PUBLIKACIJA - Poštnina plačana pri pošti 2102 Uradno glasilo slovenskih občin Št. 2 Maribor, petek 17.1.2020 OBČINA CERKLJE NA GORENJSKEM 8. Sklep o vrednosti točke za obračun občinskih taks v letu 2020 Župan Občine Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem, na podlagi 33. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US) in 8. člena Odloka o občinskih taksah v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 4/2007 in 3/2012), izdajam naslednji SKLEP O VREDNOSTI TOČKE ZA OBRAČUN OBČINSKIH TAKS V LETU 2020 1. člen Vrednost točke za obračun občinskih taks v letu 2020 znaša 0,3544 EUR. 2. člen Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Z dnem začetka veljave tega sklepa preneha veljati Sklep o vrednosti točke za izračun občinske takse za leto 2019 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 2/19 in 11/19). Številka: 032-01/2020-01 Datum: 16. 1. 2020 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVI OBČINA HOČE-SLIVNICA 9. Odlok o prenehanju ustanoviteljskih pravic Občine Hoče-Slivnica v Javnem zavodu za turizem Maribor-Pohorje Na podlagi 13. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/2018), 54. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP) in 81. člena Statu-ta Občine Hoče-Slivnica (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/2018) je Občinski svet Občine Hoče-Slivnica na svoji 26. redni seji, dne 19.09.2018, sprejel ODLOK O PRENEHANJU USTANOVITELJSKIH PRAVIC OBČINE HOČE-SLIVNICA V JAVNEM ZAVODU ZA TURIZEM MARIBOR-POHORJE 1. člen S tem odlokom prenehajo ustanoviteljske pravice Občine Hoče-Slivnica v Javnem zavodu za turizem Maribor-Pohorje, ustanovljenim z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Javni zavod za turizem Mari-bor-Pohorje. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 03201-10/2018 -009 Datum: 19.09.2018 Občina Cerklje na Gorenjskem Franc Čebulj, l.r., župan Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan Izdajatelj: Inštitut za lokalno samoupravo, javne službe in javno-zasebno partnerstvo Maribor Smetanova ulica 30, 2000 Maribor T: 02 250 04 58 | F: 02 250 04 59 | M: 031 68 77 88 | E: info@lex-locaIis.info | www.lex-locaHs.info Odgovorni urednik: dr. Boštjan Brezovnik Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 34 10. Sklep o začetku postopka priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja HO 03/3 v k.o. Spodnje Hoče Na podlagi 83. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07, 27/08 - uradno prečiščeno besedilo, 79/09, 51/10) ter na podlagi 25. člena Statuta Občine Hoče-Slivnica (UGSO, št. 61/2018) je župan Občine Hoče-Slivnica dne 6. 1. 2020 prejel SKLEP O ZAČETKU POSTOPKA PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA DEL OBMOČJA HO 03/3 V K.O. SPODNJE HOČE 1. člen (vsebina sklepa o začetku postopka občinskega podrobnega prostorskega načrta) S tem sklepom se začne postopek priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja HO 03/3 v k.o. Spodnje Hoče (v nadaljevanju OPPN). S tem sklepom se podrobneje določijo: ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo občinskega podrobnega prostorskega načrta za izgradnjo stanovanjskih objektov (v nadaljevanju: OPPN), nosilci urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovano prostorsko ureditev iz njihove pristojnosti, način pridobitve strokovnih rešitev in geodetskih podlag, obveznosti v zvezi s financiranjem OPPN, roki za pripravo OPPN in njegovih posameznih faz. 2. člen (ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo OPPN) Ocena stanja: Območje obdelave se nahaja v jugovzhodnem delu naselja Spodnje Hoče, vzhodno od novega naselja, in meji z gozdom. Območje se prometno navezuje na Gozdno ulico. Zemljišče je opredeljeno kot stavbno zemljišče v UON Spodnje Hoče, in je namenjeno stanovanjski gradnji. Razlogi za izdelavo OPPN: Na zemljišču je predvidena izdelava občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN). V OPPN se kompleksno reši prometna, komunalna in energetska situacija območja, krajinsko oblikovanje ter arhitekturno oblikovanje objektov. Pravna podlaga za pripravo OPPN je Zakon o urejanju prostora (Uradni list Rs, št. 61/17) in podzakonski predpisi, ki bodo uveljavljeni skladno z določili tega zakona. 3. člen (območje, vsebina in oblika OPPN) Območje izdelave OPPN zajema parcelo 1248/1 k.o. 696 Spodnje Hoče v območju UON Spodnje Hoče in neposredne okoliške, ki so potrebne za izvedbo komunalne in energetske infrastrukture. Naročnik OPPN je lastnik parcele Dejan Janez, Stara cesta 34, 2311 Hoče. Pripravljavec OPPN je Občina Hoče-Slivnica, okolje in prostor. Načrtovalec OPPN je podjetje OS ARHITEKTURA, Katarina Šauperl, s.p., Framska ulica 3, 2000 Maribor. 4. člen (nosilci urejanja prostora) Nosilci urejanja, ki jih je potrebno vključiti v postopek pridobivanja smernic in mnenj so: • RS, Ministrstvo za okolje in prostor, ARSO, Urad za upravljanje z vodami, Krekova 17, 2000 Maribor, • RS, Ministrstvo za obrambo, Uprava za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana, • ELEKTRO Maribor d. d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, • TELEKOM Slovenije d. d. Titova 38, 2000 Maribor • Zavod za gozdove Slovenije, Tyrševa ulica 15, 2000 Maribor, • Nigrad, komunalno podjetje d. d., Zagrebška cesta 30, 2000 Maribor • MARIBORSKI VODOVOD, javno podjetje d. d., Jadranska 24, 2000 Maribor • Občina Hoče-Slivnica, Pohorska cesta 15, 2311 Hoče - za področje cest, • Zavod RS za varstvo narave, OE Maribor, Pobreška cesta 20 a, 2000 Maribor. V kolikor se naknadno v postopku priprave OPPN ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice, pogoje in mnenja še drugih nosilcev urejanja prostora, se le-te pridobijo v istem postopku. Istočasno je Ministrstvo za okolje in prostor Dunajska cesta 47 Ljubljana potrebno pozvati, da se opredeli glede potrebnosti izdelave celovite presoje vplivov posega na okolje. 5. člen Finančna sredstva za izdelavo OPPN zagotavlja naročnik predmetnega OPPN - Dejan Janez, Stara cesta 34, 2311 Hoče, ki podaja pobudo za izdelavo OPPN in krije stroške za izdelavo strokovnih podlag, ki so potrebne. 6. člen (način pridobitve strokovnih rešitev in geodetskih podlag) Naročnik zagotovi idejno zasnovo za predlagano ureditev. Za izdelavo OPPN je potrebno izdelati digitalni geodetski posnetek območja obdelave. Geodetski načrt, ki mora biti v digitalni obliki in izdelan v skladu z 9. členom Pravilnika o geodetskem načrtu (Ur list RS, št. 40/2004), zagotovi naročnik. Pri pripravi OPPN je potrebno upoštevati idejno zasnovo, izhodišča planskih aktov Občine Hoče-Slivnica in smernice nosilcev urejanja prostora. 7. člen (postopek in roki za pripravo in sprejem občinskega podrobnega prostorskega načrta) Postopek priprave in sprejema občinskega podrobnega prostorskega načrta bo potekal po naslednjem terminskem planu: • izbrani načrtovalec (v nadaljevanju: načrtovalec) pripravi izhodišča za pripravo OPPN; • načrtovalec na podlagi pooblastila pripravljavca pošlje izhodišča za pripravo OPPN nosilcem urejanja prostora in jih pozove, da dajo smernice v roku 30 dni od prejema poziva in ministrstvo, pristojno za varstvo okolja, da pisno sporoči občini, ali je za OPPN potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje (v roku 15 dni); • načrtovalec izdela osnutek OPPN; • če je za OPPN potrebno izvesti celovito presojo vplivov na okolje, pripravljavec zagotovi okoljsko poročilo in ga skupaj z osnutkom OPPN pošlje ministrstvu, pristojnemu za varstvo okolja, da ga preveri v roku 15 dni; • po izdelavi osnutka in potrjenega okoljskega poročila, če je le-to potrebno, občina objavi javno naznanilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi najmanj 7 dni pred razgrnitvijo; Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 35 • javna obravnava se izvede med javno razgrnitvijo (ki traja najmanj 30 dni), če je izdelano okoljsko poročilo, se skupaj z osnutkom OPPN razgrne tudi to; • načrtovalec skupaj z občino pripravi stališča do pripomb (10 dni); • župan potrdi stališča do pripomb (3 dni); • na podlagi potrjenih stališč do pripomb izbrani načrtovalec izdela predlog OPPN; • predlog OPPN pripravljavec posreduje nosilcem urejanja prostora, da dajo v 30 dneh mnenje; • če je bila izvedena celovita presoja vplivov na okolje, se pristojna ministrstva v mnenju opredelijo tudi o sprejemljivosti vplivov OPPN na okolje in ga pošljejo ministrstvu, pristojnemu za varstvo okolja; • ministrstvo, pristojno za varstvo okolja, odloči o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN; • občinski svet sprejme OPPN z odlokom in ga objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 8. člen (začetek veljavnosti sklepa) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani občine Hoče - Slivnica: in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 35000-11/2019 Datum: 8. 1. 2020 Občina Hoče-Slivnica dr. Marko Soršak, župan OBČINA LJUTOMER 11. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer Svet ustanoviteljic Javnega podjetja Prlekija d.o.o. je na 54. seji, ki je bila 23. 9. 2019 sprejel naslednji SKLEP št. 4 1. Svet ustanoviteljic soglaša s Skupnim elaboratom 2019/2017 o oblikovanju cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer, z dne maj 2019. 2. Svet ustanoviteljic potrjuje predlagane cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrbe s pitno vodo v Sistemu C, in sicer: • predračunska cena omrežnine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v občinah sistema C, za osnovni priključek DN20 znaša 8,5274 EUR/mesec. • predračunska cena vodarine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v Sistemu C znaša 0,6747 EUR za 1 m3 prodane pitne vode. 3. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C veljajo tudi za vse uporabnike predmetne javne službe na območju občin Sistema C, ki se oskrbujejo s pitno vodo iz drugih vodovodnih sistemov. 4. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C, veljajo tudi za prodajo pitne vode drugim izvajalcem javne službe oskrba s pitno vodo v drugih občinah, katerih uporabniki javne službe se oskrbujejo s pitno vodo iz vodovodnega Sistema C. 5. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, se objavijo v uradnih glasilih občin Apače, Gornja Radgona, Križevci, Ljutomer, Radenci, Razkrižje, Sveti Jurij ob Ščavnici in Veržej. 6. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, pričnejo veljati s prvim dnem v mesecu, ki sledi mesecu, v katerem bo objava v Uradnem listu Republike Slovenije. Številka: 033/2019-514 Datum: 23. 9. 2019 Predsednica Sveta ustanoviteljic mag. Olga Karba OBČINA RADENCI 12. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer Svet ustanoviteljic Javnega podjetja Prlekija d.o.o. je na 54. seji, ki je bila 23. 9. 2019 sprejel naslednji SKLEP št. 4 1. Svet ustanoviteljic soglaša s Skupnim elaboratom 2019/2017 o oblikovanju cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer, z dne maj 2019. 2. Svet ustanoviteljic potrjuje predlagane cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrbe s pitno vodo v Sistemu C, in sicer: • predračunska cena omrežnine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v občinah sistema C, za osnovni priključek DN20 znaša 8,5274 EUR/mesec. • predračunska cena vodarine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v Sistemu C znaša 0,6747 EUR za 1 m3 prodane pitne vode. 3. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C veljajo tudi za vse uporabnike predmetne javne službe na območju občin Sistema C, ki se oskrbujejo s pitno vodo iz drugih vodovodnih sistemov. 4. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C, veljajo Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 36 tudi za prodajo pitne vode drugim izvajalcem javne službe oskrba s pitno vodo v drugih občinah, katerih uporabniki javne službe se oskrbujejo s pitno vodo iz vodovodnega Sistema C. 5. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, se objavijo v uradnih glasilih občin Apače, Gornja Radgona, Križevci, Ljutomer, Radenci, Razkrižje, Sveti Jurij ob Ščavnici in Veržej. 6. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, pričnejo veljati s prvim dnem v mesecu, ki sledi mesecu, v katerem bo objava v Uradnem listu Republike Slovenije. Številka: 033/2019-514 Datum: 23. 9. 2019 Predsednica Sveta ustanoviteljic mag. Olga Karba OBČINA RUŠE 13. Javni razpis za sofinanciranje programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Ruše za leto 2020 Na podlagi Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 UPB1, 56/08, 94/09 Odl. US: U-I-278/07-17, 4/10, 20/11, 100/11, 111/13, 68/16, 61/17 in 21/18), Pravilnika o sofinanciranju programov ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Ruše (UGSO, št. 6/15), Občina Ruše objavlja JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE PROGRAMOV NA PODROČJU LJUBITELJSKIH KULTURNIH DEJAVNOSTI V OBČINI RUŠE ZA LETO 2020 I. NAROČNIK: Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše II. PREDMET RAZPISA so naslednje vsebine: • sofinanciranje področij dejavnosti, kot so: glasbeno (vokalno in instrumentalno), gledališko, lutkovno, folklorno, plesno, mažoretno, filmsko, video, likovno, ročnodelsko, fotografsko, literarno in etno dejavnost, ki se izvaja v okviru programov izvajalcev na področju ljubiteljske kulture, • izobraževanje in strokovno usposabljanje za potrebe ljubiteljskih kulturnih dejavnosti, • prireditve in projekti, ki presegajo osnovno dejavnost društva oz. sekcije. • Predmet tega razpisa ni delitev sredstev za: • stroške, ki so vezani na program dela, ni pa jih možno oceniti po merilih in kriterij, določenih v prilogi pravilnika; • investicije v gradnjo prostorov ali investicijska vzdrževanja, namenjena izvajanju kulturnih prireditev oz. v obnove kulturnih prostorov. III. PRAVICO DO SOFINANCIRANJA LJUBITELJSKIH KULTURNIH PROGRAMOV na tem razpisu imajo društva registrirana za izvajanje programov na področju ljubiteljske kulture ter ostala društva, ki imajo v okviru svoje dejavnosti registrirane dejavnosti s področja ljubiteljske kulture in izpolnjujejo vse naslednje pogoje: • registrirani za opravljanje kulturno umetniških dejavnosti, • imajo sedež v Občini Ruše in delujejo na območju Občine Ruše, • dejavnost opravljajo na neprofitni osnovi, • imajo urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa Zakon o društvih, • delujejo na področju ljubiteljske kulture najmanj eno leto, • vsako leto ob razpisu za tekoče leto oz. najkasneje do konca leta predložijo poročilo o realizaciji programov ter poročilo o doseženih uspehih pri izvajanju dejavnosti, • skrbijo za izobraževanje strokovnega kadra, • v svojih objavah navajajo Občino Ruše kot sofinancerja prireditve, • se odzovejo na poziv občine k sodelovanju na prireditvah, ki jih organizira Občina Ruše. IV. OKVIRNA VIŠINA SREDSTEV: Predvidena okvirna vrednost sredstev je zagotovljena v proračunu Občine Ruše za leto 2020 znaša v skupni višini 45.000,00 EUR na proračunski postavki 825/412000 Materialni stroški - izvajanje kulturnih programov, in sicer: • za sofinanciranje kulturnih programov v višini 33.000,00 EUR in • za sofinanciranje kulturnih prireditev/projektov v višini 12.000,00 EUR Občina Ruše si pridružuje pravico okvirno vrednost spremeniti skladno s sprejetim proračunom 2020. V. RAZPIS se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na uradni spletni strani Občine Ruše www.ruse.si, kjer bo dosegljiva razpisna dokumentacija. Podrobnejše informacije lahko dobite od dneva objave do izteka prijavnega roka v: • prostorih Občine Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše, pri Hedviki Potočar, v času uradnih ur. V ponedeljek, sredo in petek med 8. in 12. uro ter v sredo od 13.30 ure do 16.30 ure in • na sedežu JSKD OI Ruše, Falska c. 24, 2342 Ruše, pri Zvezdani Remšak, od ponedeljka do petka med 8. in 12. uro. VI. ODDAJA PRIJAV: Prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti kuverti s pripisom »NE ODPIRAJ-JAVNI RAZPIS-KULTURA 2020« posredovati na naslov Občina Ruše, Trg vstaje 11, 2342 Ruše. Na hrbtni strani mora biti napisan naziv in polni naslov vlagatelja. Pravočasno prispela vloga je tista, ki jo prejme sprejemna pisarna Občine Ruše najkasneje do 17. februarja 2020 do 12. ure. Za prepozno se šteje vloga, ki ne bo prispela v sprejemno pisarno Občine Ruše do vključno 17. februarja 2020 do 12. ure. Vlagatelji za opremo kuverte obvezno uporabijo priložen obrazec za odpremo. VII. ODPIRANJE PRIJAV: Komisija za vodenje postopka javnega razpisa za sofinanciranje programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnost v Občini Ruše v letu 2020, imenovana s sklepom županje, bo odpiranje prijav opravila v prostorih Občine Ruše. Odpiranje ne bo javno. Če vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 3 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku 5-ih dni, bo komisija zavrgla. Vloge, ki ne bodo Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 37 izpolnjevale pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. Vloge, ki ne bodo prispele do 17. februarja 2020 do 12. ure, se kot prepozne zavržejo. O izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni najkasneje do 17. aprila 2020, oz. po sprejetju proračuna za leto 2020. VIII. ODLOČBO, na predlog Komisije za vodenje postopka, izda občinska uprava. Zoper odločbo iz prejšnjega odstavka lahko vlagatelj vloži pritožbo v roku 15 dni od dneva prejema odločbe, na župana Občine Ruše. Prepozno vložene pritožbe se zavržejo, neupravičene zavrnejo. IX. POGODBE O SOFINANCIRANJU bodo z upravičenci sklenjene po dokončnosti odločbe. X. PORABA DODELJENIH SREDSTEV: izvajalci morajo dodeljena sredstva porabiti v proračunskem letu, za katerega velja ta razpis. Številka: 610-0161/2019 Datum: 10. 1. 2020 Občina Ruše Urška Repolusk, županja OBČINA SLOVENSKA BISTRICA 14. Odlok o ustanovitvi javnega lekarniškega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica Na podlagi 27. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/16 in 77/17), 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 45/94, 8/96, 18/98 in 36/00 - ZPDZC in 127/06-ZJZP), 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 -uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US 11/18 -ZSPDSLS-1 in 30/18), 16. člena Statuta Občine Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 55/10) in 16. člena Statuta Občine Makole (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 2/07 in 45/14) sta Občinski svet Občine Slovenska Bistrica na 7. redni seji dne 12.12.2019 ter Občinski svet Občine Makole na 7. redni seji dne 11.12.2019 sprejela ODLOK O USTANOVITVI JAVNEGA LEKARNIŠKEGA ZAVODA LEKARNA SLOVENSKA BISTRICA I. Splošna določila 1. člen (uvodne določbe) (1) Javni lekarniški zavod Lekarna Slovenska Bistrica (v nadaljnjem besedilu: zavod) je bil ustanovljen z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za opravljanje lekarniške dejavnost Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 5/97 in 85/97), njegovo delovanje pa usklajeno z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 97/00) in Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 15/16 - uradno prečiščeno besedilo). (2) Ustanoviteljici zavoda sta: • Občina Slovenska Bistrica, Kolodvorska ulica 10, 2310 Slovenska Bistrica ter • Občina Makole, Makole 35, 2321 Makole. (3) S tem odlokom občini ustanoviteljici (v nadaljevanju: ustanoviteljici) usklajujeta delovanje zavoda s predpisi, ki urejajo lekarniško dejavnost. 2. člen (uporaba izrazov) V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol. 3. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se ureja: • ime in sedež zavoda, • ustanovitvene deleže ustanoviteljic, • organizacija zavoda in vsebina dela zavoda, • dejavnost zavoda, • določbe o organih zavoda, • ustanovitev skupnega organa, • obseg premoženja, ki se zagotavlja zavodu, • določbe o obsegu premoženja, ki je zavodu dano v upravljanje, • določbe o ravnanju s premoženjem zavoda, • sredstva za delo zavoda, • pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu, • medsebojne pravice in obveznosti med ustanoviteljicama in zavodom, • določbe o odgovornosti ustanoviteljic do obveznosti zavoda, • naloge, organizacija dela in način sprejemanja odločitev skupnega organa, • druge določbe v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost. II. Statusne določbe 4. člen (ustanovitveni deleži) (1) Ustanoviteljici imata v zavodu naslednje ustanovitvene deleže: • Občina Slovenska Bistrica 92,7 % ter • Občina Makole 7,3 %. (2) Ustanovitveni deleži so izračunani po kriteriju števila prebivalcev po posameznih ustanoviteljicah. 5. člen (ime, sedež in pravni status zavoda) (1) Ime zavoda: Lekarna Slovenska Bistrica. Sedež zavoda: Partizanska ulica 1, 2310 Slovenska Bistrica. (2) Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom in s tem odlokom, ter odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga. Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Mariboru, pod številko 10042700. 6.člen (žig zavoda) (1) Zavod ima in uporablja žig okrogle oblike z logotipom v obliki stiliziranega križa, ob katerem je z velikimi črkami zapisano ime zavoda Lekarna Slovenska Bistrica. (2) Organizacijske enote uporabljajo žig enake oblike, le da je pod imenom zavoda zapisano še ime organizacijske enote. (3) V pravnem prometu nastopa zavod samo z žigom zavoda. III. Organiziranost zavoda Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 38 7.člen (organizacijske enote zavoda) (1) Zavod ima naslednje organizacijske enote: • Lekarna Bistrica, Partizanska ulica 30, Slovenska Bistrica, • Lekarna Center, Partizanska ulica 1, Slovenska Bistrica, • Lekarna Plečnikova, Plečnikova ulica 27, Slovenska Bistrica, • Lekarniška podružnica Zg. Polskava, Mariborska cesta 42, Zgornja Polskava ter • Lekarniška podružnica Makole, Makole 35, Makole. (2) Zavod lahko organizira spletno lekarno. 8.člen (območje opravljanja lekarniške dejavnosti) (1) Posamezna lekarna opravlja lekarniško dejavnost za območje, ki ga opredeli mreža javne lekarniške dejavnosti na primarni ravni v skladu z Zakonom o lekarniški dejavnosti. (2) Zavod lahko ustanovi nove lekarne in lekarniške podružnice ter organizira priročne zaloge zdravil v skladu s standardi in pravili za organiziranje lekarne oziroma podružnice, po predhodnem mnenju pristojne zbornice, s soglasjem ministrstva in v soglasju z ustanoviteljicama. IV. Dejavnost zavoda 9.člen (lekarniška dejavnost) Temeljna dejavnost zavoda je lekarniška dejavnost, ki se izvaja kot javna služba, s katero se zagotavlja trajna in nemotena oskrba prebivalstva in izvajalcev zdravstvene dejavnosti z zdravili in drugimi sredstvi, ter farmacevtska obravnava pacientov. 10.člen (obseg lekarniške dejavnosti) (1) Zavod opravlja lekarniško dejavnost v naslednjem obsegu: • izdajanje zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini na recept in brez recepta, • izdaja živil za posebne zdravstvene namene, • farmacevtska obravnava pacienta, • dejavnosti farmacevta svetovalca, • farmacevtska intervencija, • storitve telefarmacije, • priprava magistralnih zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini na recept in brez recepta (v nadaljnjem besedilu: magistralna zdravila), • priprava izdelkov za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, • radiofarmacevtska lekarniška dejavnost, • preverjanje kakovosti vhodnih snovi za pripravo in izdelavo magistralnih in galenskih zdravil, • spremljanje podatkov in poročanje o neželenih učinkih in sumu nanje, • prevzem neuporabljenih oziroma odpadnih zdravil v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z odpadnimi zdravili, • druga dejavnost pri izdaji zdravil in drugih izdelkov, ki zagotavlja njihovo pravilno, smiselno in varno uporabo. (2) Poleg javne zdravstvene službe lahko zavod opravlja tudi naslednje dejavnosti: • preskrbo z drugimi izdelki za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, • izdelovanje galenskih izdelkov, • pripravo magistralnih homeopatskih zdravil, • preskrbo z veterinarskimi izdelki, • preskrbo z biocidnimi izdelki in kemikalijami, • izvajanje samodiagnostičnih meritev in testov, • preventivno in zdravstveno - izobraževalno dejavnost, • pedagoško-izobraževalno dejavnost, • znanstvenoraziskovalno dejavnost, • druge dejavnosti in storitve s področja krepitve in varovanja zdravja, • dostavo zdravil in drugih izdelkov na dom pacientov, k izvajalcem zdravstvene dejavnosti ter k drugim pravnim in fizičnim osebam, • druge storitve, povezane z lekarniško dejavnostjo. (3) Zavod lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki dopolnjujejo lekarniško dejavnost in so v skladu z določili Zakona o lekarniški dejavnosti in ostalih področnih zakonov: • zdravstveno-vzgojno izobraževalno dejavnost, • mentorstvo, • informativno dejavnost. (4) Glavna dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščena v: 47.730 Trgovino na drobno v specialnih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki. (5) Druge dejavnosti, ki jih zavod opravlja, so po standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščene v: 21.100 Proizvodnjo farmacevtskih surovin, 21.200 Proizvodnjo farmacevtskih preparatov, 47.730 Trgovino na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki, 47.740 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi in ortopedskimi pripomočki, 47.750 Trgovino na drobno v specializiranih prodajalnah s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki, 47.789 Drugo trgovino na drobno v drugih specializiranih prodajalnah, 47.910 Trgovino na drobno po pošti ali internetu, 68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin, 72.190 Raziskovalno in razvojno dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije, 84.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in drugih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti, 85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje ter 86.909 Druge zdravstvene dejavnosti. (6) Poleg dejavnosti iz prejšnjih odstavkov tega člena opravlja zavod tudi druge posle, ki so potrebni za njegov obstoj, ne pomenijo pa neposrednega opravljanja dejavnosti. V. Organi zavoda 11.člen (organi zavoda) (1) Z zavodom upravljajo in vodijo posle zavoda v mejah pooblastil in nalog, ki jih v skladu z zakonom določata ta odlok in statut zavoda, naslednji organi zavoda: • direktor zavoda, • strokovni vodja, kadar direktor ni nosilec lekarniške dejavnosti, • svet zavoda in • strokovni svet. 12. člen (direktor zavoda) (1) Direktor zavoda zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. (2) Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa za dobo petih let svet zavoda s predhodnim soglasjem Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 39 ustanoviteljic. Svet zavoda izvede postopek javnega razpisa in opravi izbirni postopek v skladu z določili zakona, ki ureja lekarniško dejavnost. (3) Za direktorja zavoda je lahko imenovan, kdor: • ima izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu najmanj druge stopnje, oziroma ima raven izobrazbe, ki v skladu z zakonom ustreza izobrazbi druge stopnje, • ima izkušnje s področja vodenja in upravljanja, • ni hkrati član sveta zavoda istega ali drugega javnega lekarniškega, zdravstvenega ali socialnovarstvenega zavoda, • ni v delovnem ali pogodbenem razmerju pri pravnih ali fizičnih osebah, ki opravljajo dejavnost izdelovanja zdravil ali dejavnost prometa na debelo z zdravili, nima lastniškega deleža ali lastništva z možnostjo vpliva pri proizvajalcu zdravil oziroma pri delodajalcu, ki je s temi osebami povezana družba v skladu s predpisi, ki urejajo gospodarske družbe, • ni pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev. 13. člen (naloge direktorja zavoda) (1) Direktor zavoda opravlja naslednje naloge: • organizira delo in poslovanje zavoda, • odgovarja za strokovnost dela zavoda, v kolikor poslovodna funkcija in funkcija vodenja strokovnega dela nista ločeni, • pripravi program dela s finančnim načrtom in letno poročilo, • sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu in predhodnem soglasju sveta zavoda, • sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu in predhodnem soglasju sveta zavoda, • sprejema kadrovski načrt s soglasjem sveta zavoda, • sprejema akte o varstvu pri delu in požarni varnosti, • predlaga načrt investicij in razvoj lekarniške dejavnosti v soglasju s svetom zavoda, • predlaga nove lekarniške programe v soglasju s svetom zavoda, • odloča o delovnih razmerjih zaposlenih v zavodu, • sklepa pogodbe in najema kredite v skladu z določili statuta zavoda, • imenuje delavce s posebnimi pooblastili in odgovornostmi, • sprejema splošne akte zavoda, razen tistih, ki so v pristojnosti sveta zavoda, • zagotavlja neodvisno strokovno izpopolnjevanje farmacevtskih strokovnih delavcev, • poroča ministrstvu o številu prejetih receptov in številu farmacevtskih strokovnih delavcev, • farmacevtske strokovne delavce spodbuja k strokovnemu in etičnemu izvajanju lekarniške dejavnosti, • zagotavlja strokovno neodvisnost vodij lekarn glede naročanja zdravil, medicinskih pripomočkov ali drugih izdelkov za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja, • druge naloge, določene z zakonom, ustanovitvenim aktom in statutom. (2) Direktor je samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja. (3) Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda v skladu z določili Obligacijskega zakonika. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo dobrega gospodarja. (4) Pri izvrševanju svoje funkcije ima direktor v delovnem procesu pravico in dolžnost določati in odrejati dela in naloge posameznim delavcem ali skupini delavcev za izvršitev določenih zadev v skladu z določbami splošnih aktov zavoda. (5) V pravnem prometu zastopa in predstavlja direktor zavod neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta, razen: • pogodb o investicijah, za katere je potreben sklep sveta zavoda, • pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje ustanoviteljic. 14. člen (mandat direktorja zavoda) (1) Mandat direktorja traja pet let in je po preteku lahko ponovno imenovan. Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskem načrtu na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje. (2) Pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja izvaja svet zavoda. 15. člen (razrešitev direktorja) Direktor zavoda se razreši, če: • to sam zahteva, • mu je s pravnomočno sodno odločbo prepovedano opravljanje poklica, • pri svojem delu ne ravna v skladu z Zakonom o lekarniški dejavnosti ali drugimi predpisi in splošnimi akti zavoda, • ne izvaja sklepov sveta zavoda in ravna v nasprotju z njimi, • z nevestnim ali malomarnim delom povzroča škodo zavodu. 16. člen (vršilec dolžnosti direktorja) Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda, oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. Za vršilca dolžnosti direktorja veljajo pogoji, ki se zahtevajo za direktorja. 17. člen ( strokovni vodja) (1) Če direktor ni nosilec lekarniške dejavnosti v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, vodi strokovno delo zavoda strokovni vodja. (2) Za strokovnega vodjo je lahko imenovan nosilec lekarniške dejavnosti z najmanj petimi leti delovnih izkušenj na področju lekarniške dejavnosti. (3) Strokovnega vodjo imenuje in razrešuje svet zavoda. Glede postopka imenovanja in razrešitve se smiselno uporabljajo določbe zakona, ki ureja lekarniško dejavnost za imenovanje in razrešitev direktorja. (4) Mandat strokovnega vodje traja pet (5) let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan. 18. člen (svet zavoda) (1) Svet zavoda nadzoruje in upravlja zavod. Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 40 (2) Svet zavoda ima naslednje naloge: • sprejema statut in druge splošne akte, ki urejajo zadeve iz pristojnosti sveta zavoda, • spremlja vodenje poslov zavoda in delo direktorja, • s soglasjem ustanoviteljic imenuje in razrešuje direktorja, • sklepa pogodbo o zaposlitvi direktorja, • odloča o delovni uspešnosti direktorja, • imenuje vršilca dolžnosti direktorja pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, • uveljavlja zahtevke zavoda proti direktorju v zvezi s povračilom škode, nastale pri poslovodenju, • obravnava poročila direktorja in daje smernice za njegovo delo, • imenuje in razrešuje strokovnega vodjo, • sprejme letni program dela in določa finančni načrt zavoda, • sprejme normative za delo na predlog direktorja, • nadzoruje ravnanje s premoženjem zavoda, • nadzoruje namenskost in smotrnost porabe javni sredstev zavoda, • preveri in potrdi letno poročilo zavoda, • odloča o uporabi presežkov prihodkov nad odhodki iz izvajanje dejavnosti v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, • skupnemu organu predlaga, da se del presežka prihodka na odhodki zavoda v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, vrne ustanoviteljicama, • nadzoruje poslovanje in izvajanje programa dela zavoda z vidika sprejetega strateškega in letnega načrta zavoda, • najmanj polletno spremlja in ocenjuje poslovanje zavoda, • spremlja kazalnike kakovosti in varnosti v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost, • druge naloge, določene z zakonom, aktom o ustanovitvi in statutom. 19. člen (člani sveta zavoda) (1) Svet zavoda šteje devet (9) članov v naslednji sestavi: • štirje (4) predstavniki ustanoviteljic, in sicer: trije (3) predstavniki Občine Slovenska Bistrica in en (1) predstavnik Občine Makole, • trije (3) predstavniki zaposlenih v zavodu, • en (1) predstavnik pacientov in • en (1) predstavnik Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju: ZZZS). (2) Predstavnike ustanoviteljic imenujeta občinska sveta. (3) Predstavnike zaposlenih izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut zavoda. (4) Predstavnika pacientov ustanoviteljici imenujeta na podlagi izvedenega javnega poziva, ki ga izvede skupni organ. (5) Predstavnika ZZZS imenuje pristojni organ Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Območna enota Maribor. (6) Svet zavoda na konstitutivni seji izmed članov izvoli predsednika in podpredsednika sveta. (7) Mandat članov sveta zavoda traja pet (5) let. Član sveta zavoda je v svet lahko izvoljen oziroma imenovan največ dvakrat zaporedoma. (8) Podrobnejše delovanje uredi svet zavoda s poslovnikom. 20. člen (strokovni svet) (1) Zavod ima strokovni svet, ki ga imenuje svet zavod na predlog direktorja zavoda. (2) Strokovni svet zavoda obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih. Sestavljajo ga direktor oziroma strokovni vodja kot predsednik in dva člana, ki ju izmed zaposlenih magistrov farmacije predlaga direktor. Mandat članov strokovnega sveta zavoda je vezan na mandat direktorja. (3) Sestavo, način oblikovanja in naloge strokovnega sveta določa statut zavoda. (4) Strokovni svet pri svojem delu smiselno uporablja poslovnik za delo sveta zavoda. VI. Skupne določbe za svet zavoda in strokovni svet 21. člen (skupne določbe) (1) Prvo konstitutivno sejo sveta zavoda in strokovnega sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oziroma po izvolitvi predstavnikov delavcev in prejemu predlogov. (2) Svetu zavoda in strokovnemu svetu prične teči mandat z dnem konstituiranja. VII. Knjigovodstvo in finančno poslovanje zavoda 22. člen (vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc) (1) Zavod vodi knjigovodstvo in knjigovodske evidence po načelih in pravilih, ki jih določajo zakonski predpisi iz tega področja. (2) Za pravilno in zakonito vodenje knjigovodstva in knjigovodskih evidenc odgovarjata računovodja in direktor zavoda. VIII. Sredstva za ustanovitev in začetek dela zavoda 23. člen (sredstva v upravljanju zavoda) (1) Kot pravni naslednik javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica, ustanovljenega z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za opravljanje lekarniške dejavnost Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 5/97 in 85/97), javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica, ustanovljenega z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 97/00) in javnega zavoda, ustanovljenega z Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (uradno prečiščeno besedilo - UPB1) (Uradni list RS, št. 15/16) zavod nadaljuje delo s sredstvi, ki jih že ima v upravljanju. (2) Zavod ima v upravljanju premičnine in nepremičnine, katerih lastnici sta ustanoviteljici, s katerimi zavod upravlja samostojno in ima sklenjeno ustrezno pogodbo o upravljanju. (2) Zavod ima v upravljanju naslednje nepremičnine: • zemljišče in prostori Lekarne Bistrica, Partizanska ulica 30, Slovenska Bistrica, stavbni del št. 1, št. stavbe 3204, ki leži na nepremičnini, parc. št. 700, k. o. 753-Slovenska Bistrica in je v celoti lastnina Občine Slovenska Bistrica, • Lekarna Center, Partizanska ulica 1, Slovenska Bistrica, stavbni del št. 12, št. stavbe 1325, ki leži na nepremičnini parc. št. 1451, k. o. 753-Slovenska Bistrica in je v celoti lastnina Občine Slovenska Bistrica, • Lekarniška podružnica Polskava, Mariborska cesta 42, Zgornja Polskava, stavbni del št. 8, št. stavbe Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 41 443, ki leži na nepremičnini parc. št. 257/1, k. o. 742-Zgornja Polskava in je v celoti lastnina Občine Slovenska Bistrica, • Lekarniška podružnica Makole, Makole 35, Makole, stavbni del št. 2, št. stavbe 489, ki leži na nepremičnini parc. št. 411/5, k. o. 776-Jelovec in je v celoti lastnina Občine Makole. (3) Zavod samostojno razpolaga in upravlja s premičnim premoženjem. (4) Zavod ne more razpolagati z nepremičnim premoženjem ali ga obremeniti brez soglasja občine ustanoviteljice, ki je lastnica nepremičnine. Pogodba, sklenjena brez takšnega soglasja, je nična. (5) Zavod lahko pridobiva v last nove nepremičnine, ki so potrebne za izvajanje njegove dejavnosti, le s soglasjem ustanoviteljic. IX. Viri, pogoji in način pridobivanja sredstev za delo zavoda 24. člen ( sredstva za delo zavoda) (1) Zavod pridobiva sredstva za izvajanje dejavnosti: • s plačili za opravljeno delo v okviru lekarniške dejavnosti na podlagi pogodbe z izvajalci zdravstveni zavarovanj, • s plačili iz proračunskih sredstev, • z izvajanjem lekarniške dejavnosti in drugih dejavnosti, ki so financirane iz zasebnih sredstev, • iz sredstev ustanoviteljic oziroma iz namenskih sredstev za izvajanje in razvoj lekarniške dejavnosti, • z donacijami in darili, • iz drugih virov, doseženih na način in pod pogoji, določenimi z zakonom. (2) Zavod mora sredstva, ki jih zagotavljata ustanoviteljici, uporabljati za namene, določene v proračunih. 25. člen (opredelitev dohodkov) Dohodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju javne službe, in dohodki, ki jih zavod doseže z opravljanjem dejavnosti na trgu, so opredeljeni z vsakokrat veljavno zakonodajo. 26. člen (presežek prihodkov in primanjkljaj sredstev) (1) Presežek prihodkov nad odhodki, ki ga ustvari zavod, se nameni za: • solventno in likvidno poslovanje zavoda, • investicije v prostor in opremo lekarn, • razvoj kadrov in uvajanje novih lekarniških storitev. (2) Kot solventno poslovanje zavoda se šteje poslovanje, ki omogoča: • dolgoročen vir sredstev v poslovanju zavoda, • nerazporejen presežek prihodkov nad odhodki v višini šestmesečne povprečne vrednosti zalog blaga in • šestmesečne povprečne vrednosti terjatev, ki presegajo obveznosti do dobaviteljev v preteklem letu. (3) Za likvidno poslovanje zavoda mora ostati kot dolgoročni vir sredstev trajno v poslovanju zavoda nerazporejen presežek prihodkov nad odhodki najmanj v višini povprečnih enomesečnih stroškov poslovanja zavoda v preteklem letu. (4) Svet zavoda predlaga ustanoviteljicama, da se del presežka prihodkov nad odhodki zavoda iz zasebnih sredstev vrne ustanoviteljicama, če s tem ni ogroženo solventno ali likvidno poslovanje zavoda. Ta sredstva smeta ustanoviteljici uporabiti izključno za izvajanje zdravstvene dejavnosti. (5) Presežek iz zgornjega odstavka se med ustanoviteljici razdeli v skladu z ustanovitvenimi deleži, opredeljenimi v 4. členu tega odloka. (6) O razporeditvi presežka prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda s soglasjem skupnega organa. (7) Ustanoviteljici ne odgovarjata za primanjkljaj zavoda, razen v primeru, če sta ustanoviteljici z zavodom pogodbeno zavezani za pokritje primanjkljaja. (8) O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja, ki ga ni moč pokriti iz razpoložljivih sredstev zavoda, odločata ustanoviteljici na predlog sveta zavoda. X. Nastopanje v pravnem prometu 27. člen (pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda) (1) Zavod je pravna oseba in nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun. (2) Zavod za svoje obveznosti odgovarja z vsemi sredstvi, s katerimi razpolaga v skladu s predpisi, razen z nepremičnim premoženjem, za kar si mora pridobiti soglasje ustanoviteljic. XI. Varovanje poslovne tajnosti 28. člen ( poslovna tajnost) Za poslovno tajnost štejejo podatki in listine, katerih nepooblaščena objava ali posredovanje bi škodovala interesom ali ugledu zavoda. Navedbo listin in podatkov, ki se štejejo za poslovno tajnost, opredeljuje statut. XII. Splošni akti zavoda 29. člen (statut in drugi splošni akti) (1) Zavod ima naslednje splošne akte: • statut zavoda, • akt o sistemizaciji in organizaciji delovnih mest, • akt o varstvu pri delu in požarni varnosti, • splošne akte o knjigovodstvu, finančnem poslovanju in drugih zadevah s področja materialno finančnega poslovanja, • poslovnik sveta zavoda in • druge splošne akte. (2) Pred sprejemom splošnega akta zavoda, za katerega je potrebno predhodno soglasje sindikatov in ki posega na področje pravic delavcev in njihovega ekonomsko socialnega položaja, se organizira razprava, na kateri lahko delavci ali sindikat dajejo pripombe, stališča in mnenja ali predlagajo spremembe oziroma dopolnitve določb splošnih aktov. (3) Ob odločitvi za sprejem posameznega splošnega akta svet zavoda oziroma direktor določi način in roke za pripravo delovnega besedila osnutka oziroma predloga splošnega akta, določi strokovni organ ali delavca, ki vodi razpravo in zbira pripombe ter daje mnenja o določilih delovnega besedila, osnutka oziroma predloga splošnega akta ter določi potek sprejemanja. XIII. Medseboje pravice in obveznosti med ustanoviteljicama in zavodom 30. člen (medsebojen pravice in obveznosti) (1) Obveznosti in pravice zavoda do ustanoviteljic so naslednje: Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 42 • poroča ustanoviteljicama vsaj enkrat letno o svojem poslovanju, • predloži ustanoviteljicama letno poročilo in poročilo o realizaciji letnega načrta, • pripravlja in oblikuje razvojne načrte, • ustanoviteljicama zagotavlja ustrezne podatke v skladu z zakonodajo, • sodeluje z ustanoviteljicama pri ukrepih za izboljšanje zdravstvene in lekarniške dejavnosti v občinah. (2) Obveznosti in pravice ustanoviteljic do zavoda so: • zagotavljata mrežo javne lekarniške službe, • sprejmeta akt o ustanovitvi zavoda, • imenujeta in razrešujeta predstavnike ustanoviteljic v svet zavoda, • dajeta soglasje k imenovanju in razrešitvi direktorja zavoda, • odločata o presežku prihodkov nad odhodki v skladu z določili zakona, ki ureja lekarniško dejavnost, • dajeta soglasje k razpolaganju z nepremičnim premoženjem zavoda. (3) Druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti, ki niso opredeljene s tem odlokom, se uredijo v statutu. 31. člen (zagotavljanje sredstev za razvoj) (1) Ustanoviteljici sta dolžni zavodu zagotoviti sredstva za njegov razvoj oziroma razširjeno reprodukcijo in investicijska vlaganja v okviru dogovorjene mreže javne lekarniške dejavnosti na svojem območju. (2) Za investicijska vlaganja in razvoj dejavnosti skupnega pomena se ustanoviteljici o deležih dogovorita ob vsakokratnih vlaganjih. 32. člen (rok za izdajo soglasja ustanoviteljic) V primeru, da mora zavod pridobiti soglasje ustanoviteljic, sta le-ti dolžni o izdaji soglasja odločiti v 60 dneh od prejema zahtevka. V kolikor soglasje v tem roku ni podano, se šteje, da je soglasje dano. XIV. Skupni organ za izvrševanje ustanoviteljskih pravic 33. člen (skupni organ) Za izvrševanje ustanoviteljskih pravic se ustanovi skupni organ ustanoviteljic. 34. člen (ime in sedež skupnega organa) (1) Ime skupnega organa za izvrševanje ustanoviteljskih pravic je Skupni organ ustanoviteljic Lekarne Slovenska Bistrica ( v nadaljnjem besedilu: skupni organ). (2) Sedež skupnega organa je na sedežu Občine Slovenska Bistrica, Kolodvorska ulica 10, Slovenska Bistrica. (3) Strokovne naloge za skupni organ opravljata Občinska uprava Občine Slovenska Bistrica in uprava Lekarne Slovenska Bistrica. 35. člen (namen ustanovitve skupnega organa) Skupni organ se ustanovi z namenom skupnega izvrševanja ustanoviteljskih pravic v razmerju do zavoda, razen tistih, katerih izvrševanje je pridržano občinskim svetom ustanoviteljic, in za usklajevanje odločitev občinskih svetov ustanoviteljic v zvezi z zavodom. 36. člen (izvrševanje ustanoviteljskih pravic) Skupni organ ima naslednje pristojnosti: • daje soglasje k predlogu sveta zavoda glede presežka prihodkov nad odhodki zavoda iz zasebnih sredstev v skladu s petim odstavkom 38. člena Zakona o lekarniški dejavnosti, • izvaja javni poziv za izbiro predstavnika pacientov v svet zavoda, • imenuje in razrešuje predstavnika pacientov v svetu zavoda, • potrjuje letni načrt investicij in investicijskega vzdrževanja, • daje soglasje k statutu zavoda, • zahteva podatke o izvajanju lekarniške dejavnosti, podatke o poslovanju zavoda in o poslovnih rezultatih ter druge podatke, ki so potrebni za izvrševanje funkcije ustanoviteljic, • pregleduje dokumentacijo zavoda. 37. člen (način izvrševanja nalog) Skupni organ izvršuje svoje naloge po tem odloku samostojno, v imenu in za račun ustanoviteljic. 38. člen (sestava in delo skupnega organa) (1) Skupni organ sestavljata župana ustanoviteljic. Predsednik je župan Občine Slovenska Bistrica. (2) Skupni organ sprejme interni akt s katerim podrobno določi poslovanje organa. (3) Skupni organ odloča tako, da z odločitvijo soglašata oba župana. V kolikor se o posamezni odločitvi ne strinjata, o zadevi odločita občinska sveta obeh ustanoviteljic. Če občinska sveta ne sprejmeta soglasne odločitve o zadevi, ustanoviteljici imenujeta arbitražno komisijo. (4) Arbitražno komisijo sestavljajo trije člani. Vsak občinski svet imenuje enega člana, tretjega pa imenuje Lekarniška zbornica. Odločitev arbitražne komisije je dokončna. 39. člen (smiselna uporaba zakonov) Za vse ostalo, kar ni s tem odlokom posebej določeno, se smiselno uporabljajo določila Zakona o zavodih in Zakona o lekarniški dejavnosti. XV. Prehodne in končne določbe 40. člen (delo organov) Dosedanji direktor in strokovni svet nadaljujejo s svojim delom do izteka mandata. Z veljavnostjo tega odloka se prične postopek imenovanja novih članov sveta zavoda. 41. člen (uskladitev s tem odlokom) (1) Zavod mora uskladiti statut zavoda s tem odlokom najkasneje v treh mesecih od uveljavitve tega odloka. (2) Do uskladitve statuta in uskladitve drugih aktov s tem odlokom se smiselno uporabljajo določila obstoječih splošnih aktov zavoda, če niso v nasprotju s tem odlokom. 42. člen (objava in začetek veljavnosti) (1) Ustanoviteljici objavita ta odlok v uradnih glasilih svoje občine v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega Št. 1/10.1.2020 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 43 občinskega sveta, ki je o odloku zadnji odločal. (2) Ta odlok začne veljati naslednji dan po zadnji objavi. (3) Z dnem začetka veljavnosti tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica (Uradni list RS, št. 15/16 - uradno prečiščeno besedilo). Številka: 9000-29/2019-0203-9 Datum: 12.12.2019 Občina Slovenska Bistrica dr. Ivan Žagar, župan Občina Makole Franc Majcen, župan 6. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, pričnejo veljati s prvim dnem v mesecu, ki sledi mesecu, v katerem bo objava v Uradnem listu Republike Slovenije. Številka: 033/2019-514 Datum: 23. 9. 2019 Predsednica Sveta ustanoviteljic mag. Olga Karba OBČINA VERŽEJ 15. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer Svet ustanoviteljic Javnega podjetja Prlekija d.o.o. je na 54. seji, ki je bila 23. 9. 2019 sprejel naslednji SKLEP št. 4 1. Svet ustanoviteljic soglaša s Skupnim elaboratom 2019/2017 o oblikovanju cen storitev obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer, z dne maj 2019. 2. Svet ustanoviteljic potrjuje predlagane cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrbe s pitno vodo v Sistemu C, in sicer: • predračunska cena omrežnine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v občinah sistema C, za osnovni priključek DN20 znaša 8,5274 EUR/mesec. • predračunska cena vodarine za obvezno občinsko gospodarsko javno službo varstva okolja Oskrba s pitno vodo v Sistemu C znaša 0,6747 EUR za 1 m3 prodane pitne vode. 3. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C veljajo tudi za vse uporabnike predmetne javne službe na območju občin Sistema C, ki se oskrbujejo s pitno vodo iz drugih vodovodnih sistemov. 4. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja oskrba s pitno vodo v Sistemu C, veljajo tudi za prodajo pitne vode drugim izvajalcem javne službe oskrba s pitno vodo v drugih občinah, katerih uporabniki javne službe se oskrbujejo s pitno vodo iz vodovodnega Sistema C. 5. Cene obvezne občinske gospodarske javne službe varstva okolja, Oskrba s pitno vodo v Sistemu C, se objavijo v uradnih glasilih občin Apače, Gornja Radgona, Križevci, Ljutomer, Radenci, Razkrižje, Sveti Jurij ob Ščavnici in Veržej. Št. 1/10.1.2020_Uradno glasilo slovenskih občin_Stran 44 OBČINA CERKLJE NA Stran GORENJSKEM 8. Sklep o vrednosti točke za obračun 33 občinskih taks v letu 2020 OBČINA HOČE-SLIVNICA Stran 9. Odlok o prenehanju ustanoviteljskih 33 pravic Občine Hoče-Slivnica v Javnem zavodu za turizem Maribor-Pohorje 10. Sklep o začetku postopka priprave 34 občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja hO 03/3 v k.o. Spodnje Hoče OBČINA LJUTOMER Stran 11. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne 35 občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer OBČINA RADENCI Stran 12. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne 35 občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer OBČINA RUŠE Stran 13. Javni razpis za sofinanciranje 36 programov na področju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v Občini Ruše za leto 2020 OBČINA SLOVENSKA BISTRICA Stran 14. Odlok o ustanovitvi javnega 37 lekarniškega zavoda Lekarna Slovenska Bistrica OBČINA VERŽEJ Stran 15. Sklep o potrditvi cen storitev obvezne 43 občinske gospodarske javne službe varstva okolja, oskrba s pitno vodo v občinah Apače, Sveti Jurij ob Ščavnici, Gornja Radgona, Radenci, Križevci, Veržej, Razkrižje in Ljutomer