1 LETO XXVII ŠTEVILKA 310. MAREC 2021 ISSN 2463-9362Mestne občine Ptuj 20. Na podlagi določil druge alineje drugega odstavka 29. člena in drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUU- JFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZE- OP-A in 80/20 - ZIUOOPE) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Me- stni svet Mestne občine Ptuj na svoji 23. redni seji, dne 22. 2. 2022, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne občine Ptuj 1. člen V Odloku o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne ob- čine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, 12/15) se v prvem odstavku 12. člena za besedo »se« doda beseda »lahko«. 2. člen V 15. členu se doda nov tretji odstavek, ki se glasi: »(3) Vodje in namestnike organov ter notranjih organizacijskih enot občinske uprave imenuje in razrešuje župan.«. 20. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in nalogah Občinske uprave Mestne občine Ptuj (str. 1) 21. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Mestno gledališče Ptuj (str. 1) 22. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj (str. 2) 23. RAZPIS o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav in internih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Mestne občine Ptuj v letu 2021 (str. 2) 3. člen V prvem odstavku 20. člena se tretja alineja spremeni tako, da se glasi: »– Oddelek za pravne zadeve in ravnanje s stvarnim premože- njem,«. 4. člen (1) V tretjem odstavku 22. člena se na koncu osme alineje beseda »ter« nadomesti z vejico in doda nova deveta alineja, ki se glasi: »– področje negospodarskih dejavnosti in delovanje javnih zavo- dov ter«. (2) Dosedanja deveta alineja postane deseta alineja. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 5. člen Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občinske uprave Mestne občine Ptuj se s tem odlokom uskladi najpozneje v treh mesecih po njegovi uveljavitvi. 6. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-2/2021 Datum: 22. 2. 2021 Nuška Gajšek, županja 21. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS - stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP), prvega odstavka 26. člena Za- kona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07- uradno prečiščeno besedilo, 65/07 Odl. US, 56/08, 4/10, 20/11, 100/11 Odl. US, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 – ZNOrg in 49/20 - ZIUZEOP) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Me- stne občine Ptuj na 23. seji, dne 22. 2. 2021, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Mestno gledališče Ptuj 1. člen (1) V Odloku o ustanovitvi javnega zavoda Mestno gledališče Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/08 – uradno prečiščeno ŠTEVILKA 3 LETO XXVII / 10. 3. 2021URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 2 besedilo, 12/08, 8/16 in 12/20) se v 13. členu doda nov drugi od- stavek, ki se glasi: »(2) Organa zavoda zagotavljata poslovanje zavoda v skladu z ve- ljavnimi predpisi in odgovarjata za zakonitost poslovanja zavoda.«. (2) Dosedanje besedilo 13. člena postane prvi odstavek in se ustre- zno oštevilči. 2. člen (1) V 22. členu se v drugi alineji za besedo »zavoda« doda besedilo »ter spremlja in pri svojem odločanju upošteva politiko ustanovi- teljice,«. (2) V osmi alineji se pred besedo »mnenja« doda besedilo »ter ustanoviteljici«. (3) V dvanajsti alineji se beseda »in« nadomesti z vejico in doda nova trinajsta alineja, ki se glasi: »– obravnava polletno poročilo in v primeru ocene, da bo zavod ob koncu tekočega leta realiziral presežek odhodkov nad prihodki, potrdi s strani direktorja pripravljen sanacijski načrt in«. (4) Dosedanja trinajsta alineja postane štirinajsta alineja. 3. člen 31. člen se spremeni tako, da se glasi: »31. člen Ustanoviteljica daje zavodu v upravljanje naslednje nepremičnine: – stavbo, št. 1777 in del stavbe, št. 1371, ki stojita na parc. št. 1161, k. o. 400 - Ptuj, – parcelo, št. 4024/2, k. o. 400 - Ptuj, – stavbo, št. 3075, ki stoji na parc. št. 1250/2, k. o. 400 - Ptuj, – del stavbe, št. 75, ki stoji na parc. št. 657/3, k. o. 392 - Krčevina pri Ptuju.«. 4. člen (1) V 32. členu se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »(2) Zavod se sme zadolževati le s predhodnim soglasjem ustano- viteljice.«. (2) Dosedanje besedilo 32. člena postane prvi odstavek in se ustre- zno oštevilči. 5. člen Za drugim odstavkom 33. člena se dodata nova tretji in četrti od- stavek, ki se glasita: »(3) Če iz ocene realizacije sprejetega finančnega načrta izhaja, da bo zavod ob koncu tekočega leta realiziral presežek odhodkov nad prihodki, mora direktor zavoda k polletnemu poročilu predložiti tudi sanacijski načrt, ki vsebuje ukrepe, s katerimi se finančni na- črt zavoda izravna do konca leta. (4) O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča usta- noviteljica na predlog direktorja zavoda po predhodnem soglasju sveta zavoda.«. 6. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-9/2008 Datum: 22. 2. 2021 Nuška Gajšek, županja 22. Na podlagi 3. in 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS - stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP) in 12. člena Statuta Me- stne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na svoji 23. redni seji, dne 22. 2. 2021, sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj 1. člen V Odloku o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 3/16, 1/20 in 12/20) se spremeni tretji odstavek 5. člena tako, da glasi: »(3) Sedež zavoda je Ptuj. Poslovni naslov zavoda je Mestni trg 4, 2250 Ptuj.« 2. člen V tretjem odstavku 25. člena se doda nova četrta alineja, ki glasi: »– 4 pisarne v drugem nadstropju stavbe 1567, ki stoji na parcelni št. 1365/1, k. o. 400 - Ptuj, na naslovu Prešernova 29, v skupni iz- meri 108,10 m².«. 3. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-21/2015 Datum: 22. 2. 2021 Nuška Gajšek, županja 23. Na podlagi 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20), Pravilnika o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav in internih črpališč komunal- nih odpadnih vod na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/19 in 7/19) in Odloka o proračunu Me- stne občine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 16/20 in 2/21), županja Mestne občine Ptuj objavlja: RAZPIS o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav in internih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Mestne občine Ptuj v letu 2021 Višina razpisanih sredstev za leto 2021 je 10.000,00 EUR in je za- gotovljena v proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2021 na prora- čunski postavki 64531 Sofinanciranje malih čistilnih naprav. I. PREDMET RAZPISA Predmet razpisa je sofinanciranje nakupa in vgradnje malih ko- munalnih čistilnih naprav (v nadaljevanju: MKČN), individualnih ali skupinskih, velikosti do 50 PE (populacijskih ekvivalentov) na območju Mestne občine Ptuj (SKLOP I) in sofinanciranje nakupa internih črpališč komunalnih odpadnih vod (v nadaljevanju in- ternih črpališč), individualnih ali skupinskih, na območju Mestne občine Ptuj (SKLOP II). SKLOP I – MALE KOMUNALNE ČISTILNE NAPRAVE ŠTEVILKA 3LETO XXVII / 10. 3. 2021 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 3 SI. 1. UPRAVIČENCI DO SOFINANCIRANJA Za sofinanciranje po tem razpisu lahko zaprosijo fizične osebe, ki ne opravljajo poslovne dejavnosti ter so lastniki stanovanjskih objektov na območju Mestne občine Ptuj, ki so kupili ter vgradili MKČN. Vlagatelji lahko vložijo vlogo za sofinanciranje najkasneje v treh letih od nakupa in vgradnje MKČN. Sredstva se ne morejo pridobiti za stanovanjske objekte na obmo- čju aglomeracij, kjer je že zgrajena ali se planira izgradnja javne kanalizacije. MKČN mora biti izven predvidenih območij aglo- meracij na katerih se predvideva izgradnja kanalizacije. MKČN je lahko postavljena tudi na območju aglomeracij, vendar mora biti na podlagi soglasja izvajalca gospodarske javne službe razvidno, da objekt na javno kanalizacijo ne bo priklopljen. V primeru izgradnje skupne MKČN za več stanovanjskih objek- tov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na čigar zemljišču bo mala komunalna čistilna naprava zgrajena. Investitorji medsebojna raz- merja uredijo s posebno pogodbo. SI. 2. UPRAVIČENI STROŠKI IN VIŠINA SOFINANCIRANJA Upravičeni so stroški nakupa MKČN do 50 PE in njenega prvega zagona z nastavitvijo parametrov, v skladu z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15, 76/17 in 81/19). DDV ni upravičen strošek. Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi dobavitelja čistilne naprave. Višina dodeljenih sredstev za sofinanciranje MKČN znaša do 50 % upravičenih stroškov, vendar ne več kot 1.500,00 EUR na stano- vanjski objekt za postavitev male komunalne čistilne naprave, pri zamenjavi obstoječe greznice z malo komunalno čistilno napravo ali pri novogradnji. Sofinancira se postavitev ene MKČN za en sta- novanjski objekt kot tudi postavitev ene MKČN za več stanovanj- skih objektov. SI 3. POGOJI UPRAVIČENOSTI ZA PRIDOBITEV SRED- STEV SI 3.1. Pogoji pri izgradnji MKČN: – da enostanovanjska ali večstanovanjska stavba leži na območju Mestne občine Ptuj; – da ima objekt veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo, da je stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967; – lokacija postavitve MKČN mora omogočati dostop in neovirano praznjenje; – upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem na podlagi lastnin- ske ali katere druge stvarnopravne pravice na katerem se načrtu- je postavitev MKČN; – MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja (v času vlo- žitve zahtevka); – upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno MKČN morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh upo- rabnikov, ki ni časovno omejen in v njem med drugim določiti osebo, ki bo zadolžena za upravljanje, določeno mora biti me- sto postavitve skupne MKČN ter sklenjena služnostna pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; nadalje mora biti določena tudi višina deležev sofinanciranja MKČN in višina deležev za stroške vzdrževanja in obratovanja MKČN; – ob zagonu MKČN mora biti ukinjena obstoječa greznica v skla- du s pogoji izvajalca javne službe; – sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja Mestne občine Ptuj; – upravičenci lahko pridobijo sredstva za isto naložbo le enkrat, v kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen; – enostanovanjska ali večstanovanjska stavba za katero se gradi MKČN mora biti izven predvidenih območij aglomeracij na ka- terih se predvideva izgradnja kanalizacije; – MKČN je lahko postavljena tudi na območju predvidenih aglo- meracij, vendar mora biti na podlagi soglasja Komunalnega podjetja Ptuj d. d. razvidno, da objekta na javno kanalizacijo ne bo možno priklopiti; – MKČN mora imeti certifikat oziroma listino o skladnosti izdel- ka z zahtevami glede doseganja mejnih vrednostih parametrov odpadnih vod, kot jih predpisuje Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode. SI 3.2. MKČN mora zadostiti naslednjim tehničnim zahtevam: – čistilna naprava mora biti izdelana v skladu z enim od gradbe- nih standardov: SIST EN 12566-1, SIST EN 12566-2, SIST EN 12566-3, SIST EN 12566-4 ali SIST EN 12566-5 in iz katere se v skladu s temi standardi odvaja očiščena odpadna voda nepo- sredno v površinsko vodo, kar se dokazuje z ustreznim a testom oziroma certifikatom; – čistilna naprava mora imeti kot gradbeni proizvod izjavo o skla- dnosti, da ustreza standardom iz prejšnje alineje in je izdelana v skladu s predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označeva- nja gradbenih proizvodov; – za čistilno napravo mora biti izdelano poročilo o opravljenih pr- vih meritvah, iz katerega mora biti razvidno, da je obratovanje male komunalne čistilne naprave v skladu z določbami Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode. SI 4. VSEBINA VLOGE Upravičenci vložijo vlogo na predpisanem obrazcu ter predložijo obvezne priloge: – fotokopijo računa ali predračuna za nakup MKČN ter odgovor- no osebo za izvedbo del MKČN in stroške prvih meritev; – dokazilo, da je objekt, h kateremu je zgrajena MKČN, zgrajen v skladu z veljavnimi predpisi s področja gradnje - gradbeno dovoljenje oz. uporabno dovoljenje, ali za objekte zgrajene pred letom 1967 odločbo v skladu z 118. členom Gradbenega zakona (Uradni list RS, št. 61/17, 72/17 – popr. In 65/20) - domneva iz- danega gradbenega in uporabnega dovoljenja; – če upravičenec v zemljiški knjigi nima vpisane lastninske ali dru- ge stvarne pravice na nepremičnini, na katerem bo stala MKČN mora predložiti notarsko overjeno pogodbo o pridobitvi te pra- vice, ki je predlagana za vpis v zemljiško knjigo; – upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno čistilno napravo, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov, ki ni časovno omejen in v njem med drugim določiti osebo, ki bo zadolžena za upravljanje, določeno mora biti mesto postavitve skupne MKČN ter sklenjena služnostna pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; nadalje mora biti določena tudi višina deležev sofinanciranja MKČN in višina deležev za stroške vzdrževanja in obratovanja MKČN (priložiti samo v primeru skupne MKČN); – certifikat oziroma listino o skladnosti MKČN z zahtevami glede doseganja mejnih vrednostih parametrov odpadnih vod, kot jih predpisuje Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode; – za rastlinsko čistilno napravo s strani proizvajalca ali projektanta s pooblastilom IZS izdelana dokumentacija z navedbo dimenzij naprave, natančnim popisom potrebnega materiala in navodili za izvedbo; ŠTEVILKA 3 LETO XXVII / 10. 3. 2021URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 4 – mnenje izvajalca gospodarske javne službe (Komunalno podjetje Ptuj d. d.), da bo MKČN postavljena na območju predvidenih aglomeracij, vendar objekt na javno kanalizacijsko omrežje ni možno priklopiti (priložiti samo v primeru, ko bo MKČN posta- vljena na območju predvidenih aglomeracij, kjer je ali bo izgra- jeno javno kanalizacijsko omrežje). SKLOP II- INTERNA ČRPALIŠČA SII. 1. UPRAVIČENCI DO SOFINANCIRANJA Za sofinanciranje po tem razpisu lahko zaprosijo lastniki stano- vanjskih objektov na območju Mestne občine Ptuj, ki so kupili ter vgradili interno črpališče. Upravičeni stroški lahko nastanejo od dne 26. 3. 2019. Sredstva za izgradnjo internih črpališč komunalnih odpadnih vod se lahko pridobijo za stanovanjske objekte, kjer je javna kanaliza- cija že izvedena in se z izvedbo internega črpališča objekt priključi na javno kanalizacijo. V primeru izgradnje skupnega internega črpališča za več stano- vanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na čigar zemljišču bo zgrajeno interno črpališče. Investitorji medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. SII. 2. UPRAVIČENI STROŠKI IN VIŠINA SOFINANCIRA- NJA Upravičeni so stroški nakupa internega črpališča komunalnih odpadnih vod. DDV ni upravičen strošek. Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi dobavitelja internega črpališča ozi- roma izvajalca del. Višina pomoči za nabavo internega črpališča komunalnih od- padnih vod znaša do 70 % upravičenih stroškov, vendar največ 1.400,00 EUR na stanovanjski objekt. Sofinancira se nabava enega internega črpališča komunalnih odpadnih vod za en stanovanjski objekt kot tudi nabava enega internega črpališča komunalnih od- padnih vod za več stanovanjskih objektov. SII. 3. POGOJI UPRAVIČENOSTI ZA PRIDOBITEV SRED- STEV SII. 3.1.Pogoji pri gradnji internega črpališča: – da enostanovanjska ali večstanovanjska stavba leži na območju Mestne občine Ptuj, – da ima objekt veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo, da je stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967; – upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem na podlagi lastnin- ske ali katere druge stvarnopravne pravice na katerem se načr- tuje postavitev internega črpališča komunalnih odpadnih vod; – interno črpališče komunalnih odpadnih vod mora biti vgrajeno in v funkciji obratovanja (v času vložitve zahtevka); – upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno inter- no črpališče komunalnih odpadnih vod, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov, ki ni časovno omejen in v njem med drugim določiti osebo, ki bo zadolžena za upravljanje, določeno mora biti mesto postavitve skupnega internega črpališča komunalnih odpadnih vod ter sklenjena slu- žnostna pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; nadalje mora biti določena tudi višina deležev sofinanciranja internega črpališča komunalnih odpadnih vod in deleži za stroške vzdrže- vanja in obratovanja; – ob zagonu internega črpališča komunalnih odpadnih vod mora biti ukinjena obstoječa greznica v skladu s pogoji izvajalca javne službe; – sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja Mestne občine Ptuj; – upravičenci lahko pridobijo sredstva za isto naložbo le enkrat, v kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen. SII. 3.2. Interno črpališče komunalnih odpadnih vod mora zado- stiti naslednjim tehničnim zahtevam: – predmet sofinanciranja so le interna črpališča komunalnih od- padnih vod, s katerimi se omogoči prečrpavanje v javno kanali- zacijo odpadnim vodam nastalim v delih objekta, ki ležijo nad koto terena ob objektu in iz njih ni možna gravitacijska priklju- čitev na kanalizacijo; – predmet sofinanciranja niso interna črpališča komunalnih od- padnih vod za objekte kjer je možna izvedba gravitacijskih pri- ključkov iz pritličja stavbe v javno kanalizacijo, interno črpališče pa bi služilo zgolj za prečrpavanje odpadnih vod iz vkopanih kletnih prostorov; – na tlačnem vodu iz črpališča mora biti vgrajen element, ki pre- prečuje vdor odpadnih vod iz javne kanalizacije po priključku v interno črpališče. SII 4. VSEBINA VLOGE Upravičenci vložijo vlogo na predpisanem obrazcu ter predložijo obvezne priloge: – fotokopijo računa ali predračuna za nakup internega črpališča, s popisom del in materiala ter odgovorno osebo za izvedbo del; – dokazilo, da je objekt, h kateremu bo zgrajeno interno črpališče, zgrajen v skladu z veljavnimi predpisi s področja gradnje - grad- beno dovoljenje oz. uporabno dovoljenje, ali za objekte zgrajene pred letom 1967 odločbo v skladu z 118. členom Gradbenega zakona (Uradni list RS, št. 61/17, 72/17 – popr. in 65/20) - do- mneva izdanega gradbenega in uporabnega dovoljenja; – če upravičenec v zemljiški knjigi nima vpisane lastninske ali dru- ge stvarne pravice na nepremičnini, na katerem bo stalo interno črpališče mora predložiti notarsko overjeno pogodbo o pridobi- tvi te pravice, ki je predlagana za vpis v zemljiško knjigo; – upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno inter- no črpališče komunalnih odpadnih vod, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov, ki ni časovno omejen in v njem med drugim določiti osebo, ki bo zadolžena za upravljanje, določeno mora biti mesto postavitve skupnega internega črpališča komunalnih odpadnih vod ter sklenjena slu- žnostna pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; nadalje mora biti določena tudi višina deležev sofinanciranja internega črpališča komunalnih odpadnih vod in deleži za stroške vzdrže- vanja in obratovanja; – izjavo izvajalca gospodarske javne službe (Komunalno podjetje Ptuj d. d.), da je interno črpališča komunalnih odpadnih vod, s katerimi se omogoči prečrpavanje v javno kanalizacijo odpa- dnim vodam nastalim v delih objekta, ki ležijo nad koto terena ob objektu in iz njih ni možna gravitacijska priključitev na ka- nalizacijo. II. ROK IN NAČIN PRIJAVE Izpolnjeno vlogo vlagatelji vložijo z vsemi dokazili priporočeno v zaprti kuverti po pošti na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, s pripisom »NE ODPIRAJ – RAZPIS MALE KO- MUNALNE ČISTILNE NAPRAVE IN INTERNA ČRPALIŠČA«. Na hrbtni strani mora biti označen naslov pošiljatelja vloge. Upo- števale se bodo vloge, ki bodo pravočasno oddane. ŠTEVILKA 3LETO XXVII / 10. 3. 2021 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 5 Razpis je odprt do porabe sredstev za leto 2021, oziroma najka- sneje do 10. 9. 2021. V primeru predčasnega zaprtja razpisa bosta datum in ura zaprtja razpisa objavljena na spletni strani Mestne občine Ptuj. III. POSTOPEK OBRAVNAVE VLOG IN ODOBRITVE 1. Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpi- snimi pogoji vodi tri članska komisija, imenovana s strani županje Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: komisija), ki bo prispele vlo- ge pregledala in strokovno ocenila. Popolne in pravočasno preje- te vloge do 15. v posameznem mesecu bo komisija obravnavala v tem mesecu po vrstnem redu prejetja. Odpiranje vlog ni javno. Komisija pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 15 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev. O izidu se vse vlagatelje obvesti v roku 15 dni od dne, ko komisija pripravi predlog dodelitve proračunskih sredstev. Vloga se šteje za popolno, če je izpolnjena na predpisanem obraz- cu, je razumljiva in ima priložene vse potrebne priloge. Vlagatelje nepopolnih vlog se pisno pozove k dopolnitvi. Rok dopolnitve je 8 dni od prejema poziva za dopolnitev. Dopolnitve poslane po roku se ne upoštevajo. Popolne vloge se razvrstijo po datumu in uri pre- jetja. Pravočasno dopolnjene vloge se uvrstijo po vrstnem redu na seznam, glede na prejem dopolnitve. V primeru, da je v seznam popolnih vlog uvrščeno več vlog, kot je na voljo sredstev, se sred- stva razdelijo popolnim vlogam, glede na vrstni red datuma in ure prejema do porabe razpoložljivih sredstev. S sklepom se zavrže vloge: – ki so prispele po zaključku razpisa, – ki niso oddane na predpisanih obrazcih, – nepopolne vloge, ki jih v navedenem roku vlagatelj ne dopolni ali jih dopolni neustrezno. S sklepom se zavrne vloge: – ki so neutemeljene, – ki so vsebinsko neustrezne, – ki ne izpolnjujejo pogojev za prijavo – ko ni več razpoložljivih sredstev. 2. O dodelitvi sredstev se na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev izda sklep. Zoper sklep o dodelitvi sredstev je mogoča pritožba pri Županji Mestne občine Ptuj, v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev županje je dokončna. IV. VSEBINA ZAHTEVKA PO IZDANEM SKLEPU Upravičenci na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev na Mestno ob- čino Ptuj pošljejo zahtevek za izplačilo z vsemi zahtevanimi prilo- gami najkasneje do 8. 11. 2021. Pred vložitvijo zahtevka za MKČN mora biti naložba zaključe- na in plačani vsi računi ter priloženo poročilo o opravljenih prvih meritvah v skladu s točko SI 3.2.. Pred vložitvijo zahtevka za interno črpališče mora biti naložba zaključena in plačan komunalni prispevek. V primeru obroč- nega odplačevanja komunalnega prispevka zadostuje plačilo prvega obroka. Po predložitvi vse dokumentacije, se z upravičencem sklene po- godba o dodelitvi nepovratnih sredstev in ostalih medsebojnih ob- veznostih in pravicah. Nakazilo sredstev se izvrši na osebni račun upravičenca 30. dan od podpisa pogodbe. V. NADZOR IN SANKCIJE Proračunska sredstva se lahko porabijo samo za namen, za kate- rega so dodeljena. Nadzor nad izvajanjem namenske porabe pro- računskih sredstev, skladno z javnim razpisom, izvaja pristojni oddelek občinske uprave. V primeru, da se ugotovi, da dodeljena sredstva niso bila delno ali v celoti porabljena za namen, za katerega so bila dodeljena, ali da so bila dodeljena na podlagi neresničnih podatkov, ali je preje- mnik prekršil druga določila pogodbe in so nastale nepravilnosti pri uporabi sredstev, je upravičenec oziroma prejemnik sredstev dolžan vrniti nenamensko porabljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunavajo od dneva izplačila upra- vičencu, do dneva vračila sredstev. VI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA IN INFORMACIJE: Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani: http:// www.ptuj.si, rubrika razpisi. Dodatne informacije glede razpisa se lahko pridobi po elektronski pošti: minja.vucinic@ptuj.si ali na telefonu: 02 7482 941, v času uradnih ur, kontaktna oseba: Minja Vučinić. Glede: – mnenja izvajalca gospodarske javne službe (Komunalno podjetje Ptuj d. d.), da bo MKČN postavljena na območju predvidenih aglomeracij, kjer je ali bo zgrajena javna kanalizacija, vendar objekt na javno kanalizacijsko omrežje ni možno priklopiti, – izjave izvajalca gospodarske javne službe (Komunalno podjetje Ptuj d. d.), da je interno črpališče komunalnih odpadnih vod, s katerimi se omogoči prečrpavanje v javno kanalizacijo odpa- dnim vodam nastalim v delih objekta, ki ležijo nad koto terena ob objektu in iz njih ni možna gravitacijska priključitev na ka- nalizacijo, – tehničnih vprašanj in informacij glede obratovanja ter vgradnje MKČN in – poročila o prvih meritvah oziroma pridobitve pozitivno opra- vljene prve meritve obratovanja, se obrnite na predstavnika Komunalnega podjetja Ptuj d. d, Aljaža Šegulo, telefon: 02 7805 462 ali po elektronski pošti: aljaz.segula@ komunala-ptuj.si. Številka: 410-13/2021 Datum: 5. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja Obvestilo posameznikom po 13. členu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) glede obdelave osebnih podatkov v elektronskih zbirkah in zbirkah dokumentarnega gradiva Mestne občine ptuj Javni razpis o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav in internih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Mestne občine Ptuj za leto 2021 1. Upravljavec zbirke osebnih podatkov: Mestna občina Ptuj, telefon: 02/748 29 99, elektronski naslov: obcina.ptuj@ptuj.si. 2. Kontakt skrbnika zbirke osebnih podatkov in pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov na Mestni občini Ptuj: ŠTEVILKA 3 LETO XXVII / 10. 3. 2021URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 6 – skrbnik zbirke osebnih podatkov: obcina.ptuj@ptuj.si. – pooblaščena oseba: dpo@ptuj.si. 3. Namen in pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov: Namen: sofinanciranje nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav (v nadaljevanju: MKČN), individualnih ali sku- pinskih, velikosti do 50 PE (populacijskih ekvivalentov) na ob- močju Mestne občine Ptuj (SKLOP I) in sofinanciranje nakupa internih črpališč komunalnih odpadnih vod (v nadaljevanju internih črpališč), individualnih ali skupinskih na območju Me- stne občine Ptuj. Pravna podlaga: Pravilnika o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav in internih črpališč komunalnih odpadnih vod na območju Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 4/19 in 7/19) in pogodba. Obdelovani osebni podatki: ime in priimek, naslov, EMŠO, davčna številka, TRR, telefonska številka, e-pošta. 4. Uporabniki ali kategorije uporabnikov osebnih podatkov: Mestna občina Ptuj ne bo posredovala tretjim osebam. 5. Informacije o prenosih osebnih podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo: Mestna občina Ptuj osebnih podatkov ne bo prenašalo v tretje države ali v mednarodno organizacijo. 6. Obdobje hrambe osebnih podatkov ali, kadar to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja: Osebne podatke hranimo skladno z Zakonom o varstvu doku- mentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih (Uradni list RS, št. 30/06 in 51/14) in Pravilnikom o določanju rokov hrambe do- kumentarnega gradiva v javni upravi (Uradni list RS, št. 49/19). 7. Posameznik ima pravico, da od upravljavca zahteva: – dostop do osebnih podatkov, skladno s 15. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR), – popravek osebnih podatkov, skladno s 16. členom Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR), – izbris osebnih podatkov (pravica do pozabe), kadar so izpol- njene predpostavke iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu po- datkov (EU) 2016/679 (GDPR) in – omejitev obdelave, kadar so izpolnjene predpostavke iz 18. členu Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR). Upravljavec (skrbnik zbirke osebnih podatkov) je dolžan vsake- mu uporabniku, ki so mu bili osebni podatki razkriti, sporočiti vse popravke ali izbrise osebnih podatkov ali omejitve obdelave, pod pogoji 19. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov (EU) 2016/679 (GDPR). Posameznik lahko svoje pravice iz te točke zahteva pri skrbniku zbirke osebnih podatkov iz prve alineje druge točke tega obvestila. Če s svojo zahtevo za varstvo podatkov ni uspešen, se lahko obrne na pooblaščeno osebo za varstvo podatkov in elektronski naslov, naveden v drugi alineji druge točke tega obvestila. 8. Informacije o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odloči- tev, vključno z oblikovanjem profilov: Mestna občina Ptuj ne izvaja avtomatiziranega odločanja na podlagi profiliranja z osebnimi podatki. 9. Informacija o pravici do vložitve pritožbe pri nadzornem or- ganu: Pritožbo lahko podate Informacijskemu pooblaščencu, Dunaj- ska 22, 1000 Ljubljana, elektronski naslov: gp.ip@ip-rs.si telefon: 01/230 9730, spletna stran: www.ip-rs.si. Številka: 410-13/2021 Datum: 5. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja ŠTEVILKA 3LETO XXVII / 10. 3. 2021 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 7 ŠTEVILKA 3 LETO XXVII / 10. 3. 2021URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 8 Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: dr. Štefan ČELAN (Lista dr. Štefana Čelana), Matevž TOPLAK (Ptuj je naš), Črtomir POTOČNIK (Levica), Peter PRIBOŽIČ (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJKO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Čuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.