Mar se ne slišimo? Krajevna skupnost Boris Kidrič se skozi svoje delega-cije in komisije že nekaj let zaman prizadeva za ureditev varnejšega cestnega prome-ta. Na področju krajevne skupnosti potekajo kar tri hu~ do prometne žiie: Titova, Topniška in Linhartova cesta. Komisija za vzgojo v cestnem prometu je že pred leti opo-zorila na nevarni prehod za pešce čez Topniško ulico, kjer vsakodnevno prehajajo krajani v trgovino v Savsko naselje, otroci pa v VVZ na črtomirovo ulico in sedaj še v osnovno šolo Borisa Ziherla. Krajani morajo čez nevarno Topniško v Savsko naselje ali čez prav tako orometno Lin-hartovo na Prekmursko alipa kar na oddaljenejšo Titovo cesto. Po vsakdanja živila (kruh, mleko) - starši največ-krat pošitjajo otroke. Na vseh treh prehodih je bilo Že nekaj smrtnih žrtev, a niti ta opomin ni zadostoval. Na območju sedanje KS Boris Ziherl ni nobene trgovine, če-prav je bilo v ta namen vlože-nega že vetiko truda in preli-tega nemalo črniia. Ničkoti-kokrat $mo opozarjali na pe-reč problem pomanjkanja tr-govske mreže; pošitjali zapi-snike, dajali predloge na se-jah skupščine občine in na druih samoupravljalskih rav-neh, a zaman! Opozorila na pristojnih me-stih niso zalegla; prometnih znakov za omejitev hitrosti, označitev prehoda črtomiro- va-Prekmurska ni. Avtomobi-li drvijo na vso moč in cesta terja svoj krvavi davek! Drugo, prav tako nevarno prehajanje žez cesto je na končni izstopni postaji Via-torjevih avtobusov na Linha-rtovi cesti. Komisija za vzgojo v cestnem prometu pri KS Boris Kidrič je pred dvema letoma zaprosila občinsko skupščino Bežigrad, oddeiek za gradbene in komunalne zadeve, Mestno skupščino in upravo Viatorja, da prestavi končno postajo na obračali-šče. kjer bi bili pešci tako pri-siljeni hoditi čez označeni prehod za pešce, Sedanje stanje je zlasti nevarno za di-jake gimnazije, ki se zjutraj pripeljejo v šolo in trumoma prečkajo cesto na prepove-danem mestu. Na desni stra-ni, kjer je izstopna postaja, tudi ni dosti stanovanj, pač pa stanovalci Plave lagune in ostalih stolpnic na levi strani, hitijo domov spet čez dvojno črto na cesti. Oba prehoda za pešce sta predaleč, dijakom in gospodinjam pa se največ-krat mudi. Tudi po radiu Glas Ljubljane smo nekajkrat na to opozorili; Viatorju je bil še posebej poslan dopis od ra-dia zaradi javnega odgovora občanom; odgovorili pa so, da je stvar v teku. Polni dve teti sta medtem minili, a niti ena naših pobud in predto~ gov za ureditev ne dragih predlaganih sprememb v cestnem in prometnem reži-mu ni bila realizirana. Ali naj ponovna Žrtev s krvjo opozori na nujnost rešitve? če prezremo malomarno zakrpana cestišča, slabo osvetljena križišča in neupo-števanje omejitev hitrosti v Črtomirovi ulici, postavitev trgovine v predelu KS Boris Ziherl, nepravitno gosto par-kiranje ob btokih, bi kazalo upoštevati vsaj predloge kra-jevne skupnosti, ki ne zahte-vajo skoraj nobenih finanč-nih sredstev, za krajane pa nepopisno mnogo pomeni: VARNEJŠE PREČKANJE CE-STE. Komisija za varstvo okolja je z delegatskim vprašanjem v skupščini občine postavila vprašanje, zakaj ni mogoče urediti okolice »DovČere kmetije« na griču pred bloki Novakove in Topniške ulice. Odgovorje bil sicer posredo-van, vendar gnijoči odpadki še vedno povzročajo smrad in kupi polomljene embalaže še vedno »krasijo« domova-nje na griču in ga obdajajo s pravim kitajskim zidom. Prizadevanja za odpravo individualnih kurišč najbržše dolgo ne bodo uspešna, saj so za takšne investicije po-trebna večja finančna sred-stva. Toda koncentracija strupenih plinov je zaradi prometnih križišČ in oblakov sajastega dima prav nad od-delkom VVZ Mladi rod v Peri-Čevi utici in pri Gimnaziji, naj-večja. Možnosti za priključi-tev na toplovodno omrežje teh objektov in drugih večjih kurišč (na pr. Zdravstveni dom) so, le finančnih sred-stev ni. Kdo naj še in kolikokrat opozarja na javno sramoto na Navju, da bi se ta problem rešil? Kajti sramota pada tudi na nas, čeravno krajevna skupnost ni pristojna za spo-meniško zaščitene objekte. R. A.