O sprejemanju pravil o notranji ureditvi in delu šole Praksa kaže, da se določ&no število šoiskiii od>borov še ni osvobodalo starih delovnih metcxl va da resujcjo večimo pro-bl«niov formalistično brez poglablja-nja v bistvo vprašanj. Taka teinja je pniJa do veljave tudi ob ned,avnem sprejemanju prav.il o notranji tLrediivi šole. Nekateri šolsiki odibori so se — namesto tcmeljite priiprave im proučevanja nalog in d-elovnih pogojev TsaJce šole posebej — zadovaljili s tem, da so preprosto 'prepisali že izdelan p>ravi,lnj»k. A.naJiza besedila leh pravil kaže njiiiovo nepapolnost im nenatančnost glede vpra-šanj, ki jih obsegajo, Naketere določbe sprejehh pravil samo po nepotrebnein ponavljajo v.prašanja, ki jih je že rešil pnejšnj.i zaikon, pu.ščajo pa n^dotaiknjeno vrsto vprašanj, ki so zelo važna za delo vsake posamezne šolo. Zato lahko rečemo, da taka pravila ne vplivajo na napredek delovnik melod šolsikih odborov i.a samih šol, temveč jih u.smerjajo oazaj «a stare. že premagane slabo*ti, Jasno je. da ni mogoče dati nekaikšnih papolnih smeirnic za sprejemanje pravil o »ntranji ureditvi in delu šole. Vcndar je treba ob t€.i priložnosti iioudariti vsaj neikatera najvažnejša vprašajija. o kate-rih se mora po mojem mnenjiu raz,praT-ljati na sejah šolskih odlKvrov. Ker izha-jamo iz postavke, da moraio (a pravila šole, ki jih sprejme šolski odl>or, potrd.i pa pristojni ljudski oclbor, izpopoiniti praznine v notranji organizaci.ii dela in n,redi'tvi šol, je fasno, da je ireba vsa pri-zadevaaija osredoločiti prav v spoznanje tet vprašanj. Solski odi5>(>r mora predTsem t-emeljiio spoz-nati dose