252 Gregor Škrlj: Poročilo o konferenci Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi 2014 mali in veliki odmev Poro~ilo o konferenci Vzgoja in izobra`evanje v informacijski dru`bi 2014 > Gregor Škrlj V sklopu multikonference Informacijska družba se je 10. oktobra 2014, v prostorih Instituta Jožef Stefan v Ljubljani, odvijala že 17. konferenca Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi. Konferenco organizirajo Fakulteta za organizacijske vede Kranj in Institut Jožef Stefan ter soorganizatorji Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Zavod RS za šolstvo, Fakulteta za računalništvo in informatiko, ARNES, Sloven- sko društvo Informatika, Center za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja, Center za poklicno izobraževanje, Sekcija učiteljev računalništva in informatike pri ACM Slovenija. Udeležba na konferenci je brezplačna, namenjena je vsem pedagoškim delavcem (osnovnih, srednjih in visokih šol) ter drugim interesentom. Tudi v tem letu je bila konferenca namenjena preučevanju novih načinov dela v vzgojno-izobraževalnem procesu, ki se spreminjajo z novo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Teme konference so bile času primerne, sodobne in zanimive. Nekaj bi jih izpostavil: in- formatizacija procesov v sodobni šoli; informacijsko opismenjevanje na vseh nivojih, od vrtca do univerze za tretje življenjsko obdobje; upravljanje z znanjem in izobraže- vanje; multimedija in izobraževanje; izobraževalna računalniška omrežja; priprava in uporaba e-gradiv idr. Program je bil letos zastavljen nekoliko drugače. Predavanja so se začela hkrati v dveh sekcijah, s predstavitvami iz prakse. V prvi sekciji je sodelovala Urša Baj- da, šolska knjižničarka (OŠ Radeče in OŠ Tončke Čeč Trbovlje) s prispevkom Raba informacijske komunikacijske tehnologije pri debatnem klubu v šolski knjižnici. V drugi sekciji pa je svoj prispevek z naslovom Formativno spremljanje učenčevega napredka s pomočjo e-listovnika predstavila šolska knjižničarka Mateja Drnovšek (OŠ Polje). Predstavitvam po sekcijah sta sledili uradna otvoritev in podelitev nagrad multikon- ference. Po odmoru pa so sledila vabljena predavanja: – Vpliv razvoja informacijske tehnologije na rast dijaških startupov (Jaka Blažon); – Preseganje vrzeli za nove digitalne zaposlitve (Simona Kralj Zatler, Andrej Brod- nik, Borut Čampelj); – Kaj naj razvija vzgojno-izobraževalni proces za potrebe gospodarstva (Matjaž Čadež) – Computer science for all in England (Miles Berry). Po vabljenih predavanjih in pred nadaljevanjem predstavitev po sekcijah je sledila okrogla miza z naslovom Programiranje kot veščina za življenje, kjer so sodelujoči prišli so zanimivih ugotovitev. Program se je sklenil s tematskimi predstavitvami, ki so potekale hkrati, v treh sekcijah. Predavatelji so s svojimi predstavitvami prakse prikazali svoja močna interesna področja, izpopolnjevanje ter nadgradnjo svojega dela in poučevanja. Izkušnje, ki so jih delili z udeleženci, bo vsak lahko prenesel in uporabil pri svojem delu. Če povzamem, z vidika izobraževanja ter druženja je obisk konference pomemben, saj se medsebojno, tako predavatelji kot udeleženci, spodbujamo in delimo znanje.