URN_NBN_SI_doc-NG8XL71W

9 Informacijsko vedenje študentov pri uporabi mobilnih naprav – pregled raziskav Student’s information behaviour at using mobile devices – literature review Ksenija Rivo, Maja Žumer Oddano: 8. 7. 2019 – Sprejeto: 8. 3. 2020 1.02 Pregledni znanstveni članek 1.02 Review article UDK: 001.102:004.382.73/ .77-057.875 Izvleček Mobilne naprave imajo pomembno vlogo v življenju študentov in s tem velike možnosti za njihovo vključenost v prihodnje načine izobraževanja. Kljub mnogim prednostim (prenosnost, priročnost) pa je njihova uporaba v študijske namene še vedno nizka. Razloge za (ne)uporabo mobilnih naprav v študijske namene je raziskovalo več avtor- jev, ki so ugotovili, da na (ne)uporabo mobilnih naprav za branje študijskih e-gradiv poleg tehnoloških značilnosti vplivajo dejavniki, povezani z informacijskim vedenjem. Ta dejstva so pomembna za visokošolske knjižnice, ker so e-viri postali velik del njiho- vih storitev. Poleg zagotavljanja mobilnih storitev je pomembna tudi njihova promoci- ja, saj so različne raziskave pokazale, da so študenti zainteresirani za mobilne storitve, vendar pogosto niso seznanjeni z njihovo ponudbo v knjižnici. Članek podaja pregled ugotovitev raziskav o informacijskem vedenju študentov pri uporabi mobilnih naprav, ki lahko služijo kot dobra osnova za načrtovanje in zagotavljanje mobilnih storitev v visokošolskih knjižnicah. Ključne besede: mobilna tehnologija, študenti, informacijsko vedenje, visokošolske knjižnice Abstract Mobile devices play an important role in students’ lives and thus have great poten- tial for their involvement in future modes of education. Despite its many advantages (portability, convenience), their use for study purposes is still low. The reasons for the (non) use of mobile devices for study purposes have been investigated by several au-

RkJQdWJsaXNoZXIy