ob občinski cesti) Lastniki nepremičnin ali od njih pooblaščeni upravljavci objektov ob občinski cesti morajo imeti na strehah objektov, s katerih lahko na občinsko cesto odteka voda ali se vsuje sneg, pritrjene strešne žlebove in snegolove. Lastniki morajo z objektov ob občinski cesti odstraniti ledene sveče pravočasno in tako, da ne ogrozijo varnosti udeležencev v prometu. Lastniki oziroma uporabniki zemljišč morajo ob občinski cesti ali pločniku redno porezati veje dreves, žive meje, trte ali drugih visokih nasadov ali poljščine, tako, da ne segajo v cestni svet ceste ali pločnika in ne poslabšujejo ali onemogočajo preglednosti ali drugače ovirajo ali ogrožajo promet. 2. Ukrepi za varstvo prometa 34. člen (izdaja dovoljenj za zaporo občinske ceste) Dovoljenje za delno ali popolno zaporo občinske ceste izda občinska uprava. O izdanih dovoljenjih občinska uprava obvesti policijo, občinskega inšpektorja in izvajalca rednega vzdrževanja občinskih cest. Dovoljenju mora biti priložena s strani občinske uprave potrjena začasna prometna ureditev v času delne ali popolne zapore občinske ceste. Vloga za zaporo občinske ceste mora biti vložena najmanj 15 dni pred predlaganim rokom zapore ceste in mora vsebovati podatke o lokaciji, vrsti in obsegu del, zaradi katerih se predlaga delna ali popolna zapora ceste, o načinu in času trajanja njihove izvedbe ter začasno prometno ureditev v času delne ali popolne zapore ceste. Izdajatelj dovoljenja za zaporo ceste lahko spremeni čas in trajanje zapore ceste, zlasti če se ta predlaga med prireditvami, predvidenimi s koledarjem večjih športnih prireditev, med turistično sezono ali med povečanimi prometnimi obremenitvami ceste. Stroške za izvedbo zapore ceste in preusmeritve prometa zaradi zapore ceste krije njen predlagatelj. 35. člen (prometna signalizacija na občinskih cestah) Prometno signalizacijo na občinskih cestah določa občinska uprava z nalogom za postavitev, razen v primerih iz 27. člena tega odloka oziroma v primerih, ko je njena postavitev, zamenjava, dopolnitev ali odstranitev posledica odredb o prepovedih ali omejitvah prometa na javnih cestah. O postavljeni prometni signalizaciji se vodi evidenca. Na občinski cesti se smejo postavljati table in napisi, ki opozarjajo na kulturni in zgodovinski spomenik ter naravno znamenitost ali turistično pomembno območje ali naselje in podobno (turistična in druga obvestilna signalizacija), samo v skladu s predpisi o prometni signalizaciji. O predlogu zainteresirane pravne ali fizične osebe za postavitev turistične in druge obvestilne signalizacije odloči občinska uprava s soglasjem. 36. člen (naprave za umirjanje prometa) O postavitvah naprav za umirjanje prometa odloča občinska uprava po predhodnem mnenju Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu Občine Ormož, razen v primerih ko postavitev takih naprav določa zakon. 37. člen (obveščanje in oglaševanje ob občinski cesti) Postavljanje tabel, napisov in drugih objektov ali naprav za slikovno ali zvočno obveščanje in oglaševanje je ob občinskih cestah zunaj naselja prepovedano v varovalnem pasu ceste. Občinska uprava lahko izda soglasje za njihovo postavitev znotraj te razdalje samo, če so obvestila pomembna za udeležence v prometu in zanje ni predpisana prometna signalizacija. S soglasjem se določijo pogoji njihove postavitve, vzdrževanja in odstranitve. Table, napisi in drugi objekti in naprave iz prejšnjega odstavka se ob občinskih cestah v naselju lahko postavljajo le zunaj območja vzdolž vozišča ceste, določenega za postavitev prometne signalizacije v predpisih o javnih cestah. Soglasje za njihovo postavitev izda občinska uprava. V soglasju določi pogoje postavitve, ki morajo biti v skladu s predpisi o varstvu cest in varnosti prometa na njih, ter pogoje vzdrževanja in odstranitve teh objektov in naprav. Ne glede na določbo prejšnjega odstavka se soglasje za izobešanje transparentov preko občinske ceste lahko izda le za določen čas (za čas trajanja prireditve, razstave, sejma ipd.).Transparenti morajo biti izobešeni najmanj 4,5 m nad voziščem občinske ceste. 38. člen (opravljanje dejavnosti ob občinskih cestah (zunaj naselja) Kdor namerava ob občinski cesti (zunaj naselja) opravljati dejavnost (gostinsko, trgovsko, servisno in podobno), ki neposredno vpliva na odvijanje prometa (ustavljanje, parkiranje in vključevanje vozil v promet), mora zagotoviti ustrezen priključek oziroma pristop do objekta ter zadostno število mest za parkiranje vozil, če ta možnost ni zagotovljena z javnim parkiriščem. V postopku pridobitve dovoljenja za poseg v prostor ter uporabnega dovoljenja za objekte in prostore za opravljanje dejavnosti iz prejšnjega odstavka je treba pridobiti mnenje občinske uprave. 39. člen (javna pooblastila) Dovoljenja in soglasja iz 28., 29., 30., 31. in 34. člena tega odloka lahko izda pravna ali fizična oseba, ki ji je dodeljena koncesija za redno vzdrževanje občinskih cest, če je tako določeno s koncesijskim aktom. 40. člen (pritožbeni organ) Zoper dovoljenja in soglasja, ki niso izdana v postopku pridobitve dovoljenja za poseg v prostor in katera po določbah tega odloka izdaja občinska uprava je dovoljena pritožba na župana. VII. INŠPEKCIJSKO NADZORSTVO OBČINSKIH CEST 41. člen (opravljanje inšpekcijskega nadzorstva) Za uresničevanje določb tega odloka in določb predpisov o cestah, ki se neposredno uporabljajo za občinske ceste, je pristojen občinski inšpektor in občinski redar v skladu s pooblastili, ki jim jih dajejo predpisi o cestah, inšpekcijskem nadzoru in občinskem redarstvu. VIII. KAZENSKE DOLOČBE 42. člen (prekrški) Z globo 4.000,00 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, njihova odgovorna oseba pa z globo 1.000,00 EUR, če: 1. brez soglasja postavi ali napelje nadzemne telefonske, telegrafske in druge kabelske vode, nizkonapetostne električne oziroma napajalne vode, kanalizacijo, vodovod, toplovod in druge podobne naprave (prvi odstavek 29. člena); 2. brez dovoljenja prekopava, p odkopava in opravlja druga dela na občinski cest ali opravlja ta dela v nasprotju z dovoljenjem (prvi odstavek 30. člena); 3. ne obvesti izvajalca rednega letnega vzdrževanja cest in občinsko upravo o posegih na občinski cesti, ter ne vzpostavi ceste v roku 15 dni od pričetka del v prvotno stanje (tretji in četrti odstavek 30. člena); 4. brez soglasja podira drevesa, spravlja les, opravlja izkope, vrtanja in druga dela na zemljiščih ali objektih vzdolž občinske ceste (31. člen); 5. začasno ali trajno zasede občinsko cesto ali njen del ali izvaja ali opusti kakršna koli dela na cesti in zemljišču in objektih ob občinski cesti, ki bi lahko poškodovala cesto ali objekte na njej ter ovirala ali ogrožala promet na cesti (32. člen); 6. ne pritrdi strešnih žlebov in snegolovov na strehe objektov, s katerih lahko na občinsko cesto odteka voda ali se vsuje sneg ali ne odstrani ledenih sveč s teh objektov, ki ogrožajo varnost udeležencev v prometu ali ne poreže vej dreves, žive meje, trte ali drugih visokih nasadov ali poljščine, tako, da ne segajo na občinsko cesto ali pločnik (33. člen); 7. brez soglasja postavi tablo, napis in drug objekt ali napravo za slikovno in zvočno obveščanje in oglaševanje ob občinski cesti ali jih postavi v nasprotju s pogoji iz soglasja (37. člen). 43. člen (prekrški posameznikov) Z globo 1000 evrov se sankcionira tudi posameznik, ki stori prekršek iz prejšnjega člena. 44. člen (kršitev obveznosti vzdrževanja cest) Z globo 1.000 evrov se sankcionira za prekršek izvajalec rednega vzdrževanja občinskih cest: 1. če teh cest ne vzdržuje redno tako, da omogočajo varno odvijanje prometa (prvi in drugi odstavek 22. člena); 2. če ne zagotovi opravljanja nujnih vzdrževalnih del ob morebitni stavki (tretji odstavek 23. člena). Z globo 500 evrov se sankcionira za prekršek iz prejšnjega odstavka tudi odgovorna oseba izvajalca rednega vzdrževanja občinskih cest. 45. člen (kršitev obveznosti uskladitve del) Z globo 1.000 evrov se sankcionira za prekršek investitor objektov in naprav v ali ob cestnem telesu občinske ceste, če o nameravanih delih ne obvesti pristojnega organa občinske uprave ali če ji ne da na razpolago potrebnih podatkov in načrtov (21. člen). Z globo 500 evrov se sankcionira za prekršek iz prejšnjega odstavka tudi odgovorna oseba investitorja. IX. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 46. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o občinskih cestah (Uradni vestnik občine Ormož, št. 14/98). 47. člen (začetek veljavnosti odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-11/2012 02\78 Ormož, dne 29.10.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 83. Na podlagi 32.a in 37.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09 in 51/10), 16. in 39. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) in 109. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 -uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 19. redni seji, dne 17.12.2012 sprejel UGOTOVITVENI SKLEP o prenehanju članstva v nadzornem odboru 1. Občinski svet Ormož ugotavlja, da je Slavici Hanželič, Ul. dr. Kelemine 8, 2270 Ormož, na podlagi pisne izjave o odstopu s funkcije članice nadzornega odbora, prenehalo članstvo v Nadzornem odboru Občine Ormož. 2. Ta sklep velja takoj. Številka: 011 - 9/2012 07/9 Ormož, dne 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 84. Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10, 57/12) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 4/12 -Uradno prečiščeno besedilo) je župan občine Ormož dne 17.12.2012 sprejel SKLEP o spremembah in dopolnitvah Lokacijskega načrta za obrtno cono Ormož (LN OC II) 1. Ocena stanja in razlogi za pripravo 27.10.2005 je bil na Občinskem svetu Ormož sprejet Odlok o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/05), ki je bil spremenjen leta 2010 (Uradni vestnik občine Ormož, št. 10/10). V času od uveljavitve sprememb in dopolnitev so bili podani predlogi za gradnjo objektov, ki niso skladni z obstoječim lokacijskim načrtom, zato se pričenja postopek za njegovo drugo spremembo. 1.1. Ocena stanja Z Odlokom o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/05, 10/10) se ureja območje vzhodnega dela mesta Ormož. V času od uveljavitve sprememb in dopolnitev je bilo podanih nekaj predlogov za spremembo lokacijskega načrta. Ker so odstopanja večja od dopustnih v Odloku so potrebne spremembe in dopolnitve obstoječega LN OC. S sklepom se opredeli predmet in programska izhodišča LN OC 11, okvirno območje obdelave, način pridobitve strokovnih rešitev, nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri pripravi, pripravljavci in nosilci upravno-strokovnih aktivnosti, roki za pripravo ter obveznosti v zvezi s financiranjem LN OC 11. 1.2. Razlogi za pripravo Razlogi za spremembe in dopolnitve LN OC 11 so večja odstopanja od obstoječega lokacijskega načrta in nove vsebine objektov. 2. Območje sprememb in dopolnitev Spremembe in dopolnitve se nanašajo na območje zemljišč s parcelnimi številkami 1305/1, 1305/2, 1305/3, 1305/5, 1305/6, 1305/7, 1317/1, 1317/2, 1317/3, 226/1, 226/2, 226/3, 227/0, 228/1, 228/2, 229/1, 229/2, 230/4, 230/5, 231/1, 231/2, 231/3, 232/1, 233/3, 233/4, 234/0, 235/0, 236/0, 237/0, 238/0, 239/0, 240/1, 240/2, 318/0, 329/2, 330/2, 332/2, 335/1, 335/2, 335/3, 336/0, 337/0, 338/1, 340/0 k.o. Ormož, ki ga ureja Odlok o lokacijskem načrtu za obrtno cono Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 19/05, 10/10). V obrtno cono se umeščajo objekti skladno s predlogi potencialnih investitorjev. V primeru iskanja rešitev se v območje obdelave lahko dodajo manjkajoča zemljišča, na katera bi se eventualno posegalo. 3. Način pridobitve strokovnih rešitev Strokovne rešitve za spremembe in dopolnitve LN OC 11 bodo temeljile na izdelanih strokovnih podlagah, analizi dejanskega stanja, idejnih zasnovah, tehničnih opisih in predlogih investitorjev. 4. Roki za pripravo Roki za pripravo so določeni skladno z Zakonom o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10 in 57/12). Spremembe in dopolnitve LN OC 11 vsebuje tekstualni in grafični del, ki se izdela v digitalni in analogni obliki. 5. Navedba nosilcev urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovane prostorske ureditve iz njihove pristojnosti Pristojni nosilci urejanja prostora za izdajo smernic za izdelavo LN OC 11 so : Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20a, 2000 Maribor, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, Zavod za varstvo kulturne dediščine, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Agencija RS za okolje, Oddelek porečja reke Drave, Krekova 17, 2000 Maribor, Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška cesta 19a, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in promet, Direktorat za infrastrukturo, Langusova 4, 1535 Ljubljana, Plinovodi d.o.o., Cesta ljubljanske brigade llb, p.p. 3720, 1001 Ljubljana, Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, Telekom Slovenije, Sektor za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev, Center za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor, Komunalno podjetje Ormož, Hardek 21c, 2270 Ormož, - KTV Ormož, Skolibrova 17, 2270 Ormož, Mestni plinovodi, Hardek 34g, 2270 Ormož, Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, V postopek se vključi tudi druge nosilce urejanja prostora, če se v okviru priprave dokumenta ugotovi, da upravljajo ali so odgovorni za posamezno področje. 6. Občinska uprava Finančna sredstva za pripravo sprememb LN OC 11 in pripravo strokovnih podlag s pristojnosti občine so zagotovljena v proračunu občine Ormož. 7. Objava in veljavnost sklepa Sklep o začetku priprave občinskega prostorskega načrta občine Ormož se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, v svetovnem spletu in se posreduje Ministrstvu za okolje in prostor. Številka : 350-13/2012 02\22 Datum : 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 85. Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10, 57/12) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 4/12 -Uradno prečiščeno besedilo) je župan občine Ormož dne 17.12.2012 sprejel SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Irgolič (OPPN za farmo Irgolič) 1. Ocena stanja in razlogi za pripravo Ministrstvo za kmetijstvo in okolje je Davidu Irgoliču, Sodinci 22, 2274 Velika Nedelja dne 07.03.2012 izdalo odločbo številka 351-70/2012/4 o izpolnjevanju pogojev, da se kmetijsko gospodarstvo vključi v postopek priprave OPPN na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe. Odločba je podlaga za začetek postopka priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Irgolič (v nadaljevanju: OPPN za farmo Irgolič). 1.1. Ocena stanja S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90, 27/94, 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 1990, (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28/86) je predmetno območje opredeljeno delno kot zazidljivo in delno kot območje kmetijskih zemljišč. Trenutno območje ureja Odlok o prostorsko ureditvenih pogojih za zahodni gričevnat del občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/00). Predlog ni bil vključen v postopek priprave Občinskega prostorskega načrta občine Ormož (OPN Ormož), zato se poseg umešča v prostor na osnovi izdane odločbe Ministrstva za kmetijstvo in okolje številka 351-70/2012/4 z dne 07.03.2012. V skladu z 39. členom Zakona o kmetijskih zemljiščih (ZKZ-C) in odločbe številka 351-70/2012/4 z dne 07.03.2012 so lahko v postopek priprave OPPN vključene pobude kmetijskih gospodarstev, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev po zakonu, ki ureja kmetijstvo in ki izpolnjujejo določene pogoje. S sklepom se opredelijo predmet in razlogi za pripravo OPPN, območje urejanja, način pridobitve strokovnih rešitev, nosilci urejanja prostora, pripravljavci in nosilci upravno-strokovnih aktivnosti, roki za pripravo ter obveznosti v zvezi s financiranjem OPPN. 1.2. Razlogi za pripravo Razlog za pripravo OPPN je umestitev farme v prostor skladno z odločbo Ministrstva za kmetijstvo in okolje številka 351-70/2012/4 z dne 07.03.2012. 2. Območje urejanja Območje urejanja OPPN obsega zemljišča s parcelnimi številkami 5/1, 5/2 in 7/1 k.o. Sodinci. V primeru iskanja rešitev se v območje obdelave lahko dodajo manjkajoča zemljišča na katera bi se eventualno posegalo. 3. Način pridobitve strokovnih rešitev Strokovne rešitve za pripravo OPPN bodo temeljile na izdelanih strokovnih podlagah, analizi dejanskega stanja, predloga investitorja in idejni zasnovi. Investitor želi v okviru projekta izvesti novogradnjo perutninske farme zaradi povečanja vzreje piščancev. Za to potrebuje nov objekt v izmeri približno 1116 m2 s kapaciteto 15.000 piščancev v turnusu. Objekt bo zgrajen vzporedno ob obstoječi perutninski farmi v oddaljenosti približno 15 m, bo pritlične izvedbe, bruto tlorisnih dimenzij 18 m x 62 m, skupna višina objekta - slemena bo okrog 6,00 m. Streha objekta bo simetrična dvokapnica, pokrita s pločevinasto kritino, naklon strešin bo 18°. 4. Roki za pripravo Roki za pripravo so določeni skladno z Zakonom o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10 in 57/12). Območje OPPN vsebuje tekstualni in grafični del in se izdela v digitalni in analogni obliki. 5. Navedba nosilcev urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovane prostorske ureditve iz njihove pristojnosti Pristojni nosilci urejanja prostora za izdajo smernic za izdelavo OPPN so : Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20a, 2000 Maribor, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, Zavod za varstvo kulturne dediščine. Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje. Agencija RS za okolje, Oddelek porečja reke Drave, Krekova 17, 2000 Maribor, Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, Telekom Slovenije, Sektor za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev, Center za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor, Komunalno podjetje Ormož, Hardek 2le, 2270 Ormož, Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, - GVO, Lava 3, 3000 Celje Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, Dunajska 22, 1000 Ljubljana. V postopek se vključi tudi druge nosilce urejanja prostora, če se v okviru priprave dokumenta ugotovi, da upravljajo ali so odgovorni za posamezno področje. 6. Finančna sredstva Finančna sredstva za pripravo OPPN za farmo Irgolič in pripravo strokovnih podlag zagotovi investitor. Občina vodi postopek priprave OPPN v skladu z veljavno zakonodajo pri čemer: zaprosi za smernice in mnenja ter odločbo o postopku celovite presoje vplivov na okolje, pripravi javno razgrnitev in javno obravnavo prostorskega akta, vodi spis postopka priprave občinskega prostorskega načrta za prostorsko ureditev, sproti seznanja naročnika s pripravljenimi gradivi v delu, ki se nanašajo na prostorsko ureditev, vključno z gradivom za javno razgrnitev in s stališči do pripomb in predlogov z javne razgrnitve, poskrbi za sprejem na občinskem svetu in objavo v uradnem glasilu. 7. Objava in veljavnost sklepa Sklep o začetku priprave OPPN za farmo Irgolič se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in v svetovnem spletu. Sklep o začetku priprave začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka : 350-12/2012 02\22 Datum: 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 86. Na podlagi 57. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10, 57/12) in 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož št. 4/12 -Uradno prečiščeno besedilo) je župan občine Ormož dne 17.12.2012 sprejel SKLEP o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Marčec (OPPN za farmo Marčec) 1. Ocena stanja in razlogi za pripravo Ministrstvo za kmetijstvo in okolje je Antonu Marčecu, Obrež 22, 2277 Središče ob Dravi dne 14.06.2012 izdalo odločbo številka 351-358/2012/7 o izpolnjevanju pogojev, da se pobuda kmetijskega gospodarstva vključi v postopek priprave OPPN na kmetijskih zemljiščih brez spremembe namenske rabe. Odločba je podlaga za začetek postopka priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za farmo Marčec (v nadaljevanju: OPPN za farmo Marčec). 1.1. Ocena stanja S prostorskimi sestavinami dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 2000 (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 14/86, 9/90, 27/94, 33/95 in Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/97, 7/03) ter družbenega plana občine Ormož za obdobje 1986 - 1990, (Uradni vestnik občin Ormož in Ptuj, št. 28/86) je predmetno območje opredeljeno delno kot zazidljivo in delno kot območje kmetijskih zemljišč. Trenutno območje ureja Odlok o prostorsko ureditvenih pogojih za južni nižinski del občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/00). Predlog ni bil vključen v postopek priprave Občinskega prostorskega načrta občine Ormož (OPN Ormož), zato se poseg umešča v prostor na osnovi izdane odločbe Ministrstva za kmetijstvo in okolje številka 351-358/2012/7 z dne 14.06.2012. V skladu z 39. členom Zakona o kmetijskih zemljiščih (ZKZ-C) in odločbe številka 351-358/2012/7 z dne 14.06.2012 so lahko v postopek priprave OPPN vključene pobude kmetijskih gospodarstev, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev po zakonu, ki ureja kmetijstvo in ki izpolnjujejo določene pogoje. S sklepom se opredelijo predmet in razlogi za pripravo OPPN, območje urejanja, način pridobitve strokovnih rešitev, nosilci urejanja prostora, pripravljavci in nosilci upravno-strokovnih aktivnosti, roki za pripravo ter obveznosti v zvezi s financiranjem OPPN. 1.2. Razlogi za pripravo Razlog za pripravo OPPN je umestitev farme v prostor skladno z odločbo Ministrstva za kmetijstvo in okolje številka 351-358/2012/7 z dne 14.06.2012. 2. Območje urejanja Območje urejanja OPPN obsega zemljišča s parcelnimi številkami *60, 388/1, 388/2 in 388/3 k.o. Loperšice. V primeru iskanja rešitev se v območje obdelave lahko dodajo manjkajoča zemljišča na katera bi se eventualno posegalo. 3. Način pridobitve strokovnih rešitev Strokovne rešitve za pripravo OPPN bodo temeljile na izdelanih strokovnih podlagah, analizi dejanskega stanja, predloga investitorja in idejni zasnovi. Investitor želi v okviru projekta izvesti novogradnjo objekta za rejo 800 prašičev pitancev v turnusu, za kar potrebuje objekte v izmeri približno 1200 m2. Objekta bosta locirana v k.o. Loperšice, približno 500 m od naselja. 4. Roki za pripravo Roki za pripravo so določeni skladno z Zakonom o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS št. 33/07, 70/08, 108/09, 80/10 in 57/12). Območje OPPN vsebuje tekstualni in grafični del in se izdela v digitalni in analogni obliki. 5. Navedba nosilcev urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovane prostorske ureditve iz njihove pristojnosti Pristojni nosilci urejanja prostora za izdajo smernic za izdelavo OPPN so : Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20a, 2000 Maribor, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, Zavod za varstvo kulturne dediščine, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Agencija RS za okolje, Oddelek porečja reke Drave, Krekova 17, 2000 Maribor, Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška cesta 19a, 1000 Ljubljana, Ministrstvo za infrastrukturo in promet, Direktorat za infrastrukturo, Langusova 4, 1535 Ljubljana, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, Elektro Maribor, Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, Telekom Slovenije, Sektor za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev, Center za kabelska omrežja in zagotavljanje storitev Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor, Komunalno podjetje Ormož, Hardek 2le, 2270 Ormož, Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, Mestni plinovodi, Hardek 34g, 2270 Ormož, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Direktorat za okolje, Sektor za CPVO, Dunajska 22, 1000 Ljubljana. V postopek se vključi tudi druge nosilce urejanja prostora, če se v okviru priprave dokumenta ugotovi, da upravljajo ali so odgovorni za posamezno področje. 6. Finančna sredstva Finančna sredstva za pripravo OPPN za farmo Marčec in pripravo strokovnih podlag zagotovi investitor. Občina vodi postopek priprave OPPN v skladu z veljavno zakonodajo pri čemer: zaprosi za smernice in mnenja ter odločbo o postopku celovite presoje vplivov na okolje, pripravi javno razgrnitev in javno obravnavo prostorskega akta, vodi spis postopka priprave občinskega prostorskega načrta za prostorsko ureditev, sproti seznanja naročnika s pripravljenimi gradivi v delu, ki se nanašajo na prostorsko ureditev, vključno z gradivom za javno razgrnitev in s stališči do pripomb in predlogov z javne razgrnitve, poskrbi za sprejem na občinskem svetu in objavo v uradnem glasilu. 7. Objava in veljavnost sklepa Sklep o začetku priprave OPPN za farmo Marčec se objavi v Uradnem vestniku občine Ormož in v svetovnem spletu. Sklep o začetku priprave začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka : 350-10/2012 02\22 Datum : 17.12.2012 Alojz SOK I.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 87. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), prvega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji 19. redni seji, dne 17.12.2012 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2013 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013. Na podlagi 4. odst. 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) letni Tabela A - Načrt pridobivanja zemljišč: načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu s prvim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2013 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 176.507,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: pare.št. k.o. velikost v m2 način razpolaganja vrsta nepremičnine okvirna cena v EUR 1058/2 in 1058/3 596 Veliki Brebrovnik Vinski vrh cca 350 nakup zemljišče 1.500 del 166/2, del 167, del 310/5 Podgorci 300+620+500 nakup zemljišče 1.680 338/1 Ormož 1158+77,20 nakup zemljišče 12.352 Izgradnja kanalizacije Podgorci-Sodinci-V. Nedelja s čistilno napravo, pločnikom in javno razsvetljavo Sodinci Podgorci Velika Nedelja nakup zemljišča 88.000 250 Ivanjkovci 682 nakup zemljišče 2.728 247/1 Ivanjkovci 98 nakup zemljišče 392 248/2 Ivanjkovci 749 nakup zemljišče 2.996 245 Ivanjkovci 788 nakup zemljišče 3.152 605/5 Podgorci 268 nakup zemljišče 3.000 del 904/1 Vičanci cca 620 nakup zemljišče 2.500 del 1150 Ključarovci pri Ormožu cca 170 nakup zemljišče 680 del 728 Runeč cca 355 nakup zemljišče 1.420 134/3 Lačaves 397 nakup zemljišče 1.588 614/10 Bresnica 102 nakup zemljišče 408 244/2 Vinski Vrh 92 nakup zemljišče 368 608/11, 608/10, del 608/8 Bresnica 233+39+470 nakup zemljišče 2.900 263/5 Vinski Vrh 739 nakup zemljišče 2.900 534/3, 534/4 Senešci cca 91+cca 91 nakup zemljišče 728 309/3 Osluševci 665 nakup zemljišče 2.660 32/12 Vuzmetinci 178 nakup zemljišče 712 486/6 Bresnica 47 nakup zemljišče 188 605/4 Lahonci 213 nakup zemljišče 852 488/5 Velika Nedelja 302 nakup zemljišče 1.208 606/1, 606/2 Hum 1120 nakup zemljišče 6.720 neopredeljeno 8.675 SKUPAJ: 150.307 Tabela B- Načrt pridobivanja zgradb in prostorov: pare.št. k.o. velikost v m2 način razpolaganja vrsta nepremičnine okvirna cena v EUR prostori RK Ormož v mestni grabi Ormož nakup stavbišče 26.200 SKUPAJ: 26.200 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2012, se lahko nadaljujejo v letu 2013. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporabljati pa se začne s 1.1.2013. Številka: 478 - 82/2012 01\29 Ormož, dne 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 88. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12), drugega odstavka 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12 - uradno prečiščeno besedilo) je občinski svet na svoji 19. redni seji, dne 17.12.2012 sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2013 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2013. Na podlagi četrtega odstavka 11. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 in 75/12) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, pristojnega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana. V skladu z drugim odstavkom 6. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem samoupravne lokalne skupnosti lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2013 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 536.712,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A - Načrt razpolaganja z zemljišči: upravljavec k.o. pare.št. velikost v m2 vrsta rabe solast. delež razpolaganj e stavbna pravica okvirna vrednost v EUR Občina Ormož Ormož 1031/24 546 nj iva 1/1 prodaja / 16.380 Občina Ormož Ormož 1031/26 566 nj iva 1/1 prodaja / 16.980 Občina Ormož Ormož 1031/34 977 nj iva 1/1 prodaja / 29.310 Občina Ormož Ormož 1031/35 984 nj iva 1/1 prodaja / 29.520 Občina Ormož Ormož 1031/36 909 nj iva 1/1 prodaja / 27.270 Občina Ormož Ormož 1031/37 826 nj iva 1/1 prodaja / 24.780 Občina Ormož Ormož 1031/38 865 nj iva 1/1 prodaja / 25.950 Občina Ormož Ormož 1031/39 935 nj iva 1/1 prodaja / 28.050 Občina Ormož Velika Nedelja del 1685 cca 370 pot 1/1 menjava / 800 Občina Ormož Žerovinci del 675/4 600 cesta 1/1 menjava / 1.800 Občina Ormož Ormož 835/7 591 nj iva 1/1 prodaja / 14.184 Občina Ormož Ormož 832/1 990 travnik 1/1 prodaja / 23.760 Občina Ormož Veliki Brebrovnik 602/1 602/2 3992 432 nj iva travnik 1/1 prodaja / 4.424 Občina Ormož Gomila 410/10 1208 pot 1/1 menjava / 4.832 Občina Ormož Mihalovci del 627/1 cca 208 pot 1/1 prodaja / 1.700 Občina Ormož Vinski Vrh del 293/3 cca 76 vinograd 1/1 prodaja / 600 Občina Ormož Veličane del 525/1 cca 150 vinograd 1/1 prodaja / 1.200 Občina Ormož Sodinci del 519/34 cca 100 pašnik 1/1 prodaja / 800 Občina Ormož Kaj žar del 40/1, 50/4, 37 cca 1.900 vinograd 830/10690 prodaja / 1.180 Občina Ormož Lahonci del 1061/3 cca 70 travnik 1/1 prodaja / 560 Občina Ormož Runeč 835 836 837 *54/l *54/2 637/2 12.362 nj iva nj iva travnik stavba stavba gozd 1/1 prodaja / 7.000 Občina Ormož Veličane del 619/1, del 619/2 cca 120 vinograd 1/1 prodaja / 1.000 Občina Ormož Stanovno 322, 323/2 17.955 gozd njiva travnik 1/1 prodaja / 35.910 Občina Ormož Vitan 20 205 pašnik 1/1 menjava / 410 Občina Ormož Lačaves 446/4 186 dvorišče 1/1 menjava / 651 Občina Ormož Vinski Vrh 791/14 88 dvorišče i/i prodaja / 220 Občina Ormož Velika Nedelja 1037/4, 1034/4 341 pot i/i menjava / 2046 Občina Ormož Mihalovci 627/3 244 pot i/i prodaja / 854 Občina Ormož Velika Nedelja 1572 13730 nj iva i/i menjava / 20.595 Občina Ormož Trgovišče 921 11231 nj iva i/i menjava / 16.846 SKUPAJ: 339.612 Tabela B — Načrt razpolaganja z zgradbami in poslovnimi prostori: upravljavec stavba k.o. Št. stavbe velikost v m2 vrsta rabe solastniški delež okvirna vrednost v EUR Občina Vrazova 1 Ormož / 111,86 stanovanjska 1/1 20.000 Ormož Občina Vrazova 1 Ormož / 50,98 stanovanjska 1/1 12.500 Ormož Občina Vrazova 1 Ormož / 74,86 stanovanjska 1/1 15.000 Ormož Občina Vrazova 1 Ormož / 89,39 stanovanjska 1/1 19.000 Ormož Občina Vrazova 1 Ormož / 70,10 stanovanjska 1/1 14.000 Ormož Občina Vrazova 1 Ormož / 51,02 stanovanjska 1/1 11.500 Ormož Občina Podgorci Podgorci / 100 stanovanjska 1/1 12.000 Ormož 124 Občina Mali Mali / 70,61 stanovanjska 1/1 15.700 Ormož Brebrovnik Brebrovnik 40 Občina Mali Mali / 66,40 stanovanjska 1/1 15.200 Ormož Brebrovnik Brebrovnik 40 Občina Mali Mali / 59,44 stanovanjska 1/1 12.800 Ormož Brebrovnik Brebrovnik 40 Občina Cerovec Cerovec / 42,78 stanovanjska 1/1 6.800 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Cerovec Cerovec / 16,72 stanovanjska 1/1 1.760 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Cerovec Cerovec / 81,56 stanovanjska 1/1 11.900 Ormož Stanka Stanka Vraza 32 Vraza Občina Ivanjkovci Ivanjkovci / 94 stanovanjska 1/1 10.460 Ormož 35 Občina Ivanjkovci Ivanjkovci / 567 stanovanjska 1/1 18.480 Ormož 11 130 504 Skupaj: 197.100 Številka: 419-125/2012 07/9 Ormož, dne 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, uporabljati pa se začne s 1.1.2013. 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2012, se lahko nadaljujejo v letu 2013. Številka: 478 - 83/2012 01\29 Ormož, dne 17.12.2012 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 89. Na podlagi 26. člena Zakona o političnih strankah (Uradni list RS, št. 100/05- uradno prečiščeno besedilo in 103/07) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/12-uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji 19 . seji, dne 17.12.2012 sprejel naslednji SKLEP o financiranju političnih strank 1. Političnim strankam katerim listam so pripadli mandati za člane občinskega sveta, pripadajo od 1.1.2013 dalje sredstva v višini 3,02671 EUR letno za vsak dobljeni glas na lokalnih volitvah v občinski svet leta 2010. 2. Sredstva se stranki nakazujejo mesečno do 15. v mesecu, za tekoči mesec, na njen transakcijski račun. 3. S tem sklepom preneha veljati sklep štev. 419-00150/2010 0007 9 z dne 10.1.2011. 4. Ta sklep velja naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož.